abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:37:28 #51
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108833858
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:20 schreef Kroc het volgende:
ik heb zoveel 'onzin' gedaan betreft schouders, toen werden het slechts high pulls en push presses en toen groeide het als kool.
Die zal ik er ook eens ingooien. Hoewel betwijfel of ik high pulls kan doen op het moment met mijn tennisarm.
pi_108834236
Veel te veel voor je schouders zo'n workout, nergens voor nodig, is maar een kleine spiergroep.
pi_108836709
Niks mis met behind the neck presses. Die vind ik veel fijner zelfs. Ligt maar net aan je anatomie.
full stops and exclamation marks
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:06:29 #54
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_108842829
Vandaag BP: BW +10 kilo (8x) en kon volgens mij easy naar BW +20kg. Gaat de goede kant op.
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:09:50 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_108843048
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:26 schreef Kroc het volgende:
Ik heb ook flinke spierpijn in mijn reet, mijn ultieme glutes oefening is tegenwoordig de one legged deadlift
Probeer je Snakey nou te trollen?

:P
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:13:07 #56
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_108843240
Behind the neck heb ik altijd zo'n onzin gevonden..
BEASTMODE
pi_108843633
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:02 schreef obsama het volgende:
Doen jullie trouwens Side dumbbell laterals met 1 hand of 2 ? Heb het gevoel dat als ik 1 hand op een bankje/rek houd dat ik meer kracht kan zetten.
Met twee handen. Ik doe hem echter op een bankje met rugleuning omhoog, maakt de oefening wat zwaarder en kan je minder snel "cheaten".

Hier eindelijk weer vooruitgang aan het zien, nu met 1 keer per week cardio in de week het vetpercentage op peil blijven houden. Voor de zomer wel kijken of we er nog 3 of 4 kilo vet af kunnen krijgen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 22:22:54 #58
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_108843755
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Erg interessant stuk over ECA.

Meer iets voor de endo's hier of mensen die sneller willen cutten zonder spierverlies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi stukje! Ik vind wetgeving rondom ephedrine sowieso wat flauw in Nederland. Bestel eind deze maand een pot diamond labs in de uk :)
BEASTMODE
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:07:58 #59
69994 seto
-|||--------|||-
pi_108846367
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 22:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Probeer je Snakey nou te trollen?

whehehehe
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:10:31 #60
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108846500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:07 schreef seto het volgende:

[..]

whehehehe

Het was een deja vu post. Hij heeft al eens bijna hetzelfde gepost toen hij nog van niks wist.
pi_108846551
Hoe geweldig om te zien, je komt de gym binnen en tussen de abcrunchers en dumbbell-curlers is mijn before-training dubbelganger gewoon lekker en uit zichzelf aan het squatten en deadliften. _O_ Die jongen heeft geen motivatie of tips meer nodig, haalt & eet trouw zijn kwark en 12 boterhammen pindakaas per dag, hij bencht, OHP't, pendlay rowt, squat, deadlift, pullups/chinups en cable row. Plus wat dingen zoals legpress enzo soms. Net 1.5 maand bezig maar al 4 kg gegained, zal weinig vet bij zitten. Ook trouw elke workout vooruit met de gewichten, 3x per week. Mooi man, goed om te zien dat mensen het ook echt willen oppakken. En als ze eenmaal de resultaten merken dan brandt dat vanzelf wel verder. :D

Ook lekker getraind vandaag, herkende nu pas in het tweede row apparaat een rear delt row machine. _O_

http://www.exrx.net/Weigh(...)r/LVRearDeltRow.html

Zoiets. Fijn om die hele beweging te kunnen maken. :) Heb ook het gevoel alsof ik weer helemaal op mijn oude kracht ben, OHP 3x5x48 kg ging lichter dan ooit en heb afgesloten met een set van 5x50 kg. (pr) Cool beans.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:22:26 #62
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_108847098
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:11 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe geweldig om te zien, je komt de gym binnen en tussen de abcrunchers en dumbbell-curlers is mijn before-training dubbelganger gewoon lekker en uit zichzelf aan het squatten en deadliften. _O_ Die jongen heeft geen motivatie of tips meer nodig, haalt & eet trouw zijn kwark en 12 boterhammen pindakaas per dag, hij bencht, OHP't, pendlay rowt, squat, deadlift, pullups/chinups en cable row. Plus wat dingen zoals legpress enzo soms. Net 1.5 maand bezig maar al 4 kg gegained, zal weinig vet bij zitten. Ook trouw elke workout vooruit met de gewichten, 3x per week. Mooi man, goed om te zien dat mensen het ook echt willen oppakken. En als ze eenmaal de resultaten merken dan brandt dat vanzelf wel verder. :D

Ook lekker getraind vandaag, herkende nu pas in het tweede row apparaat een rear delt row machine. _O_

Zoiets. Fijn om die hele beweging te kunnen maken. :) Heb ook het gevoel alsof ik weer helemaal op mijn oude kracht ben, OHP 3x5x48 kg ging lichter dan ooit en heb afgesloten met een set van 5x50 kg. (pr) Cool beans.
Die doe ik altijd met kabels, facepull ofzo heet het. Lekkere oefening wel.
pi_108847206
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:11 schreef Panzermaus het volgende:

Props, delts zijn echt mijn weak point. Blijven lang hangen. Vandaag 1x8x40kg OHP gedaan met assist laatste 2 reps, niet echt heel denderend dus. Daarna nog 2x8x37kg, ook assist nodig laatste 2 reps. ;(
Of toch du vader?
pi_108847654
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:22 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Die doe ik altijd met kabels, facepull ofzo heet het. Lekkere oefening wel.
Wij hebben geen cable crossover ofzo, waarmee doe je die facepulls dan? Met de lat pulldown?

quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:24 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Props, delts zijn echt mijn weak point. Blijven lang hangen. Vandaag 1x8x40kg OHP gedaan met assist laatste 2 reps, niet echt heel denderend dus. Daarna nog 2x8x37kg, ook assist nodig laatste 2 reps. ;(
Hm, blijven knallen maatje. Ik heb heel lang (lees: 3 maanden minstens) rond 45 kg geschommeld en vind het nu waarschijnlijk mijn zwakste lift. Weet nog dat JohnnyD. hier een keer postte en die deed al 58 kg ofzo terwijl de rest van zijn stats vergelijkbaar aan die van mij waren. :P

Heb van het weekend dit doorgenomen: http://startingstrength.com/articles/learning_press_rippetoe.pdf, mooi en beknopt en covert vrijwel alles.

Ik pak hem daardoor nu ook iets breder en doe die shrug extra goed, voelt heerlijk en een stuk lichter nu. :)

Deze site kwam ik ook tegen, staan erg gekleurde maar wel smakelijke posts op. :') :')

Voorbeelden:
http://www.rookiejournal.(...)y_get-fat-on-it.html, er was ook nog zo'n e-war tussen Rippetoe en zo'n andere kerel hierover. :D (Lyle McDonald zijn forum vs Rippetoe zijn forum)
http://www.rookiejournal.(...)ts-for-big-arms.html

En

http://www.rookiejournal.(...)-you-a-big-butt.html

Heb me aardig op die site vermaakt, gewoon een beetje doorklikken op related articles. Scherpe onderwerpen en er wordt ook altijd flink geruzied in de comments. :D

Oh: http://www.rookiejournal.com/lat-activation.html en de gerelateerde articles, ook nice.
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:36:44 #65
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_108847808
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wij hebben geen cable crossover ofzo, waarmee doe je die facepulls dan? Met de lat pulldown?

[..]

Oh nee mijn sportschool heeft een shitload aan kabels. Inclusief cablecross
pi_108849106
Nee mang, ik diss snakey niet. :@

Ik vind de one legged deadlift de ideale lower body pull oefening. Echt een wereld van verschil met de normale deadlift. Ik noem maar wat qua percentages, maar als de deadlift 60% een lb oefening is, dan is de single leg 90%
pi_108849618
Hangt er ook vanaf wat je startpositie is met DL natuurlijk. Ikzelf begin bijvoorbeeld met m'n bovenbenen parallel aan de grond en ik drive vanaf het begin voornamelijk uit mijn benen, terwijl een maat van me wat 'hoger' begint en het dan ook meer uit zijn onderrug haalt.

Maar goed, dat is verder los van het punt, je hebt gelijk :P
Of toch du vader?
pi_108849695
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Hm, blijven knallen maatje. Ik heb heel lang (lees: 3 maanden minstens) rond 45 kg geschommeld en vind het nu waarschijnlijk mijn zwakste lift. Weet nog dat JohnnyD. hier een keer postte en die deed al 58 kg ofzo terwijl de rest van zijn stats vergelijkbaar aan die van mij waren. :P

Heb van het weekend dit doorgenomen: http://startingstrength.com/articles/learning_press_rippetoe.pdf, mooi en beknopt en covert vrijwel alles.

Ik pak hem daardoor nu ook iets breder en doe die shrug extra goed, voelt heerlijk en een stuk lichter nu. :)

Deze site kwam ik ook tegen, staan erg gekleurde maar wel smakelijke posts op. :') :')

Voorbeelden:
http://www.rookiejournal.(...)y_get-fat-on-it.html, er was ook nog zo'n e-war tussen Rippetoe en zo'n andere kerel hierover. :D (Lyle McDonald zijn forum vs Rippetoe zijn forum)
http://www.rookiejournal.(...)ts-for-big-arms.html

En

http://www.rookiejournal.(...)-you-a-big-butt.html

[ afbeelding ]

Heb me aardig op die site vermaakt, gewoon een beetje doorklikken op related articles. Scherpe onderwerpen en er wordt ook altijd flink geruzied in de comments. :D

Oh: http://www.rookiejournal.com/lat-activation.html en de gerelateerde articles, ook nice.
Zal het e.e.a. doornemen, die PDF gebookmarkt om binnenkort eens te lezen. Inderdaad gewoon blijven knallen. Zoals ik al tegen m'n trainingsbuddy zei, als er te lang geen progressie in zit desnoods (tijdelijk) over stappen op pushpresses, weer een nieuwe sensatie voor je spieren, hogere gewichten, etc. Wij doen nu OHP seated.

Lijkt me trouwens dat een 58kg OHP met die stats die jij destijds had (ik kan me die posts ook nog wel herinneren, is alweer een tijdje geleden) eerder uit proportie is dan andersom, hoor. Of hij maakte er een pushpress van, of hij had zwaar zieke delts.
Of toch du vader?
pi_108851296
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Hangt er ook vanaf wat je startpositie is met DL natuurlijk. Ikzelf begin bijvoorbeeld met m'n bovenbenen parallel aan de grond en ik drive vanaf het begin voornamelijk uit mijn benen, terwijl een maat van me wat 'hoger' begint en het dan ook meer uit zijn onderrug haalt.

Maar goed, dat is verder los van het punt, je hebt gelijk :P
Maakt dat niet uit waarmee je kracht zet bij de deadlift? Een vriend en ik zijn pas begonnen hiermee en hij zegt dat hij vooral vanuit zijn quads tilt, terwijl ik het meer merk aan mijn rug.
Onze houding is volgens mij wel, rechte rug etc.
pi_108851596
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Maakt dat niet uit waarmee je kracht zet bij de deadlift? Een vriend en ik zijn pas begonnen hiermee en hij zegt dat hij vooral vanuit zijn quads tilt, terwijl ik het meer merk aan mijn rug.
Onze houding is volgens mij wel, rechte rug etc.
dan heeft je vriend een betere vorm als jullie beide net beginnen lijkt me. Als je op relatieve lage gewichten bezig ben maakt het niet veel uit qua belasting op je lichaam, maar ik denk dat je ook bekend ben met het adagium: niet vanuit je rug tillen.
  donderdag 8 maart 2012 @ 07:08:38 #71
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_108852665
Schijten en boeren met Markus Ruhl :D

_O- _O-

Trouwens, hoe die kerel adem haalt. Zo zwaar... Lijkt me niet helemaal lekker gezond :{
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2012 @ 08:54:56 #72
230491 Zith
pls tip
pi_108853572
Waar kan ik goed over leangains lezen? Vind de website maar warrig en populistisch.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_108853801
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:54 schreef Zith het volgende:
Waar kan ik goed over leangains lezen? Vind de website maar warrig en populistisch.
http://www.jnutbio.com/article/S0955-2863(04)00261-X/abstract :P

Site is idd beetje onhandig, maar het idee is dat je 16 uur niet eet, en dan in 8 uur alles eet. Het liefst eet je wat eiwit voor je training (om je fast te breken) en dan gelijk trainen, en dan gelijk beginnen met eten.
pi_108857645
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 07:08 schreef star_gazer het volgende:

Trouwens, hoe die kerel adem haalt. Zo zwaar... Lijkt me niet helemaal lekker gezond :{
Jezelf compleet voljuicen en een gewicht van 135-145kg bij 1m78 is gewoon ook niet gezond.
pi_108857937
Eerste faal op stronglifts gisteren. 42,5 kg press :(
Maar ja, was niet heeeel ontevreden, 5/5/4/4/4.
Facet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')