abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 maart 2012 @ 00:32:15 #201
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109075835
als je een tomos koopt gewoon een oude kopen, klaar
en roest moet je voorkomen dat is gewoon nalatigheid van de eigenaar
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_109075973
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 00:32 schreef leeell het volgende:
als je een tomos koopt gewoon een oude kopen, klaar
en roest moet je voorkomen dat is gewoon nalatigheid van de eigenaar
ieeell _O_

We hebben het al 2 uur over tommossen, waar was je man :o
  woensdag 14 maart 2012 @ 00:43:10 #203
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_109076090
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 00:11 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Ahhhh dude .. You're missing the point .. Heb ik dat gezegd ? Nee.

Go fish.
Doe ik ook hoor, heb jij daar het geduld voor?
  woensdag 14 maart 2012 @ 00:46:25 #204
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_109076173
Mijn honda van 79 doet het prima trouwens
  woensdag 14 maart 2012 @ 07:42:49 #205
340341 Blester
Membre très utile
pi_109078346
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:52 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Deze was ook kwalitatief heel erg goed en zuinig. Het nadeel is dat de tweedehandse modellen allemaal door jeugd verkracht zijn.
Ja, daar kwam ik wel achter. Eerdere modellen die jullie noemde zijn voor mij toch wat te ouderwets qua uiterlijk. Ik snap dat het hele degelijke scooters zijn maar voor de looks is het niet echt wat ik zoek. Peugot streetfight 2 is wellicht een goede scooter? Die ziet er nog eens leuk uit ook.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_109078789
Rijd voor geen meter met die vooorvork ( is bij bijna elke valpartij al krom ook) en zijn vaak afgesleuteld.
pi_109080088
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 07:42 schreef Blester het volgende:

[..]

Ja, daar kwam ik wel achter. Eerdere modellen die jullie noemde zijn voor mij toch wat te ouderwets qua uiterlijk. Ik snap dat het hele degelijke scooters zijn maar voor de looks is het niet echt wat ik zoek. Peugot streetfight 2 is wellicht een goede scooter? Die ziet er nog eens leuk uit ook.
Bromfiets :{w , een scooter is een model :{w
  woensdag 14 maart 2012 @ 14:36:39 #208
340341 Blester
Membre très utile
pi_109089146
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:51 schreef Yreal het volgende:

[..]

Bromfiets :{w , een scooter is een model :{w
Bromfiets dan, de vraag lijkt me duidelijk :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_109090124
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 14:36 schreef Blester het volgende:

[..]

Bromfiets dan, de vraag lijkt me duidelijk :)
prima ding, als het je smaak is. Echter te vaak verbouwt.
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:20:40 #210
340341 Blester
Membre très utile
pi_109095226
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:03 schreef Yreal het volgende:

[..]

prima ding, als het je smaak is. Echter te vaak verbouwt.
Kwestie van goed zoeken denk ik. Is de peugeot VivaCity ook wat?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_109095446
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:20 schreef Blester het volgende:

[..]

Kwestie van goed zoeken denk ik. Is de peugeot VivaCity ook wat?
Het schijnt een goed ding te zijn, ik vind hem echter een tumor op 2 wielen. Wat een hondslelijk ding.
pi_109099096
Vivacity's zijn goed (de oude dan)

De nieuwe heeft wel wat kinderziektes....
  woensdag 14 maart 2012 @ 19:40:44 #213
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109100932
zowel de vivacity en de speedsfights zijn zeer degelijke (hoe ouder hoe beter geldt meestal)

wel opletten of er niet aan versleuteld is (dus aerox hoef je meestal 2de hands niet eens voor te kijken, die dingen worden altijd verkracht door scootersjonnies)
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:24:16 #214
340341 Blester
Membre très utile
pi_109103602
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:40 schreef leeell het volgende:
zowel de vivacity en de speedsfights zijn zeer degelijke (hoe ouder hoe beter geldt meestal)

wel opletten of er niet aan versleuteld is (dus aerox hoef je meestal 2de hands niet eens voor te kijken, die dingen worden altijd verkracht door scootersjonnies)
Sowieso wanneer er in een advertentie staat dat er zelf dingen vervangen zijn dus al geen intresse meer in tonen? Als ik voor zo'n scooter ga kijken heb ik eigenlijk geen idee waar ik op moet letten, veel verder dan het kijken naar het zelfde kom ik niet:

- Starten elektrisch
- Starten kickstarter
- Verlichting voor en achter
- KM teller werkend
- Benzine teller werkend
- Eventueel richting aanwijzer werkend
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_109103670
Wil je echt zuinig rijden, dan moet je voor een 4 tactje gaan. Geen gerommel met bromfiets benzine en/of olie... Gewoon tanken waar de auto's ook tanken + gemiddeld verbruik van 1:40 of zuiniger.

Leuk ding !
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:25:43 #216
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109103682
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef Blester het volgende:

[..]

Sowieso wanneer er in een advertentie staat dat er zelf dingen vervangen zijn dus al geen intresse meer in tonen? Als ik voor zo'n scooter ga kijken heb ik eigenlijk geen idee waar ik op moet letten, veel verder dan het kijken naar het zelfde kom ik niet:

- Starten elektrisch
- Starten kickstarter
- Verlichting voor en achter
- KM teller werkend
- Benzine teller werkend
- Eventueel richting aanwijzer werkend
- Compressie
- ratelen / schuren (lagers / zuigerveren)
- vering
- voorvork
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:26:56 #217
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109103758
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef Meike26 het volgende:
Wil je echt zuinig rijden, dan moet je voor een 4 tactje gaan. Geen gerommel met bromfiets benzine en/of olie... Gewoon tanken waar de auto's ook tanken + gemiddeld verbruik van 1:40 of zuiniger.

Leuk ding !
oude neo's zijn toch ook 2takt
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:28:20 #218
340341 Blester
Membre très utile
pi_109103846
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef leeell het volgende:

[..]

- Compressie
- ratelen / schuren (lagers / zuigerveren)
- vering
- voorvork
Zou je de dingen eens toe kunnen lichten? En vooral hoe ik zie of het goed is of niet?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_109103906
Oh... :@

Shoot, ja bouwjaar 2005, lijkt me idd niet realistisch dat daar een 4 tact onder hangt.
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:35:39 #220
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109104220
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:28 schreef Blester het volgende:

[..]

Zou je de dingen eens toe kunnen lichten? En vooral hoe ik zie of het goed is of niet?
- kicken moet redelijk zwaar gaan
- als je een stukje rijd moet je geen vreemde geluiden als tikken/ratelen/schuren horen vanuit de cilinder en carters
- vering moet goed veren
-voorvork moet goed veren en geen speling (dus goede lagers en olie)
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_109104449
En even goed vaart maken en dan je handen van het sturen halen.

Gaat ie niet rechtdoor, meteen laten staan.
  FOK!fotograaf woensdag 14 maart 2012 @ 21:10:59 #222
17893 Forno
pi_109106132
- Het profiel op banden. Minder dan 2mm betekent zeer spoedig vervangen. Kun je eraf onderhandelen.
- De staat van de uitlaat. Wil nog wel eens flink verroest zijn.
- Speling op rem-, en gashendels.
- Kijk ook naar de schroeven en bouten. Zijn ze dolgedraaid of tonen ze slijtage, met een grote boog omheen lopen. Is het een sleutelbak.
- De startsleutel en het sleutelgat op overdadige slijtage of sporen van diefstal controleren.
- De kleur van de olie checken, moet helder zijn.
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:31:47 #223
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_109107257
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef Blester het volgende:

[..]

Sowieso wanneer er in een advertentie staat dat er zelf dingen vervangen zijn dus al geen intresse meer in tonen? Als ik voor zo'n scooter ga kijken heb ik eigenlijk geen idee waar ik op moet letten, veel verder dan het kijken naar het zelfde kom ik niet:

- Starten elektrisch
- Starten kickstarter
- Verlichting voor en achter
- KM teller werkend
- Benzine teller werkend
- Eventueel richting aanwijzer werkend
Neem dan iemand mee die het wel weet, het is heel moeilijk om er van afstand iets over te kunnen zeggen.. Een hoop vervangen kan ook een idealist zijn (kan ;) ) .
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:36:12 #224
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_109107480
Let op dat je een koude start maakt, dus niet dat ie al warmgedraaid is ;)
Let op schaafplekken op het blok, onderaan de voorvork (val/ongeval schade)
voorrem vastzetten en brommen voor en achter heen en weer bewegen, daarna bij balhoofd (of onder frame pakken en lichtjes optillen, 1 a 2 cm = testen voorvorkspeling
wiel pakken bij de voorvork en naar links en rechts duwen = wiellagers
geen druppels op de grond waar hij staat/druppels onder het blok, kijk ook of het niet te vetting/vies is = olie/benzinelek
pi_109108699
En vergeet alsjeblieft niet de framenummers te controleren, op het moment dat je op een omgekat ding rijd ben je daar zelf verantwoordelijk voor.
  maandag 26 maart 2012 @ 00:19:37 #226
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_109516942
Ha, scooters en brommers, ik kan er lang over praten. Toen ik nog een 16-jarige puber was vond ik tweetakt ook het allermooiste. Daarom had ik een Piaggio Typhoon. Makkelijk op te voeren en het blok was erg goed, maar andere dingen lieten duidelijk te wensen over. Zo was de voorvork volledig verrot na 10.000 km, de achterveer ging ook rond die kilometerstand kapot. Daarnaast faalden de knipperlichten en de toeter herhaaldelijk en er kwam steeds vocht in het zadel (natte kont). Ook de ophangpunten van de kappen braken af, het zat allemaal niet geweldig in elkaar. Al met al toch veel plezier gehad van dat ding, verkocht voor ¤300 met een rotte voorvork en 25k op de klok.

Toen kwam de Kymco Vitality tweetakt. Leuke en mooie brommer, maar de kilometerteller ging steeds stuk. Op een gegeven moment roestte de oude uitlaat door en zette ik een Sito+ (uitlaat) op m'n Kymco. Omdat ik te lui was om een grotere sproeier te monteren liep het ding warm. Verkocht voor ¤350.

Gelukkig kocht mijn vader een gloednieuwe Aprilia Sportcity, dus ik kon zijn Kymco Agility overnemen die nog geen 10k had gelopen. Mijn eerste viertakt, en ook de eerste scooter die daadwerkelijk goedkoop rijdt. Heel zuinig en zeer degelijk. De scooter heeft nu ruim 13k gelopen, en staat nog op de eerste banden, de remblokken zijn nog niet vervangen en voor de rest functioneert de scooter prima. Niet zo snel, wel heel fijn! Soms een beetje olie erbij, dat dan weer wel.

Mijn ervaringen met Tomos zijn niet onverdeeld positief. Het zusje van een vriend van mij kreeg een oude Tomos A3 (ei-cilinder) die jaren had stilgestaan van haar oma. Wij blij en dus gingen we ermee aan de slag. Bleek de carburateur tussen het blok en het frame gepropt te zitten! :') Wat een handige constructie... Daarna kregen we het brommertje wel lopend en het was zeker een grappig ding om op te rijden. Later deed 'ie het vaker niet dan wel, dus ze hebben hem verkocht.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:39:55 #227
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_109527966
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef Geelman het volgende:
Ha, scooters en brommers, ik kan er lang over praten. Toen ik nog een 16-jarige puber was vond ik tweetakt ook het allermooiste. Daarom had ik een Piaggio Typhoon. Makkelijk op te voeren en het blok was erg goed, maar andere dingen lieten duidelijk te wensen over. Zo was de voorvork volledig verrot na 10.000 km, de achterveer ging ook rond die kilometerstand kapot. Daarnaast faalden de knipperlichten en de toeter herhaaldelijk en er kwam steeds vocht in het zadel (natte kont). Ook de ophangpunten van de kappen braken af, het zat allemaal niet geweldig in elkaar. Al met al toch veel plezier gehad van dat ding, verkocht voor ¤300 met een rotte voorvork en 25k op de klok.

Toen kwam de Kymco Vitality tweetakt. Leuke en mooie brommer, maar de kilometerteller ging steeds stuk. Op een gegeven moment roestte de oude uitlaat door en zette ik een Sito+ (uitlaat) op m'n Kymco. Omdat ik te lui was om een grotere sproeier te monteren liep het ding warm. Verkocht voor ¤350.

Gelukkig kocht mijn vader een gloednieuwe Aprilia Sportcity, dus ik kon zijn Kymco Agility overnemen die nog geen 10k had gelopen. Mijn eerste viertakt, en ook de eerste scooter die daadwerkelijk goedkoop rijdt. Heel zuinig en zeer degelijk. De scooter heeft nu ruim 13k gelopen, en staat nog op de eerste banden, de remblokken zijn nog niet vervangen en voor de rest functioneert de scooter prima. Niet zo snel, wel heel fijn! Soms een beetje olie erbij, dat dan weer wel.

Mijn ervaringen met Tomos zijn niet onverdeeld positief. Het zusje van een vriend van mij kreeg een oude Tomos A3 (ei-cilinder) die jaren had stilgestaan van haar oma. Wij blij en dus gingen we ermee aan de slag. Bleek de carburateur tussen het blok en het frame gepropt te zitten! :') Wat een handige constructie... Daarna kregen we het brommertje wel lopend en het was zeker een grappig ding om op te rijden. Later deed 'ie het vaker niet dan wel, dus ze hebben hem verkocht.
Goed om te weten dat een viertakt dus inderdaad the way to go is voor betrouwbaar rijden :). Las op internet trouwens wel veel problemen met de kymco agility, daarom stond hij ook niet op m'n shortlist. Weet helaas zo niet meer welke het zijn :P
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
  maandag 26 maart 2012 @ 14:24:40 #228
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_109529499
Er is een lading Agility's geleverd met een slechte zuiger. Die verbruiken veel olie. Die van mij verbruikt ook een beetje, maar dat vind ik zelf niet zo'n groot probleem.

Voor de rest zijn het prima scooters.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_109538153
De like en Super8 hebben ook verkeerde zuigers erin.
pi_109538223
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:39 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Goed om te weten dat een viertakt dus inderdaad the way to go is voor betrouwbaar rijden :). Las op internet trouwens wel veel problemen met de kymco agility, daarom stond hij ook niet op m'n shortlist. Weet helaas zo niet meer welke het zijn :P
Viertakt is zwaar overrated hoor. Bovendien zijn die dingen echt niet voorruit te branden. Een brom vespa komt koud niet eens boven de 35 :')

Neem nou gewoon een oerdegelijke puch. Betrouwbaarder rijden KAN NIET !
pi_109538897
Op wat voor barrels rij jij dan?

Mijn snor vespa komt nog makkelijk boven de 35 met een koude motor.
pi_109541279
Een origineel lopende brom vespa, 4 takt.

Bittere ellende die dingen. Ga voor een ouwe 2 takt, met alleen het essentiële. Alle overige dingen brengen alleen ellende.
pi_109541992
Als er door de dealer geen sproeier 78 is word gezet zoudie iets slechter kunnen rijden koud ja.
Een sym komt met de standaard sproeier helemaal niet vooruit of start geeneens, zelfde geld voor alle kymco's en peugeots 4t's.

En dan heb jij het waarschijnlijk nog over de oude 2 kleps 4takt vespa's, de nieuwe 4kleps 4takt motoren zijn de snelste 50cc 4t op dit moment.
pi_109542316
50cc 4t is per definitie langzaam

2 takt brommers, anders niet _O_ _O_
pi_109545992
Als ik TS was kocht ik een oldtimer schakelbrommer.
Hoeft niet duur te zijn, is zuinig over het algemeen betrouwbaar, onderhoud is goed zelf te doen (Blijkbaar is TS technisch want anders ging hij niet naar de TU), ziet er leuk uit, en verzekering kost 30 euro per jaar.

Zelf rijdt ik dagelijks van Tilburg naar Eindhoven en terug op een Tomos 4L uit 1971. Langs het kanaal rijdt je dan eigenlijk een half uur lang vol gas 65 per uur (70 op de teller) en dan loopt het ding zo'n 1:32 a 1:33. Dus 2 keer in de week tanken.

Zoek een degelijke brommer uit van een groot merk, dan zit je wat onderdelen betreft gewoon goed.
Een Zundapp of Kreidler zul je niet vinden voor 500 euro, maar een Tomos of Puch moet lukken. Vooral de 2 versnellings hand blokken zijn zo ongeveer onverwoestbaar. Verder Rap met Puch blok, die zijn vrij goedkoop en oerdegelijk.

Of zoek een Sparta Sport 2V of een Batavus MK2. Die zijn er in overvloed en spotgoedkoop. Hangt een 2 bak Sachs onder waar je alle onderdelen nog zo ongeveer nieuw voor kunt krijgen.
Voor een paar honderd euro ben je dan koper en heb je best een leuke bromfiets die je verders bijna niets kost.
Ik heb/rijd zelf een Batavus met een 3 bak Sachs blokje wat heel veel gelijkenissen heeft met zo'n Sparta of MK2 (zelfde gewicht, cilinder, kop, carburateur etc.) Dat loopt ongeveer 1:30 a 1:35.
Er zijn beenschermen op de markt zodat je in de winter warme benen houdt.

Voordeel van een oldtimer is verder dat je hem over een paar jaar zonder verlies kunt verkopen, als je er niet al te lomp mee om gaat. Maar 10.000km per jaar moet een degelijke brommer makkelijk kunnen. Verder rijdt zo'n ding heel anders dan een modern brommertje als een A35 of Maxi omdat je nou eenmaal op een buikschuiver zit. Dus net als op de motor ook met je knieën sturen enzo.

Wel goed onderhoud plegen en goed winterklaar maken (chroom en alu in de vaseline enzo). En uiteraard niet als een josti meteen na koude start volgas de straat uit vliegen. Maarja, als je vanuit Tilburg komt is tegen de tijd dat je bij het kanaal bent de motor wel warm.
En netjes iedere 8000 km zuigerveren vervangen en iedere 20.000 een nieuw zuigertje. Maar dat heb je met een moderne brommer 2T of 4T ook.

[ Bericht 22% gewijzigd door SwiffMeister op 26-03-2012 21:46:01 ]
pi_109547283
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef Yreal het volgende:
50cc 4t is per definitie langzaam

2 takt brommers, anders niet _O_ _O_
Mijn 125cc 4t 90km/uur. :')

Maar wel een verbruik van 1:35 w/
pi_109547531
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Mijn 125cc 4t 90km/uur. :')

Maar wel een verbruik van 1:35 w/
Janken die dingen :Y Alhoewel die nieuwe brommers als de duke en r125 best aardig gaan. Maar de koning der 125cc's blijft nog steeds ongeevenaard de oude rs125 _O_ _O_
pi_109547685
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

Janken die dingen :Y Alhoewel die nieuwe brommers als de duke en r125 best aardig gaan. Maar de koning der 125cc's blijft nog steeds ongeevenaard de oude rs125 _O_ _O_
Rumi 125cc 2 cilinder en Yamaha RD125 twin. Dàt zijn pas machines.
Ow en de Mito met 7-bak uiteraard.
  maandag 26 maart 2012 @ 22:19:41 #239
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109549901
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Mijn 125cc 4t 90km/uur. :')

Maar wel een verbruik van 1:35 w/
50cc 2takt 110 km/u :')

oftewel ga voor een oude , degelijke 2takt zoals genoeg gezegd hier
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_109550256
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:19 schreef leeell het volgende:

[..]

50cc 2takt 110 km/u :')

oftewel ga voor een oude , degelijke 2takt zoals genoeg gezegd hier
Op je tellen misschien. :')
pi_109550444
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Op je tellen misschien. :')
uit een 50cc, 70cc al helemaal, valt meer te persen dan de 90 van jouw 125cc
pi_109550586
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Op je tellen misschien. :')
Google voor de grap eens 'Piet van de Gaag Kreidler' eventueel met de toevoeging 'Big Boss'
Dan stelt 110 uit een 50cc tje voor een straatmachine (dus niet voor de race) eigenlijk vrij weinig voor.
  maandag 26 maart 2012 @ 22:33:37 #243
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109550797
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Op je tellen misschien. :')
circuit cilinder, max top 160/180
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_109551023
Mensen die een 125cc 4T voor dagelijks vervoer vergelijken met een 2takt racer :')
pi_109551264
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:44 schreef Edskimo het volgende:
Mensen die een 125cc 4T voor dagelijks vervoer vergelijken met een 2takt racer :')
mensen die een 125cc 4t serieus overwegen voor dagelijks gebruik
pi_109551563
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:50 schreef Yreal het volgende:

[..]

mensen die een 125cc 4t serieus overwegen voor dagelijks gebruik
Mensen die een 50cc 4t BROMMER die 35 km/uur rijdt voor dagelijks gebruik hebben. :')
  maandag 26 maart 2012 @ 23:06:19 #247
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109551911
koud zei die
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_109552075
Ik zei dat ik er wel eens op rij. Die maat van me rijd liever mijn tsx, die komt tenminsten voorruit.

Ik heb toch geen vespa, denk je dat ik homo ben ofzo :')

Dit is mijn dagelijks vervoer. Veel beter dan zo'n 125tje



125tjes zijn speelgoed :{w
  maandag 26 maart 2012 @ 23:10:56 #249
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_109552089
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:33 schreef leeell het volgende:

[..]

circuit cilinder, max top 160/180
Dan stel ik je voor dat we samen even naar parijs en terug rijden, ik op mijn suffe 150cc 4t en jij met je circuit setje...
pi_109552149
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef robber57 het volgende:

[..]

Dan stel ik je voor dat we samen even naar parijs en terug rijden, ik op mijn suffe 150cc 4t en jij met je circuit setje...
Je komt allebei gebroken aan :W

Neem nou maar gewoon een fatsoenlijke motor als je ver/regelmatig wil gaan rijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')