ieeellquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:32 schreef leeell het volgende:
als je een tomos koopt gewoon een oude kopen, klaar
en roest moet je voorkomen dat is gewoon nalatigheid van de eigenaar
Doe ik ook hoor, heb jij daar het geduld voor?quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ahhhh dude .. You're missing the point .. Heb ik dat gezegd ? Nee.
Go fish.
Ja, daar kwam ik wel achter. Eerdere modellen die jullie noemde zijn voor mij toch wat te ouderwets qua uiterlijk. Ik snap dat het hele degelijke scooters zijn maar voor de looks is het niet echt wat ik zoek. Peugot streetfight 2 is wellicht een goede scooter? Die ziet er nog eens leuk uit ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:52 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Deze was ook kwalitatief heel erg goed en zuinig. Het nadeel is dat de tweedehandse modellen allemaal door jeugd verkracht zijn.
Bromfietsquote:Op woensdag 14 maart 2012 07:42 schreef Blester het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik wel achter. Eerdere modellen die jullie noemde zijn voor mij toch wat te ouderwets qua uiterlijk. Ik snap dat het hele degelijke scooters zijn maar voor de looks is het niet echt wat ik zoek. Peugot streetfight 2 is wellicht een goede scooter? Die ziet er nog eens leuk uit ook.
prima ding, als het je smaak is. Echter te vaak verbouwt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Bromfiets dan, de vraag lijkt me duidelijk
Kwestie van goed zoeken denk ik. Is de peugeot VivaCity ook wat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
prima ding, als het je smaak is. Echter te vaak verbouwt.
Het schijnt een goed ding te zijn, ik vind hem echter een tumor op 2 wielen. Wat een hondslelijk ding.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:20 schreef Blester het volgende:
[..]
Kwestie van goed zoeken denk ik. Is de peugeot VivaCity ook wat?
Sowieso wanneer er in een advertentie staat dat er zelf dingen vervangen zijn dus al geen intresse meer in tonen? Als ik voor zo'n scooter ga kijken heb ik eigenlijk geen idee waar ik op moet letten, veel verder dan het kijken naar het zelfde kom ik niet:quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:40 schreef leeell het volgende:
zowel de vivacity en de speedsfights zijn zeer degelijke (hoe ouder hoe beter geldt meestal)
wel opletten of er niet aan versleuteld is (dus aerox hoef je meestal 2de hands niet eens voor te kijken, die dingen worden altijd verkracht door scootersjonnies)
- Compressiequote:Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Sowieso wanneer er in een advertentie staat dat er zelf dingen vervangen zijn dus al geen intresse meer in tonen? Als ik voor zo'n scooter ga kijken heb ik eigenlijk geen idee waar ik op moet letten, veel verder dan het kijken naar het zelfde kom ik niet:
- Starten elektrisch
- Starten kickstarter
- Verlichting voor en achter
- KM teller werkend
- Benzine teller werkend
- Eventueel richting aanwijzer werkend
oude neo's zijn toch ook 2taktquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef Meike26 het volgende:
Wil je echt zuinig rijden, dan moet je voor een 4 tactje gaan. Geen gerommel met bromfiets benzine en/of olie... Gewoon tanken waar de auto's ook tanken + gemiddeld verbruik van 1:40 of zuiniger.
Leuk ding !
Zou je de dingen eens toe kunnen lichten? En vooral hoe ik zie of het goed is of niet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:25 schreef leeell het volgende:
[..]
- Compressie
- ratelen / schuren (lagers / zuigerveren)
- vering
- voorvork
- kicken moet redelijk zwaar gaanquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Zou je de dingen eens toe kunnen lichten? En vooral hoe ik zie of het goed is of niet?
Neem dan iemand mee die het wel weet, het is heel moeilijk om er van afstand iets over te kunnen zeggen.. Een hoop vervangen kan ook een idealist zijn (kanquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Sowieso wanneer er in een advertentie staat dat er zelf dingen vervangen zijn dus al geen intresse meer in tonen? Als ik voor zo'n scooter ga kijken heb ik eigenlijk geen idee waar ik op moet letten, veel verder dan het kijken naar het zelfde kom ik niet:
- Starten elektrisch
- Starten kickstarter
- Verlichting voor en achter
- KM teller werkend
- Benzine teller werkend
- Eventueel richting aanwijzer werkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |