quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Door de kracht van de straal komt ie wel eens omhoog en dan piemelen ze precies tussen de bril en de pot door, met een beetje pecht zó in hun broek.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:11 schreef simmu het volgende:
oh de schattigheid![]()
ravi aan de ene kant van het poppenhuisje (op zn kop): DAAAHAAAA!
selene aan de andere kant: IKKE!
3 seconden later slaan ze elkaar zowat de harsens in, maar toch
ja hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:54 schreef Troel het volgende:
Tirza, wat goed!
Is ze ook zo vrolijk als zij naar de dokter moet mignonne?
Wel siroop idd. Maar ik geloof niet meer dat dat de oorzaak is. Het is iets van de laatste tijd en ze heeft het de afgelopen week ook thuis.quote:Op zondag 11 maart 2012 08:08 schreef Troel het volgende:
Ser, geven ze haar dan toevallig iets te drinken waar zoetstoffen in verwerkt zijn? Dat het daar een reactie op is?
Dat lijkt wel veel op wat Tyler aan zijn vampierentandjes heeft. Bij de 1 is het wel erger dan de andere. Zal de tandarts er binnenkort toch eens naar vragen.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:39 schreef innepin het volgende:
Awww lief!
Twinkly, dankjewel, ik kende de term helemaal niet, en ga me eens inlezen. Heb er wel even een foto van gemaakt, als we 't toch over rotte tanden hebben: klikZo zonde...
De eerste keer dat het me echt opviel zaten er broodrestjes aan vastgeplakt, ik dacht serieus dat ze ineens bruine rottende tanden had, schrok me kapot
Haha ja he, toen verplicht op de tafelquote:Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
pfff je oudste meimel...
weet je nog dat ze met een week of 6-7 (?) naast elkaar lagen?Hoe onwerkelijk als ik em nu zo zie staan!
Bijna elk kind loopt er ook met een stok hequote:Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef livelink het volgende:
Zo karakteristiek met die stokken![]()
Ik weet niet hoeveel stokken er bij ons in de auto liggen, ze moeten altijd mee naar huis.
Hij is zich er denk ik van bewust dat hij het op kan houden en daarom doet hij het ook? Ik snap het ook niet helemaal en ik vind het lastig om ermee om te gaan. Hij heeft nu steeds zijn luier aan en vanmorgen heb ik weer gevraagd of de luier af mocht en of hij op het potje wilde zitten, wat hi jniet wilde. Maar misschien moet ik het er maar helemaal niet meer over hebben.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe komt dat dan, Twinkly? Wil hij graag maar ook weer niet?
Ik moet even terug zoeken in de map van Roy, maar door de Keppra kreeg Roy allemaal bruine plekken op zijn tanden, zijn daarmee naar de tandarts geweest en die had de tip 3x per dag gaan poetsen, en vanuit het ziekenhuis kregen we ook nog een tip maar die weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:07 schreef mignonne het volgende:
wat vervelend zeg ssserpente!beterschap.
ik baal een beetje, ik ontdekte een paar lelijke plekjes op t gebit van mn grote meiske, en t lijkt erop dat ze tandbederf aan t ontwikkelen is![]()
okay ik baal niet een beetje, ik baal héél erg.
![]()
![]()
We vermoeden dat t door de forlax komt, ze krijgt verder eigenlijk enkel water te drinken, we poetsen gewoon, ze snoept haast niet en als ze snoept dan is t redelijk onschuldig snoep, doosje rozijntjes of doosje hema-fruitstukjes. We hebben niet overdreven veel eetmomenten enzo.
Ik ging wat rondzoeken op forlax en tandbederf maar dan kom ik eigenlijk toch best veel tegen![]()
http://www.mijnmedicijn.n(...)g/forlax-junior.aspx
mn lieve kleine meis. hoe moet dat nou? en nu? naar de tandarts ermee? en dan? zomaar stoppen met de medicatie kan niet, alternatieven hebben of hetzelfde bestandsdeel (movicolon is hetzelfde maar andere merknaam), of ze zijn nóg veel slechter voor de tanden, zoals lactulose.
Vreselijk irritant en ik ben er echt een beetje niet goed van.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:56 schreef Asyniur het volgende:
Ssserpente, zul je altijd zien <rolt met ogen>
Harry had zich goed bezig gehouden op de psz. Hij gaat vooral zijn eigen gangetje en af en toe doet hij mee met de groep (voorlezen, verven). Maar hij voelt zich in elk geval vrij genoeg om rond te lopen en zelf dingen te pakken. Fijn om te horen
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef Asyniur het volgende:
Harry is weer goedgekeurd op het cb. Hij kon zelfs dingen die hij nog niet hoorde te doen voor zijn leeftijd*trots*
Nou nog praten
Oja, stats: ongeveer 84 cm en 10,2 kilo
octo, het is geen falenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:55 schreef octopussy het volgende:
Ssserpente, ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Ik zou ook schrikken van bloed in de ontlasting. Scheten van je (kleine) kind zijn ook hilarischboertjes ook
![]()
Harry vandaag ook door de keuring heen geweest![]()
Wij zijn vandaag (eindelijk) ook naar de 2-jaars controle van het CB geweest. Hannah is nu 89 cm en 12 kilo. Haar lijntje buigt flink naar beneden af omdat ze zo veel ziek is geweest de laatste tijd (en daarbij heel slecht at/eet).![]()
De arts klapperde echt met haar oren toen ze Hannah hoorde praten. Hannah loopt dan bijvoorbeeld naar haar toe en zegt "Ik is Hannah, hoe jij?" en ze telde de 10 puzzelstukjes van een (veel te gemakkelijk) houten puzzeltje. Toen commandeerde ze me om met haar te gaan overgooien met de bal "kom mee, mama. Isse bal spelen". Ze is echt ver vooruit met communiceren.
Helaas ook een keerzijde wat er waarschijnlijk mee te maken heeft. Ze eet heel slecht, naar bed gaan is drama en ze heeft nachtangsten. Ze weigert groente en saus in alle toonaarden. Soms gaat er wat aardappel of vlees in en verder alleen maar kale pasta of rijst. Brood eet ze wel goed en fruit soms wel soms niet. De CB arts zei eerst dat we alleen maar eten moeten aanbieden wat de pot schaft en als ze dat niet wil, gewoon niets anders geven. Ze dacht dat Hannah een strijd met ons aangaat, maar zo ervaar ik dat helemaal niet. Ik maak bewust geen strijd van eten, maar ik wil wel graag dat ze iets binnenkrijgt.
Daarna vertelde ik dus over de beddrama's. Het onbedaarlijk huilen zodra we de kamer uitlopen, de nachtelijke driftbuien in haar slaap. Kennelijk veranderde dat de zaak. Er komt binnenkort een wijkverpleegkundige bij ons thuis om te kijken wat we er aan kunnen doen.
Ik weet dat deze problemen veel te maken hebben met het karakter van mijn meiske, maar ik voel me nu wel echt even flink falen als moeder
Ah, dus zo moet ik dat bij Jochem proberenquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:33 schreef DJMO het volgende:
binnvalt zonder kloppen en bijlezen maar dit moest ik even delen met julliemijn kinderen hebben me uit laten slapen. Geert heeft heel lief in de box zitten spelen, maar m'n peuter
Jan lag in eerste instantie bij me op de bank, winnie the pooh te kijken. tot ik sliep en hij een stoel bij de kast had gezet en de tondeuse te pakken had.
nu issie dus helemaal kaal. Waar haalt die snotaap het vandaan .. als ik 'm normaal wil scheren (stande 9mm) dan krijst ie de boel bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |