oh dat deed mijn oudste ook, die wilde ineens ook een beetje baby zijn. Ik maakte er een showtje van, mocht ze bij me op schoot liggen zoals een baby en kreeg ze flesje en dezelfde gekke toestandjes doen enzo. Ze vond het prachtigquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:08 schreef Bleie het volgende:
Ik val ook weer eens even binnen, wat gaat t hard hier zeg!
Tot nu toe nemen we alleen tijdelijk woorden over van de peuter. Zo hadden we een tijdlang 'manna' (banaan) en 'simmakaas' (pindakaas), maar die zegt ze nu allang goed. Op dit moment heeft ze geloof ik alleen 'beneden', wat ze uitspreekt als iets wat lijkt op 'leire'. Die gebruiken wij niet.
Het is ook erg in om ons bij de voornamen te noemen ipv papa en mama. Ben ik niet heel gelukkig mee...
Wickie: naar dat ze zo heftig reageerde! Misschien inderdaad toch maar even doorzetten? Mijnes heeft nooit een speen gehad, dus ik weet niet goed hoe gehecht een kindje eraan raakt.
Ik wil haar wel eindelijk écht van de flesjes af hebben. Sinds de baby er is, wil ze daar weer veel vaker uit drinken, en manlief geeft haar daar nogal eens haar zin in. Nu dus haar flessen in een kast gezet waar ze ze niet kan zien. Toch nog maar niet helemaal weggedaan... (ik heb heel neurotisch nieuwe flessen gekocht voor de baby...)
Ow, dat doet Senna ook!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:24 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, zelfs Lente doet het, en die heeft niet eens een kleiner broertje of zusje.
Als je zegt dat ze een peutertje is, roept ze standaard: "Nee! Ik is een groot baby'tje!"
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:50 schreef mignonne het volgende:
ja dat denk ik ook idd, dat ze zich ineens beseffen dat er een verschil is tussen groot en klein enzo. Ieder kind doet dat denk ik, mn buurjongetje deed het ook iig en die heeft ook geen siblings. Maar als er een broertje of zusje komt dan wordt het kind in kwestie natuurlijk wel in 1 keer met de neus op de feiten gedrukt. Het was hier echt iets wat zn intrede deed zo'n beetje aansluitend op de kraamweek![]()
Maar ik vond het wel een drollige fase![]()
gaf mij en B. de gelegenheid om ongegeneerd te knuffelen en te tutten met onze grote![]()
mn kleine heeft nu het actief zelf kusjes geven helemaal ontdekt en ik was vergeten hoe leuk ik die fase vond bij grote.ze wil ook kusjes geven aan grote die dan hard zuchtend dr spel onderbreekt, een kusje geeft en weer verder speelt
Ah, tnx... maar idd net besteld. (voor 8 euro incl. bezorgen, dus geen ramp)...quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:49 schreef Ssserpente het volgende:
Oh Estrys, ik lees je post nu pas. Wat kut, zeg. Ik vind het ook juist heel inventief van je! Helpt het niet om m beter voor te bereiden? Ik vertel Lente s avonds al wat we de volgende dag gaan doen en met wie. Heb het idee dat dat een hoor scheelt in de acceptatie.
Wauw, dat kwartje viel snel bij Minke! Heb je m al besteld? Ik heb hier nl ook drie dvd's van de Kleine Prinses. Wil ze best opsturen zodat je ze kunt kopiëren.
Ik begrijp heel goed waarvoor het dient.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:08 schreef Estrys het volgende:
Ja, het is een vreselijk ding maar als je zo'n knap kind hebt als wij dan moet je iets![]()
Ssserpente dat ding zit aan de bril vast, kan je in- en uitklappen. Zorgt ervoor dat hij niet over de bril piest.
Helpt het om te voorkomen dat hij NOG knapper wordt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:08 schreef Estrys het volgende:
Ja, het is een vreselijk ding maar als je zo'n knap kind hebt als wij dan moet je iets![]()
Ssserpente dat ding zit aan de bril vast, kan je in- en uitklappen. Zorgt ervoor dat hij niet over de bril piest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ja na de meivakantie of zomervakantie. Dit mochten we met de klas besluiten. Volgende week de eerste voorlichtingavond op andere school. Helaas voor hem misschien ook andere bso.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:29 schreef Lijnloos het volgende:
oh Meimel, da's ruk! Moet ie vanaf volgend schooljaar al?
Wat goed!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Nouhou, mijn meisje wordt ook al groot dat ze helemaal zelfstandig zonder hulp naar de wc kan!
Och, dat kan die van mij ook. Om daar vervolgens een rol wc-papier in de pot te smijten en het zeeppompje leeg te drukken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Nouhou, mijn meisje wordt ook al groot dat ze helemaal zelfstandig zonder hulp naar de wc kan!
Wheoi Senna!!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, ik had al twee keer verteld hoe netjes ze dat allemaal doet, en iedereen leest erover heenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:36 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Och, dat kan die van mij ook. Om daar vervolgens een rol wc-papier in de pot te smijten en het zeeppompje leeg te drukken.
Joh, Senna is gewoon zo goed dat het ons niet verbaastquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar, ik had al twee keer verteld hoe netjes ze dat allemaal doet, en iedereen leest erover heen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Mij verbaast ze regelmatig, hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Joh, Senna is gewoon zo goed dat het ons niet verbaast![]()
Ja maar, dan kan ik hier nooit eens juichen. Tenminste, dat kan wel, maar als niemand dan verbaasd is en even meejuicht, is ook niet heel leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:22 schreef Ssserpente het volgende:
Als het gaat om ontwikkeling verbaast Senna mij niet meer, Miss. Die gaat als een speer, da's algemeen bekend. Zo verbaas ik me ook niet meer als ik haar of Isabeau hoor praten. Maar het blijft knap natuurlijk!
*Sprint naar FB* Argh, doet het niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar, dan kan ik hier nooit eens juichen. Tenminste, dat kan wel, maar als niemand dan verbaasd is en even meejuicht, is ook niet heel leuk
Hebben jullie trouwens het ontzettend leuke filmpje van mijn dansende kleine op facebook gezien?
ik heb je facebook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar, dan kan ik hier nooit eens juichen. Tenminste, dat kan wel, maar als niemand dan verbaasd is en even meejuicht, is ook niet heel leuk
Hebben jullie trouwens het ontzettend leuke filmpje van mijn dansende kleine op facebook gezien?
En dát zijn dus de skills waarmee je verder komt in het leven!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:40 schreef Asyniur het volgende:
Mijn peuter zegt nog weinig/niks maar hij kan wel de Zwitserse vlag aanwijzen, hoe miniscuul klein ook!
LOLquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:40 schreef Asyniur het volgende:
Mijn peuter zegt nog weinig/niks maar hij kan wel de Zwitserse vlag aanwijzen, hoe miniscuul klein ook!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef simmu het volgende:
olie deed de truc![]()
namens bobby: bedankt!![]()
beest zal ook niet weglopen ofzo he
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef simmu het volgende:
sangdrax heeft nu na 3 jaar kinderen eindelijk de les geleerd. over waarom ik echt niet wil hebben dat de kinderen met de katjes kutten zonder toezicht. jammer genoeg ging die les de harde manier en loopt er nu een ravi met krassen op het gezicht. *
ravi is vanmiddag na een ruzie met selene ook tegen de verwarming geknald en met het naar bed gaan liep hij tegen een deur aan
i kid you not, dit is echt niet onze dag![]()
editSPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ps: het zijn geen diepe krassen hoor! onze katjes zijn oprecht heel kindvriendelijk. allemaal. zo zijn ze dan ook wel weer. maar toch. een krabbel is een krabbel. ravi verdiende het wel, maar het is onze taak om te zorgen dat de kinderen domweg niet in zo'n situatie komen
edit
of je quote het
[ Bericht 1% gewijzigd door simmu op 07-03-2012 19:43:29 ]Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |