abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:02:35 #1
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108787439
En een nieuw topic beste mensen !!!

Hierbij even het laatste overzicht voor alle duidelijkheid:

Nieuwe update:

En de nieuwe lijst mensen gaat vanaf nu van start:

Zuid-Holland
SarnamiG
Ferry NL
Kaneelstokje
Kingtoppie

Zuid Limburg
Nyan

Zeeland
Appelsap

Noord-Holland
Driver86
AlexanderC
Piles
Heloef

Gelderland
Blijdoener
Lot88

Groningen
Vaith

Flevopolder:
Suncatcher

Utrecht
Franknfurter

Belangrijk! Voor iedereen:
Pm me maar als je graag wilt toegevoegd worden aan de nieuwe groep voor een meet, die lijst met usernames zal hier in dit topic bekend worden gemaakt, georganiseerd per provincie.

Grote wijziging: aangezien er een boel mensen waren die behoefte hadden aan de FB groep, heb ik er een nu in beheer met isdezenaamalbezet. Als je wilt toegevoegd worden, maak even een account aan (of gebruik je bestaande account) en stuur mij even een pm met de link ervan. Ik voeg je dan toe als vriend en zet je in de groep erbij. :)

Het plan: Een leuke gezellige meet per provincie, veel makkelijker voor iedereen. Mochten er nu weinig mensen zijn voor een bepaalde provincie, niet getreurd, daar bouwen we gewoon nog een meet voor! :) We kunnen uiteraard ook een 'gemengde' meet (meerdere provincies) doen als daar behoefte aan is.

Maar waar gaan we heen? Utrecht is nu officieel geroepen. We gaan nu stemmen, en kijken of er meerdere mini- meets kunnen worden gehouden (Mocht dat nodig zijn), zodat iedereen de kans krijgt mee te doen!

Ideeën die al zijn geroepen:
- Een café bezoeken met z'n allen!
- Een rondleiding/ wandeling door Utrecht maken!
- Lasergamen!
- Naar de Mac!
Bowlen (een stuk goedkoper dan lasergamen!)

(Kijk hier voor het Lasergamen!
Lasergamen gaat ¤17 per persoon kosten, maar het goede nieuws is dat we met bus 8 vanaf het CS Utrecht recht voor de lasergameshal stoppen.

Stel je even voor in dit topic, als je mee wil doen en stuur mij even een dm/pm met vermelding van je provincie. Ik voeg je dan toe aan de lijst. Laat ook even je beschikbaarheid weten voor de komende periode (bijvoorbeeld de weekends, of doordeweeks 's avonds).

We hebben allemaal één ding gemeen, en dat is dat we gewoon leuke nieuwe contacten willen opdoen!

Poll: Wanneer kun je?
Weekend 3-4 februari
Weekend 10-11 februari
Weekend 3-4 Maart
Weekend 10-11 maart
Weekend 17-18 maart
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:02:53 #2
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108787448
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Daniel1976 op 06-03-2012 22:12:34 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108787474
-niet doen-

[ Bericht 73% gewijzigd door Daniel1976 op 06-03-2012 22:12:24 ]
pi_108787519
Ik kan voorlopig toch niet afspreken omdat ik eerst echt werk nodig heb. En dat gaat jammer genoeg niet echt vlot, totaal niet eigenlijk. ;( -O-
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:11:18 #5
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108787693
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:05 schreef FerryNL het volgende:
Ik kan voorlopig toch niet afspreken omdat ik eerst echt werk nodig heb. En dat gaat jammer genoeg niet echt vlot, totaal niet eigenlijk. ;( -O-
Jee, wat balen voor je! Ik ga in ieder geval voor je duimen ! :Y
Laat me maar wat weten, mocht het je toch nog lukken om mee te gaan, maar ik snap dat werk voor gaat!
En je kunt bovendien altijd met een derde meet mee :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:13:00 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_108801155
Ik waardeer deze reeks erg maar geen SC ok?!
pi_108848974
Bump!

Hallo :W
Rustig aan.
pi_108865621
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik waardeer deze reeks erg maar geen SC ok?!
Ok! :) Het topic loopt momenteel traag doordat het meeste 'regelwerk' via de FBgroep loopt, maar ik zal zorgen dat het topic actief blijft. :) en geen SC meer :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108865766
Voor diegenen die zich nog willen aanmelden, even het volgende: Je kunt mij nog altijd een pm/dm sturen om je aan te melden voor de meet van 18 maart, zondag. Je moet wel even een Facebookaccount aanmaken om deel te nemen. Dat heeft ook als voordeel dat je al met iedereen een beetje kennis kan maken waar je straks mee gaat meeten, zodat de drempel minder hoog is. Ook worden daar diverse agendapunten besproken en kun je daar natuurlijk inspraak op hebben dan.

Over de meet van 18 maart:
We gaan naar Utrecht, activiteiten staan momenteel nog ter discussie, maar je kunt denken aan activiteiten zoals lasergamen, bowlen en naar een leuk café.

:D Dus aanmelden!!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108869991
Weet je wat ook gaaf is? Karten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108870046
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:43 schreef FerryNL het volgende:
Weet je wat ook gaaf is? Karten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of discozwemmen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
pi_108870459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:43 schreef FerryNL het volgende:
Weet je wat ook gaaf is? Karten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker gaaf :Y Maar budget-technisch niet echt een optie denk ik?
pi_108870474
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Of discozwemmen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O-
pi_108870490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:58 schreef Piles het volgende:

[..]

Zeker gaaf :Y Maar budget-technisch niet echt een optie denk ik?
Dat is inderdaad weer jammer ja. :@
pi_108870614
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:58 schreef Piles het volgende:

[..]

Zeker gaaf :Y Maar budget-technisch niet echt een optie denk ik?
volgens mij zou het best kunnen, karten.
Nosce te ipsum.
pi_108879792
Wat zijn de tijden van de 18e?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_108882558
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef W00fer het volgende:
Wat zijn de tijden van de 18e?
11 uur hoog catherijne bij star bucks
Rustig aan.
pi_108884610
Bowlen, karten, lasergamen, ballenbakken en discozwemmen. Als er nou ook nog iemand jarig is krijgen we bij alles gratis taart
pi_108884647
quote:
11s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef Franknfurter het volgende:
Bowlen, karten, lasergamen, ballenbakken en discozwemmen. Als er nou ook nog iemand jarig is krijgen we bij alles gratis taart
:D
pi_108886844
wat niemand uit brabant? zal gezellig worden :')
pi_108886962
Ik doe wel invalbrabant. Het er mn hele leven tegenaan gewoond.
pi_108887241
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:06 schreef Franknfurter het volgende:
Ik doe wel invalbrabant. Het er mn hele leven tegenaan gewoond.
Ok dan komt het vast goed ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:27:59 #23
174940 W00fer
Maar echt
pi_108890302
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

11 uur hoog catherijne bij star bucks
Dan al :') Meestal ben ik op zondag nog niet eens wakker op dat tijdstip.

En ja, ik kom uit Brabant.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_108924174
Ik kom ook :Y
pi_108924617
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:36 schreef Suncatcher het volgende:
Ik kom ook :Y
Ik dacht dat jij niet zou komen? :D
en dat laat je mij niet even weten? }:|

Gezellig, lijkt me leuk om je weer te zien.
pi_108924685
Jullie kennen elkaar al gewoon dus? Waarvan?
Rustig aan.
pi_108924710
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
Jullie kennen elkaar al gewoon dus? Waarvan?
FOK! :)
pi_108938122
We gaan bowlen! Er kunnen nog meer mensen meedoen. :s)

[ Bericht 6% gewijzigd door kingtoppie op 10-03-2012 14:18:18 ]
Rustig aan.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 14:01:02 #29
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108938160
De inschrijving voor de aankomende meet is gesloten inmiddels. Binnenkort wordt er een nieuwe meetdatum op touw gezet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nyan op 10-03-2012 14:30:59 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108941082
Joh, ik vind dit topic echt veel te laat.
Kan ik hier stiekem komen lurken/meeposten? :&
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:42:31 #31
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108944001
Haha :P tuurlijk!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:43:56 #32
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108944032
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 15:55 schreef _Loki het volgende:
Joh, ik vind dit topic echt veel te laat.
Kan ik hier stiekem komen lurken/meeposten? :&

:P Anders een keer meemeeten?

[ Bericht 6% gewijzigd door Nyan op 10-03-2012 17:50:11 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 17:49:00 #33
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108944183
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:36 schreef Suncatcher het volgende:
Ik kom ook :Y
Ik heb je uitgelegd waarom je bent verwijderd uit de groep voor de meet, ik zou het waarderen als je stopte met constant opdringen als ik je duidelijk heb gewezen erop dat als je je niet kunt gedragen binnen de groep, je niet deelneemt. Ik heb je een tweede kans gegeven en toen moest ik weer melding krijgen van dat je je vreemd gedroeg. Ik verzoek je dan ook gewoon te stoppen hiermee.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108944254
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:49 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ik heb je uitgelegd waarom je bent verwijderd uit de groep voor de meet, ik zou het waarderen als je stopte met constant opdringen als ik je duidelijk heb gewezen erop dat als je je niet kunt gedragen binnen de groep, je niet deelneemt. Ik heb je een tweede kans gegeven en toen moest ik weer melding krijgen van dat je je vreemd gedroeg. Ik verzoek je dan ook gewoon te stoppen hiermee.
:? :?
pi_108944443
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 17:49 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ik heb je uitgelegd waarom je bent verwijderd uit de groep voor de meet, ik zou het waarderen als je stopte met constant opdringen als ik je duidelijk heb gewezen erop dat als je je niet kunt gedragen binnen de groep, je niet deelneemt. Ik heb je een tweede kans gegeven en toen moest ik weer melding krijgen van dat je je vreemd gedroeg. Ik verzoek je dan ook gewoon te stoppen hiermee.
Ik wil wel eens weten van wie. Dat ik in een melige bui dingen zeg, prima.. kennelijk vatten mensen dingen te serieus op. Nog lachwekkender vind ik het feit dat jij even denkt te bepalen wie wel en wie niet mag komen, afhankelijk van wie je wel of niet mag, terwijl er verder niets achter zit. Ik heb denk ik wel honderden mensen in m'n leven complimenten gegeven of dat ik naast ze wil liggen tijdens me nachtdienst als ze zeggen dat ze gaan slapen, omdat ik moe ben en ik ook het liefst in me bed wil liggen. Mannen inclusief, maar kennelijk wil ik die dan ook neuken. Van wie dit komt, geen idee.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:03:56 #36
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108944512
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:01 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Ik wil wel eens weten van wie.
Diegene die jij op een date hebt meegevraagd. Ik ga hier geen namen noemen, en geen welles-nietes-spelletje ervan maken. Mijn taak is het beheer van de groep. Voor sommige mensen is de drempel misschien veel hoger om zomaar mee te doen aan een meet. Die kunnen zich door jouw reacties niet op hun gemak voelen, ik hoop dat je dat begrijpt. Daarom heb ik er voor gekozen je uit de groep te plaatsen, omdat ik niet het idee had dat jij dezelfde insteek had als andere leden van de groep. Ik snap dat jij misschien niet dezelfde kijk hebt op zaken als anderen, maar probeer het effect van jouw reactie op iemand anders eens te zien. Niet iedereen heeft dezelfde kijk op zaken als jij hebt.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108944552
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:03 schreef Nyan het volgende:

[..]

Diegene die jij op een date hebt meegevraagd. Ik ga hier geen namen noemen, en geen welles-nietes-spelletje ervan maken. Mijn taak is het beheer van de groep. Voor sommige mensen is de drempel misschien veel hoger om zomaar mee te doen aan een meet. Die kunnen zich door jouw reacties niet op hun gemak voelen, ik hoop dat je dat begrijpt. Daarom heb ik er voor gekozen je uit de groep te plaatsen, omdat ik niet het idee had dat jij dezelfde insteek had als andere leden van de groep.
Je snapt het nog steeds niet he? Misschien ben ik me hele leven al op zoek naar acceptatie, sorry dat ik dan wanhopig over kan komen. Ik communiceer veelal online, heb mijn eigen manier van chatten / berichten sturen, en als er dan af en toe iemand tussenzit die het leven te serieus neemt, so be it. Kennelijk heb ik bij mannelijke fokkers die ik meet ook de intentie om wat met ze te doen volgens jou redenatie.
pi_108944575
:N
pi_108944589
Neem eens een kijkje op mijn fotoboek. Veel berichten gestuurd, nooit de intentie gehad om ze te meeten of dat ik er iets mee wil, al zou je anders denken.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:08:13 #40
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108944614
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:05 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet he? Misschien ben ik me hele leven al op zoek naar acceptatie, sorry dat ik dan wanhopig over kan komen. Ik communiceer veelal online, heb mijn eigen manier van chatten / berichten sturen, en als er dan af en toe iemand tussenzit die het leven te serieus neemt, so be it. Kennelijk heb ik bij mannelijke fokkers die ik meet ook de intentie om wat met ze te doen volgens jou redenatie.
Dat heb ik nooit gezegd. Ik snap dat je op zoek bent naar die acceptatie, maar kun je begrijpen dat anderen het niet prettig vinden als je zo reageert? Jij mag dat niet serieus bedoelen, maar voor iemand anders kan dat heel naar overkomen. En nogmaals, heb ik niet de intentie om ook maar iemand buiten te sluiten of wat dan ook. Ik wil alleen dat je begrijpt dat er regels moeten zijn bij een meet, omdat iedereen zich er prettig moet kunnen voelen.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108944636
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:08 schreef Nyan het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd. Ik snap dat je op zoek bent naar die acceptatie, maar kun je begrijpen dat anderen het niet prettig vinden als je zo reageert? Jij mag dat niet serieus bedoelen, maar voor iemand anders kan dat heel naar overkomen. En nogmaals, heb ik niet de intentie om ook maar iemand buiten te sluiten of wat dan ook. Ik wil alleen dat je begrijpt dat er regels moeten zijn bij een meet, omdat iedereen zich er prettig moet kunnen voelen.
Absoluut, en eerlijk gezegd word ik hier intens verdrietig van. Het internet heb ik altijd als een uitweg gezien, om te ontsnappen van het dagelijks leven.. en ik vind het echt heel jammer dat mensen zo over mij gaan denken
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:09:39 #42
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108944652
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:08 schreef Nyan het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd. Ik snap dat je op zoek bent naar die acceptatie, maar kun je begrijpen dat anderen het niet prettig vinden als je zo reageert? Jij mag dat niet serieus bedoelen, maar voor iemand anders kan dat heel naar overkomen. En nogmaals, heb ik niet de intentie om ook maar iemand buiten te sluiten of wat dan ook. Ik wil alleen dat je begrijpt dat er regels moeten zijn bij een meet, omdat iedereen zich er prettig moet kunnen voelen.
Als je daar rekening mee kan houden, kun je gewoon deelnemen. Maar ik voel me wel verantwoordelijk voor ieder lid in die groep, vandaar dat ik zo reageer.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108944678
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:07 schreef Suncatcher het volgende:
Neem eens een kijkje op mijn fotoboek. Veel berichten gestuurd, nooit de intentie gehad om ze te meeten of dat ik er iets mee wil, al zou je anders denken.
Het gaat er meer om dat er mensen uitgesloten worden daarom deze :N En vooral dat een iemand denkt het groepje maar te kunnen gaan leiden en besluiten om mensen ergens eruit te tyfen om hoe ze reageren.
pi_108944690
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:09 schreef Nyan het volgende:

[..]

Als je daar rekening mee kan houden, kun je gewoon deelnemen. Maar ik voel me wel verantwoordelijk voor ieder lid in die groep, vandaar dat ik zo reageer.
Ik snap dat. Het was nooit mijn intentie om je te kwetsen of je te intimideren. Als ik melig ben zeg ik wel eens dingen die anders opgevat kunnen worden, maar dat heb je denk ik vrij snel met plain text
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:11:16 #45
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108944699
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:09 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Absoluut, en eerlijk gezegd word ik hier intens verdrietig van. Het internet heb ik altijd als een uitweg gezien, om te ontsnappen van het dagelijks leven.. en ik vind het echt heel jammer dat mensen zo over mij gaan denken
Ik snap dat dat niet je bedoeling is, maar dat creer je nu wel voor jezelf. Ik kreeg een beeld van jou dat misschien helemaal niet klopt, doordat je niet kan zien hoe iemand iets bedoeld als je een getypt stukje tekst ziet staan.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108944711
Liefffffffff :* :*
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:12:22 #47
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108944729
Mensen worden buiten de groep geplaatst? Heeft hij mensen lopen aanranden ofzo?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108944734
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:10 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat er mensen uitgesloten worden daarom deze :N En vooral dat een iemand denkt het groepje maar te kunnen gaan leiden en besluiten om mensen ergens eruit te tyfen om hoe ze reageren.
Wat hij zegt.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 10 maart 2012 @ 18:13:01 #49
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108944748
Ik ben 23 en best eenzaam mag ik hier komen ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:13:26 #50
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108944762
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:11 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Ik snap dat. Het was nooit mijn intentie om je te kwetsen of je te intimideren. Als ik melig ben zeg ik wel eens dingen die anders opgevat kunnen worden, maar dat heb je denk ik vrij snel met plain text
Luister, ik wil best nog een keer proberen om dit gewoon op een goede manier op te lossen. Ik zet je weer in de groep erbij, maar ik zou graag willen dat je even nadenkt over hoe het voor iemand anders overkomt als je zoiets stuurt. Ik of andere mensen kennen jou misschien helemaal niet persoonlijk, en kunnen jouw opmerking heel verkeerd begrijpen.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108944767
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben 23 en best eenzaam mag ik hier komen ?
Je bent van harte welkom ^O^
pi_108944783
Wat een boost heeft dit topic gekregen. _O- _O-
pi_108944786
Even rustig mensen, dit is iets tussen mij en nyan.. ik heb geprobeerd dit op te lossen maar het lukte niet 1..2..3.. helaas moet dit dan in het openbaar ;(
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 10 maart 2012 @ 18:14:27 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108944789
Ok even de op lezen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:16:12 #55
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108944837
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:12 schreef Piles het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:10 schreef Chamastya het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat er mensen uitgesloten worden daarom deze :N En vooral dat een iemand denkt het groepje maar te kunnen gaan leiden en besluiten om mensen ergens eruit te tyfen om hoe ze reageren.
Er is een misverstand hier ontstaan, zoals je kunt lezen. Ik heb niet de intentie mensen uit de groep te kwakken om te kijken hoe ze kunnen reageren. Iedereen is welkom, maar ik bewaak wel de sfeer binnen een groep omdat ik me verantwoordelijk voel voor andere leden van een meet. Iedereen moet de kans kunnen krijgen een leuke meet te hebben
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108944864
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:16 schreef Nyan het volgende:

[..]

[..]

Er is een misverstand hier ontstaan, zoals je kunt lezen. Ik heb niet de intentie mensen uit de groep te kwakken om te kijken hoe ze kunnen reageren. Iedereen is welkom, maar ik bewaak wel de sfeer binnen een groep omdat ik me verantwoordelijk voel voor andere leden van een meet. Iedereen moet de kans kunnen krijgen een leuke meet te hebben
Je bedoelt het goed, en ik vind het tof dat je alles regelt, maar je moet er wel mee oppassen ;)
En het blijft internet hè.
pi_108944877
Ze heeft gewoon gelijk. Mensen die een meeting zien als een manier voor dating kunnen zich beter inschrijven op lexa :Y
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:18:57 #58
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108944904
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:14 schreef Suncatcher het volgende:
Even rustig mensen, dit is iets tussen mij en nyan.. ik heb geprobeerd dit op te lossen maar het lukte niet 1..2..3.. helaas moet dit dan in het openbaar ;(
Daar ben ik het mee eens. Ik vind het vervelend om het zo te moeten oplossen, maar ik denk dat we er nu wel uit kunnen komen. Heb je even een uitnodiging gestuurd.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108944907
Ik eis liefde en unicorns en pony's. NU! -O-
pi_108944914
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:19 schreef Franknfurter het volgende:
Ik eis liefde en unicorns en pony's. NU! -O-
:*
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:20:30 #61
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108944930
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:17 schreef Piles het volgende:

[..]

Je bedoelt het goed, en ik vind het tof dat je alles regelt, maar je moet er wel mee oppassen ;)
En het blijft internet hè.
Ja ik voel me gewoon heel verantwoordelijk voor iedereen. Ik gun iedereen een kans, maar het is gewoon ook een flinke uitdaging. Ik wil graag dat er een leuke meet georganiseerd wordt, maar die gaat er wel komen denk ik.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108944932
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:17 schreef Suncatcher het volgende:
Ze heeft gewoon gelijk. Mensen die een meeting zien als een manier voor dating kunnen zich beter inschrijven op lexa :Y
Kijk het is leuk mocht er een ''klik'' zijn met iemand op zo'n meet. Maar in eerste instantie kom je daar gewoon om nieuwe contacten op te doen. Je moet niet de intentie hebben om een iemand aan de haak te slaan.

Dat kan altijd nog mocht er een ''klik'' zijn.

^O^ *O*
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:20:49 #63
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108944946
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:17 schreef Suncatcher het volgende:
Ze heeft gewoon gelijk. Mensen die een meeting zien als een manier voor dating kunnen zich beter inschrijven op lexa :Y
:* Dus weer vriendjes dan maar?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108944959
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:20 schreef Nyan het volgende:

[..]

:* Dus weer vriendjes dan maar?
O+
pi_108944971
YAAY LIEFDE *O*
pi_108944991
Alles is liefde..
Alles is liefde..
Voor iemand zoals jij
Voor hem, voor haar, voor mij..
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:23:29 #67
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108945014
xD haha en nou is de mop dat ik je niet meer aan de groep zomaar krijg toegevoegd :') waarom niet?? geef me even een minuutje :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:24:58 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108945052
Maar stel voor ik kom op de meeting een leuk meisje tegen dan word ik er toch niet meteen uit gegooid als ik haar op date vraag toch?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108945080
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
Maar stel voor ik kom op de meeting een leuk meisje tegen dan word ik er toch niet meteen uit gegooid als ik haar op date vraag toch?
lees ff een paar berichten boven je.

(Kijk het is leuk mocht er een ''klik'' zijn met iemand op zo'n meet. Maar in eerste instantie kom je daar gewoon om nieuwe contacten op te doen. Je moet niet de intentie hebben om een iemand aan de haak te slaan.

Dat kan altijd nog mocht er een ''klik'' zijn.

^O^ *O*)

Natuurlijk is het leuk als je op de meet iemand leuk vind, en dan hoef je inderdaad niet uit de groep gegooid te worden. Maar je moet niet denken dat mensen daar op voorhand heengaan om te daten.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:27:41 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108945152
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:25 schreef FerryNL het volgende:

[..]

lees ff een paar berichten boven je.

(Kijk het is leuk mocht er een ''klik'' zijn met iemand op zo'n meet. Maar in eerste instantie kom je daar gewoon om nieuwe contacten op te doen. Je moet niet de intentie hebben om een iemand aan de haak te slaan.

Dat kan altijd nog mocht er een ''klik'' zijn.

^O^ *O*)

Natuurlijk is het leuk als je op de meet iemand leuk vind, en dan hoef je inderdaad niet uit de groep gegooid te worden. Maar je moet niet denken dat mensen daar op voorhand heengaan om te daten.
Pfieuw, dan is het goed.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108945159
Serieus, als je hoopt dat je een 'date' daar tegenkomt kun je beter thuisblijven.. als dat je intenties zijn tenminste. :')
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:28:58 #72
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108945185
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:25 schreef FerryNL het volgende:

[..]

lees ff een paar berichten boven je.

(Kijk het is leuk mocht er een ''klik'' zijn met iemand op zo'n meet. Maar in eerste instantie kom je daar gewoon om nieuwe contacten op te doen. Je moet niet de intentie hebben om een iemand aan de haak te slaan.

Dat kan altijd nog mocht er een ''klik'' zijn.

^O^ *O*)

Natuurlijk is het leuk als je op de meet iemand leuk vind, en dan hoef je inderdaad niet uit de groep gegooid te worden. Maar je moet niet denken dat mensen daar op voorhand heengaan om te daten.
Tuurlijk, kom je iemand tegen waarmee je een fantastische klik hebt, ben ik de eerste om dat aan te juichen! :D Maar je insteek moet willen zijn om nieuwe mensen inderdaad te willen leren kennen. :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108945199
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:27 schreef Suncatcher het volgende:
Serieus, als je hoopt dat je een 'date' daar tegenkomt kun je beter thuisblijven.. als dat je intenties zijn tenminste. :')
Precies daarom zei ik dat net.

Het merendeel heeft totaal geen zin denk ik om daar te gaan daten. We willen gewoon een leuke tijd hebben met elkaar en zodoende nieuwe contacten opdoen
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:29:42 #74
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108945214
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:27 schreef Suncatcher het volgende:
Serieus, als je hoopt dat je een 'date' daar tegenkomt kun je beter thuisblijven.. als dat je intenties zijn tenminste. :')
Je wordt even door Anne er terug bij gezet, laat me even weten als je er weer bij bent, ik kreeg je niet toegevoegd vanwege pleuris Facebook...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108945221
Ohja, en ik kom gewoon de 18e als ik groenlicht krijg van me werk, dat ik niet mee kan bowlen.. jammer dan.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:33:25 #76
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108945335
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:29 schreef Suncatcher het volgende:
Ohja, en ik kom gewoon de 18e als ik groenlicht krijg van me werk, dat ik niet mee kan bowlen.. jammer dan.
Je bent weer dabei :) Je kunt niet mee bowlen? waarom?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 10 maart 2012 @ 18:34:23 #77
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108945355
Ik dacht dat dit een slowchat was maar de bedoeling is dus mezelf opgeven en dan mensen meeten?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:35:16 #78
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108945379
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht dat dit een slowchat was maar de bedoeling is dus mezelf opgeven en dan mensen meeten?
Ja.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:36:11 #79
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108945399
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht dat dit een slowchat was maar de bedoeling is dus mezelf opgeven en dan mensen meeten?
Jup, is de bedoeling om je op te geven via hier, dan kom je bij de FB groep uit, en kun je meedoen als er meets worden georganiseerd! SC mag niet :P
Zie eerdere post van mod..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108945456
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:33 schreef Nyan het volgende:

[..]

Je bent weer dabei :) Je kunt niet mee bowlen? waarom?
Jullie hebben al gereserveerd hoorde ik via via..? :'(
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:39:00 #81
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108945469
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:38 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Jullie hebben al gereserveerd hoorde ik via via..? :'(
Jup, heb gereserveerd, kon niet anders, want zat anders helemaal vol daar. Schijnbaar een kleine bowlingbaan..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108945583
Aah, Suncatcher, dan mag je wel een balletje gooien onder mijn naam. ;)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:44:40 #83
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108945639
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:42 schreef appelsap het volgende:
Aah, Suncatcher, dan mag je wel een balletje gooien onder mijn naam. ;)
We hebben al wat geregeld :P dat hij toch mee kan doen..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108945658
NOuja hele bericht weg :( Ik typte dat ik eventueel ook wel wil komen had begrepen dat door de reservering sowieso niemand meer ''welkom'' was.. Ik ben een onwijze twijfeldoos :') Komt blijdoener ook?
pi_108945669
Ah fijn! :)
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:50:41 #86
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_108945780
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:45 schreef Lot88 het volgende:
NOuja hele bericht weg :( Ik typte dat ik eventueel ook wel wil komen had begrepen dat door de reservering sowieso niemand meer ''welkom'' was.. Ik ben een onwijze twijfeldoos :') Komt blijdoener ook?
Ik heb je even een dm gestuurd...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:15:51 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108946417
Bowlen klinkt wel tof, helaas kan ik die dag sowieso niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108949914
Nyan, ik had je vorige week al gedmt ivm deelname op de 18e, maar geen reactie....
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_109034679
Goed verhaal!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:08:59 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109041737
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht dat dit een slowchat was maar de bedoeling is dus mezelf opgeven en dan mensen meeten?
blijf gewoon weg uit dit topic domme troll
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109059880
Waar blijft Nyan, want het lijkt me handig als ik weet of ik kan komen of niet :')
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:36:25 #92
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109085078
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef W00fer het volgende:
Waar blijft Nyan, want het lijkt me handig als ik weet of ik kan komen of niet :')
hey Woofer, ik heb helaas geen Dm van je ontvangen :'(
Ik heb jouw even een dm gestuurd. Momenteel extreem druk met school, dus was even offline.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109086429
Ik heb geantwoord Nyan.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:12:20 #94
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109088343
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef W00fer het volgende:
Ik heb geantwoord Nyan.
Komt in orde :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109119169
ik meld me bij deze af heb griep sinds zondag en het ziet er helaas nog niet uit als of het dit weekend over gaat zijn
pi_109122209
Jammer! Beterschap ;)
pi_109146198
Over een maand word ik ook lid van de groep, ben nu nog 17 dan niet meer.
Teminste als ik welkom ben. :D
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:29:58 #98
363676 Avaron
Girl, interrupted.
pi_109147242
Deel 4 alweer? Damn. :O
We'll never be as young as we are tonight.
pi_109182328
Bowlen? Jammer. -O-
pi_109184715
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:55 schreef Murdera het volgende:
Bowlen? Jammer. -O-
iets anders in gedachten voor de volgende meet?
Nosce te ipsum.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:55:26 #101
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109185150
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 07:53 schreef Lot88 het volgende:
ik meld me bij deze af heb griep sinds zondag en het ziet er helaas nog niet uit als of het dit weekend over gaat zijn
Jammer, beterschap!!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:55:38 #102
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109185163
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef MrTime4Party het volgende:
Over een maand word ik ook lid van de groep, ben nu nog 17 dan niet meer.
Teminste als ik welkom ben. :D
Natuurlijk :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 21:55:58 #103
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109185180
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:55 schreef Murdera het volgende:
Bowlen? Jammer. -O-
Je kunt altijd meedoen met een volgende meet, dan gaan we mogelijk andere dingen doen :D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  maandag 19 maart 2012 @ 00:34:27 #104
174940 W00fer
Maar echt
pi_109260890
Wat een TOP meet. Iedereen is naar Facebook verhuist zo te zien maargoed dit topic is toch de bron van al het plezier :D
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_109260941
Laat het plannen van een nieuwe meet maar beginnen!
pi_109261287
leuk om te horen dat het weer een toffe meet was.
Nosce te ipsum.
pi_109361471
Zou 'Jongeren die meer sociale contacten zoeken' niet een betere titel zijn?

Trouwens, zet mij maar bij regio utrecht :)
pi_109361667
Nog gezellige rotterdammers in dit topic? :D
pi_109361716
quote:
3s.gif Op woensdag 21 maart 2012 19:59 schreef MarsExpress het volgende:
Zou 'Jongeren die meer sociale contacten zoeken' niet een betere titel zijn?

Trouwens, zet mij maar bij regio utrecht :)
waarschijnlijk wel
Nosce te ipsum.
pi_109363709
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:04 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel
Rustig aan.
pi_109431543
Ik wil dit keer ook wel echt komen ,maar hopelijk niet al te ver.
pi_109431611
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 21:55 schreef Nyan het volgende:

[..]

Je kunt altijd meedoen met een volgende meet, dan gaan we mogelijk andere dingen doen :D
^O^
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:52:51 #113
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109431803
Even een korte update:
De meet is geweest en was supergezellig :Y De volgende meet zal door iemand anders uit de groep worden georganiseerd, dat wisselt af zodat iedereen iets leuks kan verzinnen :D
Mocht je toegevoegd willen worden aan de FB groep, stuur even een pm/dm, dan voeg ik je natuurlijk toe! :*
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109432453
en ik kan niet anders dan het supergezellig beamen!
pi_109434464
Alles wordt via facebook geregeld of zie ik dat verkeerd?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_109434491
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:10 schreef Joysa het volgende:
Alles wordt via facebook geregeld of zie ik dat verkeerd?
Inderdaad, om hier niet te verzanden in een slowchat :)
Er is een groep aangemaakt waar Nyan je aan toe kan voegen.
pi_109434535
Hm, aparte manier.
Denk er nog wel over na.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_109434561
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:12 schreef Joysa het volgende:
Hm, aparte manier.
Denk er nog wel over na.
Maak gewoon een fake-account aan, dat heb ik ook gedaan ;)
Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk :P
pi_109434610
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:13 schreef Piles het volgende:

[..]

Maak gewoon een fake-account aan, dat heb ik ook gedaan ;)
Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk :P
Zoveel gedoe :') Misschien dat ik dat wel doe :P
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_109434618
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:14 schreef Joysa het volgende:

[..]

Zoveel gedoe :') Misschien dat ik dat wel doe :P
Een sociaal leven kost nou eenmaal moeite ;)
pi_109434629
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:13 schreef Piles het volgende:

[..]

Maak gewoon een fake-account aan, dat heb ik ook gedaan ;)
Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk :P
Facebook..
I'm out.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:14 schreef Joysa het volgende:

[..]

Zoveel gedoe :') Misschien dat ik dat wel doe :P
Wellicht dat we hem dan kunnen delen. :7
pi_109435195
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

Facebook..
I'm out.

[..]

Wellicht dat we hem dan kunnen delen. :7
:Y
Ik heb nyan een dm gestuurd :)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_109435896
Is er al een enig idee waar de volgende meet wordt gehouden?

Dan zou ik er eventueel rekening mee kunnen houden qua reistijden en hoever het is.
  zondag 25 maart 2012 @ 14:12:40 #124
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109490360
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:59 schreef FerryNL het volgende:
Is er al een enig idee waar de volgende meet wordt gehouden?

Dan zou ik er eventueel rekening mee kunnen houden qua reistijden en hoever het is.
Geen idee, er schijnt er een voor april te worden georganiseerd, er loopt nu een poll in de meetgroep :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109492846
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:12 schreef Nyan het volgende:

[..]

Geen idee, er schijnt er een voor april te worden georganiseerd, er loopt nu een poll in de meetgroep :)
Ok oO<
pi_109716698
Kick :s)
Dit topic moet wel een beetje actief blijven natuurlijk ;)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 02:30:43 #127
174940 W00fer
Maar echt
pi_109721959
Uiteraard. Heeft iedereen zijn winterjas alweer aan dit weekend?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_109729333
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 02:30 schreef W00fer het volgende:
Uiteraard. Heeft iedereen zijn winterjas alweer aan dit weekend?
Nee

Ik draag bijna nooit een jas. _O- _O-
pi_109825618
Mag ik me ook melden hier? :W
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
  maandag 2 april 2012 @ 21:57:06 #130
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_109826214
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:12 schreef Nyan het volgende:

[..]

Geen idee, er schijnt er een voor april te worden georganiseerd, er loopt nu een poll in de meetgroep :)
Ik wil mij misschien wel aanmelden. :P toegegeven lijkt zoiets als dit (activiteiten met.een groep) mij erg leuk alhoewel ik bang ben niet goed in de smaak te vallen. Maar niet gewaagt nooit gewonnen. :p
pi_109826984
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Ik wil mij misschien wel aanmelden. :P toegegeven lijkt zoiets als dit (activiteiten met.een groep) mij erg leuk alhoewel ik bang ben niet goed in de smaak te vallen. Maar niet gewaagt nooit gewonnen. :p
zelfs ik word niet gehaat. Komt goed dus.
pi_109827726
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:49 schreef Poephoofd_ het volgende:
Mag ik me ook melden hier? :W
Tuurlijk, welkom :W
Wie / wat / waar? :)
pi_109828487
Ik ben Poephoofd_, 22 jaar en sinds twee jaar woonachtig in het mooie zuiden van Limburg. O+ Ik zou het tof vinden om hier aansluiting te vinden, aangezien mijn sociale kringetje helaas een beetje is uitgeput. En ik sta open om nieuwe mensen te leren kennen, dat is altijd wel leuk!

Als iemand nog meer wil weten, vraag gerust.
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_109831906
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik ben Poephoofd_, 22 jaar en sinds twee jaar woonachtig in het mooie zuiden van Limburg. O+ Ik zou het tof vinden om hier aansluiting te vinden, aangezien mijn sociale kringetje helaas een beetje is uitgeput. En ik sta open om nieuwe mensen te leren kennen, dat is altijd wel leuk!

Als iemand nog meer wil weten, vraag gerust.
Waar kwam je oorspronkelijk dan vandaan? :) Oh en als je even met Nyan contact opneemt kun je ook bij de facebookgroep :)
pi_109832228
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik ben Poephoofd_, 22 jaar en sinds twee jaar woonachtig in het mooie zuiden van Limburg. O+ Ik zou het tof vinden om hier aansluiting te vinden, aangezien mijn sociale kringetje helaas een beetje is uitgeput. En ik sta open om nieuwe mensen te leren kennen, dat is altijd wel leuk!

Als iemand nog meer wil weten, vraag gerust.
Ook Zuid-Limburg woon er pas een aantal jaar... _O_
  dinsdag 3 april 2012 @ 00:03:03 #136
174940 W00fer
Maar echt
pi_109833078
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik ben Poephoofd_, 22 jaar en sinds twee jaar woonachtig in het mooie zuiden van Limburg. O+ Ik zou het tof vinden om hier aansluiting te vinden, aangezien mijn sociale kringetje helaas een beetje is uitgeput. En ik sta open om nieuwe mensen te leren kennen, dat is altijd wel leuk!

Als iemand nog meer wil weten, vraag gerust.
Welkom :D
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_109833142
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:31 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Waar kwam je oorspronkelijk dan vandaan? :) Oh en als je even met Nyan contact opneemt kun je ook bij de facebookgroep :)
Oorspronkelijk kom ik ook uit Limburg, alleen dan iets centraler.
Geboren en getogen! :)
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_109833171
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:39 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ook Zuid-Limburg woon er pas een aantal jaar... _O_
Leuk, een mede-zuid-limburger! :s)
Bevalt het je hier, in het zuiden?
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_109833180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 00:03 schreef W00fer het volgende:

[..]

Welkom :D
Dankjewel! :)
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_109833425
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 00:05 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Leuk, een mede-zuid-limburger! :s)
Bevalt het je hier, in het zuiden?
Het bevalt maar dit zat niet in de planning om hier zo lang te blijven _O-

Al blijf ik zeker nog even hangen in Limburg :)
pi_109833516
Joh, als iemand mij 5 jaar geleden had verteld dat ik ooit in mijn eentje zou gaan verkassen naar het zuiden, had ik je vierkant uitgelachen. :')

Zo zie je maar weer!
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_109834115
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 00:17 schreef Poephoofd_ het volgende:
Joh, als iemand mij 5 jaar geleden had verteld dat ik ooit in mijn eentje zou gaan verkassen naar het zuiden, had ik je vierkant uitgelachen. :')

Zo zie je maar weer!
In welke stad zit je ongeveer?
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:43:20 #143
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110021606
Dit klinkt wel als iets voor mij
pi_110021635
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:43 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Dit klinkt wel als iets voor mij
Welkom!
Wil je wat over jezelf vertellen? :)
pi_110023201
Ideetje voor de TT, als ouwelul: dat "Eenzame jongeren" staat wel erg depri in de TT.

Maak er net als "ons" 25-35 jarigen topic iets van "Jongeren van 18-25 jaar die nieuwe mensen willen leren kennen" ofzo...

Nu lijkt dit topic een ophoping van sociaal gestoorden ofzo :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Godshand op 07-04-2012 14:46:07 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 7 april 2012 @ 14:32:14 #146
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110023251
Mee eens.
Je moeder is een hamster
pi_110023647
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:32 schreef Crutch het volgende:
Mee eens.
Jij kan de TT als mod aanpassen toch?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:00:17 #148
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110023996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:44 schreef appelsap het volgende:

[..]

Welkom!
Wil je wat over jezelf vertellen? :)
Hoi. Ik ben 19 jaar en studeer in Groningen, al woon ik nog steeds bij mijn ouders (ik ben wel actief aan het zoeken naar kamers). Alhoewel ik toch wel een paar vrienden heb, is het niet meer dan oppervlakkig contact eens in de zoveel tijd. Zijn dat dan echte vrienden, tja, bij gebrek aan beter noem ik ze zo wel.
Maar dit topic had ik nog niet eerder gezien, leuk!
pi_110024139
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:30 schreef Godshand het volgende:
Ideetje voor de TT, als ouwelul: dat "Eenzame jongeren" staat wel erg depri in de TT.

Maak er net als "ons" 25-35 jarigen topic iets van "Jongeren van 18-25 jaar die nieuwe mensen willen leren kennen" ofzo...

Nu lijkt dit topic een ophoping van sociaal gestoorden ofzo :')
Zijn we ook :@
pi_110066221
Hooi! ik ben Rocky21 ik ben 21 jaar ik woon in Utrecht,en ik vroeg me af of ik me ook bij jullie groepje aan mag sluiten
pi_110085672
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 19:13 schreef Rocky21 het volgende:
Hooi! ik ben Rocky21 ik ben 21 jaar ik woon in Utrecht,en ik vroeg me af of ik me ook bij jullie groepje aan mag sluiten
Mooi, nog een Utrechter! Stuur mij of Nyan even een pm berichtje op Fok met je facebook username/email, dan kunnen we je toevoegen aan onze grouppagina. Hetzelfde geldt voor andere mensen die willen aansluiten!
  maandag 9 april 2012 @ 12:20:13 #152
276761 Vaith
Moet nog een paradox oplossen
pi_110090860
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:30 schreef Godshand het volgende:
Ideetje voor de TT, als ouwelul: dat "Eenzame jongeren" staat wel erg depri in de TT.

Maak er net als "ons" 25-35 jarigen topic iets van "Jongeren van 18-25 jaar die nieuwe mensen willen leren kennen" ofzo...

Nu lijkt dit topic een ophoping van sociaal gestoorden ofzo :')
Klopt...

Ik ben inmiddels zelf al naar één van deze meets geweest en er is indd geen sprake van contactgestoordheid. Ik vond het een echt gezellige sfeer waar iedereen in mee kwam. Lekker chill en iedereen zichzelf. De titel van dit topic kan beter worden herschreven ;)
Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.
  woensdag 11 april 2012 @ 17:42:12 #153
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110190545
Hallo iedereen, al een tijdje zelf niet meer op FOK geweest. Wie geintresseerd is om mee te doen aan de Facebookgroep, kan me gerust een pm sturen!

Een ontzettend leuke groep mensen kan ik uit eigen ervaring zeggen :D !!! Gezelligheid gegarandeerd!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  woensdag 11 april 2012 @ 17:47:10 #154
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110190769
O en over de TT, ik vind dat die mag luiden : gezellige jongeren tussen de 18 en 25 jaar die nieuwe mensen willen meeten ! :D Klinkt meteen een stuk vrolijker toch, en is bovendien waar :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_110190892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:47 schreef Nyan het volgende:
O en over de TT, ik vind dat die mag luiden : gezellige jongeren tussen de 18 en 25 jaar die nieuwe mensen willen meeten ! :D Klinkt meteen een stuk vrolijker toch, en is bovendien waar :)
En veel te lang denk ik :D

Maar dit weekend komt er weer een meet als het goed is ^O^
Oh, ik zie net dat ie doorgaat :P
  woensdag 11 april 2012 @ 17:52:48 #156
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110191012
:P Ja hij gaat door !! Leuk dat iedereen m nu mee organiseert zeg, lekker terrasje pikken ofzo ?
:9
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  woensdag 11 april 2012 @ 17:53:41 #157
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110191044
^O^ Mja ''geweldigste mensen van Fok!'' mist dan een beetje doel als titel natuurlijk.. ;)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_110191069
Mensen van 25-3518-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen
  woensdag 11 april 2012 @ 17:55:52 #159
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110191115
quote:
6s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:54 schreef Piles het volgende:
Mensen van 25-3518-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen
Goeie :Y Misschien kan de titel aangepast worden?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_110198153
Hoi! Ik heb even een nieuw account aangemaakt, mijn oude account gebruikte ik toch nooit. Het lijkt mij ook wel leuk om nieuwe contacten op te doen!
Ik zie dat jullie dit weekend alweer iets op de planning hebben staan, maar dat is toch iets te kort dag voor mij.
Nyan ik zal je even een pm sturen!
  woensdag 11 april 2012 @ 22:45:10 #161
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110209149
Mooie nieuwe titel. Klinkt als een stuk positiever :P
De PM is verstuurt trouwens.
pi_110219739
Ik heb een tijd terug al een PM gestuurt, volgens maar naar Nyan maar geen reactie gehad :( Zal het vanmiddag nog een x doen, misschien is ie niet aangekomen :9
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_110222569
Ik denk dat Nyan nog niet gekeken heeft naar haar PM's.
pi_110223241
Vandaag antwoord gehad van Nyan. Haar internet deed het een tijdje niet. Komt wel goed :)
pi_110247987
Ik zie hier dat een aantal mensen nog geen PM heeft gehad van Nyan.

We hebben komende zondag 15 april weer een meet vanaf 13.00 in Utrecht!
Als er hier nog mensen zijn die meewillen... jullie kunnen mij een PM sturen. :)
  donderdag 12 april 2012 @ 22:04:30 #166
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110253081
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef appelsap het volgende:
Ik zie hier dat een aantal mensen nog geen PM heeft gehad van Nyan.

We hebben komende zondag 15 april weer een meet vanaf 13.00 in Utrecht!
Als er hier nog mensen zijn die meewillen... jullie kunnen mij een PM sturen. :)
Ik heb een PM gestuurd met mijn facebook zodat ik bij die groep gevoegd kon worden.
Daar nog niets van gehoord maar ik heb geduld. Drukbezette dame Nyan.
pi_110253735
quote:
11s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Ik heb een PM gestuurd met mijn facebook zodat ik bij die groep gevoegd kon worden.
Daar nog niets van gehoord maar ik heb geduld. Drukbezette dame Nyan.
Wil je zondag ook komen? :)
Ik kan helaas niemand toevoegen op facebook omdat ik geen beheerder ben van de groep.
  donderdag 12 april 2012 @ 22:23:50 #168
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110254286
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef appelsap het volgende:

[..]

Wil je zondag ook komen? :)
Ik kan helaas niemand toevoegen op facebook omdat ik geen beheerder ben van de groep.
Zondag is misschien wel heel kort dag, maar het lijkt me zeker leuk om binnenkort wel eens te meeten. Ik weet niet hoe vaak dit georganiseerd wordt?
pi_110254858
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Zondag is misschien wel heel kort dag, maar het lijkt me zeker leuk om binnenkort wel eens te meeten. Ik weet niet hoe vaak dit georganiseerd wordt?
Ach, als je tijd en zin hebt.. waarom niet? ;)

Ik geloof dat de bedoeling is dat het in ieder geval 1 keer per maand is, maar wellicht vaker als mensen het initiatief nemen.
De vorige meet was half maart. :)
  donderdag 12 april 2012 @ 22:44:30 #170
329334 Mr-White
Reservoir Dog
pi_110255472
Hoeveel mensen zitten er op het moment in de groep? :)
Die middelste
pi_110255671
Ik doe mee, een 24-jarige student bestuurskunde, kom uit Tilburg. Heb voorheen in verschillende steden gewoond. Zelf ben ik een mensenmens. Sociale contacten zijn altijd welkom bij mij, hoe meer mensen, hoe meer vreugde.

Meer info benodigd? Shoot on!
pi_110255811
Mr-White, bedoel je op facebook?
Daar zitten er momenteel 40 waarvan niet iedereen even actief is hoor. Op de chat is het wel eens gezellig en verder worden er vooral berichten voor meets geplaatst.

Welkom Keimpehart!
  donderdag 12 april 2012 @ 22:56:31 #173
329334 Mr-White
Reservoir Dog
pi_110256045
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef appelsap het volgende:
Mr-White, bedoel je op facebook?
Daar zitten er momenteel 40 waarvan niet iedereen even actief is hoor. Op de chat is het wel eens gezellig en verder worden er vooral berichten voor meets geplaatst.

Welkom Keimpehart!
Man/vrouw verhouding? :P
Die middelste
pi_110256265
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef Mr-White het volgende:

[..]

Man/vrouw verhouding? :P
Waarom is dat belangrijk? :P
Op facebook rond de 15 vrouwen en 25 mannen.
Vorige meet: 4 vrouwen en 10 mannen.
De komende meet staat op 4 vrouwen en 5 mannen.
De meet daarvoor weet ik niet.
  donderdag 12 april 2012 @ 23:01:28 #175
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110256317
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ach, als je tijd en zin hebt.. waarom niet? ;)

Ik geloof dat de bedoeling is dat het in ieder geval 1 keer per maand is, maar wellicht vaker als mensen het initiatief nemen.
De vorige meet was half maart. :)
Ik zal kijken of ik tijd heb :P
Wel leuk in ieder geval, heb er wel zin in.
  donderdag 12 april 2012 @ 23:04:12 #176
329334 Mr-White
Reservoir Dog
pi_110256443
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef appelsap het volgende:

[..]

Waarom is dat belangrijk? :P
Op facebook rond de 15 vrouwen en 25 mannen.
Vorige meet: 4 vrouwen en 10 mannen.
De komende meet staat op 4 vrouwen en 5 mannen.
De meet daarvoor weet ik niet.
Algemene interesse O-)
Die middelste
pi_110258179
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef appelsap het volgende:
Ik zie hier dat een aantal mensen nog geen PM heeft gehad van Nyan.

We hebben komende zondag 15 april weer een meet vanaf 13.00 in Utrecht!
Als er hier nog mensen zijn die meewillen... jullie kunnen mij een PM sturen. :)
Ik wacht met geduld op Nyan's pm. Komende zondag kan ik in ieder geval nog niet. Maar het lijkt me wel leuk om dan in mei mee te meeten.

Ik had mezelf trouwens nog niet voorgesteld. Ik ben een 18 jarige geneeskunde studente uit Groningen. Ik zal vast één van de jongsten zijn :P
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:17:38 #178
174940 W00fer
Maar echt
pi_110259286
Aanstaande zondag *O*
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_110259327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef W00fer het volgende:
Aanstaande zondag *O*
Zin an _O_
pi_110280354
Hoe kan ik de facebook pagina van jullie vinden?
pi_110280445
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:45 schreef KeimpeHart het volgende:
Hoe kan ik de facebook pagina van jullie vinden?
Nyan een pm sturen met je facebookprofiel of emailadres, dan word je toegevoegd. Het is een besloten en verborgen groep, dus je kan m niet zelf vinden ;)
pi_110286727
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 april 2012 00:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Zin an _O_
Anders ik wel!
pi_110315062
Heb Nyan gepmt voor details en Facebook. Hopelijk komt dat nog tijdig.. Heb vanavond een feestje, en daarna geen tijd meer om te naar te kijken. :P
  zondag 15 april 2012 @ 01:35:10 #184
372882 sangreporsangre
Blood in, blood out.
pi_110337883
Wow, Friesland. You so social.
Bound by honor.
  zondag 15 april 2012 @ 09:02:45 #185
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110341179
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 01:35 schreef sangreporsangre het volgende:
Wow, Friesland. You so social.
Look at me, Hector.
  zondag 15 april 2012 @ 12:24:13 #186
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110345370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:48 schreef Parallellogram het volgende:

[..]

Ik wacht met geduld op Nyan's pm. Komende zondag kan ik in ieder geval nog niet. Maar het lijkt me wel leuk om dan in mei mee te meeten.

Ik had mezelf trouwens nog niet voorgesteld. Ik ben een 18 jarige geneeskunde studente uit Groningen. Ik zal vast één van de jongsten zijn :P
Ik heb je gepm''ed :D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zondag 15 april 2012 @ 12:24:52 #187
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110345401
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:45 schreef KeimpeHart het volgende:
Hoe kan ik de facebook pagina van jullie vinden?
Die is geheim, expres gedaan omdat sommige mensen er geen zin in hebben dat andere vrienden op facebook weten dat ze in die groep zitten ;)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zondag 15 april 2012 @ 12:26:09 #188
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110345444
Sorry voor de late reactie, ik zit momenteel richting een verhuizing aan te kijken en alles is chaos!!! wat veel enthousiasme hier! Mijn inbox zat stampevol! Binnenkort maar weer eens een grote meet organiseren lijkt me een goed plan! (na mijn verhuizing dan ;) )
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zondag 15 april 2012 @ 12:30:19 #189
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110345571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef appelsap het volgende:

[..]

Wil je zondag ook komen? :)
Ik kan helaas niemand toevoegen op facebook omdat ik geen beheerder ben van de groep.
Heey ik ga je toevoegen als mod :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_110345818
Voortaan mogen mensen die bij de facebookgroep willen ook mij pm-en!
  zondag 15 april 2012 @ 12:40:16 #191
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110345886
Er zijn nu een paar beheerders in de groep, :) zo kunnen mensen sneller worden toegevoegd!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_110345957
Mij kun je ook PM'en als je lid wilt worden van de FB groep :)
  zondag 15 april 2012 @ 14:45:41 #193
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110350173
Ah super.
En ik had begrepen dat er vanmiddag een meet was, misschien is die nu wel as we speak :o
Veel plezier in ieder geval :P
pi_110352132
Een stomme vraag wellicht, maar als ik me aanmeld voor de Feesboekgroep, kunnen mijn vrienden dan ook zien dat ik lid ben van die groep? Not that I really care though, maar toch.

Iedereen veel plezier die vanmiddag naar de meeting gaat!
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
  zondag 15 april 2012 @ 15:34:00 #195
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_110352373
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef Poephoofd_ het volgende:
Een stomme vraag wellicht, maar als ik me aanmeld voor de Feesboekgroep, kunnen mijn vrienden dan ook zien dat ik lid ben van die groep? Not that I really care though, maar toch.

Iedereen veel plezier die vanmiddag naar de meeting gaat!
Nee het is een prive groep waarof alleen de mensen die er in zitten zaken van kunnen zien.
Every war is different, every war is the same.
pi_110371308
Nyan is degene met de naam die met A. begint?

Word namelijk op FB toegevoegd door een onbekend iemand met de letter A. Verder geen uitnodiging gehad.
pi_110371334
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef KeimpeHart het volgende:
Nyan is degene met de naam die met A. begint?

Word namelijk op FB toegevoegd door een onbekend iemand met de letter A. Verder geen uitnodiging gehad.
Correct :Y
pi_110371937
Voordat wij iemand toe kunnen voegen aan de FB groep moeten we eerst vriendjes worden op facebook. Dit omdat de groep dus prive is, en we geen mensen toe kunnen voegen waar we volgens FB geen connectie mee hebben.
  zondag 15 april 2012 @ 22:03:26 #199
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110371970
Hebben jullie trouwens een leuke meet gehad?
pi_110372122
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2012 22:03 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Hebben jullie trouwens een leuke meet gehad?
Altijd gezellig :Y
Een wat kleiner gezelschap vandaag, maar dat was ook wel eens overzichtelijk :+
  zondag 15 april 2012 @ 22:14:52 #201
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_110372771
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef Piles het volgende:

[..]

Altijd gezellig :Y
Een wat kleiner gezelschap vandaag, maar dat was ook wel eens overzichtelijk :+
Ahh leuk! Vandaag was behoorlijk kort dag voor mij, maar ik hoop er de volgende keer ook bij te kunnen zijn. Helaas zal dit de overzichtelijkheid niet bevorderen :P
pi_110381089
Mooi, wanneer is de volgende meet? :D
pi_110390447
Ik hoorde dat er een serie moordenaar op deze topic actief is :/ hahaha.
youtube --&gt; iamclanhq :')
pi_110390539
Vooruit dan zal als ik thuis ben een Facebook account aanmaken.
pi_110443905
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:24 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ik heb je gepm''ed :D
Sorry late reactie, maar ik heb volgens mij heul geen pm van je ontvangen! :o
  donderdag 19 april 2012 @ 11:48:16 #206
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110525455
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef Parallellogram het volgende:

[..]

Sorry late reactie, maar ik heb volgens mij heul geen pm van je ontvangen! :o
Hmm vreemd.. :{ ik probeer het nog eens, of ben je ondertussen al toegevoegd (veel nieuwe leden deze maand)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  donderdag 19 april 2012 @ 11:50:23 #207
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110525530
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef KeimpeHart het volgende:
Nyan is degene met de naam die met A. begint?

Word namelijk op FB toegevoegd door een onbekend iemand met de letter A. Verder geen uitnodiging gehad.
Ja dat ben ik ;)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  donderdag 19 april 2012 @ 14:45:27 #208
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_110532302
Hoi, hoi!

Mijn naam is Sabine, 23 jaar, uit Rotterdam. Ik ben op zoek naar wat meer sociaal contact in mijn leventje. Nu ik een aantal weken dit topic heb lopen volgen, heb ik eindelijk de moed bijeen geraapt om mij er ook eens voor op te gaan geven! Dus de pm naar Nyan volgt. :)
pi_110532427
Ik zie dat Nyan nu niet online is. Is er nog iemand online die ik mijn Feesboek kan geven, die bevoegd is om mensen toe te voegen aan de groep? :)
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_110534123
Present!
pi_110534136
je was me net voor!
pi_110534179
Haha shotgun!
  donderdag 19 april 2012 @ 16:30:10 #213
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_110537228
Sow! :) Ik hoor d'r nu ook bij!

Oh, en ik ga je vanavond eten Franknfurter! (frankfurter knakworst! :D )
pi_110537547
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Sow! :) Ik hoor d'r nu ook bij!

Oh, en ik ga je vanavond eten Franknfurter! (frankfurter knakworst! :D )
Ik ben erg lekker met mayonaise en mosterd :7
pi_110537619
quote:
6s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik ben erg lekker met mayonaise en mosterd :7
En die worstjes ook :Y
pi_110543831
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 11:48 schreef Nyan het volgende:

[..]

Hmm vreemd.. :{ ik probeer het nog eens, of ben je ondertussen al toegevoegd (veel nieuwe leden deze maand)
Ik heb je bericht nu wel hoor en ik heb je toegevoegd op facebook!
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:22:08 #217
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_110736966
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:03 schreef Parallellogram het volgende:

[..]

Ik heb je bericht nu wel hoor en ik heb je toegevoegd op facebook!
Gelukkig :)
Welkom bij de groep!
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_110755887
Ik zal binnenkort eens kijken hoe dat Whatsapp werkt voor de groep. Heb er vaak over gelezen en gehoord maar nog nooit geprobeerd. Het is wel mogelijk op mijn gsm.
  woensdag 25 april 2012 @ 22:32:48 #219
174940 W00fer
Maar echt
pi_110792829
Misschien moeten we kijken naar een oplossing met Jaxtrsms / Skype of Chaton. Draaien allemaal op alle telefoons, want de Whatsapp groep is vol. Of we hebben 2 groepen nodig...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_110794879
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef Piles het volgende:

[..]

En die worstjes ook :Y
Haha dit lees ik nu pas :')
pi_110925495
Hoi ! ik ben Robbert 24 jaar oud en zoek nog paar nieuwe leuke contacten in zuid-holland :).
pi_110929372
Hoi Robbert! We zijn allemaal uit andere uithoeken, dus niet specifiek zuid-holland ;) Als je bij de facebookgroep wilt kun je even pm'en!
pi_110930446
heb ik al gdn naar nyan !
  dinsdag 1 mei 2012 @ 15:48:26 #224
174940 W00fer
Maar echt
pi_110998870
Binnenkort is er weer een meet!
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 5 mei 2012 @ 19:22:51 #225
342418 VKV
Plausibel
pi_111176370
Het lijkt mij ook leuk om nieuwe contacten op te doen, zal even een pm sturen :)
pi_111177433
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:22 schreef VKV het volgende:
Het lijkt mij ook leuk om nieuwe contacten op te doen, zal even een pm sturen :)
Ik heb je PM gezien, en je een reactie terug gestuurd :) Welkom alvast!
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:00:22 #227
342418 VKV
Plausibel
pi_111177702
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:53 schreef fh101 het volgende:

[..]

Ik heb je PM gezien, en je een reactie terug gestuurd :) Welkom alvast!
Thanks :)
  woensdag 9 mei 2012 @ 12:13:05 #228
374826 Tercera-Estrella
Tercera Estrella!
pi_111328862
Hi, het lijkt mij leuk om jullie groep te joinen en nieuwe contacten op te doen. Ik woon in Den Haag.
pi_111335872
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef Tercera-Estrella het volgende:
Hi, het lijkt mij leuk om jullie groep te joinen en nieuwe contacten op te doen. Ik woon in Den Haag.
Welkom! Gezellig. ;)

Ik heb jou een PM gestuurd. :)
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:12:39 #230
374826 Tercera-Estrella
Tercera Estrella!
pi_111336178
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:04 schreef appelsap het volgende:

[..]

Welkom! Gezellig. ;)

Ik heb jou een PM gestuurd. :)
Gereageerd
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:26:34 #231
174940 W00fer
Maar echt
pi_111336755
De volgende meet is volgende week zondag.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:29:10 #232
374826 Tercera-Estrella
Tercera Estrella!
pi_111336861
Weet je misschien ook waar?
pi_111337070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:29 schreef Tercera-Estrella het volgende:
Weet je misschien ook waar?
Waarschijnlijk in Den Haag. :)
Nosce te ipsum.
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:43:55 #234
374826 Tercera-Estrella
Tercera Estrella!
pi_111337432
haha master, lekker dichtbij als ik durf te komen:P
pi_111337947
Je bent heel welkom :) Verdere details zullen hier gepost worden zodra ze bekend zijn.
Nosce te ipsum.
pi_111339356
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:43 schreef Tercera-Estrella het volgende:
haha master, lekker dichtbij als ik durf te komen:P
Natuurlijk durf je te komen!
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:50:49 #237
374826 Tercera-Estrella
Tercera Estrella!
pi_111340037
Ik heb dat wel vaker, als ik een afspraak maak wat mij leuk lijkt dat naarmate het dichterbij komt ik steeds minder zin heb ofzo :P beetje raar.
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:57:39 #238
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_111340346
Tvp'tje, heb het gevoel dat ik binnenkort ook in de OP sta.. :@
pi_111341729
Wat is de actuele lijst per regio?
Nosce te ipsum.
pi_111341913
Ik wil trouwens ook een keer een meet naar een pretpark organiseren. Ben nog aan het uitzoeken welke datum/periode het handigst is qua drukte enzo.
Nosce te ipsum.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:23:06 #241
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_111346240
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:57 schreef Chef_M het volgende:
Tvp'tje, heb het gevoel dat ik binnenkort ook in de OP sta.. :@
De lijst in de OP wordt niet meer bijgehouden, de lijst loopt nu via Facebook

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 17:30 schreef AlexanderC het volgende:
Wat is de actuele lijst per regio?
Die staat op Facebook
Every war is different, every war is the same.
pi_111346352
Ik vind het wel een drempel hoor... waarom niet gewoon hier ipv facebook? Naja, 't zal wel aan mij liggen.
Nosce te ipsum.
pi_111349065
Wat mij betreft kan het ook gewoon dubbel hoor?

Ik denk dat het leuk is als dit topic actief en up-to-date blijft voor mensen die zich willen 'aanmelden' of voor wie niet wil joinen via facebook.
pi_111350171
I guess that's ok :)
Nosce te ipsum.
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:22:05 #245
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_111352784
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:23 schreef dekkered het volgende:

[..]

De lijst in de OP wordt niet meer bijgehouden, de lijst loopt nu via Facebook

[..]

Die staat op Facebook
Linkje naar die groep dan, staat niet in de OP.
pi_111353036
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Linkje naar die groep dan, staat niet in de OP.
Is alleen op uitnodiging.

Vrijdag trouwens ook een meet, Amersfoort Jazz Festival ^O^ Komt allen, daar is dit topic immers voor :)
pi_111353055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Linkje naar die groep dan, staat niet in de OP.
Die is prive, dus daar kan geen linkje naar. Alleen leden kunnen die groep zien; we zijn een hele grote geheimzinnige groep, gehuld in mysterie 8-)
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:31:03 #248
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_111353380
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef Piles het volgende:

[..]

Is alleen op uitnodiging.

Vrijdag trouwens ook een meet, Amersfoort Jazz Festival ^O^ Komt allen, daar is dit topic immers voor :)
Als de beheerder van de FB groep me kan contacteren wacht ik wel af.
pi_111353593
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Als de beheerder van de FB groep me kan contacteren wacht ik wel af.
Ik stuur je wel ff een pm, sterker nog, die heb je al ;)
  woensdag 9 mei 2012 @ 21:40:35 #250
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_111353903
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef fh101 het volgende:

[..]

Ik stuur je wel ff een pm, sterker nog, die heb je al ;)
^O^
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:26:13 #251
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_111356694
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:25 schreef AlexanderC het volgende:
Ik vind het wel een drempel hoor... waarom niet gewoon hier ipv facebook? Naja, 't zal wel aan mij liggen.
Er is juist gezorgd voor die FB groep om te zorgen dat die drempel lager wordt. Anders komt het allemaal open en bloot op Fok te staan en nu zit het "prive" in de meeting groep.
Every war is different, every war is the same.
pi_111359354
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef dekkered het volgende:

[..]

Er is juist gezorgd voor die FB groep om te zorgen dat die drempel lager wordt. Anders komt het allemaal open en bloot op Fok te staan en nu zit het "prive" in de meeting groep.
Niet alles hoeft open en bloot te staan.
Maar er mag toch best op Fok! staan wanneer we gemeet hebben en hoe gezellig dat was!?
En wie er in dit topic/facebook aanwezig is?
En dat als er een meet gepland wordt en er een datum bekend is, dat dit ook gewoon even gemeld wordt.
Niet iedereen zit op facebook te wachten. En dat is wel duidelijk, omdat bepaalde mensen er speciaal een account voor aanmaken. Dus, voor sommigen is juist Facebook een drempel.
  donderdag 10 mei 2012 @ 10:57:47 #253
374826 Tercera-Estrella
Tercera Estrella!
pi_111369551
Wie gaan er allemaal naar de meeting van Zondag?
pi_111377796
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:57 schreef Tercera-Estrella het volgende:
Wie gaan er allemaal naar de meeting van Zondag?
Die is meer een last minute mini meet als ik mij niet vergis.

Volgende de week zondag gaan er iets meer mensen mee, maar ook van die is het niet echt duidelijk hoe wat...

We zijn nu ook ruim van tevoren een pretpark meet aan het organiseren. Details volgen snel :)
Nosce te ipsum.
pi_111378645
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:47 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Die is meer een last minute mini meet als ik mij niet vergis.


En die is morgen al ;)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 03:20:49 #256
174940 W00fer
Maar echt
pi_111407419
De meet locatie en tijd van de 20e maken we a.s. zondag bekend. Den Haag staat nu aan kop inderdaad, al is Breda een goede tweede. Voor de mensen die graag willen komen en nog niet gestemd hebben, grijp je kans :)

[ Bericht 2% gewijzigd door W00fer op 11-05-2012 03:27:20 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_111475393
Wel jammer dat ik uit de groep ben gegooid. :@ ;(

Vond het op zich wel leuk om een keer te komen. -O-
pi_111491188
Hallo iedereen,

De groep "Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen", aka "Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar" is dit moment bezig om een meet naar een pretpark te organiseren! :D

Zoals het er nu uitziet is de meet op 9 juni, naar Walibi. Dit zou misschien nog kunnen veranderen.

Hoeveel kost het?

Walibi Holland Combi Ticket:
31 euro p.p. incl vervoer en entree. Voor groepen groter dan 20 personen geldt een andere tarief (groepskorting).
Opstap bus naar Walibi vanaf Hardenwijk NS

Er is nog een kans dat we uiteindelijk naar Efteling gaan:

Efteling:
Opstap bus naar Efteling vanaf Tilburg of Den Bosch met regulier ov.
32 euro p.p. excl. eten/drinken en vervoer. Voor groepen groter dan 20 personen geldt een andere tarief (groepskorting).



Wie gaat er mee? Meldt je hier aan.
1. AlexanderC
2. Jij?

[ Bericht 0% gewijzigd door AlexanderC op 13-05-2012 20:35:46 ]
Nosce te ipsum.
pi_111492933
We laten de poll nog open staan voor als er nieuwe mensen zijn die meewillen! Dus als je liever naar de efteling wilt en op een andere dag dan is dat ook mogelijk.
  zondag 13 mei 2012 @ 18:44:22 #260
375082 system_overload
take it nerd style
pi_111500777
hoi,mag ik ook meedoen?
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
pi_111501772
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:44 schreef system_overload het volgende:
hoi,mag ik ook meedoen?
Als je nog geen lid bent van de facebookgroep, stuur maar een pm met de link van je FB profiel en dan maak in je lid! :)
  zondag 13 mei 2012 @ 19:11:14 #262
375082 system_overload
take it nerd style
pi_111501950
ik heb te weinig vrienden om facebook te hebben
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
pi_111502156
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:11 schreef system_overload het volgende:
ik heb te weinig vrienden om facebook te hebben
Waarom zou je dan geen Facebook moeten hebben. Ik heb ook maar 8 vrienden, maar dat komt ook omdat ik niet zomaar iedereen gaat toevoegen.
pi_111502181
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:11 schreef system_overload het volgende:
ik heb te weinig vrienden om facebook te hebben
Je kan er ff snel eentje aanmaken als je wilt? Dat hebben meer mensen gedaan. Op die manier kun je wel meestemmen en inspraak hebben.

Anders zou je de berichten hier kunnen volgen, dan komt het uiteindelijk vast ook wel goed. Maar dan kun je dus niet echt makkelijk meepraten over wat we gaan doen, waar en wanneer.
  zondag 13 mei 2012 @ 19:19:59 #265
375082 system_overload
take it nerd style
pi_111502392
ok

[ Bericht 99% gewijzigd door system_overload op 13-05-2012 19:20:22 ]
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
pi_111502909
Uuuhh. Je hoeft echt geen Facebook te hebben hoor. Totaal overbodig. Je kunt je hier gewoon aanmelden.
Nosce te ipsum.
pi_111503167
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:30 schreef AlexanderC het volgende:
Uuuhh. Je hoeft echt geen Facebook te hebben hoor. Totaal overbodig. Je kunt je hier gewoon aanmelden.
Is ook zo. Maar als je echt snel en makkelijk mee wilt praten is facebook veel handiger. Daar gebeurd toch het meeste. En niet alles wat op facebook staat wordt hier geplaatst.
pi_111503267
Nog mensen die op de lijst willen komen te staan?

Details zoals hoe laat we elkaar ontmoeten volgen nog.
Nosce te ipsum.
pi_111503319
Ik ga maar eens starten met meelezen! :)
Vind nieuwe contacten zeker wel leuk, alleen weet ik nog niet of ik wel zo snel met een meeting mee zou doen, stiekem toch een beetje verlegen enzulks... Eerst eens even ervaren hoe jullie zijn ;)
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
  zondag 13 mei 2012 @ 19:58:40 #270
375082 system_overload
take it nerd style
pi_111504101
20 is er een meet?:bier+den haag
i only memorize the words in pornomovies that are the only words i want to believe.//
Hang my head,drown my fear untill you all just dissapear
pi_111504189
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:40 schreef miesjelle112 het volgende:
Ik ga maar eens starten met meelezen! :)
Vind nieuwe contacten zeker wel leuk, alleen weet ik nog niet of ik wel zo snel met een meeting mee zou doen, stiekem toch een beetje verlegen enzulks... Eerst eens even ervaren hoe jullie zijn ;)
Er zijn wel meer uit de groep die verlegen zijn :P ikzelf ben het ook wel.

Het doel van deze meets is dan ook om met gelijkgestemden leuke dingen te doen. :)

Welkom hier :)
Nosce te ipsum.
  zondag 13 mei 2012 @ 20:02:52 #272
174940 W00fer
Maar echt
pi_111504324
Meet van de 20e mei (volgende week zondag dus):



Locatie: De Uithof te Den haag
Start: Denk rond 13u
Kosten: Hangt af van wat we willen doen. Ik ga morgen even bellen voor karten + laserquest + eten of een combinatie daarvan.

Mocht je meewillen, maar je nog niet hebben aangemeld. Come and join us :)
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_111504465
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:00 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Er zijn wel meer uit de groep die verlegen zijn :P ikzelf ben het ook wel.

Het doel van deze meets is dan ook om met gelijkgestemden leuke dingen te doen. :)

Welkom hier :)
Dankje :)
Ik zal eens kijken hoe het bevalt! Ik ga over een maandje of drie een heel eindje weg wonen, dus dan is een aantal contacten toch ook zeker niet mis :D
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
  maandag 14 mei 2012 @ 00:49:49 #274
174940 W00fer
Maar echt
pi_111520078
Misschien is de meet van volgende week zondag een idee Miesjelle112?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_111520786
Ik heb eigenlijk wel veel zin in de meet van aankomende zondag. Alleen hoop ik niet dat het te duur is.
Nosce te ipsum.
pi_111522039
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 00:49 schreef W00fer het volgende:
Misschien is de meet van volgende week zondag een idee Miesjelle112?
Helaas gaat dat 'm niet worden voor mij; zaterdag al een dagje weg en in combinatie met mn afstuderen wordt een heel weekend weg dan wel wat veel ;)

Moet ik trouwens nog even een voorstelrondje doen? Wat is normaal? :D
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
pi_111528928
Ik zou me ook wel willen aanmelden, ik ben wel 'al' 25, dus ik twijfelde een beetje tussen dit topic en die voor 25-35 jaar omdat dat beide dus zou kunnen. Toch neig ik meer naar deze! (Je zou me ook echt nog geen 25 geven trouwens :') )
pi_111529057
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:36 schreef Crystal86 het volgende:
Ik zou me ook wel willen aanmelden, ik ben wel 'al' 25, dus ik twijfelde een beetje tussen dit topic en die voor 25-35 jaar omdat dat beide dus zou kunnen. Toch neig ik meer naar deze! (Je zou me ook echt nog geen 25 geven trouwens :') )
Gewoon doen! We zijn volgens mij vrij gemixed qua leeftijd. Ligt ook een beetje aan hoe je leven eruit ziet. Als je full time werkt is je leven wel wat anders dan bij de meesten, maar dat hoeft ook niet uit te maken :)
pi_111529386
Ik ben 20, zou graag mee willen naar een van de meets. Ik vind reizen ook geen probleem dus ben benieuwd welke meets er allemaal zijn binnenkort. Kom graag. Heb niet veel vrienden.

Ps: zijn er al leden op een meet geweest, en is dat niet eng in je eentje? :P en was het gezellig?
pi_111529493
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef Sazoo het volgende:
Ik ben 20, zou graag mee willen naar een van de meets. Ik vind reizen ook geen probleem dus ben benieuwd welke meets er allemaal zijn binnenkort. Kom graag. Heb niet veel vrienden.

Ps: zijn er al leden op een meet geweest, en is dat niet eng in je eentje? :P en was het gezellig?
Ja op het begin denk je, vlak voor je bij de ontmoetingsplek bent: 'Shit, straks zijn het echt een stel griezels, of komt er niemand opdagen.' En dan blijkt dat iedereen wel komt opdagen en ook nog eens heel leuk is en dan heb je een heel leuke dag!
pi_111529626
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:52 schreef Sazoo het volgende:
Ik ben 20, zou graag mee willen naar een van de meets. Ik vind reizen ook geen probleem dus ben benieuwd welke meets er allemaal zijn binnenkort. Kom graag. Heb niet veel vrienden.
Zondag de eerst volgende, in Den Haag. Waarschijnlijk karten en/of lasergamen bij de Uithof ^O^
quote:
Ps: zijn er al leden op een meet geweest, en is dat niet eng in je eentje? :P en was het gezellig?
Er zijn er nu al minstens 4? geweest. En dat waren hele leuke middagen/avonden :Y
pi_111529810
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:40 schreef fh101 het volgende:

[..]

Gewoon doen! We zijn volgens mij vrij gemixed qua leeftijd. Ligt ook een beetje aan hoe je leven eruit ziet. Als je full time werkt is je leven wel wat anders dan bij de meesten, maar dat hoeft ook niet uit te maken :)
Ik doe op het moment eigenlijk niks qua werk en studie (ik ben met mijn studie moeten stoppen aantal maanden geleden) dus op dat punt maakt het al niet zoveel uit :P
Wie zou ik een pm kunnen met mijn facebookaccount?
pi_111530061
Je kunt mij onder andere pm'en, ik ben een van de 'admins' die nu sowieso online is.
pi_111530946
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Zondag de eerst volgende, in Den Haag. Waarschijnlijk karten en/of lasergamen bij de Uithof ^O^

[..]

Er zijn er nu al minstens 4? geweest. En dat waren hele leuke middagen/avonden :Y
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:01 schreef Piles het volgende:

[..]

Zondag de eerst volgende, in Den Haag. Waarschijnlijk karten en/of lasergamen bij de Uithof ^O^

[..]

Er zijn er nu al minstens 4? geweest. En dat waren hele leuke middagen/avonden :Y
Ik kijk ff of ik erbij kan zijn zondag :) Lijkt me leuk
pi_111531006
Niet echt mensen hier uit omgeving Zwolle zie ik?
pi_111531045
quote:
3s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Niet echt mensen hier uit omgeving Zwolle zie ik?
Zwolle is voor mij uurtje met de trein :) woon in Emmen
pi_111531046
quote:
3s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Niet echt mensen hier uit omgeving Zwolle zie ik?
De lijst in de OP is niet echt bijgewerkt volgens mij :P
pi_111531596
:@ Ik durf niet ;(
pi_111531679
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:36 schreef Crystal86 het volgende:
Ik zou me ook wel willen aanmelden, ik ben wel 'al' 25, dus ik twijfelde een beetje tussen dit topic en die voor 25-35 jaar omdat dat beide dus zou kunnen. Toch neig ik meer naar deze! (Je zou me ook echt nog geen 25 geven trouwens :') )
Ik ben ook al 25 en bijna 26. ;(
pi_111532191
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:46 schreef Sazoo het volgende:

[..]

Zwolle is voor mij uurtje met de trein :) woon in Emmen
Valt wel mee :D
pi_111532652
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:01 schreef Geester het volgende:
:@ Ik durf niet ;(
Tijd om uit je comfortzone te komen dan ;)
Nieuwe mensen ontmoeten gaat niet vanzelf :P
pi_111533581
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:29 schreef Piles het volgende:

[..]

Tijd om uit je comfortzone te komen dan ;)
Nieuwe mensen ontmoeten gaat niet vanzelf :P
Dat is waar ;)
pi_111533761
Ik heb het ook hoor. Als ik echt op een meet zou komen, dan zou het nog best moeilijk zijn om echt die stap te maken.
Je kent niemand en het voelt allemaal ongemakkelijk aan. je wacht elkaar op op station en dan maar zien wie bij wie hoort. :')

Zulke dingen maken het best moeilijk, maar als je daar overheen bent. Dan kan het best een hele leuke dag worden. ^O^
pi_111533926
Meeten is leuk O+

Echt jammer dat ik elke avond werk, anders was ik hier wel actief mee gaan doen denk ik.
pi_111533986
quote:
3s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Meeten is leuk O+

Echt jammer dat ik elke avond werk, anders was ik hier wel actief mee gaan doen denk ik.
I know that feel.. heb ook in een patatzaak gewerkt ;(
pi_111534053
quote:
3s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Meeten is leuk O+

Echt jammer dat ik elke avond werk, anders was ik hier wel actief mee gaan doen denk ik.
Ik ga vanaf morgen weer even de horeca in, wat ik eigenlijk niet wil. Maar ja het moet omdat ik niks anders kan vinden. Maar ja het is wel kut want ik ben merendeels de avonden en weekenden weer kwijt :(
pi_111534120
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:09 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ik ga vanaf morgen weer even de horeca in, wat ik eigenlijk niet wil. Maar ja het moet omdat ik niks anders kan vinden. Maar ja het is wel kut want ik ben merendeels de avonden en weekenden weer kwijt :(
Hetzelfde hier, verdomme 6 van de 7 avonden in de week daaraan kwijt en de andere dag ben ik bij mijn vriend, dan blijft er niet veel tijd over voor dat soort dingen.
pi_111534225
Ik ben ook 3 avonden per week kwijt aan horeca, maar wel gratis eten.
pi_111534274
quote:
3s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hetzelfde hier, verdomme 6 van de 7 avonden in de week daaraan kwijt en de andere dag ben ik bij mijn vriend, dan blijft er niet veel tijd over voor dat soort dingen.
Ja daarom. En het punt is, ik ben een paar maanden werkeloos geweest.
En je raakt zo gewend om lekker de avonden en weekenden vrij te zijn. Want ik heb altijd al in de horeca gewerkt, en toen vond ik het niet zo erg.
Maar ik wil er al een hele tijd uit, maar helaas is niet zo makkelijk om ander werk te vinden. ;(
pi_111534318
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:14 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben ook 3 avonden per week kwijt aan horeca, maar wel gratis eten.
Ik eet liever niet elke dag in de snackbar :P
pi_111534339
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')