quote:
Op woensdag 7 maart 2012 12:58 schreef Fera het volgende:[..]
Je moet niet teveel willen van jezelf als je ziek bent. Gewoon goed uitzieken, is belangrijk. Wel even je temperatuur in de gaten blijven houden. Veel drinken, warme dranken als thee kun je beter hebben als koud water wanneer je ziek bent. Het kost je lichaam namelijk wel wat energie om koude dranken op lichaamstemperatuur te krijgen. En goed blijven eten natuurlijk, ook als je geen eetlust hebt.
OT: Met mij gaat het wel goed. Heerlijk uitgeslapen. Er ligt een klein bijbaantje in het verschiet. Het is niet veel, maar ik pak het met beide handen aan!
Verder wordt onze recentelijk gesloten sportschool weer geopend onder een nieuwe naam! 1 april gaat hij open, ben benieuwd.

Ik weet het, maar mijn propedeuse hangt er ook een beetje van af

Ik wil niet teveel lesstofachterstand krijgen.
Thee is inderdaad het enige wat ik de laatste dagen gedronken heb. Gelukkig voel ik me ook wat beter dan gister en eergister, maar niet goed genoeg om in de klas te zitten.
Eten gaat toch echt een stuk lastiger. Als ik eraan denk word ik al misselijk, maar zonder eten blijf je zwak en kun je niet goed van je ziekzijn herstellen. Beetje lastig dus allemaal.
Bedankt voor je tips in ieder geval

En succes met je hopelijk toekomstige bijbaan!
Cuz I'm Mr. Brightside