Algemene interessequote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef appelsap het volgende:
[..]
Waarom is dat belangrijk?
Op facebook rond de 15 vrouwen en 25 mannen.
Vorige meet: 4 vrouwen en 10 mannen.
De komende meet staat op 4 vrouwen en 5 mannen.
De meet daarvoor weet ik niet.
Ik wacht met geduld op Nyan's pm. Komende zondag kan ik in ieder geval nog niet. Maar het lijkt me wel leuk om dan in mei mee te meeten.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef appelsap het volgende:
Ik zie hier dat een aantal mensen nog geen PM heeft gehad van Nyan.
We hebben komende zondag 15 april weer een meet vanaf 13.00 in Utrecht!
Als er hier nog mensen zijn die meewillen... jullie kunnen mij een PM sturen.
Nyan een pm sturen met je facebookprofiel of emailadres, dan word je toegevoegd. Het is een besloten en verborgen groep, dus je kan m niet zelf vindenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:45 schreef KeimpeHart het volgende:
Hoe kan ik de facebook pagina van jullie vinden?
Look at me, Hector.quote:
Ik heb je gepm''edquote:Op donderdag 12 april 2012 23:48 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Ik wacht met geduld op Nyan's pm. Komende zondag kan ik in ieder geval nog niet. Maar het lijkt me wel leuk om dan in mei mee te meeten.
Ik had mezelf trouwens nog niet voorgesteld. Ik ben een 18 jarige geneeskunde studente uit Groningen. Ik zal vast één van de jongsten zijn
Die is geheim, expres gedaan omdat sommige mensen er geen zin in hebben dat andere vrienden op facebook weten dat ze in die groep zittenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:45 schreef KeimpeHart het volgende:
Hoe kan ik de facebook pagina van jullie vinden?
Heey ik ga je toevoegen als modquote:Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef appelsap het volgende:
[..]
Wil je zondag ook komen?
Ik kan helaas niemand toevoegen op facebook omdat ik geen beheerder ben van de groep.
Nee het is een prive groep waarof alleen de mensen die er in zitten zaken van kunnen zien.quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef Poephoofd_ het volgende:
Een stomme vraag wellicht, maar als ik me aanmeld voor de Feesboekgroep, kunnen mijn vrienden dan ook zien dat ik lid ben van die groep? Not that I really care though, maar toch.
Iedereen veel plezier die vanmiddag naar de meeting gaat!
Correctquote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef KeimpeHart het volgende:
Nyan is degene met de naam die met A. begint?
Word namelijk op FB toegevoegd door een onbekend iemand met de letter A. Verder geen uitnodiging gehad.
Altijd gezelligquote:Op zondag 15 april 2012 22:03 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Hebben jullie trouwens een leuke meet gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |