quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef Warsaw het volgende:
Bij de overhead press voor de schouders, met de ellebogen naar voren gericht.
Is het dan de bedoeling dat ik mijn bovenkant borst (waar ik de stang naartoebreng) als rustplek gebruik, of moet ik de borst niet aanraken?
Quads > glutes any day. Wil mijn glutes gewoon niet groter hebben nu.quote:
quote:
Als die hem goed zou uitvoeren dan zou ik pas respect hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net effe aantikken.
Wie zei er nou laatst dat je schouders niet te zwaar moet trainen? ^^^^
jij verwacht van een max poging goed uitgevoerde reps?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die hem goed zou uitvoeren dan zou ik pas respect hebben.
Squattende huisvrouwen op de achtergrondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net effe aantikken.
Wie zei er nou laatst dat je schouders niet te zwaar moet trainen? ^^^^
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wilde het net vragen, maar weten jullie nog goede oefeningen die zich concentreren op de onderste buikspieren? Ik ken er maar een paar en ik wil wat afwisseling.
Fucking hell die vent gaat goed tekeerquote:
Ach ze doen er tenminste iets aanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vooral die lui die zichtbaar overgewicht zijn en dan ab oefeningen doen![]()
Een treurig gezicht.
Wow, dat filmpje is echtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:01 schreef Panzermaus het volgende:
Haha, de resultaten die sommige mensen verwachten van buikspieroefeningen is een van de grootste grappen in de hele fitnesswereld.
Bij mij in de sportschool ook, twee van die ventjes die hondstrouw 3x per week 2 uur trainen. Halfuurtje bench press 25 kg x infinity, ab crunch bench, en allemaal pullover en curl slingervarianten met 10 kg dumbbells. Daarna zitten ze welgeteld anderhalf uur lang broederlijk buikspieroefeningen te doen op zo'n matje. Ook dat eentje er achter staat en hem terug duwt ofzo?Echt, hoe verzin je het en waarom blijft men die shit promoten.
Gewoon bezigheidstherapie die ze niets gaat opleveren terwijl ze het wel zo graag lijken te willen. Allebei ook ondergewicht en echt uitgemagerd, gewoon sneu. Net luchting/bewegingsuurtje in een concentratiekamp.
![]()
Hier ook: http://www.groupon.nl/dea(...)opjesvantvnl/3966512
Dat filmpje! Mensen die zo'n ding kopen en na twee weken gefrustreerd in de hoek smijten omdat ze geen sixpack hebben.
Deze staat er ook op voor de komende 28 uur, is dit wat? Heb nu alleen een analoge weegschaal hier.
http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/dimass/3958458
Lees altijd wel dat die extra metingen (bf%) enzo niet echt betrouwbaar zijn, maar echt onzin zal het toch niet zijn?
Wat zet hij zichzelf neer als een narcistische klootzak. Misselijke gast vind ik hem.quote:
Ja klopt, en ook iedere fabrikant hanteert z'n eigen algoritme.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb een weegschaal die dmv impedantie ook mijn bf% zou meten, maar ik vermoed dat wat het doet, is dat het middels een formule je bf% benadert. Je moet ook je leeftijd en lengte invoeren namelijk. Dus ik neem dat getal niet serieus, en hou het zelf middels een meetlint bij, veel nauwkeuriger.
Ja, maar ik behoor tot de 98% die er geen last van heeft en dus niet op het internet zijn vragen stelt en negatieve verhalen verteltquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:22 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Hard bevochten kan ik me voorstellen... heb je de bijwerkingen van dat middel wel eens doorgenomen?
Ik ben ook aan het curlen omdat mijn biceps écht achterblijven. Soms ziet mijn arm er niet uit omdat mijn triceps wel vrij groot zijn....heb er alleen een schijthekel aan, het duurt zo lang. Maar dat gezeik op curlen is wel enigszins achterhaalt, zijn vaak mensen die roepen dat het onzin is omdat ze dat op internet lezen, pure meeloperij dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 04:24 schreef star_gazer het volgende:
Yes! Het zogenaamd 'kansloze' curlen begint effect te hebben. Zoals een aantal van jullie misschien weet, heb ik curls toegevoegd aan mijn Rippetoe wegens achterlopende armen (twijgjes). Ze zijn nog steeds te klein, maar ik voel wel degelijk meer tonus in m'n biceps. lekker!
Goed om te horen! Wat meten ze inmiddels?quote:Op zondag 11 maart 2012 04:24 schreef star_gazer het volgende:
Yes! Het zogenaamd 'kansloze' curlen begint effect te hebben. Zoals een aantal van jullie misschien weet, heb ik curls toegevoegd aan mijn Rippetoe wegens achterlopende armen (twijgjes). Ze zijn nog steeds te klein, maar ik voel wel degelijk meer tonus in m'n biceps. lekker!
Misschien dat de duurdere apparaten een algoritme hebben en daadwerkelijk met impedantieniveaus iets doen, maar mijn uebergoedkope weegschaal doet dat vrij zeker bij mij niet. Het maakt niet uit of ik met natte voeten, droge voeten, veel drinken, weinig drinken op de schaal sta, de waardes veranderen niet. Volgens mij is het een aan/uit functie van mijn weegschaal: zolang je een stroompje meet, treedt het algoritme in werking en zal er een bf% getoond worden aan de hand van lengte/leeftijd/gewicht.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:24 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja klopt, en ook iedere fabrikant hanteert z'n eigen algoritme.
Wat echter wel zo is, is dat je 'n trend gaat zien van de waarden t.o.v. elkaar, wanneer je hetzelfde meetmoment hanteert bij dezelfde omstandigheden. Dit is, moet ik toegeven, wel vrij accuraat nu ik gegevens heb gezien van meerdere personen gespreid over meerdere maanden.
Daarnaast uiteraard spiegel + weegschaal + meetlint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |