abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108960843
O, ik hoor ontwaakgeluiden.

Gos, Happy. ;( Erg pijn gedaan?

[ Bericht 71% gewijzigd door Ssserpente op 11-03-2012 08:07:32 ]
  zondag 11 maart 2012 @ 08:08:13 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_108960873
Ser, geven ze haar dan toevallig iets te drinken waar zoetstoffen in verwerkt zijn? Dat het daar een reactie op is?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 11 maart 2012 @ 08:09:31 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_108960881
Gewoon naar de tandarts gaan. En ik hoop dat het meevalt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_108960913
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:08 schreef Troel het volgende:
Ser, geven ze haar dan toevallig iets te drinken waar zoetstoffen in verwerkt zijn? Dat het daar een reactie op is?
Wel siroop idd. Maar ik geloof niet meer dat dat de oorzaak is. Het is iets van de laatste tijd en ze heeft het de afgelopen week ook thuis.

Ik denk dat het een parasiet is of een hardnekkige bacterie. Onze buurvrouw had de huppeldepup difficiles oid. Schijnt een normaal voorkomende bacterie te zijn waar alleen verzwakte en oude mensen en zo last van krijgen. Wie weet heeft Lente m door verminderde weerstand of zo toch opgepikt. Schijnt er besmettelijk te zijn iig.

Afijn, morgen maar even naar de ha.
pi_108960914
Mignonne, ik heb dan wel geen ervaring met forlax maar wel met tandbederf, hoe erg ik het ook vind. Willow heeft twee zwakke plekken in het glazuur op haar voortanden, ziet er echt heel naar uit :'( Wij moeten het van de tandarts extra goed in de gaten houden, extra goed poetsen (nou ja, duh) en voorlopig elke drie maanden naar de tandarts om een minibeetje fluor (ofzo? weet niet meer :@ ) erop te doen voor versteviging. Raad vragen aan de tandarts lijkt me sowieso nooit een slecht idee.

Ik vind het wel echt heel erg om te zien, en bij ons is er nog niet eens een reden als de forlax ofzo. Als er íets is waardoor ik me een slechte moeder voel is dat het wel, ook al weet ik dat we gewoon 2x per dag poetsen en het waarschijnlijk niet hadden kunnen voorkomen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108960947
oh bah mignonne ;( daar wordt je niet blij van nee. ik hoop dat de tandarts raad weet!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108961080
Ik zou inderdaad even nasr de tandarts (gaat ze niet al? Seb moet donderdag voor de tweede keer) om te vragen hoe en wat met het grote mensen gebit.

Seb heeft een stuk glazuur uit zijn voortand gevallen. Ik moest van de tandarts extra goed poetsen en in de gaten houden of er geen bult boven de tand komt wat een ontsteking is want dan zou die tand eruit moeten. Het is een lelijk plekje maar ze doen er niks aan verder.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_108961456
Ssserpente, de oudste hier heeft ook een parasiet gehad (giardia geloof ik). Dat was ook lang diarree en dan was het soms weer even beter en dan ging ze weer met van die waterdunne luiers... :r
Vragen of ze willen kweken als de HA er zelf niet mee komt...

Mignonne, lijkt me rot om te zien dat er plekjes op de tanden zitten. Tandarts bellen lijkt mij idd ook de handigste weg.
Fake it till you make it...
pi_108961559
innepin :*

thnx dames :*
ik zie nu dat het er een beetje vreemd staat, ik wilde sowieso met haar naar de tandarts (het stond al op de planning estrys ;) ze is met ruim anderhalf al eens heel even geweest.)
maar ik vroeg me meer af wat er aan gedaan wordt, volgens mij kan de tandarts namelijk nauwelijks iets doen. Maar ik begrijp nu van innepin dat het dus misschien wel iets met fluor gedaan kan worden. Nouja ik ga het zien, ik ben er ook echt nog niet uit over of het nou tandplak/tandsteen is (overigens niet weg te poetsen ;( ) of dat het rare plekken zijn of dat het echt tandbederf is, maar ik vrees het laatste.
Ik ga denk ik sowieso maar over op electrisch poetsen en dan maar naar 3 keer p/d ofzo. en voor die forlax ga k eens bedenken hoe we dat aan gaan pakken. :{
:)
pi_108963271
Jee, wat vervelend die bijwerking, mignonne. Ik wist dat helemaal niet.
David heeft jarenlang movicolon gebruikt en geen last van gaatjes maar sommige tanden (beneden voor) zijn bruinig terwijl we altijd supergoed poetsen.
Hij is druk aan het wisselen en ik kan niet wachten totdat ze eruit zijn (het ziet echt lelijk uit).

Misschien is er een verband met die medicijnen dus?
  zondag 11 maart 2012 @ 11:53:38 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108963366
Bah Ssserpente, nog steeds? Ik ben benieuwd wat het nou is dan. Hopelijk wordt je maandag bij de huisarts wat wijzer...

Twinkly, wat stom! Het ging zo goed. Jammer hoor!

Nou, ons jommetje is zieker dan ik dacht. Van morgen heeft hij wel fanatiek nog gespeeld. Hij was alleen wat jengelig. Nu hangt hij weer als een zielig hoopje koorts op de bank...
pi_108963648
Mignonne wat balen zeg! :*

Tyler heeft sinds een aantal weken ook rare plekken op 2 tanden. op zn vampiertanden. Hij heeft natuurlijk veel medicatie gehad en krijgt nog steeds de movicolon. Misschien dat er dus een verband ligt? Hier is het iig bruin. Tandarts dacht aan ontwikkelingsvlekjes oid. In de gaten houden idd en over 3 maanden terug komen. Geloof dat hij deze maand weer heen moet.
pi_108963657
Beterschap voor Harry!
pi_108965601
Beterschap Harry :* Toch wel flink ziek dus!

Ssserpente wat naar dat ze nog steeds diarree heeft. Heeft ze er veel last van, gaan haar billetjes stuk?

Pfoeh Mignonne, wat schrikken en wat ontzettend rot ;( Hopelijk blijven haar blijvende tanden onaangetast! Zou het misschien helpen om haar mond te spoelen nadat ze Forlax heeft gehad? Of is het iets wat van binnen uit de tanden kan beschadigen? Ik hoop dat de tandarts toch een oplossing heeft :*

Innepin, wat rot :*!! Maar je hoeft je daar echt niet een slechte moeder om te voelen, het is gewoon een aanlegfoutje in het glazuur (kaastanden heet dat geloof ik) en dat komt heel vaak voor. Ik dacht dat infecties tijdens de aanlegfase de oorzaak zijn. Gelukkig heeft de tandarts een oplossing!

Niels was vanmorgen nog helemaal droog :o Terwijl ik pas een uur nadat hij wakker geworden was zijn luier uitdeed (en terwijl hij vannacht drie keer wakker geworden is omdat hij verkouden is). Daarna heb ik hem een luierbroekje aangetrokken en verteld dat hij daarin kon poepen en plassen, dat zijn kleren niet nat zouden worden. Maar toch wiebelwiebelwiebel aan het ontbijt en even later wiebelwiebelwiebel bij zijn vader op schoot. Hij plaste uiteindelijk wel in het broekje en gelukkig ging hij ook poepen na een tijdje, maar net voor het slapen gaan was hij weer enorm aan het wiebelen en met zijn handje in zijn kruis.
Op de wc en het potje wil hij echtechtecht niet, maar hij houdt dus wel bewust zijn plas en poep op tot het niet meer gaat en hij het wel moet laten lopen. Ik vind het zo sneu...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 11 maart 2012 @ 13:58:54 #240
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108967597
Hoe komt dat dan, Twinkly? Wil hij graag maar ook weer niet?

Afgelopen vrijdag zijn we bij de tandarts geweest. Vol verbazing hoorde ik dat Flip nog kiezen mist. De laatste 2 zitten al wel onder het tandvlees maar zijn er nog lang niet door, en 2 zijn nog volop aan het doorkomen.
Ik was er serieus van overtuigd dat ie ze al had! Volgens de tandarts is het niet erg maar wel erg laat. Wist ik veel :D
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 11 maart 2012 @ 15:19:32 #241
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108971082
balen van die tandjes Mignonne... is idd niet leuk.... Ik vind het ook nog steeds erg jammer, Evie is een jaar geleden heel hard gevallen op dr voortanden, en dr ene tand heeft los gezeten, is wel weer vast gegroeid, maar die is ook iets gelig van kleur aan het worden. (denk dat het toch niet helemaal goed is gegaan...) En tja, het duurt nog wel ff voor ze die gaat wisselen....
*ben hard aan het duimen dat ie niet nog geler wordt, of nog erger, wel gaat ontsteken en eruit moet....).

@Vicky; Amber had dat ook gehad toch? die tand heeft het wel overleefd tot het wisselen?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 11 maart 2012 @ 20:08:22 #242
100412 mefke79
komt goed!
pi_108982755
Geen idee dat florax etc. zo slecht zijn voor de tanden :o Tienus gebruikt nu lactulose, maar die heeft nog geen tanden.
We zijn hier wel beducht op mondinfecties door de puf, maar tot nu toe valt het mee.

Beterschap voor alle zieken! Ssserpente, heerst er iets op het kdv? Hier vielen ze laatst zo met bosjes dat de ggd is ingeschakeld en er kweekjes zijn gemaakt. Het bleek een gevalletje pech, en noro en rota en dat tegelijk op 1 kdv.

Onze peuter geniet van het weer. En van zijn vriendinnetje het konijn. Sinds ze haar vriendje kwijt is en in de tuin woont (sinds ongeveer juli vorig jaar) is ze vrij schuw, behalve voor Driekus. Die mag haar nog gewoon aaien. Zit hij dus vandaag op zijn 'puppy' in de tuin een appel te eten, vraagt ie of Neel (het konijn) ook wat mag. Prima. Kijken we even later naar buiten, zitten die twee serieus een appel te delen. Dus Driekus een hap, appel richting konijn, konijn neemt een hap, Driekus draait de appel weer en neemt weer een hap. De keren erna brak ie toch maar een stukje voor haar af, maar ze at het uit zijn hand. Zooo schattig om te zien. De foto is niet heel duidelijk, ik stond binnen en wilde het beestje niet laten schrikken, maar kijk dan:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_108983752
O+
Fake it till you make it...
pi_108983857
Wat schattig Mefke O+
pi_108984464
Awww lief! O+

Twinkly, dankjewel, ik kende de term helemaal niet, en ga me eens inlezen. Heb er wel even een foto van gemaakt, als we 't toch over rotte tanden hebben: klik :'( Zo zonde...
De eerste keer dat het me echt opviel zaten er broodrestjes aan vastgeplakt, ik dacht serieus dat ze ineens bruine rottende tanden had, schrok me kapot :o
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108984719
Zo naar als er iets met de tandjes van je kind is. Jaël heeft een grijs tandje voor, je ziet het eigenlijk alleen als je het weet hij is heel licht grijs. In een week 3 kee rop haar mond gevallen :{
En ze heeft last van extreme tandplak, ziet er ongeveer uit zoals op jou foto Innepin, maar bij haar is het dus weg te poetsen.
Gebit is toch wat duidelijk zichtbaar is, ik vind gebitsverzorging ook heel belangrijk, vind het ook vreselijk dat dat ene tandje wat verkleurt is (en hij is een ietsepietsje korter, terug geschoten).

Mefke wat een lieve foto O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 11 maart 2012 @ 20:45:15 #247
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108984757
ahhh Mef wat liefffffff O+

En jeej dat is best naar die tandjes van Willow, snap dat je daar niet blij mee bent Inne... :*

en ach dan gooi ik dr ook ff een fijne voorjaarsfoto in:

ik heb even heerlijke qualitytime met Evie doorgebracht.... lekker samen gewandeld en 4 (!) speeltuintjes bezocht :o
pi_108984816
Evie O+ heerlijke mooie voorjaarsfoto!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 11 maart 2012 @ 20:47:51 #249
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108984915
ze vond dr eigen schaduw ook weer erg fascinerend .... ;) Leuk hoor :D

en Evie dr tandje was juist langer toen ze gevallen was... dacht echt dattie eruit zou vallen..maar dat is best goed bijgetrokken uiteindelijk. Behalve dus dat de kleur iets afwijkt.
pi_108986772
quote:
17s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:39 schreef innepin het volgende:
Awww lief! O+

Twinkly, dankjewel, ik kende de term helemaal niet, en ga me eens inlezen. Heb er wel even een foto van gemaakt, als we 't toch over rotte tanden hebben: klik :'( Zo zonde...
De eerste keer dat het me echt opviel zaten er broodrestjes aan vastgeplakt, ik dacht serieus dat ze ineens bruine rottende tanden had, schrok me kapot :o
Dat lijkt wel veel op wat Tyler aan zijn vampierentandjes heeft. Bij de 1 is het wel erger dan de andere. Zal de tandarts er binnenkort toch eens naar vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')