Zeggen dat je een recordpoging à la Jessica Watson gaat wagen en je vliegt tussendoor even naar huis, dan noem ik dat geen vierkante millimeter drammen, maar gewoon verlakkerij, misleiding, liegen, dat soort termen is beter op zijn plaats.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze is gewoon de wereld rond gezeild. Al dat gezeik over leerplicht en onregelmatigheden betreffende een theoretische recordpoging is gemier op de vierkante millimeter van kleinburgerlijke tutjes en ambtenaren met een minimalistisch en totalitair wereldbeeld.
Denk aan je hart kerel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zeggen dat je een recordpoging à la Jessica Watson gaat wagen en je vliegt tussendoor even naar huis, dan noem ik dat geen vierkante millimeter drammen, maar gewoon verlakkerij, misleiding, liegen, dat soort termen is beter op zijn plaats.
Er is niks met mijn hart en waarom zou ze naar een tuchthuis moeten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Denk aan je hart kerel.
Naar het tuchthuis met haar!.
Omdat ze jou enorm besodemieterd schijnt te hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er is niks met mijn hart en waarom zou ze naar een tuchthuis moeten?
Het was een zeereis... Oh wacht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:40 schreef Ringo het volgende:
Zit de huiskamerbrigade hier nu nog steeds te mokken rondom Laura's kampvuurverhalen?.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ze jou enorm besodemieterd schijnt te hebben.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het was een zeereis... Oh wacht.
[..]
Waar heb ik dat gezegd?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zeggen dat je een recordpoging à la Jessica Watson gaat wagen en je vliegt tussendoor even naar huis, dan noem ik dat geen vierkante millimeter drammen, maar gewoon verlakkerij, misleiding, liegen, dat soort termen is beter op zijn plaats.
Dat, en ook triest van Laura.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:01 schreef Ringo het volgende:
Ach dat gedraai en gedoe. Die pogingen tot backstabbing. Hilarisch.
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heb ik daarmee gezegd dat ze mij besodemieterd heeft?
Het is geen politicus. Ze wilde gewoon de wereld rond zeilen en de rest is bullshit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat, en ook triest van Laura.
Het had veel mooier kunnen zijn voor haar, maar ja, ze moest zo nodig mensen tegen zich in het harnas jagen.
Waarom heeft ze dat niet gedaan toen ze de kans had dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze wilde gewoon de wereld rond zeilen en de rest is bullshit.
Daar ben ik het wel mee eens, als ze eerlijk was geweest, behoorlijke afspraken met bv. de wereldschool had gemaakt en gewoon haar dingen was nagekomen, had ze veel meer bewondering geoogst en was ik beslist veel milder geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat, en ook triest van Laura.
Het had veel mooier kunnen zijn voor haar, maar ja, ze moest zo nodig mensen tegen zich in het harnas jagen.
Ze heeft het toch gedaan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dat niet gedaan toen ze de kans had dan?
Laura Dekker en aan iets voldoen.....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:15 schreef Scorpie het volgende:
Heeft ze al de donatie richting Sea Sheperd voldaan?
Dagenlang op de motor varen noem ik geen zeilen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze heeft het toch gedaan?Juist toen ze de kans NIET kreeg.
Salon-deskundigequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dagenlang op de motor varen noem ik geen zeilen.
Toch jammer dat je niet inhoudelijk kunt (of wilt?) reageren.quote:
Leugenaar, lees terug.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toch jammer dat je niet inhoudelijk kunt (of wilt?) reageren.
Herhaal het nog maar even, want ik heb niks gezien.quote:
Ik lees terug, zie inhoudelijke niks van jouw kant verschijnen en weer mensen voor leugenaar uitmaken. Gaat lekker met je he?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Herhaal het nog maar even, want ik heb niks gezien.
Kortom, er is geen noemenswaardig bewijs dat die hele zeiltocht feitelijk niks anders was dan een langgerekte poging om zich aan de leerplicht te onttrekken en de aandachtshoer uit te kunnen hangen? Er is geen bewijs dat Laura geen boodschap heeft aan wat een rechter zegt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef Ringo het volgende:
Houd maar op. Er is geen enkele aanleiding meer om jullie whiners van serieuze repliek te dienen.
Kortom, tijd om je erbij neer te leggen dat ze gedaan heeft wat ze wilde en daar de volle credits voor krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kortom, er is geen noemenswaardig bewijs dat die hele zeiltocht feitelijk niks anders was dan een langgerekte poging om zich aan de leerplicht te onttrekken en de aandachtshoer uit te kunnen hangen? Er is geen bewijs dat Laura geen boodschap heeft aan wat een rechter zegt?
Credits? Van wie?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kortom, tijd om je erbij neer te leggen dat ze gedaan heeft wat ze wilde en daar de volle credits voor krijgt.
Zoals ze ook meer dan terecht kritiek hier krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kortom, tijd om je erbij neer te leggen dat ze gedaan heeft wat ze wilde en daar de volle credits voor krijgt.
Misschien moet je er een rapport over maken en dat doorspelen aan de autoriteiten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:17 schreef Ferdo het volgende:
Zoals ze ook meer dan terecht kritiek hier krijgt.
En alweer: geen argument en niet inhoudelijk.quote:
Dat verdienen jullie ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zie alleen maar dat je op de man speelt..
Als Laura nou nog niet aan je tollie wil likken weet ik het ook niet meer hoor. Je doet zo je bestquote:
WHOEHAHAHAHAquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kortom, er is geen noemenswaardig bewijs dat die hele zeiltocht feitelijk niks anders was dan een langgerekte poging om zich aan de leerplicht te onttrekken en de aandachtshoer uit te kunnen hangen? Er is geen bewijs dat Laura geen boodschap heeft aan wat een rechter zegt?
Dat moet je hun vragen. Ik zet jullie slechts een spiegel voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Is dit het niveau van de Laurafans?
Dan zou je toch argumenten verwachten..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat moet je hun vragen. Ik zet jullie slechts een spiegel voor.
De argumenten van de Laura haters zijn idd diep bedroevend.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan zou je toch argumenten verwachten..
Die zin geldig, onderbouwd ook, want op feiten gebaseerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De argumenten van de Laura haters zijn idd diep bedroevend.
Argumenten waarvoor of waartegen? Ik zie slechts de feiten: een meisje van 16 dat in haar eentje de wereld heeft overgezeild en sommige mensen die daar een zure smaak van in de bek krijgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dan zou je toch argumenten verwachten..
No True Scotsman = drogredenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dagenlang op de motor varen noem ik geen zeilen.
Ja, claimen dat je sneller de oceaan bent overgestoken dan Mike Perham, terwijl je een dag of drie op de motor vaart is een voorbeeld van misleiding.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
No True Scotsman = drogreden
Is dat een voorbeeld van een goed argument?
Dan heb je toch echt niet goed gelezen..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Argumenten waarvoor of waartegen? Ik zie slechts de feiten: een meisje van 16 dat in haar eentje de wereld heeft overgezeild en sommige mensen die daar een zure smaak van in de bek krijgen.
Vraag het haarzelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHA
Een meisje dat helemaal niet wilde zeilen maar met tegenzin een solo-wereldreis ging maken alleen maar omdat ze schoolziek was, hoe verzin je het!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |