Thanks! Zoiets kan ik goed gebruiken, titel klinkt precies als wat ik bedoel in ieder geval.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:17 schreef Snakey het volgende:
Ik heb deze panzer.
[ afbeelding ]
Maar dan de derde uitgave.
http://www.amazon.com/Str(...)lavier/dp/0736092269
Netjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:22 schreef obsama het volgende:
3x8 30kilo dumbbell benchpress, doet jullie waarschijnlijk niks maar ik ben fucking trots
Goed werk, hoeveel doe je met barbell?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:22 schreef obsama het volgende:
3x8 30kilo dumbbell benchpress, doet jullie waarschijnlijk niks maar ik ben fucking trots
Panzert, ik heb zelf de Nederlandse uitgave. http://www.bol.com/nl/p/n(...)010937413/index.htmlquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:19 schreef Panzermaus het volgende:
Natuurlijk wist ik wel welke spieren wat doen, maar om de samenwerking/'overnemen' enzo in het hele geheel te zien, dat is wel leerzaam. Dus dat je ook het effect kan voorspellen voor wanneer een spier een andere 'overpowert' en zo werk ontzegt etc.
En dan ook met de (Latijnse) termen enzo erbij natuurlijk.
[..]
Thanks! Zoiets kan ik goed gebruiken, titel klinkt precies als wat ik bedoel in ieder geval.
np G jwzquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
Bedankt voor de benchtips brahs, ben gisteravond ook gaan trainen om maandag recht te zetten en ging lekker. Pecs ook goed sore nu.
Beste tip was: druk jezelf van het gewicht af in plaats van andersom.
Upright rows? Vind ik zelf altijd heel fijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:48 schreef obsama het volgende:
80/85 kilo, doe dat echter stuk minder dan dumbbell dus het voelt alsof ik minder kracht kan zetten.
Weet iemand nog een goede schouder work-out ? Wil wel eens iets nieuwe proberen.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:48 schreef obsama het volgende:
80/85 kilo, doe dat echter stuk minder dan dumbbell dus het voelt alsof ik minder kracht kan zetten.
Weet iemand nog een goede schouder work-out ? Wil wel eens iets nieuwe proberen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:30 schreef Snakey het volgende:
Zo, weer een schouder workout gevonden die iets afwijkt van m´n ´vaste´ routine. Kan ik er morgen weer tegenaan.![]()
# Behind-the-neck military presses – 12, 10, 8, 6 Reps
# Seated dumbbell presses – 3 Sets of 8 to 10 Reps
# Side dumbbell laterals – 3 supersets of 10 to 12 Reps
# Superset with – Front dumbbell raises
# Lying rear delt dumbbell raise – 3 sets of 8 to 10 Reps
# Rear cable laterals – 3 sets of 8 to 10 Reps
http://www.simplyshredded.com/warriors-shoulder-workout.html
Going to be a warrior.![]()
Well done. Ik kom niet veel hoger heur, op een goede dag net 35.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:22 schreef obsama het volgende:
Denk dat je vooral je spieren soepel en ´lang´ moet houden. Je wil niet je spieren teveel verkorten met trainen, als je stoot en je moet diep stoten dan kan dat wel eens onprettige gevolgen hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef Tinos85 het volgende:
Wat ik me nou afvraag. Ik doe 1 of 2 keer in de week aan kickboksen, zo ook vanavond weer. Maar ik heb vanmorgen gewoon mijn benen en schouders getrained.
Is dit slecht/niet goed of wat?
Ik denk niet dat het veel kwaad kan maar goed zal het ook zeker niet zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef Tinos85 het volgende:
Wat ik me nou afvraag. Ik doe 1 of 2 keer in de week aan kickboksen, zo ook vanavond weer. Maar ik heb vanmorgen gewoon mijn benen en schouders getrained.
Is dit slecht/niet goed of wat?
schijf van 15 of 20 kilo pakken. Armen strekken en omhoog en omlaag met dat ding. Slopertje. Beginnen met mp. Afmaken met side raises.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:48 schreef obsama het volgende:
Have fun. Ik moest even wachten met m´n shirtje uittrekken na de training.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef obsama het volgende:
Bedankt voor het schema Snakey, vanavond maar proberen.
2. Nooit geprobeerd eigenlijk met 1 arm.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:02 schreef obsama het volgende:
Doen jullie trouwens Side dumbbell laterals met 1 hand of 2 ? Heb het gevoel dat als ik 1 hand op een bankje/rek houd dat ik meer kracht kan zetten.
Ja, ik snap ook niet wat het voordeel er van is. Gewoon military press doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:09 schreef Asgard het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch zeer blessure gevoelig?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:09 schreef Asgard het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch zeer blessure gevoelig?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:25 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Behind-the-neck military presses heb ik slechte dingen over gelezen, het zou slecht zijn voor je rotator cuff. Wellicht kun je die beter vervangen met de "gewone" military press?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, lees maar in de link die erbij staat. Staat ook bij hoe je blessures voorkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |