abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108910440
oh de schattigheid O+

ravi aan de ene kant van het poppenhuisje (op zn kop): DAAAHAAAA!
selene aan de andere kant: IKKE!

3 seconden later slaan ze elkaar zowat de harsens in, maar toch
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:26:10 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108914604
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Door de kracht van de straal komt ie wel eens omhoog en dan piemelen ze precies tussen de bril en de pot door, met een beetje pecht zó in hun broek. :')
:Y }:|

simmu :D
pi_108914764
even een toelichting; er zit een belletje aan het deurtje. dus ze doen
"dingdong"
"wie is daar?"
"ikke *O* *O* *O* "

x 3000 in 2 stadia van peutertaal :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:32:11 #204
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_108914837
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:11 schreef simmu het volgende:
oh de schattigheid O+

ravi aan de ene kant van het poppenhuisje (op zn kop): DAAAHAAAA!
selene aan de andere kant: IKKE!

3 seconden later slaan ze elkaar zowat de harsens in, maar toch
O+

En ik kom even jompelen! *O*
Tirza stond vanmiddag bij de tafel, kreeg een rood hoofd en zei 'ik moet hier even staan en ik moet even poepen'. Ik vroeg nog of ze op de wc of het potje wilde maar nee "doe maar even niet mama'.
Even later dacht ik dat ze klaar was, dus ik wilde haar luier verschonen, maar hij was leeg. Dus ik vroeg of ze op het potje wilde en er kwam een hele enthousiaste 'jaaaaa' uit!
Dus potje in de kamer, Tirza er op en ff later 2 dikke 'dlollen' en een plasje!!! *O* Woot woot!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_108914905
oh wat goed van haar!

*O* *O* *O* *O*
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:33:33 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108914906
Goedzo Tirza! *O*
pi_108915369
goedzo Tirza!! *O*

mn grote mocht mee vanmiddag met mama naar t ziekenhuis voor wat dingen, even formuliertje halen en bloedafname enzo.
"jaaaaaaaaa!! ziekehuis ziekehuis ziekehuis zuis zuis zuis!! jaaaaa!"
"gaan we dokter toe he? vind ik heel leuk!"

echt, wtf :') :D

"gelukkig" voor haar had ik totaal niet nagedacht bij het feit dat ze op poli's ook lunchpauze hebben :') dus moesten we wachten. Kon ze op de kinderafdeling helemaal los met al het speelgoed daar. (figures waarom ze het zo leuk vindt...). En daarna heeft ze met haar neus bovenop het bloedprikken gestaan :D ze vond het heel interessant. In de auto op weg naar huis zei ze daag dokter! dokter heel lief he? dokter heeeeeel snel. Dokter hmmm... misschien eh helidokter! :D :') peuterpraat O+
:)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:54:26 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_108915732
Tirza, wat goed!

Is ze ook zo vrolijk als zij naar de dokter moet mignonne?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108916354
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:54 schreef Troel het volgende:
Tirza, wat goed!

Is ze ook zo vrolijk als zij naar de dokter moet mignonne?
ja hoor :Y

we hebben een hele lieve kinderarts, dat scheelt misschien.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:11:07 #210
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_108916588
Tirza wat knap!!!! *O*

Mignonne wat lief van je oudste! O+
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_108920504
_O- je oudste O+

Tirza *O* *O*

Wij hebben vanmiddag zeewolven gekeken :+ (zeeleeuwen)
Verder schrokken wij een beetje van haar ontwikkeling in de dierentuin. Ze kende altijd alle namen van de dieren wel en vond het heel leuk maar was toch ongedurig en nu ging ze uitgebreid overal stil staan en wilde in het aquarium ook echt de kikkers zoeken enzo. Echt zo leuk, ze word zo groot..
:X op de terug weg in de auto zegt ze in ene, ja nu is mijn broek nat :X (haar luiers houden het tegenwoordig echt slecht, ik moet haar echt vaker verschonen dan voorheen)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108932212
Een helidokter, wat goed gevonden!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_108944445
Tirza *O* ^O^

Jael O+

Hahaha Mignonne, je A'tje O+

Vanmorgen kwam tijdens het poepen op het potje de poep tegen zijn billen aan en sindsdien wil Niels niet meer op het potje en houdt hij het dus in :o :X Vanmorgen ging om half 8 ongeveer zijn luier uit en om half 1 ging hij naar bed, om daar in zijn luier te plassen. Hij had ook echt veel gedronken. Na zijn middagslaapje een hele volle luier en daarnet heeft hij mij op schoot onder geplast (en was daar helemaal van overstuur ;( ). Even daarvoor had hij even een luier aangehad, maar daar ook niet ingeplast. Op de wc durft hij ook niet te zitten.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_108944566
Twink, zo ongeveer is het bij Lente een half jaar geleden ook fout gelopen. Ze ging súpergraag op het potje om te plassen, tót ze per ongeluk een keer poepte. Daar schrok ze zo van dat ze de maanden daarna weigerde om er nog op te gaan. Sinds een paar weken durft ze pas weer.

Ik heb er maar geen druk achter gezet, dat me het beste.

Hoop dat Niels het snel vergeet. :)
pi_108946337
selene: "dingdong"
ravi: "IDAAAAAAAAAAAAH" ("wie is daar?")
selene: "ikke, mag ik binnenkomen?"
ravi: :N
selene: :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

dolle pret dat poppenhuisje. ik weet niet hoe lang ik dit nog volhou hoor :')
pi_108948456
Potver, Lente had toch al (inmiddels drie) weken op en af diarree? Ik weet het aan appelsap bij het kdv, maar die blijkt dat niet te geven.

Woensdag ging het beter, donderdag weer diarree, vrijdag wel dun maar geen diarree en vandaag weer drie waterdunne luiers.

En de laatste met wat sliertjes bloed.

Hap gebeld. Als ze verder niet erg ziek of uitgedroogd oogt, is het niet nodig om nu langs te komen. Als ze maandag nog diarree heeft langs eigen ha.
pi_108949035
oh bah ssserpente ;(
beterschap!
pi_108949430
Bah ssserpente das niet niks :* beterschap

Simmu is dat het poppenhuisje van little people?? Die hebben wij en ik denk dat er een dag komt dat de batterij zomaar opeens leeg of weg is ;)

Twinkly naar zeg voor Niels. Hopelijk kan hij het snel weer zo draaien in zijn hoofd dat hij toch weer op het potje wil. Jaël is toen een half jaar geleden ongeveer gewoon helemaal gestopt met poepen.. Die is nu sinds kort pas weer geinteresseerd in zindelijk worden en plassen op de wc en het potje.

Jaël heeft vandaag ook heel wat broeken ondergeplast. Ik heb ook bij de zeeman maar wat makkelijke joggingbroeken gehaald. Maar als het zo doorgaat dan blijf ik wassen! Maar ze wil dus ook gewoon geen luier meer om en zolang ik thuis ben vind ik dat niet zo erg, maar als ik weg ga heb ik toch liever dat ze een luier om heeft. Gisteravond widle ze eigenlijk ook het liefst slapen zonder luier maar dat vond ik ook al geen goed idee.
pi_108950915
nee, geen little people, tis een echt poppenhuisje, met poppetjes, een autootje, een garage en een deurbeld dus. je kan het openklappen. al sich is het een geweldig ding hoor, ze willen er allebei dolgraag de hele tijd mee spelen. ziehier het probleem dus 8-) ik zal er morgen wel eens een foto van maken, tis uit mijn oude-meuk-speelgoed-stapel
pi_108955067
he bah ssserpente, wat naar :*.
Fake it till you make it...
pi_108956253
wat vervelend zeg ssserpente! :{ beterschap.

ik baal een beetje, ik ontdekte een paar lelijke plekjes op t gebit van mn grote meiske, en t lijkt erop dat ze tandbederf aan t ontwikkelen is -O- :{ okay ik baal niet een beetje, ik baal héél erg. :X ;(
We vermoeden dat t door de forlax komt, ze krijgt verder eigenlijk enkel water te drinken, we poetsen gewoon, ze snoept haast niet en als ze snoept dan is t redelijk onschuldig snoep, doosje rozijntjes of doosje hema-fruitstukjes. We hebben niet overdreven veel eetmomenten enzo.

Ik ging wat rondzoeken op forlax en tandbederf maar dan kom ik eigenlijk toch best veel tegen :{
http://www.mijnmedicijn.n(...)g/forlax-junior.aspx
mn lieve kleine meis. hoe moet dat nou? en nu? naar de tandarts ermee? en dan? zomaar stoppen met de medicatie kan niet, alternatieven hebben of hetzelfde bestandsdeel (movicolon is hetzelfde maar andere merknaam), of ze zijn nóg veel slechter voor de tanden, zoals lactulose.
Vreselijk irritant en ik ben er echt een beetje niet goed van.
pi_108956641
shiiiit Mignonne...

ik zou een tandarts raadplegen, wie weet kunnen ze een beschermlaagje om de tandjes aanbrengen ofzo?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_108956881
Shit Mignonne! Ik snap dat je ervan baalt zeg, een medicijn dat goed moet doen dat dan zo'n nare bijwerking heeft. -O-
Ik zou ook een afspraak met de tandarts maken, misschien heeft hij tips of ideeen of kan hij je geruststellen wat betreft haar grote mensen gebit. Ik hoop het.
Maar bah, ik vind het heel naar voor je en je kleintje. :*

Sserpente, beterschap voor Lente. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 11 maart 2012 @ 06:56:16 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108960721
mignonne, wat rottig zeg!
Ik zou het inderdaad wat oeke ook al zegt, eens voorleggen aan de tandarts...

Nou hier zijn we al een tijdje wakker. Ziek jongetje, die ook nog eens uit ons (op klossen staande) bed viel :X
pi_108960838
Shit, Mignonne, daar zou ik me ook behoorlijk ellendig over voelen. Aan welke tandjes zag je het? Voortandjes? Ik meen me te herinneren ergens gelezen te hebben dat er weinig aan te doen is, behalve afwachten op het grote gebit. Maar hopelijk zegt de tandarts iets anders. :*

Ik ben vandaag voor het eerst, voor zover ik me kan herinneren, eerder wakker dan mn dochter. Die slaapt nog. :o
pi_108960843
O, ik hoor ontwaakgeluiden.

Gos, Happy. ;( Erg pijn gedaan?

[ Bericht 71% gewijzigd door Ssserpente op 11-03-2012 08:07:32 ]
  zondag 11 maart 2012 @ 08:08:13 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_108960873
Ser, geven ze haar dan toevallig iets te drinken waar zoetstoffen in verwerkt zijn? Dat het daar een reactie op is?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 11 maart 2012 @ 08:09:31 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_108960881
Gewoon naar de tandarts gaan. En ik hoop dat het meevalt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108960913
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:08 schreef Troel het volgende:
Ser, geven ze haar dan toevallig iets te drinken waar zoetstoffen in verwerkt zijn? Dat het daar een reactie op is?
Wel siroop idd. Maar ik geloof niet meer dat dat de oorzaak is. Het is iets van de laatste tijd en ze heeft het de afgelopen week ook thuis.

Ik denk dat het een parasiet is of een hardnekkige bacterie. Onze buurvrouw had de huppeldepup difficiles oid. Schijnt een normaal voorkomende bacterie te zijn waar alleen verzwakte en oude mensen en zo last van krijgen. Wie weet heeft Lente m door verminderde weerstand of zo toch opgepikt. Schijnt er besmettelijk te zijn iig.

Afijn, morgen maar even naar de ha.
pi_108960914
Mignonne, ik heb dan wel geen ervaring met forlax maar wel met tandbederf, hoe erg ik het ook vind. Willow heeft twee zwakke plekken in het glazuur op haar voortanden, ziet er echt heel naar uit :'( Wij moeten het van de tandarts extra goed in de gaten houden, extra goed poetsen (nou ja, duh) en voorlopig elke drie maanden naar de tandarts om een minibeetje fluor (ofzo? weet niet meer :@ ) erop te doen voor versteviging. Raad vragen aan de tandarts lijkt me sowieso nooit een slecht idee.

Ik vind het wel echt heel erg om te zien, en bij ons is er nog niet eens een reden als de forlax ofzo. Als er íets is waardoor ik me een slechte moeder voel is dat het wel, ook al weet ik dat we gewoon 2x per dag poetsen en het waarschijnlijk niet hadden kunnen voorkomen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108960947
oh bah mignonne ;( daar wordt je niet blij van nee. ik hoop dat de tandarts raad weet!
pi_108961080
Ik zou inderdaad even nasr de tandarts (gaat ze niet al? Seb moet donderdag voor de tweede keer) om te vragen hoe en wat met het grote mensen gebit.

Seb heeft een stuk glazuur uit zijn voortand gevallen. Ik moest van de tandarts extra goed poetsen en in de gaten houden of er geen bult boven de tand komt wat een ontsteking is want dan zou die tand eruit moeten. Het is een lelijk plekje maar ze doen er niks aan verder.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_108961456
Ssserpente, de oudste hier heeft ook een parasiet gehad (giardia geloof ik). Dat was ook lang diarree en dan was het soms weer even beter en dan ging ze weer met van die waterdunne luiers... :r
Vragen of ze willen kweken als de HA er zelf niet mee komt...

Mignonne, lijkt me rot om te zien dat er plekjes op de tanden zitten. Tandarts bellen lijkt mij idd ook de handigste weg.
pi_108961559
innepin :*

thnx dames :*
ik zie nu dat het er een beetje vreemd staat, ik wilde sowieso met haar naar de tandarts (het stond al op de planning estrys ;) ze is met ruim anderhalf al eens heel even geweest.)
maar ik vroeg me meer af wat er aan gedaan wordt, volgens mij kan de tandarts namelijk nauwelijks iets doen. Maar ik begrijp nu van innepin dat het dus misschien wel iets met fluor gedaan kan worden. Nouja ik ga het zien, ik ben er ook echt nog niet uit over of het nou tandplak/tandsteen is (overigens niet weg te poetsen ;( ) of dat het rare plekken zijn of dat het echt tandbederf is, maar ik vrees het laatste.
Ik ga denk ik sowieso maar over op electrisch poetsen en dan maar naar 3 keer p/d ofzo. en voor die forlax ga k eens bedenken hoe we dat aan gaan pakken. :{
pi_108963271
Jee, wat vervelend die bijwerking, mignonne. Ik wist dat helemaal niet.
David heeft jarenlang movicolon gebruikt en geen last van gaatjes maar sommige tanden (beneden voor) zijn bruinig terwijl we altijd supergoed poetsen.
Hij is druk aan het wisselen en ik kan niet wachten totdat ze eruit zijn (het ziet echt lelijk uit).

Misschien is er een verband met die medicijnen dus?
  zondag 11 maart 2012 @ 11:53:38 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108963366
Bah Ssserpente, nog steeds? Ik ben benieuwd wat het nou is dan. Hopelijk wordt je maandag bij de huisarts wat wijzer...

Twinkly, wat stom! Het ging zo goed. Jammer hoor!

Nou, ons jommetje is zieker dan ik dacht. Van morgen heeft hij wel fanatiek nog gespeeld. Hij was alleen wat jengelig. Nu hangt hij weer als een zielig hoopje koorts op de bank...
pi_108963648
Mignonne wat balen zeg! :*

Tyler heeft sinds een aantal weken ook rare plekken op 2 tanden. op zn vampiertanden. Hij heeft natuurlijk veel medicatie gehad en krijgt nog steeds de movicolon. Misschien dat er dus een verband ligt? Hier is het iig bruin. Tandarts dacht aan ontwikkelingsvlekjes oid. In de gaten houden idd en over 3 maanden terug komen. Geloof dat hij deze maand weer heen moet.
pi_108963657
Beterschap voor Harry!
pi_108965601
Beterschap Harry :* Toch wel flink ziek dus!

Ssserpente wat naar dat ze nog steeds diarree heeft. Heeft ze er veel last van, gaan haar billetjes stuk?

Pfoeh Mignonne, wat schrikken en wat ontzettend rot ;( Hopelijk blijven haar blijvende tanden onaangetast! Zou het misschien helpen om haar mond te spoelen nadat ze Forlax heeft gehad? Of is het iets wat van binnen uit de tanden kan beschadigen? Ik hoop dat de tandarts toch een oplossing heeft :*

Innepin, wat rot :*!! Maar je hoeft je daar echt niet een slechte moeder om te voelen, het is gewoon een aanlegfoutje in het glazuur (kaastanden heet dat geloof ik) en dat komt heel vaak voor. Ik dacht dat infecties tijdens de aanlegfase de oorzaak zijn. Gelukkig heeft de tandarts een oplossing!

Niels was vanmorgen nog helemaal droog :o Terwijl ik pas een uur nadat hij wakker geworden was zijn luier uitdeed (en terwijl hij vannacht drie keer wakker geworden is omdat hij verkouden is). Daarna heb ik hem een luierbroekje aangetrokken en verteld dat hij daarin kon poepen en plassen, dat zijn kleren niet nat zouden worden. Maar toch wiebelwiebelwiebel aan het ontbijt en even later wiebelwiebelwiebel bij zijn vader op schoot. Hij plaste uiteindelijk wel in het broekje en gelukkig ging hij ook poepen na een tijdje, maar net voor het slapen gaan was hij weer enorm aan het wiebelen en met zijn handje in zijn kruis.
Op de wc en het potje wil hij echtechtecht niet, maar hij houdt dus wel bewust zijn plas en poep op tot het niet meer gaat en hij het wel moet laten lopen. Ik vind het zo sneu...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 11 maart 2012 @ 13:58:54 #240
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108967597
Hoe komt dat dan, Twinkly? Wil hij graag maar ook weer niet?

Afgelopen vrijdag zijn we bij de tandarts geweest. Vol verbazing hoorde ik dat Flip nog kiezen mist. De laatste 2 zitten al wel onder het tandvlees maar zijn er nog lang niet door, en 2 zijn nog volop aan het doorkomen.
Ik was er serieus van overtuigd dat ie ze al had! Volgens de tandarts is het niet erg maar wel erg laat. Wist ik veel :D
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 11 maart 2012 @ 15:19:32 #241
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108971082
balen van die tandjes Mignonne... is idd niet leuk.... Ik vind het ook nog steeds erg jammer, Evie is een jaar geleden heel hard gevallen op dr voortanden, en dr ene tand heeft los gezeten, is wel weer vast gegroeid, maar die is ook iets gelig van kleur aan het worden. (denk dat het toch niet helemaal goed is gegaan...) En tja, het duurt nog wel ff voor ze die gaat wisselen....
*ben hard aan het duimen dat ie niet nog geler wordt, of nog erger, wel gaat ontsteken en eruit moet....).

@Vicky; Amber had dat ook gehad toch? die tand heeft het wel overleefd tot het wisselen?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 11 maart 2012 @ 20:08:22 #242
100412 mefke79
komt goed!
pi_108982755
Geen idee dat florax etc. zo slecht zijn voor de tanden :o Tienus gebruikt nu lactulose, maar die heeft nog geen tanden.
We zijn hier wel beducht op mondinfecties door de puf, maar tot nu toe valt het mee.

Beterschap voor alle zieken! Ssserpente, heerst er iets op het kdv? Hier vielen ze laatst zo met bosjes dat de ggd is ingeschakeld en er kweekjes zijn gemaakt. Het bleek een gevalletje pech, en noro en rota en dat tegelijk op 1 kdv.

Onze peuter geniet van het weer. En van zijn vriendinnetje het konijn. Sinds ze haar vriendje kwijt is en in de tuin woont (sinds ongeveer juli vorig jaar) is ze vrij schuw, behalve voor Driekus. Die mag haar nog gewoon aaien. Zit hij dus vandaag op zijn 'puppy' in de tuin een appel te eten, vraagt ie of Neel (het konijn) ook wat mag. Prima. Kijken we even later naar buiten, zitten die twee serieus een appel te delen. Dus Driekus een hap, appel richting konijn, konijn neemt een hap, Driekus draait de appel weer en neemt weer een hap. De keren erna brak ie toch maar een stukje voor haar af, maar ze at het uit zijn hand. Zooo schattig om te zien. De foto is niet heel duidelijk, ik stond binnen en wilde het beestje niet laten schrikken, maar kijk dan:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_108983752
O+
pi_108983857
Wat schattig Mefke O+
pi_108984464
Awww lief! O+

Twinkly, dankjewel, ik kende de term helemaal niet, en ga me eens inlezen. Heb er wel even een foto van gemaakt, als we 't toch over rotte tanden hebben: klik :'( Zo zonde...
De eerste keer dat het me echt opviel zaten er broodrestjes aan vastgeplakt, ik dacht serieus dat ze ineens bruine rottende tanden had, schrok me kapot :o
pi_108984719
Zo naar als er iets met de tandjes van je kind is. Jaël heeft een grijs tandje voor, je ziet het eigenlijk alleen als je het weet hij is heel licht grijs. In een week 3 kee rop haar mond gevallen :{
En ze heeft last van extreme tandplak, ziet er ongeveer uit zoals op jou foto Innepin, maar bij haar is het dus weg te poetsen.
Gebit is toch wat duidelijk zichtbaar is, ik vind gebitsverzorging ook heel belangrijk, vind het ook vreselijk dat dat ene tandje wat verkleurt is (en hij is een ietsepietsje korter, terug geschoten).

Mefke wat een lieve foto O+
  zondag 11 maart 2012 @ 20:45:15 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108984757
ahhh Mef wat liefffffff O+

En jeej dat is best naar die tandjes van Willow, snap dat je daar niet blij mee bent Inne... :*

en ach dan gooi ik dr ook ff een fijne voorjaarsfoto in:

ik heb even heerlijke qualitytime met Evie doorgebracht.... lekker samen gewandeld en 4 (!) speeltuintjes bezocht :o
pi_108984816
Evie O+ heerlijke mooie voorjaarsfoto!
  zondag 11 maart 2012 @ 20:47:51 #249
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108984915
ze vond dr eigen schaduw ook weer erg fascinerend .... ;) Leuk hoor :D

en Evie dr tandje was juist langer toen ze gevallen was... dacht echt dattie eruit zou vallen..maar dat is best goed bijgetrokken uiteindelijk. Behalve dus dat de kleur iets afwijkt.
pi_108986772
quote:
17s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:39 schreef innepin het volgende:
Awww lief! O+

Twinkly, dankjewel, ik kende de term helemaal niet, en ga me eens inlezen. Heb er wel even een foto van gemaakt, als we 't toch over rotte tanden hebben: klik :'( Zo zonde...
De eerste keer dat het me echt opviel zaten er broodrestjes aan vastgeplakt, ik dacht serieus dat ze ineens bruine rottende tanden had, schrok me kapot :o
Dat lijkt wel veel op wat Tyler aan zijn vampierentandjes heeft. Bij de 1 is het wel erger dan de andere. Zal de tandarts er binnenkort toch eens naar vragen.
  zondag 11 maart 2012 @ 21:25:48 #251
190853 RockabeIIa
pi_108987199
Hier ook menig traantje gelaten om kapotte tandjes trouwens

Ondertussen al wel aan gewend...
  zondag 11 maart 2012 @ 21:30:57 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108987585
och ja dat kon ik me ook nog herinneren, zo sneu van die tandjes....
en Rienk ook laatst, die mist inmiddels een voortand...
ik weet niet of ik ook een duidelijke foto heb eigenlijk van Evie dr tandjes...
pi_108987697
Ow ja, ik voel altijd mijn zelf de pijn als ze om hun mond vallen, ik vind dat zo erg.. Maar het went inderdaad wel snel als het er dan net even anders uitziet.
pi_108988282
Wat zijn er een hoop kindjes met tandenprobleempjes... Gelukkig moeten ze nog wisselen!
Hier gelukkig nog niets *afkloppen*, behalve dat hij van zichzelf twee vampiertandjes heeft ;)

Hier ook heerlijk genoten van het lente weer! Vanmorgen al het bos in gegaan, daarna thuis lekker in de tuin gerommeld en later nog naar de kermis.

Volgens Dyon zat er een olifant in de boom "Olifantje in het bos". Kyllian geloofde het niet, maar moest het toch even zelf bestuderen.
  zondag 11 maart 2012 @ 21:43:58 #255
190853 RockabeIIa
pi_108988442
pfff je oudste meimel...
weet je nog dat ze met een week of 6-7 (?) naast elkaar lagen? :o Hoe onwerkelijk als ik em nu zo zie staan!
pi_108988470
Voorjaarskindjes O+ Leuke foto's!
Oei Rocka :'( Kapotte tandjes is ook wel heel erg sneu...
Bij Willow zijn het echt deukjes. ;( Gelukkig zie je het nauwelijks want ook als ze lacht, zitten haar lippen nog voor het bovenste stuk van haar tanden. Nou ja, genoeg daarover.

Ik heb ook zo'n heerlijke quality time dag gehad met m'n grote <3 maar dan zonder foto's.
  zondag 11 maart 2012 @ 21:45:06 #257
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_108988499
Zo karakteristiek met die stokken :D
Ik weet niet hoeveel stokken er bij ons in de auto liggen, ze moeten altijd mee naar huis.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_108988533
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef RockabeIIa het volgende:
pfff je oudste meimel...
weet je nog dat ze met een week of 6-7 (?) naast elkaar lagen? :o Hoe onwerkelijk als ik em nu zo zie staan!
Haha ja he, toen verplicht op de tafel :P Met een beetje dezelfde soort neusjes.
  zondag 11 maart 2012 @ 21:45:51 #259
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108988544
ooohhh Meimel ook zo'n heerlijk plaatje.... <3
en o ja, Evie heeft ook echte vampiertandjes ;)
pi_108988643
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef livelink het volgende:
Zo karakteristiek met die stokken :D
Ik weet niet hoeveel stokken er bij ons in de auto liggen, ze moeten altijd mee naar huis.
Bijna elk kind loopt er ook met een stok he :D Alleen die van ons hebben gelukkig nog nooit een poging gewaagd om ze mee de auto in te nemen, dat laten we graag zo :P
  maandag 12 maart 2012 @ 08:45:49 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109000990
Nou, hier een redelijke nacht achter de rug.
Harry heeft wel nog steeds wat verhoging en is duidelijk zichzelf niet (alleen maar piepen). Hij wil niet eten maar wel drinken gelukkig.
Gistermiddag nog even visite gehad en die vertelden nog dat kindje van vrienden meer dan een week in het ziekenhuis had gelegen met Mexicaanse griep :X
  maandag 12 maart 2012 @ 08:57:00 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_109001160

Hier ook wel een stukje van de voortand af, maar gelukkig niet heel heel heel erg opvallend op foto's en dergelijke over het algemeen. Als je Jochem ziet valt het wel direct op :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109008829
Och wat veel kindjes met afgebroken tandjes ;( Gelukkig zijn het melktandjes.

Innepin: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaasmolaar

Meimeltje, wat een mooie foto van de jongens O+ Hebben ze de olifant nog gevonden?

Driekus en het konijn O+ Wat enorm schattig!!

hihi Rocka, ik ben van de week ook keihard in mijn vinger gebeten omdat ik wilde voelen of bovenaan zijn laatste kies al doorgekomen was, dat is ook bijna niet te zien tijdens het tandenpoetsen.

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 13:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe komt dat dan, Twinkly? Wil hij graag maar ook weer niet?
Hij is zich er denk ik van bewust dat hij het op kan houden en daarom doet hij het ook? Ik snap het ook niet helemaal en ik vind het lastig om ermee om te gaan. Hij heeft nu steeds zijn luier aan en vanmorgen heb ik weer gevraagd of de luier af mocht en of hij op het potje wilde zitten, wat hi jniet wilde. Maar misschien moet ik het er maar helemaal niet meer over hebben.
Hij houdt het nog steeds krampachtig op tot hij echt moet en als ik dan zeg dat hij ook wel in zijn luier mag plassen gaat hij piepen. Vanmorgen moest ik hem hetzelfde boekje voorlezen dat ik hem steeds voorlas op het potje als hij moest poepen, en toen pas ging hij poepen in zijn luier.
Hij zei ook ineens dat de wc Niels kan doorspoelen, dus misschien heeft het ook wel een beetje daarmee te maken? Omdat hij het potje met de enge wc verbindt?Ik heb verteld dat hij er niet doorheen past, alleen plas, poep en wcpapiertjes, maar ik kan me wel voorstellen dat het eng is dat je poep ineens echt helemaal weg is.
  maandag 12 maart 2012 @ 13:56:09 #264
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109008967
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:07 schreef mignonne het volgende:
wat vervelend zeg ssserpente! :{ beterschap.

ik baal een beetje, ik ontdekte een paar lelijke plekjes op t gebit van mn grote meiske, en t lijkt erop dat ze tandbederf aan t ontwikkelen is -O- :{ okay ik baal niet een beetje, ik baal héél erg. :X ;(
We vermoeden dat t door de forlax komt, ze krijgt verder eigenlijk enkel water te drinken, we poetsen gewoon, ze snoept haast niet en als ze snoept dan is t redelijk onschuldig snoep, doosje rozijntjes of doosje hema-fruitstukjes. We hebben niet overdreven veel eetmomenten enzo.

Ik ging wat rondzoeken op forlax en tandbederf maar dan kom ik eigenlijk toch best veel tegen :{
http://www.mijnmedicijn.n(...)g/forlax-junior.aspx
mn lieve kleine meis. hoe moet dat nou? en nu? naar de tandarts ermee? en dan? zomaar stoppen met de medicatie kan niet, alternatieven hebben of hetzelfde bestandsdeel (movicolon is hetzelfde maar andere merknaam), of ze zijn nóg veel slechter voor de tanden, zoals lactulose.
Vreselijk irritant en ik ben er echt een beetje niet goed van.
Ik moet even terug zoeken in de map van Roy, maar door de Keppra kreeg Roy allemaal bruine plekken op zijn tanden, zijn daarmee naar de tandarts geweest en die had de tip 3x per dag gaan poetsen, en vanuit het ziekenhuis kregen we ook nog een tip maar die weet ik niet uit mijn hoofd.
Hier is de keppra alweer tijden de deur uit, en de bruine plekken zijn al minder bruin.

Ik probeer het morgen te zoeken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109009716
Lastig, Twink. Ik zou het ook maar even op zn beloop laten. Ik las laatst trouwens toevallig en stuk over kinderen en fantasie, hoe levendig die kan zijn en dat ze nog geen onderscheid kunnen maken tussen werkelijkheid en fictie. Als voorbeeld noemden ze toevallig een kind dat bang was om met het douchewater door het putje te spoelen.

Ik merk nu bij Lente dat ik best wat strenger kan zijn als het om het potje gaat. Wat minder vrijblijvend, zeg maar.
Net heb ik bijvoorbeeld gezegd dat ze pas mocht puzzelen als ze eerst een plasje deed. En na wat tegenstribbelen deed ze dat.

Ik kan vandaag een kweeksetje ophalen bij de huisarts voor dr ontlasting.
  maandag 12 maart 2012 @ 14:47:13 #266
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_109011108
Twinkly, wat goed van Niels dat hij eigenlijk al zindelijk is, jammer dat hij niet op het potje of de wc wil...
Ik weet dat een paar jaar geleden er ook een paar peuters waren die het daar erg moeilijk mee hadden. Toen was er een heel stappenplan beschreven van luier naar wc.
Even voor je opgezocht (misschien heb je er wat aan):
Van kleuter tot puber deel 46
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_109011581
haaaaaai allemaal!

Veel kindjes met tandjestroubles zeg. Lijkt me vervelend!

Ik was gisteren met Isabeau en B. even bij Mijsje en Isabeau wilde de hele tijd bij mij op schoot zitten en dan zo naar achteren hangen met d'r hoofd zo naar beneden. Ze noemde het: "Achtersteboven hangen" O+ :D
  maandag 12 maart 2012 @ 15:19:27 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_109012490
Het is wel een heel uitgebreid stappenplan, ik kan me zo voorstellen dat je bij een kind van 2 er wat anders mee omgaat dan bij een kind dat bijna naar school moet :@ En bij Catootje speelde er natuurlijk ook wat meer mee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109017343
Lente is verpest door dr muziekpotje. :')

We hebben net dr poepkweekpotje opgehaald bij de huisarts, dus ik zit te vertellen dat we daar dan wat poep van haar in moeten scheppen straks. Zegt ze: "Ja! En dan gaat ie een muziekje maken!"
pi_109017363
Quote ipv Edit.
  maandag 12 maart 2012 @ 18:27:00 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109019339
Twinkly, jammer dat het zo gaat zeg! Het ging zo goed...

Achtersteboven hangen O+

Lente _O-
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:40:07 #272
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109041132
Vanmorgen leek onze kabouter weer in orde dus ik heb hem naar de psz gebracht. Juffrouw gaf ana dat ze heel veel ziekmeldingen had. Allemaal spugen, dus Harry is niet de enige.
Hij was in elk geval blij toen hij op school was O+
pi_109041204
mijnessen voelen zich ook niet helemaal fit:

ik denk dat ik maar eens ff lekker ga gamen :+

geen koorts en ze eten en drinken prima. ze zijn gewoon moe. hebben een erg druk weekend gehad en de maandag is bij ons erg druk met de een 's ochtends en de ander 's middags psz en morgenochtend gaan we met zn allen. dus lekker ff uitrusten vandaag ;)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 11:21:02 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109043345
Peuter zijn is ook heel erg vermoeiend ;)

Ik mag hem zo weer gaan halen! Ben benieuwd...
pi_109045493
Haha, wel gezellig, Simmu!

Hoe is het gegaan met Harry?

Lente poept nu weer helemaal níet... Sinds zaterdagavond (de avond dat ik de hap belde vanwege bloed) helemaal niks meer. :')
pi_109045654
Haha Simmu :D Ziet er leuk uit zo!

Hmmm Serpente, das wel van het ene uiterste in het andere. Het duurt natuurlijk ook wel even voor die darmen weer vol zijn?
pi_109045686
En soms heb ik het idee dat ik naar mezelf luister: "Pas op, hè, dat je niet van de bank valt."
"Neehee! Wéét ik!"
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:56:01 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109045881
Ssserpente, zul je altijd zien <rolt met ogen>

Harry had zich goed bezig gehouden op de psz. Hij gaat vooral zijn eigen gangetje en af en toe doet hij mee met de groep (voorlezen, verven). Maar hij voelt zich in elk geval vrij genoeg om rond te lopen en zelf dingen te pakken. Fijn om te horen O+
pi_109045966
missch toch een virusje ssserpente? hier alsnog toch wel koorts (selene. maar geen hoge en ze eet en drinkt en plast en poept nog altijd prima). na een uurtje bankhangen kwam er fut in het spul. maar ze zijn allebei echt afgepeigerd! dus heb ik ze zonet allebei naar bed gedirigeerd (en getempt) en het klinkt alsof ze allebei al pittem.

nu dus drie verontwaardigde katten op de bank. kind-kat ruil van bank naar bed :+
pi_109045982
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:56 schreef Asyniur het volgende:
Ssserpente, zul je altijd zien <rolt met ogen>

Harry had zich goed bezig gehouden op de psz. Hij gaat vooral zijn eigen gangetje en af en toe doet hij mee met de groep (voorlezen, verven). Maar hij voelt zich in elk geval vrij genoeg om rond te lopen en zelf dingen te pakken. Fijn om te horen O+
^O^
pi_109048218
Fijn Asy! *O*

Hier zit ik me ook af te vragen of er ziekte aan zit te komen. F is ontzettend moe en L is tamelijk...uhm... uitdagend!
Gelukkig is het speeltuinweer *O*
  dinsdag 13 maart 2012 @ 14:50:58 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109049121
Er heerst blijkbaar overgeven en koorts...

Ow en mijn peuter heeft de hele middag niet geslapen, terwijl de wallen op zijn schoenen hangen. Wordt gezellig dadelijk op het cb :X
pi_109050916
het was geloof ik een 1-uurs koortsje. na een dubbel slaapje (om 2 uur werd ze even wakker, die had ik gespot, maar mevrouw besloot gewoon lekker te blijven liggen) heeft ze een keurige 37.3, praatjes voor 10 een een berg energie waar 10 paarden jaloers op zouden zijn
pi_109053411
Mijn kind kijkt te veel televisie :X Zit ze een treinbaan in elkaar te zetten, maar er mist één stuk spoor. Dus madame pakt haar plastic Dora telefoon ( :') ) en gaat even bellen hoor. "Team Umizoomi? Komen jullie mijn spoor maken? Kom maar in mijn huis okee? Ja? Doei!"
:')
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:47:08 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109057684
Harry is weer goedgekeurd op het cb. Hij kon zelfs dingen die hij nog niet hoorde te doen voor zijn leeftijd :D *trots*
Nou nog praten :P
Oja, stats: ongeveer 84 cm en 10,2 kilo O+
pi_109059485
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef Asyniur het volgende:
Harry is weer goedgekeurd op het cb. Hij kon zelfs dingen die hij nog niet hoorde te doen voor zijn leeftijd :D *trots*
Nou nog praten :P
Oja, stats: ongeveer 84 cm en 10,2 kilo O+
*O*
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:28:55 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109062936
Asy zou je het leuk vinden kan ik je wel wat opsturen van de cursus die wij volgen om Roy aan het praten te krijgen.
pi_109063012
Fijn, Asy! Wie weet gaat ie de komende tijd wel wat meer naar de andere kindjes toetrekken. En zo niet, ook goed, toch? Wat kon ie allemaal bij het CB? En zeiden ze verder nog iets over z'n praten?

In! :D

Oh, nou Simmu, dat was ook maar even dan. Heeft Lente ook al de hele week. Een paar uurtjes hangerig om dan plots weer helemaal op te knappen.

Nou, mevroi heeft gepoept. Eerst een onmogelijk harde keutel waar ze een kwartier om gehuild heeft, gevolgd door een donkergroene, zalvige maar slijmerige en onmenselijk stinkende smurrie. We Nils heeft het in het potje geschept en het ligt nu al te stinken in de brievenbus. c_/

Ze vindt scheten trouwens hilarisch. Net in de Zeeman op vol volume: "Ik liet een scheet!"
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:31:06 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109069937
Ssserpente, we merken nu al dat hij meer probeert te praten. Heel grappig :Y
Op cb maakten ze zich geen zorgen (ik ook niet hoor). Hij was gewoon motorisch altijd al heel erg snel en hij snapt echt heel veel. Hij is gewoon een beetje lui volgens mij. ;)
Hij kent al kleuren (kan bijv blauw, groen, rood en geel onderscheiden) wat hij nog niet hoeft en hij kan emoties duiden (als je hem vraagt: kijk eens boos/verdrietig/blij) en dit ook op plaatjes aanwijzen.
Ik dacht dat dat heel normaal was, maar de cb-arts zei dat hij op dat gebied voorlag.

Enne klinkt als een lekker karweitje voor Nils :Y) (en de laborant die in de prut mag gaan roeren :|W )
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:47:19 #290
190853 RockabeIIa
pi_109071137
Twinkly, ik herken wel wat je schrijft, alleen minder extreem. Gelukkig is het een fase en komt het vast goed maar lastig is het zeker!
pi_109071632
Ssserpente, ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Ik zou ook schrikken van bloed in de ontlasting. Scheten van je (kleine) kind zijn ook hilarisch _O- boertjes ook _O-

Harry vandaag ook door de keuring heen geweest *O*

Wij zijn vandaag (eindelijk) ook naar de 2-jaars controle van het CB geweest. Hannah is nu 89 cm en 12 kilo. Haar lijntje buigt flink naar beneden af omdat ze zo veel ziek is geweest de laatste tijd (en daarbij heel slecht at/eet). -O-
De arts klapperde echt met haar oren toen ze Hannah hoorde praten. Hannah loopt dan bijvoorbeeld naar haar toe en zegt "Ik is Hannah, hoe jij?" en ze telde de 10 puzzelstukjes van een (veel te gemakkelijk) houten puzzeltje. Toen commandeerde ze me om met haar te gaan overgooien met de bal "kom mee, mama. Isse bal spelen". Ze is echt ver vooruit met communiceren.

Helaas ook een keerzijde wat er waarschijnlijk mee te maken heeft. Ze eet heel slecht, naar bed gaan is drama en ze heeft nachtangsten. Ze weigert groente en saus in alle toonaarden. Soms gaat er wat aardappel of vlees in en verder alleen maar kale pasta of rijst. Brood eet ze wel goed en fruit soms wel soms niet. De CB arts zei eerst dat we alleen maar eten moeten aanbieden wat de pot schaft en als ze dat niet wil, gewoon niets anders geven. Ze dacht dat Hannah een strijd met ons aangaat, maar zo ervaar ik dat helemaal niet. Ik maak bewust geen strijd van eten, maar ik wil wel graag dat ze iets binnenkrijgt.
Daarna vertelde ik dus over de beddrama's. Het onbedaarlijk huilen zodra we de kamer uitlopen, de nachtelijke driftbuien in haar slaap. Kennelijk veranderde dat de zaak. Er komt binnenkort een wijkverpleegkundige bij ons thuis om te kijken wat we er aan kunnen doen.

Ik weet dat deze problemen veel te maken hebben met het karakter van mijn meiske, maar ik voel me nu wel echt even flink falen als moeder :{
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:36:03 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109073741
Lieve Octo je faalt toch niet :*
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:09:01 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109079280
octo, dat is toch geen falen?
Hebben ze wel in hun achterhoofd gehouden dat ze net een enorm grote verandering heeft doorgemaakt? Namelijk dat ze er een zusje bij heeft? Dat kan echt heel erg veel impact hebben hoor.
Als ze goed brood eet, zou ik me er verder niet teveel zorgen om maken.
Iemand had hier laatst toch gepost dat peuters kunnen overleven op een boterham en een halve beker melk per dag?
En wat gaaf dat ze zo lekker babbelt O+
pi_109079282
Octo: hulp vragen als je er zelf niet uitkomt, is geen falen, maar juist zoeken naar wat goed is voor je kind. Hoop dat ze je kunnen helpen!

Poeh, wat een dramanacht hier. We zitten sinds gisteren in t vakantiehuisje van mijn ouders, in Duitsland, en Peuter durfde eerst al niet te gaan slapen, dus uiteindelijk ben ik bij haar gaan liggen, en viel ze om 21 uur ofzo in slaap (en ik ook :D). Om half twee, toen ik Pietje aan t voeden was, werd ze huilend wakker, en wilde echt niet weer gaan slapen. Bij ons in bed geprobeerd, in haar eigen bed met manlief erbij, maar niets hielp. Zo lang ze rondliep, was ze heel vrolijk, maar in bed was t huilen. Uiteindelijk ben ik met Pietje weer in slaap gevallen, dus had t eind gemist, maar kwam er vanochtend achter dat zij en manlief op de banken in de woonkamer verder hebben geslapen. Gelukkig was ze wel pas om 8 uur wakker.

Hoop wel dat t vannacht beter gaat.
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:21:05 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_109079448
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:55 schreef octopussy het volgende:
Ssserpente, ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Ik zou ook schrikken van bloed in de ontlasting. Scheten van je (kleine) kind zijn ook hilarisch _O- boertjes ook _O-

Harry vandaag ook door de keuring heen geweest *O*

Wij zijn vandaag (eindelijk) ook naar de 2-jaars controle van het CB geweest. Hannah is nu 89 cm en 12 kilo. Haar lijntje buigt flink naar beneden af omdat ze zo veel ziek is geweest de laatste tijd (en daarbij heel slecht at/eet). -O-
De arts klapperde echt met haar oren toen ze Hannah hoorde praten. Hannah loopt dan bijvoorbeeld naar haar toe en zegt "Ik is Hannah, hoe jij?" en ze telde de 10 puzzelstukjes van een (veel te gemakkelijk) houten puzzeltje. Toen commandeerde ze me om met haar te gaan overgooien met de bal "kom mee, mama. Isse bal spelen". Ze is echt ver vooruit met communiceren.

Helaas ook een keerzijde wat er waarschijnlijk mee te maken heeft. Ze eet heel slecht, naar bed gaan is drama en ze heeft nachtangsten. Ze weigert groente en saus in alle toonaarden. Soms gaat er wat aardappel of vlees in en verder alleen maar kale pasta of rijst. Brood eet ze wel goed en fruit soms wel soms niet. De CB arts zei eerst dat we alleen maar eten moeten aanbieden wat de pot schaft en als ze dat niet wil, gewoon niets anders geven. Ze dacht dat Hannah een strijd met ons aangaat, maar zo ervaar ik dat helemaal niet. Ik maak bewust geen strijd van eten, maar ik wil wel graag dat ze iets binnenkrijgt.
Daarna vertelde ik dus over de beddrama's. Het onbedaarlijk huilen zodra we de kamer uitlopen, de nachtelijke driftbuien in haar slaap. Kennelijk veranderde dat de zaak. Er komt binnenkort een wijkverpleegkundige bij ons thuis om te kijken wat we er aan kunnen doen.

Ik weet dat deze problemen veel te maken hebben met het karakter van mijn meiske, maar ik voel me nu wel echt even flink falen als moeder :{
octo, het is geen falen :) En ik ga dit vrijdag even met je bespreken :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:28:51 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109079609
Ow en hier ook een baggernacht achter de rug hoor!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 maart 2012 @ 09:33:43 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_109079709
binnvalt zonder kloppen en bijlezen maar dit moest ik even delen met jullie :') mijn kinderen hebben me uit laten slapen. Geert heeft heel lief in de box zitten spelen, maar m'n peuter :X Jan lag in eerste instantie bij me op de bank, winnie the pooh te kijken. tot ik sliep en hij een stoel bij de kast had gezet en de tondeuse te pakken had. :') nu issie dus helemaal kaal. Waar haalt die snotaap het vandaan .. als ik 'm normaal wil scheren (stande 9mm) dan krijst ie de boel bij elkaar :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:34:18 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_109079725
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:33 schreef DJMO het volgende:
binnvalt zonder kloppen en bijlezen maar dit moest ik even delen met jullie :') mijn kinderen hebben me uit laten slapen. Geert heeft heel lief in de box zitten spelen, maar m'n peuter :X Jan lag in eerste instantie bij me op de bank, winnie the pooh te kijken. tot ik sliep en hij een stoel bij de kast had gezet en de tondeuse te pakken had. :') nu issie dus helemaal kaal. Waar haalt die snotaap het vandaan .. als ik 'm normaal wil scheren (stande 9mm) dan krijst ie de boel bij elkaar :')
Ah, dus zo moet ik dat bij Jochem proberen :o
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:38:20 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 maart 2012 @ 09:40:14 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_109079830
hij had in eerste instantie één kale haal over z'n koppie. toen heb ik het maar afgemaakt in de keuken. ik was zó boos dat hij van pure schrik stil bleef staan en niet protesteerde :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')