Op het moment dat ze aan joekels dacht?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoeveel reacties zouden er komen op de opmerking van ts dat ze in bad zat?
Oh, TS is een vrouw. Matige grapquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:27 schreef Compliment het volgende:
TS zag zijn 'joekel' en kreeg zin in andere joekels![]()
Hebben ze tegenwoordig ook volledig waterbestendige dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze aan het idee kwam?
vertel me allesquote:
Iets moet je toch op het idee hebben gebracht niet waar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Ohja dit topic had ik geopendjullie hebben duidelijk de disclaimer gemist in de OP
Wie weet TS je moet gewoon even vragen aan je moeder of ze joekels heeft.quote:
Het is wel iets minder lekker jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Ohja dit topic had ik geopendjullie hebben duidelijk de disclaimer gemist in de OP
[..]
vertel me alles
Hebben ze wel de authentieke smaak? Want de vorm maakt op zich niet uit
Poeh, die zijn zoo lekker. Met caramel van binnen. Ik heb ze laatst nog gekocht in de Duitse Aldi. Na een lange zoektocht heb ik ze daar aangetroffen....quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het is wel iets minder lekker ja![]()
Ik mis dit bazen ijs, wie kent het nog?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Poeh, die zijn zoo lekker. Met caramel van binnen. Ik heb ze laatst nog gekocht in de Duitse Aldi. Na een lange zoektocht heb ik ze daar aangetroffen....
Deze waren inderdaad goed te doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overrated.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oja, die waren ook altijd wel goed te doen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Eckte bazen aten dees:
[ afbeelding ]
Klopt... leuke bakjes ook om je knikkers in te bewaren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:14 schreef Näsenbar het volgende:
De echte avonturier koos altijd deze:
[ afbeelding ]
Joekels ijs waren wel echt chill trouwens.
Ik snap het niet, of het moet joekels > geen verkleinwoordje zijn ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:49 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam pas na het lezen van de OP erachter wat je met "ijzen" bedoelde..
Oja en z'n neus was een kauwgombalquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Eckte bazen aten dees:
[ afbeelding ]
Ja, ik vind dat ook nogal vreemd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
soppen en joekels? en dan zo weinig replys?
Joekels en punica.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:29 schreef HyperViper het volgende:
Joekels!!!Godverdomme keer duizend die waren lekker! Bijna net zo lekker als Punica.
Goede tip, ik laat even een berichtje achter op haar FoBoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoeveel reacties zouden er komen op de opmerking van ts dat ze in bad zat?
zo lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:14 schreef Näsenbar het volgende:
De echte avonturier koos altijd deze:
[ afbeelding ]
Joekels ijs waren wel echt chill trouwens.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:12 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb nog wel een joekel in mn broek, speciaal bewaard voor TS.
Je mag ook wel aan mijn joekel likken.
Als je flink zuigt komt er mischien nog een verassing uit mijn joekel.
Hoe harder je zuigt, hoe groter de joekel wordt.
Tot zover mijn matige slechte grap over joekels.
Heb jij dat ook wel eens dat wanneer je in bad zit te spelen dat je denkt " joekels".quote:
Ja hihiihiquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens dat wanneer je in bad zit te spelen dat je denkt " joekels".
In bad, bed, douche, werk, huiskamer, overal wel eigenlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens dat wanneer je in bad zit te spelen dat je denkt " joekels".
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Maisnon is flat of nie.. Even fobo checken brb..
Wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Maisnon is flat of nie.. Even fobo checken brb..
Is ze zwanger geweest dan groeien ze ook hoorde ikquote:
Ik reageerde op RP. en DG. in the place to be in the place to be yisabbiquote:
Niet ondertitel waardig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet waar ik moet beginnen met quoten en-en
je moeder isquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet waar ik moet beginnen met quoten en-en
Je maakt je nogal druk om wat wij Fok!kers wel zullen denken Schenkie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor degenen die nieuw zijn op fok. maisnon heeft mij vroegah ook flink afgekaffert dus daarom. Niet dat je dnekt van "Uhh somaar uit 't niets doet ie stoer tegen dr whut!!???"
Ik weet wel iets heel sappigs voor je maar dat ga ik lekker niet zegg0n want dan is de cover blownquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor degenen die nieuw zijn op fok. maisnon heeft mij vroegah ook flink afgekaffert dus daarom. Niet dat je dnekt van "Uhh somaar uit 't niets doet ie stoer tegen dr whut!!???"
Fijn dat je het even zegt, ik vond het al zo opvallend, maakte me zelfs een beetje bezorgd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:04 schreef Schenkstroop het volgende:
No worries, er blijven nog meer dan voldoende aspecten aan Schenkstroop overeind om je zorgen over te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Fijn dat je het even zegt, ik vond het al zo opvallend, maakte me zelfs een beetje bezorgd.
Fokkers maken zich wel heel druk om anderen, echt wel. In de slowchats kun je afentoe flinke discussies tegenkomen over mijn persoon bijvoorbeeld. Hoe erg zij mij haten (wat ook te merken is in zn algemeen op fok waarvan akte). En sommigen maken er zelfs een sport van mij te willen komen opzoeken. Dus.. zeggen dat fok! je allemaal geen reet kan schelen. Of dat wanneer je mij graag dood ziet maar een grapjens is, is je reinste schijnheilige baggetalisering!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je maakt je nogal druk om wat wij Fok!kers wel zullen denken Schenkie.
Lekker boeiend wat anderen van je vinden. Het is het internet maar. Verman jezelf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Fokkers maken zich wel heel druk om anderen, echt wel. In de slowchats kun je afentoe flinke discussies tegenkomen over mijn persoon bijvoorbeeld. Hoe erg zij mij haten (wat ook te merken is in zn algemeen op fok waarvan akte). En sommigen maken er zelfs een sport van mij te willen komen opzoeken. Dus.. zeggen dat fok! je allemaal geen reet kan schelen. Of dat wanneer je mij graag dood ziet maar een grapjens is, is je reinste schijnheilige baggetalisering!
(zo.)
Doe maar via DM. dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:06 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ik weet wel iets heel sappigs voor je maar dat ga ik lekker niet zegg0n want dan is de cover blown
Dat niet al weten.quote:
En de Schenkstroop-way is om dat voor altijd haar te blijven verwijten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:04 schreef Schenkstroop het volgende:
alsof fokkers uberhaupt buiten komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Fokkers maken zich wel heel druk om anderen, echt wel. In de slowchats kun je afentoe flinke discussies tegenkomen over mijn persoon bijvoorbeeld. Hoe erg zij mij haten (wat ook te merken is in zn algemeen op fok waarvan akte). En sommigen maken er zelfs een sport van mij te willen komen opzoeken. Dus.. zeggen dat fok! je allemaal geen reet kan schelen. Of dat wanneer je mij graag dood ziet maar een grapjens is, is je reinste schijnheilige baggetalisering!
(zo.)
Maar wel lekker omheen blijven draaien terwijl ik weg benquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:06 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ik weet wel iets heel sappigs voor je maar dat ga ik lekker niet zegg0n want dan is de cover blown
Absoluut niet. Dan zou jij hier niet meer reageren en ik ben groot liefhebber van leedvermaak.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
(zo.)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar wel lekker omheen blijven draaien terwijl ik weg ben
Als mensen het willen weten kijken ze maar in mn postgeschiedenis, daar gaat dit topic niet over.
Kan me er niks van herinneren Schenkstroop trouwens.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dan zou jij hier niet meer reageren en ik ben groot liefhebber van leedvermaak.
Waarom niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat niet al weten.
[..]
En de Schenkstroop-way is om dat voor altijd haar te blijven verwijten?
Verbitterd jij wel.quote:
Wat ben jij een triest figuur zegquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]ok
Schenkstroop is (mede door zijn eigen schuld) meerdere malen afgebrand tot op den grond door zeer velen userts. Zo er is het dus niet als je het niet meer weet of ziet hij je aan voor een andere user
Zo is dat niet hoor hij knijpt em voor zijn reacties in het verleden en via pm. Either way geniet hij wel of ik post als een idioot, of wanneer hij werkelijk wenst dat ik doodga of dood kan zien gaan. Dat is het aard van het beestje. Niet schijnheilig doen dat is mijn punt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat hij je liever niet dood ziet omdat je post als een idioot.
Begrijp weinig van wat jij zegt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zo is dat niet hoor hij knijpt em voor zijn reacties in het verleden en via pm. Either way geniet hij wel of ik post als een idioot, of wanneer hij werkelijk wenst dat ik doodga of dood kan zien gaan. Dat is het aard van het beestje. Niet schijnheilig doen dat is mijn punt.
Het laatste gedeelte fijnknijpen zodat je het kon opdrinkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Joekels waren wel bossy.
Ik vond het alleen wel kut als het onderste gedeelte gesmolten was. Net als met callipo's eigenlijk.
Haha het allerlekkerste!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:44 schreef kedge het volgende:
[..]
Het laatste gedeelte fijnknijpen zodat je het kon opdrinken
Shit, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha het allerlekkerste!!
Ik zou dat nu ranzig vinden tho
Zo de tanden erin om het te versnellen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:44 schreef kedge het volgende:
[..]
Het laatste gedeelte fijnknijpen zodat je het kon opdrinken
Danone ijsjes en winner taco's kom dan watquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo de tanden erin om het te versnellen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:49 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Danone ijsjes en winner taco's kom dan wat
Bedoel je van die velletjes karton?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:49 schreef Arcadia het volgende:
Altijd dat bovenste stukje van de Calippo dat los kwam te zitten naar het einde toe
Dan wel op zijn Frans uitgesproken, Danun.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:49 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Danone ijsjes en winner taco's kom dan wat
Een neef van me at altijd dat halve kokertje op.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bedoel je van die velletjes karton?
Dat wit randje van boven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bedoel je van die velletjes karton?
"een neef', suuuuuuuuuuuuuure. Nee ik had het daar niet over.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een neef van me at altijd dat halve kokertje op.
Ja. "Waarom doe je dat?" "Dat vind ik lekker."quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"een neef', suuuuuuuuuuuuuure. Nee ik had het daar niet over.
Haha wat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een neef van me at altijd dat halve kokertje op.
Wtf is datquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Is lekker.quote:
Ja, eerst dat randje eraf knabbelen en als de rest dan nat werd en papperig bleef hij als hij klaar was er steeds happen van nemen.quote:
Die dingen hadden wij altijd op vakantie in frankrijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Morgen eens chocoladeroombroodjes halen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die dingen hadden wij altijd op vakantie in frankrijklekker, ook die met chocolade erin
Gewoon donut met jam erin. Ik maak ze weleens.quote:
Ik ga over m'n nek hierquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, eerst dat randje eraf knabbelen en als de rest dan nat werd en papperig bleef hij als hij klaar was er steeds happen van nemen.
Mijn oppaskindje wou steeds stenen eten. Ook zoiets.quote:
Een Joekelquote:
Nou, je bent wel een beetje een domme geit als je papier gaat eten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omdat die knul karton eet? Genoeg mensen die wel eens een stuk papier hebben gegeten.
Genoeg kinderen gezien met hoekjes uit hun schriftjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, je bent wel een beetje een domme geit als je papier gaat eten.
Dan heb ik denk ik in mijn tijd niet goed opgelet of zo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Genoeg kinderen gezien met hoekjes uit hun schriftjes.
Berlinerbolquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Er was ooit een Italiaanse soldaat die dat deed. En kijk kakte zand. True story.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mijn oppaskindje wou steeds stenen eten. Ook zoiets.
Hahaquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er was ooit een Italiaanse soldaat die dat deed. En kijk kakte zand. True story.
Het is nog net niet een fetisj, denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
HahaJij zit vol leuke feitjes of niet?
Solero Shots toppen dit moeiteloos.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:37 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik mis nog altijd die Solero Smoovers, damn die waren lekker!![]()
[ afbeelding ]
Nee bah, je kon dat ijs er niet normaal uitvreten, had altijd pijnlijke lippen van dat kuttuitje dat zo scherp als de pest was.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Solero Shots toppen dit moeiteloos.
Heb ik toch echt gepostquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Belachelijk dat dit ijsje nog niet in dit topic is voorbij gekomen:
[ afbeelding ]
Kinky wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is nog net niet een fetisj, denk ik.
Dan wordt het tijd voor een leesbril denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb ik toch echt gepost
[..]
Kinky wel.
Je hebt in ieder geval wel goede smaak.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een leesbril denk ik.
Daarom trok je die er ook af. Dan kreeg je een bekertje waar al die bolletjes uitrolden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:40 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Nee bah, je kon dat ijs er niet normaal uitvreten, had altijd pijnlijke lippen van dat kuttuitje dat zo scherp als de pest was.
Dan.....?quote:
Dan zegt de rest nog niks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dan.....?
Maak die zin maar af hoor
De omgang is ook geen peulenschil.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:00 schreef reinbertio het volgende:
Ondanks het jeugdsentiment: zulke ijsjes zijn ontzettend ranzig. Alles in de 'Calippocategorie' overigens, altijd wachten totdat je het eruit kon 'poppen' en tegen de tijd dat je aan het einde van je ijsje kwam was dat al gesmolten. Dat sap was echt
Trollen praise geven je bent gwek geworden!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel goede smaak.
De Turkse verise is ook met room-vulling. De Hollandsche versie zit alleen aarbeiensaus in. Gierig he?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een donut met jam gok ik met room vulling?
Ben ik even blij dat ik niet uit Holland kom.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De Turkse verise is ook met room-vulling. De Hollandsche versie zit alleen aarbeiensaus in. Gierig he?
Je bent een vuile Mof ik zie het aan je gezicht ik wist het welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet uit Holland kom.
1/8ste maar. Net als So_Surreal(_Baby).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent een vuile Mof ik zie het aan je gezicht ik wist het wel
Ja sign o' the times 2012 alles.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus? Kan hij nog wel 1/8ste Duits zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Schenkstroop op 09-03-2012 18:54:47 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja sign o' the times 2012 alles.Ok man. Wij geven doorgaans ook geen kak om jouw problemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Heb je dat Aziatische kassameisje al kunnen hosselen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En je blijft wel op mij ingaan waarom dan
Hahaa je probeert stoer te doen/erboven te staan maar faalt_!
Bestaan die serieus nog dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:44 schreef Arcadia het volgende:
Vandaag was het echt weer voor Joekels-ijsjes, dus heb er daarom ook eentje naar binnen gewerkt.
Jungle Pops?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nah, dat was zo'n kloon. Smaakte ongeveer hetzelfde. Toch lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |