Google voor de grap eens 'Piet van de Gaag Kreidler' eventueel met de toevoeging 'Big Boss'quote:
circuit cilinder, max top 160/180quote:
mensen die een 125cc 4t serieus overwegen voor dagelijks gebruikquote:Op maandag 26 maart 2012 22:44 schreef Edskimo het volgende:
Mensen die een 125cc 4T voor dagelijks vervoer vergelijken met een 2takt racer
Mensen die een 50cc 4t BROMMER die 35 km/uur rijdt voor dagelijks gebruik hebben.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
mensen die een 125cc 4t serieus overwegen voor dagelijks gebruik
Dan stel ik je voor dat we samen even naar parijs en terug rijden, ik op mijn suffe 150cc 4t en jij met je circuit setje...quote:
Je komt allebei gebroken aanquote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef robber57 het volgende:
[..]
Dan stel ik je voor dat we samen even naar parijs en terug rijden, ik op mijn suffe 150cc 4t en jij met je circuit setje...
bij de BE grens is er niks meer van mn zuiger over nee, dat claim ik ook niet te zeggen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef robber57 het volgende:
[..]
Dan stel ik je voor dat we samen even naar parijs en terug rijden, ik op mijn suffe 150cc 4t en jij met je circuit setje...
Hm, paar weken geleden nog gedaan, geen probleem hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je komt allebei gebroken aan![]()
Neem nou maar gewoon een fatsoenlijke motor als je ver/regelmatig wil gaan rijden
op wat voor ding rij jij danquote:Op maandag 26 maart 2012 23:14 schreef robber57 het volgende:
[..]
Hm, paar weken geleden nog gedaan, geen probleem hoor.
Een Honda SH150i, naar mijn idee zo'n beetje de beste "scooter" die er te koop is in de kleine klasse.quote:
Whut? parijs op zo'n ding? Mafketelquote:Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef robber57 het volgende:
[..]
Een Honda SH150i, naar mijn idee zo'n beetje de beste "scooter" die er te koop is in de kleine klasse.
16 inch wielen, stuurt als een motorfiets,motortje heeft voldoende pit en met wat knutselen word dat alleen maar beter, zit is relaxed en het zadel is perfect ,je houd het met gemak uren en uren en uren vol op dat ding.
En idd; 1:35 met gemak, blok is niet kapot te krijgen, als je er naar gaat zoeken vind je ze in italie met 100.000 km er op of nog wel meer.
Als ik dan terug denk aan mijn Kreidler en tripjes naar bv de ardennen, aauuuuw, ik heb echt nog nooit zo'n pijn in me reet en rug gehad als toen en ik was volkomen doof toen ik aan kwam, dat was zo'n kreidler die 110 ging.
Eh, van de zomer ga ik er mee naar Barcelona, met mijn zoon(tje) achter opquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:37 schreef robber57 het volgende:
[..]
Eh, van de zomer ga ik er mee naar Barcelona, met mijn zoon(tje) achter op
+ deze er achter+ twee zijkoffers+topkoffer:
[ afbeelding ]
het hengertje word op dit moment gemaakt bij schuring in assen, is over 4 weken klaar, moet hem dan nog wel zelf in elkaar bakken en een trekhaak maken.
Weet je wat het is?, als je niet beter weet wen je aan alles.
Ik rijd dagelijks rond in een Renoo kangeroo met maar liefst 55 hele pk's, zo'n 700 KG gereedschap en onderdelen erin en vaak een tandem-asser er achter.(100 de tunnel in om er met 70 uit te komen)
Als je dat lang genoeg doet is zo'n 150 cctje een beest ()
Als je dan bedenkt dat ik vroegah 50-80 en 250 CC heb ge-raced....
Weet je van welke Van Veen GP deze gekopieerd is?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:46 schreef leeell het volgende:
meer overtuiging zou je niet nodig moeten hebben wij een aankoop van een brommer
125cc en maar 90km/uur eruit weten te persen? Oude zundapp's KS125 uit de jaren 70 deden al over de 120.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mijn 125cc 4t 90km/uur.![]()
Maar wel een verbruik van 1:35
dat waren 2taktsquote:Op maandag 26 maart 2012 23:50 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
125cc en maar 90km/uur eruit weten te persen? Oude zundapp's KS125 uit de jaren 70 deden al over de 120.
Als jij die brommers voor minder als ¤500 ( zie OP) kan krijgen, dan bestel ik bij deze 10 stuks!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:46 schreef leeell het volgende:
meer overtuiging zou je niet nodig moeten hebben wij een aankoop van een brommer
Nee hoor, de volgende aanschaf voor "erbij" word een RS250quote:Op maandag 26 maart 2012 23:51 schreef leeell het volgende:
je ben gewoon je wilde haren verloren oude zeurpiet, 4takt is goed en leuk als je oud ben
jongeren = 2takt
Persen? Het is een originele Vespa. Die gebruik ik op een zomerse dag om te cruisen door de stad.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:50 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
125cc en maar 90km/uur eruit weten te persen? Oude zundapp's KS125 uit de jaren 70 deden al over de 120.
Zo speciaal is dat toch niet? Parijs, dat is heen en terug zo'n 650km.quote:
Liever zo:quote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef Yreal het volgende:
Ik zei dat ik er wel eens op rij. Die maat van me rijd liever mijn tsx, die komt tenminsten voorruit.
Ik heb toch geen vespa, denk je dat ik homo ben ofzo![]()
Dit is mijn dagelijks vervoer. Veel beter dan zo'n 125tje
[ afbeelding ]
125tjes zijn speelgoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |