Zeggen dat je een recordpoging à la Jessica Watson gaat wagen en je vliegt tussendoor even naar huis, dan noem ik dat geen vierkante millimeter drammen, maar gewoon verlakkerij, misleiding, liegen, dat soort termen is beter op zijn plaats.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze is gewoon de wereld rond gezeild. Al dat gezeik over leerplicht en onregelmatigheden betreffende een theoretische recordpoging is gemier op de vierkante millimeter van kleinburgerlijke tutjes en ambtenaren met een minimalistisch en totalitair wereldbeeld.
Denk aan je hart kerel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zeggen dat je een recordpoging à la Jessica Watson gaat wagen en je vliegt tussendoor even naar huis, dan noem ik dat geen vierkante millimeter drammen, maar gewoon verlakkerij, misleiding, liegen, dat soort termen is beter op zijn plaats.
Er is niks met mijn hart en waarom zou ze naar een tuchthuis moeten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Denk aan je hart kerel.
Naar het tuchthuis met haar!.
Omdat ze jou enorm besodemieterd schijnt te hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er is niks met mijn hart en waarom zou ze naar een tuchthuis moeten?
Het was een zeereis... Oh wacht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:40 schreef Ringo het volgende:
Zit de huiskamerbrigade hier nu nog steeds te mokken rondom Laura's kampvuurverhalen?.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ze jou enorm besodemieterd schijnt te hebben.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het was een zeereis... Oh wacht.
[..]
Waar heb ik dat gezegd?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zeggen dat je een recordpoging à la Jessica Watson gaat wagen en je vliegt tussendoor even naar huis, dan noem ik dat geen vierkante millimeter drammen, maar gewoon verlakkerij, misleiding, liegen, dat soort termen is beter op zijn plaats.
Dat, en ook triest van Laura.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:01 schreef Ringo het volgende:
Ach dat gedraai en gedoe. Die pogingen tot backstabbing. Hilarisch.
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heb ik daarmee gezegd dat ze mij besodemieterd heeft?
Het is geen politicus. Ze wilde gewoon de wereld rond zeilen en de rest is bullshit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat, en ook triest van Laura.
Het had veel mooier kunnen zijn voor haar, maar ja, ze moest zo nodig mensen tegen zich in het harnas jagen.
Waarom heeft ze dat niet gedaan toen ze de kans had dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze wilde gewoon de wereld rond zeilen en de rest is bullshit.
Daar ben ik het wel mee eens, als ze eerlijk was geweest, behoorlijke afspraken met bv. de wereldschool had gemaakt en gewoon haar dingen was nagekomen, had ze veel meer bewondering geoogst en was ik beslist veel milder geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat, en ook triest van Laura.
Het had veel mooier kunnen zijn voor haar, maar ja, ze moest zo nodig mensen tegen zich in het harnas jagen.
Ze heeft het toch gedaan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dat niet gedaan toen ze de kans had dan?
Laura Dekker en aan iets voldoen.....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef Scorpie het volgende:
Heeft ze al de donatie richting Sea Sheperd voldaan?
Dagenlang op de motor varen noem ik geen zeilen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze heeft het toch gedaan?Juist toen ze de kans NIET kreeg.
Salon-deskundigequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dagenlang op de motor varen noem ik geen zeilen.
Toch jammer dat je niet inhoudelijk kunt (of wilt?) reageren.quote:
Leugenaar, lees terug.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet inhoudelijk kunt (of wilt?) reageren.
Herhaal het nog maar even, want ik heb niks gezien.quote:
Ik lees terug, zie inhoudelijke niks van jouw kant verschijnen en weer mensen voor leugenaar uitmaken. Gaat lekker met je he?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Herhaal het nog maar even, want ik heb niks gezien.
Kortom, er is geen noemenswaardig bewijs dat die hele zeiltocht feitelijk niks anders was dan een langgerekte poging om zich aan de leerplicht te onttrekken en de aandachtshoer uit te kunnen hangen? Er is geen bewijs dat Laura geen boodschap heeft aan wat een rechter zegt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Ringo het volgende:
Houd maar op. Er is geen enkele aanleiding meer om jullie whiners van serieuze repliek te dienen.
Kortom, tijd om je erbij neer te leggen dat ze gedaan heeft wat ze wilde en daar de volle credits voor krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kortom, er is geen noemenswaardig bewijs dat die hele zeiltocht feitelijk niks anders was dan een langgerekte poging om zich aan de leerplicht te onttrekken en de aandachtshoer uit te kunnen hangen? Er is geen bewijs dat Laura geen boodschap heeft aan wat een rechter zegt?
Credits? Van wie?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kortom, tijd om je erbij neer te leggen dat ze gedaan heeft wat ze wilde en daar de volle credits voor krijgt.
Zoals ze ook meer dan terecht kritiek hier krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kortom, tijd om je erbij neer te leggen dat ze gedaan heeft wat ze wilde en daar de volle credits voor krijgt.
Misschien moet je er een rapport over maken en dat doorspelen aan de autoriteiten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:17 schreef Ferdo het volgende:
Zoals ze ook meer dan terecht kritiek hier krijgt.
En alweer: geen argument en niet inhoudelijk.quote:
Dat verdienen jullie ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zie alleen maar dat je op de man speelt..
Als Laura nou nog niet aan je tollie wil likken weet ik het ook niet meer hoor. Je doet zo je bestquote:
WHOEHAHAHAHAquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kortom, er is geen noemenswaardig bewijs dat die hele zeiltocht feitelijk niks anders was dan een langgerekte poging om zich aan de leerplicht te onttrekken en de aandachtshoer uit te kunnen hangen? Er is geen bewijs dat Laura geen boodschap heeft aan wat een rechter zegt?
Dat moet je hun vragen. Ik zet jullie slechts een spiegel voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is dit het niveau van de Laurafans?
Dan zou je toch argumenten verwachten..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat moet je hun vragen. Ik zet jullie slechts een spiegel voor.
De argumenten van de Laura haters zijn idd diep bedroevend.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan zou je toch argumenten verwachten..
Die zin geldig, onderbouwd ook, want op feiten gebaseerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De argumenten van de Laura haters zijn idd diep bedroevend.
Argumenten waarvoor of waartegen? Ik zie slechts de feiten: een meisje van 16 dat in haar eentje de wereld heeft overgezeild en sommige mensen die daar een zure smaak van in de bek krijgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dan zou je toch argumenten verwachten..
No True Scotsman = drogredenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dagenlang op de motor varen noem ik geen zeilen.
Ja, claimen dat je sneller de oceaan bent overgestoken dan Mike Perham, terwijl je een dag of drie op de motor vaart is een voorbeeld van misleiding.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
No True Scotsman = drogreden
Is dat een voorbeeld van een goed argument?
Dan heb je toch echt niet goed gelezen..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Argumenten waarvoor of waartegen? Ik zie slechts de feiten: een meisje van 16 dat in haar eentje de wereld heeft overgezeild en sommige mensen die daar een zure smaak van in de bek krijgen.
Vraag het haarzelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHA
Een meisje dat helemaal niet wilde zeilen maar met tegenzin een solo-wereldreis ging maken alleen maar omdat ze schoolziek was, hoe verzin je het!![]()
![]()
Ze heeft het antwoord gegeven, o.a. bij P&W. Ze zeilt haar hele leven al.quote:
LOL spreek voor jezelf, Marieke. Ik heb geen reden excuses aan te bieden.quote:On behalf of all Dutch people and the entire nation I apologise for all you had to go through with corrupt government officials, criminal courts and sadistic civil servants!
Al die Lauragroupies zijn tamelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Van Marieke, gastenboek:
[..]
LOL spreek voor jezelf, Marieke. Ik heb geen reden excuses aan te bieden.
Die hele post is trouwens
Fixedquote:
Ehm - in dit geval lijkt het me een kwestie van een definitie van wat je zeilen noemt. Maar volgens jouw definitie is hele stukken met de motot aanvaren " zeilen". Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
No True Scotsman = drogreden
Is dat een voorbeeld van een goed argument?
Het is heel gebruikelijk om op de motor een haven binnen te varen. In veel havens mag je helemaal niet zeilen. Mag je het dan ook geen zeilen noemen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Ehm - in dit geval lijkt het me een kwestie van een definitie van wat je zeilen noemt. Maar volgens jouw definitie is hele stukken met de motot aanvaren " zeilen". Weer wat geleerd.
Je gaat niet inhoudelijk in op de vraag.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is heel gebruikelijk om op de motor een haven binnen te varen. In veel havens mag je helemaal niet zeilen. Mag je het dan ook geen zeilen noemen?
Salon-deskundigen
Dat doe ik wel, leugenaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je gaat niet inhoudelijk in op de vraag.
Fixedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze heeft het antwoord gegeven, o.a. bij P&W. Ze zeiKt haar hele leven al.
Dat doe je niet, junkie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, leugenaar.
Ah, en ze gebruikte de motor alleen in havens, dus?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is heel gebruikelijk om op de motor een haven binnen te varen. In veel havens mag je helemaal niet zeilen. Mag je het dan ook geen zeilen noemen?
Salon-deskundigen
Jij zal het wel het beste weten, salondeskundige.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Ah, en ze gebruikte de motor alleen in havens, dus?
Als ik het zou weten zou ik het niet vragen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij zal het wel het beste weten, salondeskundige.
Wat dacht jij? De beste stuurlui hebben zich hier verzameld.quote:
Nope, ze gebruikte de motor ook regelmatig buiten havens, op volle zee. Als er geen wind was en mevrouw geen zin had om te dobberen. Bv. midden op de Atlantische oceaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:52 schreef Doc het volgende:
Dus vandaar mijn vraag: gebruikte ze de motor alleen in de haven?
Als je met windstilte 100 mijl van een haven bent, slinger je natuurlijk de motor aan. Tenzij je mee doet aan de Volvo Ocean Race, dan is je motor verzegeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik het zou weten zou ik het niet vragen.
Jij kwam met het havenvoorbeeld waarmee je deed voorkomen alsof ze de motor dus allen in de haven gebruikt en dat het daarom gewoon zeilen was. Dus vandaar mijn vraag: gebruikte ze de motor alleen in de haven? Of is het ook gewoon zeilen als je de motor voor lange tijd buiten de haven gebruikt?
Aan al mijn vragen zie je dat ik niet zo deskundig ben. Ik wil wat meer er over weten. Alleen zo jammer dat ik geen fatosoenlijk antwoord. Geen experts hier?
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je het niet weet, en je weigert antwoord te geven op de vraag. Noted.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je met windstilte 100 mijl van een haven bent, slinger je natuurlijk de motor aan. Tenzij je mee doet aan de Volvo Ocean Race, dan is je motor verzegeld.
Ik weet niet precies wanneer zij haar motor aan had, maar ik weet wel dat motoren bij zeilen hoort, leugenaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat je het niet weet, en je weigert antwoord te geven op de vraag. Noted.
Maar is dat dan nog zeilen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je met windstilte 100 mijl van een haven bent, slinger je natuurlijk de motor aan.
Doe is niet zo triest steeds met je leugenaar. Als je niet eens weet dat het gebruik van de motor meerdere keren op volle zee was, waarom begin je dan over de haven?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer zij haar motor aan had, maar ik weet wel dat motoren bij zeilen hoort, leugenaar.
Ja. Zeilen is dat je met een zeilboot vaart. En dat doe je ook voor het varen zelf, maar ook om ergens aan te komen. Als je je mast breekt, of je ligt 3 weken in een windstilte in de Sargasso zee, zet je je motor aan.quote:
Zegt de trollquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe is niet zo triest steeds met je leugenaar. Als je niet eens weet dat het gebruik van de motor meerdere keren op volle zee was, waarom begin je dan over de haven?
Natuurlijk mag je kritiek hebben op ons Laura criticasters, maar als je wilt trollen kun je beter ergens anders zijn.
Maar eigenlijk moet ik natuurlijk helemaal niet op trollen reageren
Het record waar het om ging, solozeilen, spreekt juist van de regel dat er geen motor gebruikt mag worden. Maar ja dat zal wel lastig te bevatten zijn voor een simpele troll als jij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja. Zeilen is dat je met een zeilboot vaart. En dat doe je ook voor het varen zelf, maar ook om ergens aan te komen. Als je je mast breekt, of je ligt 3 weken in een windstilte in de Sargasso zee, zet je je motor aan.
Je kan voor je zelf of met elkaar afspreken dat je voor een race geen motor mag gebruiken, maar dan heb je het over een race met scherpe regels of een bijzonder evenement als een tocht met een VOC-replica. Dan word je met een sleepboot naar zee of de haven gesleept. Als je gaat solo-zeilen heb je een motor op of aan je boot en gebruik je die als dat nodig is.
Onzin.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het record waar het om ging, solozeilen, spreekt juist van de regel dat er geen motor gebruikt mag worden.
Bij een solozeiltocht gebruik je een motor in noodgevallen. In een toertocht (zoals Laura het zelf omschrijft) is windstilte geen noodgeval. Ze heeft immers genoeg tijd (met alleen drinkwater en voedsel als limiterende factor, maar dat is nooit in het geding geweest op de momenten dat ze de motor aan had).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je gaat solo-zeilen heb je een motor op of aan je boot en gebruik je die als dat nodig is.
Uiteraard is het onzin dat er aan een recordpoging regels vast zittenquote:
Onzin. Dat doe je met een race. Een solo zeiltocht is een zeiltoch waarbij je alleen vaart. Daar zitten niet meteen rare regels aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij een solozeiltocht gebruik je een motor in noodgevallen.
Ze maakte er zelf een recordpoging van, waarbij de regels duidelijk waren. Ze heeft zichzelf gecommiteerd aan die regels door voordat ze vertrok steeds te roepen dat ze bezig was met een recordpoging. Maar zoals we hier al een tijd geleden hebben vastgesteld, neemt ze het niet zo nauw met regels.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat doe je met een race. Een solo zeiltocht is een zeiltoch waarbij je alleen vaart. Daar zitten niet meteen rare regels aan.
De recordpoging ging om haar leeftijd. Een (solo) om de wereld reis heeft geen regels over motor-gebruik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze maakte er zelf een recordpoging van, waarbij de regels duidelijk waren. Ze heeft zichzelf gecommiteerd aan die regels door voordat ze vertrok steeds te roepen dat ze bezig was met een recordpoging. Maar zoals we hier al een tijd geleden hebben vastgesteld, neemt ze het niet zo nauw met regels.
Waarom pak je vooral niet de site van de organisatie die dat zogenaamde record bijhield? Die had het namelijk wel over het gebruik van de motorquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De recordpoging ging om haar leeftijd. Een (solo) om de wereld reis heeft geen regels over motor-gebruik.
http://en.wikipedia.org/wiki/Circumnavigation
http://www.solocircumnavi(...)Circumnavigation.htm
http://www.adventurestats.com/rules.shtml#sailing
Wat scheelt het jou dat je op iets wat jou nou niet interesseert, toch even op de discussanten misplaatst moet reageren?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:06 schreef Ringo het volgende:
Dat gelul over wel of geen record! Wat scheelt het jullie?
Omdat het sukkels zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:08 schreef opgebaarde het volgende:
Wat scheelt het jou dat je op iets wat jou nou niet interesseert, toch even op de discussanten misplaatst moet reageren?
Ga lekker hun lastig vallen met je stomme gelul.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom pak je vooral niet de site van de organisatie die dat zogenaamde record bijhield? Die had het namelijk wel over het gebruik van de motor
Kap jij eens met je knip en plaktopics. Heb je niets beters te doen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga lekker hun lastig vallen met je stomme gelul.
Ja, dat doe ik er bij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:49 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Kap jij eens met je knip en plaktopics. Heb je niets beters te doen?
Nee, ze heeft op zeer jeugdige leeftijd een vakantie laten betalen door anderen. Ze heeft dit door drammen, dreigen, weglopen, spijbelen en snijden voor elkaar gekregen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:52 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Hoezo is laura een held? Heeft ze een mens gered dan?
En die van wannabe-krasser.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:26 schreef OpperTokkie het volgende:
Het zeikmeisje heeft in ieder geval het wereldrecord drammen onder de 16 op zak
Toch een vermelding in het Guinness Book of Records: 's werelds meest bekende dwarse puber.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:26 schreef OpperTokkie het volgende:
Het zeikmeisje heeft in ieder geval het wereldrecord drammen onder de 16 op zak
Denk je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:02 schreef Ringo het volgende:
En verder lacht ze jullie allemaal hard in het gezicht uit.
Totdat ze er achterkomt dat haar god-like status niet van toepassing is buiten haar fans, familie en kennissen. Buiten die groepen is ze gewoon dat liegende backstabbende verwende serpent dat op snel vergaande glorie leeft.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:02 schreef Ringo het volgende:
Dat is dan ook het enige wat ze kan. Naast het varen op een motorboot.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:02 schreef Ringo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |