Hmm vreemd.. ik probeer het nog eens, of ben je ondertussen al toegevoegd (veel nieuwe leden deze maand)quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:09 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Sorry late reactie, maar ik heb volgens mij heul geen pm van je ontvangen!
Ja dat ben ikquote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef KeimpeHart het volgende:
Nyan is degene met de naam die met A. begint?
Word namelijk op FB toegevoegd door een onbekend iemand met de letter A. Verder geen uitnodiging gehad.
Ik ben erg lekker met mayonaise en mosterdquote:Op donderdag 19 april 2012 16:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Sow! Ik hoor d'r nu ook bij!
Oh, en ik ga je vanavond eten Franknfurter! (frankfurter knakworst! )
En die worstjes ookquote:Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik ben erg lekker met mayonaise en mosterd
Ik heb je bericht nu wel hoor en ik heb je toegevoegd op facebook!quote:Op donderdag 19 april 2012 11:48 schreef Nyan het volgende:
[..]
Hmm vreemd.. ik probeer het nog eens, of ben je ondertussen al toegevoegd (veel nieuwe leden deze maand)
Gelukkigquote:Op donderdag 19 april 2012 19:03 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Ik heb je bericht nu wel hoor en ik heb je toegevoegd op facebook!
Ik heb je PM gezien, en je een reactie terug gestuurd Welkom alvast!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:22 schreef VKV het volgende:
Het lijkt mij ook leuk om nieuwe contacten op te doen, zal even een pm sturen
Thanksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:53 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ik heb je PM gezien, en je een reactie terug gestuurd Welkom alvast!
Welkom! Gezellig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef Tercera-Estrella het volgende:
Hi, het lijkt mij leuk om jullie groep te joinen en nieuwe contacten op te doen. Ik woon in Den Haag.
Gereageerdquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:04 schreef appelsap het volgende:
[..]
Welkom! Gezellig.
Ik heb jou een PM gestuurd.
Natuurlijk durf je te komen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:43 schreef Tercera-Estrella het volgende:
haha master, lekker dichtbij als ik durf te komen:P
De lijst in de OP wordt niet meer bijgehouden, de lijst loopt nu via Facebookquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:57 schreef Chef_M het volgende:
Tvp'tje, heb het gevoel dat ik binnenkort ook in de OP sta..
Die staat op Facebookquote:
Linkje naar die groep dan, staat niet in de OP.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:23 schreef dekkered het volgende:
[..]
De lijst in de OP wordt niet meer bijgehouden, de lijst loopt nu via Facebook
[..]
Die staat op Facebook
Is alleen op uitnodiging.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Linkje naar die groep dan, staat niet in de OP.
Die is prive, dus daar kan geen linkje naar. Alleen leden kunnen die groep zien; we zijn een hele grote geheimzinnige groep, gehuld in mysteriequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Linkje naar die groep dan, staat niet in de OP.
Als de beheerder van de FB groep me kan contacteren wacht ik wel af.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Is alleen op uitnodiging.
Vrijdag trouwens ook een meet, Amersfoort Jazz Festival Komt allen, daar is dit topic immers voor
Ik stuur je wel ff een pm, sterker nog, die heb je alquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Als de beheerder van de FB groep me kan contacteren wacht ik wel af.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel ff een pm, sterker nog, die heb je al
Er is juist gezorgd voor die FB groep om te zorgen dat die drempel lager wordt. Anders komt het allemaal open en bloot op Fok te staan en nu zit het "prive" in de meeting groep.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:25 schreef AlexanderC het volgende:
Ik vind het wel een drempel hoor... waarom niet gewoon hier ipv facebook? Naja, 't zal wel aan mij liggen.
Niet alles hoeft open en bloot te staan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
Er is juist gezorgd voor die FB groep om te zorgen dat die drempel lager wordt. Anders komt het allemaal open en bloot op Fok te staan en nu zit het "prive" in de meeting groep.
Die is meer een last minute mini meet als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:57 schreef Tercera-Estrella het volgende:
Wie gaan er allemaal naar de meeting van Zondag?
En die is morgen alquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:47 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Die is meer een last minute mini meet als ik mij niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |