Neequote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:30 schreef W00fer het volgende:
Uiteraard. Heeft iedereen zijn winterjas alweer aan dit weekend?
Ik wil mij misschien wel aanmelden. toegegeven lijkt zoiets als dit (activiteiten met.een groep) mij erg leuk alhoewel ik bang ben niet goed in de smaak te vallen. Maar niet gewaagt nooit gewonnen. :pquote:Op zondag 25 maart 2012 14:12 schreef Nyan het volgende:
[..]
Geen idee, er schijnt er een voor april te worden georganiseerd, er loopt nu een poll in de meetgroep
zelfs ik word niet gehaat. Komt goed dus.quote:Op maandag 2 april 2012 21:57 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik wil mij misschien wel aanmelden. toegegeven lijkt zoiets als dit (activiteiten met.een groep) mij erg leuk alhoewel ik bang ben niet goed in de smaak te vallen. Maar niet gewaagt nooit gewonnen. :p
Waar kwam je oorspronkelijk dan vandaan? Oh en als je even met Nyan contact opneemt kun je ook bij de facebookgroepquote:Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik ben Poephoofd_, 22 jaar en sinds twee jaar woonachtig in het mooie zuiden van Limburg. Ik zou het tof vinden om hier aansluiting te vinden, aangezien mijn sociale kringetje helaas een beetje is uitgeput. En ik sta open om nieuwe mensen te leren kennen, dat is altijd wel leuk!
Als iemand nog meer wil weten, vraag gerust.
Ook Zuid-Limburg woon er pas een aantal jaar...quote:Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik ben Poephoofd_, 22 jaar en sinds twee jaar woonachtig in het mooie zuiden van Limburg. Ik zou het tof vinden om hier aansluiting te vinden, aangezien mijn sociale kringetje helaas een beetje is uitgeput. En ik sta open om nieuwe mensen te leren kennen, dat is altijd wel leuk!
Welkomquote:Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef Poephoofd_ het volgende:
Oorspronkelijk kom ik ook uit Limburg, alleen dan iets centraler.quote:Op maandag 2 april 2012 23:31 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Waar kwam je oorspronkelijk dan vandaan? Oh en als je even met Nyan contact opneemt kun je ook bij de facebookgroep
Leuk, een mede-zuid-limburger!quote:Op maandag 2 april 2012 23:39 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ook Zuid-Limburg woon er pas een aantal jaar...
Dankjewel!quote:
Het bevalt maar dit zat niet in de planning om hier zo lang te blijvenquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:05 schreef Poephoofd_ het volgende:
[..]
Leuk, een mede-zuid-limburger!
Bevalt het je hier, in het zuiden?
In welke stad zit je ongeveer?quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:17 schreef Poephoofd_ het volgende:
Joh, als iemand mij 5 jaar geleden had verteld dat ik ooit in mijn eentje zou gaan verkassen naar het zuiden, had ik je vierkant uitgelachen.
Zo zie je maar weer!
Welkom!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:43 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Dit klinkt wel als iets voor mij
Jij kan de TT als mod aanpassen toch?quote:
Hoi. Ik ben 19 jaar en studeer in Groningen, al woon ik nog steeds bij mijn ouders (ik ben wel actief aan het zoeken naar kamers). Alhoewel ik toch wel een paar vrienden heb, is het niet meer dan oppervlakkig contact eens in de zoveel tijd. Zijn dat dan echte vrienden, tja, bij gebrek aan beter noem ik ze zo wel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:44 schreef appelsap het volgende:
[..]
Welkom!
Wil je wat over jezelf vertellen?
Zijn we ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:30 schreef Godshand het volgende:
Ideetje voor de TT, als ouwelul: dat "Eenzame jongeren" staat wel erg depri in de TT.
Maak er net als "ons" 25-35 jarigen topic iets van "Jongeren van 18-25 jaar die nieuwe mensen willen leren kennen" ofzo...
Nu lijkt dit topic een ophoping van sociaal gestoorden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |