Op het moment dat ze aan joekels dacht?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoeveel reacties zouden er komen op de opmerking van ts dat ze in bad zat?
Oh, TS is een vrouw. Matige grapquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:27 schreef Compliment het volgende:
TS zag zijn 'joekel' en kreeg zin in andere joekels![]()
Hebben ze tegenwoordig ook volledig waterbestendige dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze aan het idee kwam?
vertel me allesquote:
Iets moet je toch op het idee hebben gebracht niet waar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Ohja dit topic had ik geopendjullie hebben duidelijk de disclaimer gemist in de OP
Wie weet TS je moet gewoon even vragen aan je moeder of ze joekels heeft.quote:
Het is wel iets minder lekker jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Maisnon het volgende:
Ohja dit topic had ik geopendjullie hebben duidelijk de disclaimer gemist in de OP
[..]
vertel me alles
Hebben ze wel de authentieke smaak? Want de vorm maakt op zich niet uit
Poeh, die zijn zoo lekker. Met caramel van binnen. Ik heb ze laatst nog gekocht in de Duitse Aldi. Na een lange zoektocht heb ik ze daar aangetroffen....quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het is wel iets minder lekker ja![]()
Ik mis dit bazen ijs, wie kent het nog?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Poeh, die zijn zoo lekker. Met caramel van binnen. Ik heb ze laatst nog gekocht in de Duitse Aldi. Na een lange zoektocht heb ik ze daar aangetroffen....
Deze waren inderdaad goed te doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overrated.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oja, die waren ook altijd wel goed te doen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Eckte bazen aten dees:
[ afbeelding ]
Klopt... leuke bakjes ook om je knikkers in te bewaren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:14 schreef Näsenbar het volgende:
De echte avonturier koos altijd deze:
[ afbeelding ]
Joekels ijs waren wel echt chill trouwens.
Ik snap het niet, of het moet joekels > geen verkleinwoordje zijn ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:49 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam pas na het lezen van de OP erachter wat je met "ijzen" bedoelde..
Oja en z'n neus was een kauwgombalquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Eckte bazen aten dees:
[ afbeelding ]
Ja, ik vind dat ook nogal vreemd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
soppen en joekels? en dan zo weinig replys?
Joekels en punica.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:29 schreef HyperViper het volgende:
Joekels!!!Godverdomme keer duizend die waren lekker! Bijna net zo lekker als Punica.
Goede tip, ik laat even een berichtje achter op haar FoBoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoeveel reacties zouden er komen op de opmerking van ts dat ze in bad zat?
zo lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:14 schreef Näsenbar het volgende:
De echte avonturier koos altijd deze:
[ afbeelding ]
Joekels ijs waren wel echt chill trouwens.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:12 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb nog wel een joekel in mn broek, speciaal bewaard voor TS.
Je mag ook wel aan mijn joekel likken.
Als je flink zuigt komt er mischien nog een verassing uit mijn joekel.
Hoe harder je zuigt, hoe groter de joekel wordt.
Tot zover mijn matige slechte grap over joekels.
Heb jij dat ook wel eens dat wanneer je in bad zit te spelen dat je denkt " joekels".quote:
Ja hihiihiquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens dat wanneer je in bad zit te spelen dat je denkt " joekels".
In bad, bed, douche, werk, huiskamer, overal wel eigenlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens dat wanneer je in bad zit te spelen dat je denkt " joekels".
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Maisnon is flat of nie.. Even fobo checken brb..
Wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Maisnon is flat of nie.. Even fobo checken brb..
Is ze zwanger geweest dan groeien ze ook hoorde ikquote:
Ik reageerde op RP. en DG. in the place to be in the place to be yisabbiquote:
Niet ondertitel waardig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet waar ik moet beginnen met quoten en-en
je moeder isquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik weet niet waar ik moet beginnen met quoten en-en
Je maakt je nogal druk om wat wij Fok!kers wel zullen denken Schenkie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor degenen die nieuw zijn op fok. maisnon heeft mij vroegah ook flink afgekaffert dus daarom. Niet dat je dnekt van "Uhh somaar uit 't niets doet ie stoer tegen dr whut!!???"
Ik weet wel iets heel sappigs voor je maar dat ga ik lekker niet zegg0n want dan is de cover blownquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor degenen die nieuw zijn op fok. maisnon heeft mij vroegah ook flink afgekaffert dus daarom. Niet dat je dnekt van "Uhh somaar uit 't niets doet ie stoer tegen dr whut!!???"
Fijn dat je het even zegt, ik vond het al zo opvallend, maakte me zelfs een beetje bezorgd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:04 schreef Schenkstroop het volgende:
No worries, er blijven nog meer dan voldoende aspecten aan Schenkstroop overeind om je zorgen over te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Fijn dat je het even zegt, ik vond het al zo opvallend, maakte me zelfs een beetje bezorgd.
Fokkers maken zich wel heel druk om anderen, echt wel. In de slowchats kun je afentoe flinke discussies tegenkomen over mijn persoon bijvoorbeeld. Hoe erg zij mij haten (wat ook te merken is in zn algemeen op fok waarvan akte). En sommigen maken er zelfs een sport van mij te willen komen opzoeken. Dus.. zeggen dat fok! je allemaal geen reet kan schelen. Of dat wanneer je mij graag dood ziet maar een grapjens is, is je reinste schijnheilige baggetalisering!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je maakt je nogal druk om wat wij Fok!kers wel zullen denken Schenkie.
Lekker boeiend wat anderen van je vinden. Het is het internet maar. Verman jezelf.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Fokkers maken zich wel heel druk om anderen, echt wel. In de slowchats kun je afentoe flinke discussies tegenkomen over mijn persoon bijvoorbeeld. Hoe erg zij mij haten (wat ook te merken is in zn algemeen op fok waarvan akte). En sommigen maken er zelfs een sport van mij te willen komen opzoeken. Dus.. zeggen dat fok! je allemaal geen reet kan schelen. Of dat wanneer je mij graag dood ziet maar een grapjens is, is je reinste schijnheilige baggetalisering!
(zo.)
Doe maar via DM. dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:06 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ik weet wel iets heel sappigs voor je maar dat ga ik lekker niet zegg0n want dan is de cover blown
Dat niet al weten.quote:
En de Schenkstroop-way is om dat voor altijd haar te blijven verwijten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:04 schreef Schenkstroop het volgende:
alsof fokkers uberhaupt buiten komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Fokkers maken zich wel heel druk om anderen, echt wel. In de slowchats kun je afentoe flinke discussies tegenkomen over mijn persoon bijvoorbeeld. Hoe erg zij mij haten (wat ook te merken is in zn algemeen op fok waarvan akte). En sommigen maken er zelfs een sport van mij te willen komen opzoeken. Dus.. zeggen dat fok! je allemaal geen reet kan schelen. Of dat wanneer je mij graag dood ziet maar een grapjens is, is je reinste schijnheilige baggetalisering!
(zo.)
Maar wel lekker omheen blijven draaien terwijl ik weg benquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:06 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ik weet wel iets heel sappigs voor je maar dat ga ik lekker niet zegg0n want dan is de cover blown
Absoluut niet. Dan zou jij hier niet meer reageren en ik ben groot liefhebber van leedvermaak.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
(zo.)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar wel lekker omheen blijven draaien terwijl ik weg ben
Als mensen het willen weten kijken ze maar in mn postgeschiedenis, daar gaat dit topic niet over.
Kan me er niks van herinneren Schenkstroop trouwens.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dan zou jij hier niet meer reageren en ik ben groot liefhebber van leedvermaak.
Waarom niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat niet al weten.
[..]
En de Schenkstroop-way is om dat voor altijd haar te blijven verwijten?
Verbitterd jij wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |