quote:
Precies hetzelfde als jijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Hoofdpijn, moe, maar heb me er uitstekend doorheen geslagen vandaag
Ik over 45 minuten naar bed, maar niet zo vroeg eruit als jij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:42 schreef grrrbeer het volgende:
Best goed.
Half 5 eruit, 6 uur beginnen, half 5 klaar, effe voor half 6 in de sportschool, effe na 7'en thuis. Over een dik uur naar bed
En dat zonder te klagen. Wordt nog eens wat hier.
Dan waarom zo vroeg naar bed?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ik over 45 minuten naar bed, maar niet zo vroeg eruit als jij.
En hoe voel je je nu?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:49 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Dat is nog een sanctie van mijn ouders door een verkloot schooljaar.
Ja, nu wel natuurlijk. Het zal nu wel beter zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
En hoe voel je je nu?Beetje sullig.
Wel je best gedaan of...?
Je moet niet teveel willen van jezelf als je ziek bent. Gewoon goed uitzieken, is belangrijk. Wel even je temperatuur in de gaten blijven houden. Veel drinken, warme dranken als thee kun je beter hebben als koud water wanneer je ziek bent. Het kost je lichaam namelijk wel wat energie om koude dranken op lichaamstemperatuur te krijgen. En goed blijven eten natuurlijk, ook als je geen eetlust hebt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dag 3 van ziekzijn.. morgen wil ik toch echt weer naar school kunnen..
Ik weet het, maar mijn propedeuse hangt er ook een beetje van afquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet niet teveel willen van jezelf als je ziek bent. Gewoon goed uitzieken, is belangrijk. Wel even je temperatuur in de gaten blijven houden. Veel drinken, warme dranken als thee kun je beter hebben als koud water wanneer je ziek bent. Het kost je lichaam namelijk wel wat energie om koude dranken op lichaamstemperatuur te krijgen. En goed blijven eten natuurlijk, ook als je geen eetlust hebt.
OT: Met mij gaat het wel goed. Heerlijk uitgeslapen. Er ligt een klein bijbaantje in het verschiet. Het is niet veel, maar ik pak het met beide handen aan!
Verder wordt onze recentelijk gesloten sportschool weer geopend onder een nieuwe naam! 1 april gaat hij open, ben benieuwd.
Oh wat naar! Heel veel sterkte ermee alvastquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:09 schreef Høken het volgende:
Helemaal niet fijn, moet morgen een test laten doen die je liever niet op je 17e laat doen.
Dankje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:16 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Oh wat naar! Heel veel sterkte ermee alvast
Helpt het om ze te classificeren?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef Unsub het volgende:
Wat een godsgruwelijke grote klotedag vandaag: leraren die leerlingen gewoonweg negeren, 3x bijna aangereden door AOW-trekkers en een buitenlander, rugpijn, ga zo maar door.
Je hebt van die dagen...
Mag dat niet dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helpt het om ze te classificeren?
En ik lees tussen de regels door.quote:
Wow, eerste wippie?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:24 schreef datisstom het volgende:
Kapot gemaakt. Vernederd. En als klap op de vuurpijl staat m'n vader in de woonkamer als ik met betraand gezicht thuis kom.
Moet je er weer zo vroeg uit morgen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:26 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Wow, eerste wippie?![]()
Moe. Effe compleet in de relaxmodus deze avond.
Tuurlijk. Positief blijvenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voel me intussen dusdanig redelijk dat ik denk dat ik morgen weer naar school kan
Ben wel nog wat duizelig en beetje zwak, maar na een goede nachtrust zullen we daar denk ik grotendeels van af zijn
Ik hoop dat ik dit morgen kan bevestigen iig
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:38 schreef zyx1981 het volgende:
Boos, gefrustreerd, ongeduldig, geïrriteerd, chagrijnig: een ouderwetse haatbui-want-de-wereld-is-tegen-mij/etc en ga zo maar door. Na een rot-werkdag is alles wat ik vanavond wilde doen mislukt. Ik ben teleurgesteld in mijzelf, in de mens en in het leven in zijn algemeen. Alles is kut en niks lijkt beter te worden. Ik voel me nu echt zo`n enorme uberkneus die niets kan en ook voorbestemd is om een leven lang niets van de grond te krijgen.
Nachtje slapen kan helpen om je gedachten even op een rijtje te krijgen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:55 schreef Mishu het volgende:
Mijn hoofd zit vol en ik kan het niet goed ordenen. En dan morgen nog een opdracht maken en een presentatie doen ook.. Ik hoop dat ik mn shit together kan krijgen.
Nouja, ik ben het nu aan het proberen maar daar hoop ik idd op.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:00 schreef Alexios_Komnenos het volgende:
[..]
Nachtje slapen kan helpen om je gedachten even op een rijtje te krijgen..
Of lukt dat niet?
Boekje lezen om in slaap te komen, werkt erg goed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:02 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja, ik ben het nu aan het proberen maar daar hoop ik idd op.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:11 schreef Feeeeble het volgende:
Moe, te weinig geslapen en totaal geen zin om te gaan werken.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:02 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nouja, ik ben het nu aan het proberen maar daar hoop ik idd op.
Maar wat ben je daarvoor nog laat op FOK. Ik lag al meer dan 5 uur op bed toen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:55 schreef Mishu het volgende:
Mijn hoofd zit vol en ik kan het niet goed ordenen. En dan morgen nog een opdracht maken en een presentatie doen ook.. Ik hoop dat ik mn shit together kan krijgen.
O ja dat is hier ook wel soms een zo. Zeer irritant.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Moeders liep weer eens huilend, uitermate zielig en enorm aandachtstrekkend door het huis.....en om helemaal niets bijzonders!Zucht! Raar mens.
Wat dacht je, laat ik haar eens een knuffel geven?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Moeders liep weer eens huilend, uitermate zielig en enorm aandachtstrekkend door het huis.....en om helemaal niets bijzonders!Zucht! Raar mens.
Dat krijg je met zo'n kutkind als jij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Ahwquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:42 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Ik voel me misbruikt en gemanipuleerd. Ik was eindelijk weer aan het opkrabbelen van een depressieve periode..nu zit ik er weer in, krijg nergens de controle over en als ik dat probeer dan wordt het van me afgenomen.
Ben zo klaar met mijn leven..
Sterkte en beterschapquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:58 schreef houdjemond het volgende:
Letterlijk ziek van de pijn, zelfs slapen gaat niet.
Dat is idd kut, weet hoe het voelt...moeilijke situatie. Is er in de nabije toekomst kans op het overbruggen van deze enorme afstand?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:14 schreef Intrepidity het volgende:
Ik voel me bijzonder genaaid omdat ik zo nodig op iemand moet vallen die 3000km verderop woont. En het is maar kil en eenzaam in dit land.
Ze komt eind van de maand 1,5 week naar Nederland, dat is al wat. Maar voorlopig zal het wel heen en weer vliegen blijven, en uithouden tot er idd een meer permanente oplossing is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:47 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dat is idd kut, weet hoe het voelt...moeilijke situatie. Is er in de nabije toekomst kans op het overbruggen van deze enorme afstand?
quote:
Wel prettig dat ze aan het einde van de maand hier is, al is het maar voor 1,5 week. Meestal kan je daar weer ff op teren, nieuwe energie...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ze komt eind van de maand 1,5 week naar Nederland, dat is al wat. Maar voorlopig zal het wel heen en weer vliegen blijven, en uithouden tot er idd een meer permanente oplossing is.
Die gewonnen energie verbruiken we wel weer aan iets andersquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:37 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Wel prettig dat ze aan het einde van de maand hier is, al is het maar voor 1,5 week. Meestal kan je daar weer ff op teren, nieuwe energie...
Waar moet de reis naartoe?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die gewonnen energie verbruiken we wel weer aan iets anders*kuch*
En ik ben aan het proberen of ik in mei en augustus daar naar toe kan. Maar het is wel een dure grap allemaal
Israël.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar moet de reis naartoe?
OT: Mwaaaaaaaaah kan beter.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die gewonnen energie verbruiken we wel weer aan iets anders*kuch*
En ik ben aan het proberen of ik in mei en augustus daar naar toe kan. Maar het is wel een dure grap allemaal
Nooit geweest, lijkt me een mooi land...quote:
Het is absoluut een mooi land, ben er in februari naar toe geweest (22 graden in februari, maak me gekquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:55 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Zou idd prettig zijn als je dan weer zo snel daar naar toe kan gaan...
[..]
Nooit geweest, lijkt me een mooi land...
Wowzers, Alan Rickmanquote:
Heb me door diverse mensen laten vertellen dat Israelische vrouwen bloedgeil zijn (kan ik me voorstellen, je vernietiging is aanstaande dus je moet fokken voor het vaderland) en dat je als jongeman met blauwe ogen al snel vieze praatjes naar je hoofd krijgt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:55 schreef David Letterman het volgende:
Nooit geweest, lijkt me een mooi land...
Laat je maar niet te veel vertellen dan. Valt reuze mee, het zijn daar ook net gewone mensen af en toe. Het enige verschil is dat ze een stuk directer zijn, als ze iets van je willen (of juist niet) dan zeggen ze dat ook gewoon. Wel verfrissend eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:53 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Heb me door diverse mensen laten vertellen dat Israelische vrouwen bloedgeil zijn (kan ik me voorstellen, je vernietiging is aanstaande dus je moet fokken voor het vaderland) en dat je als jongeman met blauwe ogen al snel vieze praatjes naar je hoofd krijgt.
Zij het in het Hebreeuws
Een bepaald persoon die voor je zou moeten zorgen maar je simpelweg laat stikken maakt mij boos.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben echt nooit boos, waar word je dan bijvoorbeeld boos om eigenlijk?
Beterschap!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoest al de hele dag mijn keel aan gortmaar die kriebel blijft terugkomen
moeders hebben altijd gelijk!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:50 schreef grrrbeer het volgende:
Tsjah... Soms komen er uit het niets van die zinnen in m'n hoofd op. En sommige onthoud ik. Dat treft dus enorm, want nu kan ik er zo eentje gebruiken
Veranderlijker dan een lading toverballen in een golfslagbad! Het heeft derhalve geen enkele zin om te melden hoe ik me voel, want ik schiet alle kanten op.
M'n moeder vroeg zich gisteren af of ik niet manisch depressief was
Heerlijk weer... Liep net lekker in m'n ¤ 9,50 sweatertje en een iets te strak shirt in het zonnetje... 32 en lekker te wezen jwt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:24 schreef Flippiee het volgende:
Zon schijnt, straks gezellig met collega's op pad. Deze dag wordt nog een goede dag. Ik voel me dus ook goed
Gefeliciteerd dan maar!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:46 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Heerlijk weer... Liep net lekker in m'n € 9,50 sweatertje en een iets te strak shirt in het zonnetje... 32 en lekker te wezen jwt.
Ik ben jarig vandaag. En hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet... Maar dit is de eerste verjaardag in 16 jaar dat ik me niet kut voel, terwijl ik gisteren nog rijp was voor een inrichting.
Welgemeende "whatever" voor dat.
Fijne verjaardag, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:46 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Heerlijk weer... Liep net lekker in m'n ¤ 9,50 sweatertje en een iets te strak shirt in het zonnetje... 32 en lekker te wezen jwt.
Ik ben jarig vandaag. En hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet... Maar dit is de eerste verjaardag in 16 jaar dat ik me niet kut voel, terwijl ik gisteren nog rijp was voor een inrichting.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:46 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Heerlijk weer... Liep net lekker in m'n ¤ 9,50 sweatertje en een iets te strak shirt in het zonnetje... 32 en lekker te wezen jwt.
Dat klinkt niet best...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:56 schreef Tamashii het volgende:
Godverdegodver. In de afgelopen jaren heb ik me niet zo kut gevoeld als gister en vandaag.
Jah maar wil maandag ook beetje uitgerust op werk komenquote:
Ik ook! Eindelijk weekend maar ik kan eigenlijk alleen maar aan m´n bed denkenquote:
quote:
Als ik jouw naam ergens zie langskomen denk ik altijd aan je kerstkaartje. Daar wordt ik dan wel weer elke keer even blij van.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:58 schreef RichardHammond het volgende:
Voel me een beetje neergeslagen, raar gevoel. Ben normaal altijd positief, maar zit vandaag niet lekker in mijn vel.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef seasushi het volgende:
[..]
Als ik jouw naam ergens zie langskomen denk ik altijd aan je kerstkaartje. Daar wordt ik dan wel weer elke keer even blij van.
Dit dusquote:Op zondag 11 maart 2012 00:42 schreef Beach het volgende:
Twee dagen achter elkaar superdag gehad met supermensen
Ja... Sorry nog daarvoorquote:Op zondag 11 maart 2012 04:21 schreef Flippiee het volgende:
Hartstikke goed. Zelfs het zien van de jongen, die mijn hart brak, viel mee
troostkusje van mijquote:Op zondag 11 maart 2012 04:29 schreef Stokstaart het volgende:
Alles gaat naar de klote door mijn faalkunde.
Aye life goes on hequote:
Lekker toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:56 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
maar toch ook
![]()
Het is weer zo'n zondag waar de tijd enorm langzaam gaat.
Lekkere lange vrije dagquote:Op zondag 11 maart 2012 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat de tijd langzaam gaat? Dat vind ik enorm kut.
Wat doe je jezelf aan dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:02 schreef grrrbeer het volgende:
Ik begin me een partijtje moe te worden van mezelf...
Zondagen zijn echt de meest uitzichtloze kutdagen van de weekquote:Op zondag 11 maart 2012 21:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik baal omdat het zondagavond is dan voel ik me nooit echt goed
Ahh.. een digitale knuffel dan maarquote:Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef Perzephone het volgende:
ziek, zwak, misselijk, en heartbroken.
Eenzaam, maar niet alleenquote:
Ik zou mn buren afschieten als die zo laat nog aan m'n deur stondenquote:Op maandag 12 maart 2012 23:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eenzaam, maar niet alleen
Klop ff op de deur van de buren
Ach, brengt leven in de brouwerijquote:Op maandag 12 maart 2012 23:30 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik zou mn buren afschieten als die zo laat nog aan m'n deur stonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |