Op het moment dat ze aan joekels dacht?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoeveel reacties zouden er komen op de opmerking van ts dat ze in bad zat?
Oh, TS is een vrouw. Matige grapquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:27 schreef Compliment het volgende:
TS zag zijn 'joekel' en kreeg zin in andere joekels![]()
Hebben ze tegenwoordig ook volledig waterbestendige dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze aan het idee kwam?
vertel me allesquote:
Iets moet je toch op het idee hebben gebracht niet waar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Ohja dit topic had ik geopendjullie hebben duidelijk de disclaimer gemist in de OP
Wie weet TS je moet gewoon even vragen aan je moeder of ze joekels heeft.quote:
Het is wel iets minder lekker jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Ohja dit topic had ik geopendjullie hebben duidelijk de disclaimer gemist in de OP
[..]
vertel me alles
Hebben ze wel de authentieke smaak? Want de vorm maakt op zich niet uit
Poeh, die zijn zoo lekker. Met caramel van binnen. Ik heb ze laatst nog gekocht in de Duitse Aldi. Na een lange zoektocht heb ik ze daar aangetroffen....quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het is wel iets minder lekker ja![]()
Ik mis dit bazen ijs, wie kent het nog?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Poeh, die zijn zoo lekker. Met caramel van binnen. Ik heb ze laatst nog gekocht in de Duitse Aldi. Na een lange zoektocht heb ik ze daar aangetroffen....
Deze waren inderdaad goed te doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overrated.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oja, die waren ook altijd wel goed te doen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Eckte bazen aten dees:
[ afbeelding ]
Klopt... leuke bakjes ook om je knikkers in te bewaren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:14 schreef Näsenbar het volgende:
De echte avonturier koos altijd deze:
[ afbeelding ]
Joekels ijs waren wel echt chill trouwens.
Ik snap het niet, of het moet joekels > geen verkleinwoordje zijn ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:49 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam pas na het lezen van de OP erachter wat je met "ijzen" bedoelde..
Oja en z'n neus was een kauwgombalquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Eckte bazen aten dees:
[ afbeelding ]
Ja, ik vind dat ook nogal vreemd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
soppen en joekels? en dan zo weinig replys?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |