abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:13:10 #51
100412 mefke79
komt goed!
pi_108812042
Estrys, klinkt als mijn peuter. Die wil ook wel eens zo uit zijn bed komen. En dan helpt er niets aan. Wij proberen ook altijd maar iets te vinden om het te doorbreken. De laatste tijd wil het nog wel eens helpen als we em na gaan doen. Dus dat wij ook gaan 'huilen' ofzo. Of klagen bij de ander dat "Driekus mij niet lief vind...".
Maar tis gewoon K*T zo'n ochtend. En ik vond de oplossing briljant, heb em zelf ook al eens ingezet. Gewoon opa bellen doet wonderen.

Ssserpente, ik meld koorts/verhoging gewoon niet op het kdv. Ik schat in of het gaat, geef van te voren pcm (en zeg daar niets van) en vertel wel dat hij niet lekker is en dat ze mogen bellen en dan bellen ze vanzelf als het echt moet, want Driekus wordt echt ziek van koorts. Ik snap best dat er regels zijn op het kdv, maar een kind kan met 39 graden koorts vrolijk en alert zijn en met 38 plat in de kar liggen, dus die getallen zeggen zo weinig. Zo snap ik ook maar niet dat ze bij ons geen pcm mogen geven, zelfs niet als we er voor tekenen vooraf. Ja, het mag, maar dan moeten we het zelf komen geven :? En dat is jammer, in ons geval, want als we bij Driekus die koorts maar onder de 38,5 houden dan gaat het prima, komt ie erboven dan is het meteen ook helemaal mis en duurt het veel langer voor ie weer beter is.

O en ik ben ook een carriere mama, mijn muppets zitten extra op het kdv vandaag zodat ik wat achterstanden kan wegwerken hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:13:42 #52
100412 mefke79
komt goed!
pi_108812049
O en webkim, welkom met je kleine grote man!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_108812087
Wij hebben een I-pot :D Was een kraamcadeautje.

pi_108812155
Gisteren op weg van het kdv naar huis had Isabeau overigens de moeder aller driftbuien. En waarom? Omdat een stoeptegel kapot was en zij vond dat papa hem moest komen repareren. En omdat de eendjes de verkeerde kant op zwommen.

Mijn hemel wat ging ze tekeer. Gewoon boos de andere kant oplopen met zo'n flinke rimpel tussen dr ogen. Net d'r mama O+

En maar krijsen en blèren met van die uithalen en snikken tussendoor. En thuis was het ineens over en gingen we knuffelen. Soms snap ik er echt he-le-maal niks van.
pi_108812176
om de geweldige ochtend hier goed te maken heeft selene wel een extra ochtend op de psz gescoord: of ik volgende week woensdag bij ravi op de groep wil komen hulpmoederen. en tsja, het komt nu eenmaal als totaalpakket hier, dus mag selene ook mee dan. ik ben benieuwd, ik zie de bui al hangen dat als het goed gaat, ik elke woensdagochtend hulpmoeder ben :P

ravi blijkt na 3 ochtenden al een privefanclub te hebben :s) ik was nog niet eens binnen toen ik hem hoorde babbelen met een andere moeder :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108812215
Haha, die iPot! :D geweldig!

Nog ochtendzonnetje dus, Mefke. :') Ikzelf ben ook niet te genieten s ochtends (hou vooral je mond tegen me), maar Lente kijkt die goede eigenschap niet geërfd te hebben. Wel lijkt ze na dr middagslaapje de laatste tijd wat meer moeite te hebben met wakker worden. Maar da's vooral een kwestie van een half uurtje bij me hangen en tutten.

Ze is nu trouwens als een half uur alleen boven op dr kamertje aan het spelen. En gisteren heeft ze zich daar ook een uur alleen vermaakt. Ze wordt groot!
pi_108812297
Jeetje Estrys, wat een ochtend! Hopelijk ben je zelf ondertussen weer tot rust gekomen.
Onze CB arts vertelde eens dat ze haar kind gewoon met pyjama aan naar school had gebracht omdat hij zich niet wilde aankleden. Het had bij haar wel geholpen :D

Ssserpente, jeetje wat een gedoe zeg! Is dat een vaste kracht?
Hoe gaat het nu met Lente?
Ik heb je buurtjes vandaag gezien ;) Die zijn deze week hier

Whaahhh Isabeau en dr Ipot :D

Nou hier een tegenslag met school voor oudste, de school gaat sluiten. Dat houdt dus in dat we ook voor Dyon op scholenjacht gaan...
pi_108812419
Die Ipot _O- Geniaal!!!

oh Meimel, da's ruk! Moet ie vanaf volgend schooljaar al?

Lente, wat goed! Ja, groot wordt ze dan zeg...
  Moderator woensdag 7 maart 2012 @ 10:34:15 #59
5428 crew  miss_sly
pi_108812554
Nouhou, mijn meisje wordt ook al groot dat ze helemaal zelfstandig zonder hulp naar de wc kan!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108812575
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:29 schreef Lijnloos het volgende:
oh Meimel, da's ruk! Moet ie vanaf volgend schooljaar al?
Ja na de meivakantie of zomervakantie. Dit mochten we met de klas besluiten. Volgende week de eerste voorlichtingavond op andere school. Helaas voor hem misschien ook andere bso.
Voor Dyon schiet het ook natuurlijk al aardig op, nog maar 1,5 jaar...
pi_108812583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Nouhou, mijn meisje wordt ook al groot dat ze helemaal zelfstandig zonder hulp naar de wc kan!
Wat goed!! *O*
pi_108812609
quote:
Och, dat kan die van mij ook. Om daar vervolgens een rol wc-papier in de pot te smijten en het zeeppompje leeg te drukken. :P
pi_108812715
quote:
Wheoi Senna!!! *O* Super!
  Moderator woensdag 7 maart 2012 @ 10:47:41 #64
5428 crew  miss_sly
pi_108812940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:36 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Och, dat kan die van mij ook. Om daar vervolgens een rol wc-papier in de pot te smijten en het zeeppompje leeg te drukken. :P
Ja maar, ik had al twee keer verteld hoe netjes ze dat allemaal doet, en iedereen leest erover heen -O-
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:49:44 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108812998
wickie, wat fijn dat het vannacht zo goed ging! *O*

En al die andere speentjesloze kids ^O^

Wat goed van Senna: alleen naar de wc! Dat is echt al groot! :o

Estrys, wat een rotochtend zeg!
Hier haal ik meestal een zonnetje uit bed, maar op andere gebieden komt het best wel voor dat Harry zich net zo als Seb gedraagt hoor. Dus je bent echt niet de enige. En zoals de rest ook al zegt: het is helemaal geen falen. Je hebt het toch prima opgelost?
pi_108813025
quote:
12s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja maar, ik had al twee keer verteld hoe netjes ze dat allemaal doet, en iedereen leest erover heen -O-
Joh, Senna is gewoon zo goed dat het ons niet verbaast O+ ;)
pi_108813065
quote:
*O*
  Moderator woensdag 7 maart 2012 @ 11:16:28 #68
5428 crew  miss_sly
pi_108813736
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:50 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Joh, Senna is gewoon zo goed dat het ons niet verbaast O+ ;)
Mij verbaast ze regelmatig, hoor :o
pi_108813919
Als het gaat om ontwikkeling verbaast Senna mij niet meer, Miss. Die gaat als een speer, da's algemeen bekend. Zo verbaas ik me ook niet meer als ik haar of Isabeau hoor praten. Maar het blijft knap natuurlijk!
pi_108814140
Ja, een vaste kracht idd, Meimel. Oudere dame al, Rotterdamse, pittig geval waar ik het meestal wel mee kan vinden juist.

En de buren zijn bij B idd. Moet ik weer zelf met de hond wandelen. :( ;)
  Moderator woensdag 7 maart 2012 @ 11:30:03 #71
5428 crew  miss_sly
pi_108814180
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:22 schreef Ssserpente het volgende:
Als het gaat om ontwikkeling verbaast Senna mij niet meer, Miss. Die gaat als een speer, da's algemeen bekend. Zo verbaas ik me ook niet meer als ik haar of Isabeau hoor praten. Maar het blijft knap natuurlijk!
Ja maar, dan kan ik hier nooit eens juichen. Tenminste, dat kan wel, maar als niemand dan verbaasd is en even meejuicht, is ook niet heel leuk -O-

Hebben jullie trouwens het ontzettend leuke filmpje van mijn dansende kleine op facebook gezien? O+
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:33:17 #72
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_108814286
quote:
12s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja maar, dan kan ik hier nooit eens juichen. Tenminste, dat kan wel, maar als niemand dan verbaasd is en even meejuicht, is ook niet heel leuk -O-

Hebben jullie trouwens het ontzettend leuke filmpje van mijn dansende kleine op facebook gezien? O+
*Sprint naar FB* Argh, doet het niet. -O- Even de laptop opnieuw opstarten!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_108814718
quote:
12s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik heb je facebook niet :{
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:51:09 #74
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_108814979
Wat een schattig filmpje van je lieve leuke meisje Miss!! O+
Geweldige dansmoves met d'r handen in de zakken en dat gegiechel!! Heerlijk!!

En je mag altijd hier juichen over Senna!
Ik moet zeggen dat ik hier wel zo goed als alles lees, maar vaak de puf niet heb om te reageren.
Of ook vaak niet om iets over Tirza te vertellen, terwijl ze in onze ogen dan toch echt wel weer 'iets' knaps heeft gedaan ofzo! Soms voelt het als binnenvallen en vaak gaat het ergens over en als ik dan denk 'ik ga reageren' dan gaat het hier zo snel dat er alweer 3 andere onderwerpen aan bod zijn geweest. :@

Nu ik er toch ben :P , gisteren zei Tirza, ipv "mama krijgt deze en Tirza deze" "Jij krijgt deze en ik pak deze!" Ik zat hier helemaal te glunderen!! O+ O+
pi_108816212
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mij verbaast ze regelmatig, hoor :o
Haha, ik maakte een grapje!
pi_108816264
Tirza O+ ook al zo'n cool kind.
pi_108816473
dat is toch ook glunderwaardig elmo O+
*O*
  Moderator woensdag 7 maart 2012 @ 12:26:29 #78
5428 crew  miss_sly
pi_108816500
Wow Elmo, dat is echt een grote ontwikkeling! Zeker even glunderen en jubelen *O*
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:40:49 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108817057
Mijn peuter zegt nog weinig/niks maar hij kan wel de Zwitserse vlag aanwijzen, hoe miniscuul klein ook! :7
pi_108817105
Tirza *O* Wat knap!

Asy, jouw kind is ook wel te knap en schattig om te hoeven praten.. beetje net als Seb, dat soort knullen hebben het niet nodig om andere dingen te kunnen 8-)
pi_108817234
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:40 schreef Asyniur het volgende:
Mijn peuter zegt nog weinig/niks maar hij kan wel de Zwitserse vlag aanwijzen, hoe miniscuul klein ook! :7
En dát zijn dus de skills waarmee je verder komt in het leven! ;)
pi_108817300
mijn jongste peuter maakt hele volzinnen :Y
helaas kan alleen selene hem verstaan :s)
pi_108817774
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:40 schreef Asyniur het volgende:
LOL
WHY? :D

Die van mij hoor de rijstwafelbus opengaan als hij een verdieping hoger in een dichte kameris. Skilllz! 8-)
pi_108818202
zeg, heeft iemand een handige tip hoe ik stickers uit bobby's vacht krijg?
:X :@
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:17:14 #85
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_108818267
uhm, trekken?! Knippen? Scheren?
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:20:00 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108818367
simmu: olie :Y

freecell, ik heb geen idee :D
Papa is een beetje Zwitserland-gek en de mannen hebben dus placemats met oa treinen en Zwitserse vlag erop. Nu ontdekte Harry dat op het (Zwitserse!) koffieapparaat van papa een miniscuul klein vlaggetjes staat (echt iets van nog geen mm) en daar staat hij nu elke ochtend op te wijzen en te roepen 8)7
Overigens kan hij ook van ongeveer 1/3 van de kantons van Zwitserland de juiste 'vlag' aanwijzen. Don't ask :X

Lijnloos *;
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:21:37 #87
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_108818421
Asy, jouw kleine menneke begint straks gewoon in 1 keer hele volzinnen te kletsen! Dan houdt 'ie de Harrymonologen!! O+
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:30:08 #88
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_108818778
Asy het praten komt vanzelf wel, althans dat horen wij ook steeds, alleen Roy vind het wel prima zo.
Vanavond gaan wij naar de eerste officiele les van de hennenoudercursus, we hebben dit al in behandeling met de logo, maar nu met andere ouders erbij.

Met Roy gaat het nu redelijk goed,we zien weer veel vooruitgang in zijn ontwikkeling.
Gisteren hebben we met MEE de papieren bekeken en doorgelezen voor de indicatie en dan gaat hij eindelijk 12 maart weg.
Wel is het zo dat Roy vrij snel terecht zou kunnen bij het dagcentrum, daar staat hij bovenaan, de papieren zijn al voorzover in orde gemaakt.
Questie van afwachten op de indicatieuren en dan afspraak maken voor behandelplan Roy.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_108819165
olie deed de truc *O*
namens bobby: bedankt! :P

beest zal ook niet weglopen ofzo he
pi_108819206
klinkt goed bar!
lekker dat jullie veel vooruitgang zien *O*
pi_108819341
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef simmu het volgende:
olie deed de truc *O*
namens bobby: bedankt! :P

beest zal ook niet weglopen ofzo he
_O-
pi_108820100
jajajaja, ik ben in het proces van schoolselectie voor selene :Y
over anderhalve week open ochtend op de ene en een afspraak om te komen kijken bij de ander *O* -O-
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:15:28 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108825527
Ben niet moe!

Slaapje schoot er vandaag bij in. ;) Maar dan val je tijdens tv kijken toch wel makkelijk in slaap. ;)
pi_108825562
aaaaw O+
pi_108827785
Ik moest een boel lezen zeg, maar daar gaan we!

*O* *O* *O* Senna *O* *O* *O*

Tirza *O*

De (bijna) speenlozen *O*

Estrys :* De oma beltruc heb ik hier helaas ook al regelmatig toegepast tijdens driftbuien waar ik haar niet uit kreeg.. Niks geen falen hoor.

Ennuh.... Verder weet ik het niet meer.

Jaël heeft echt geen ene interesses in zindelijk worden, ja ze kan benoemen waar ze hoort te plassen en vervolgens benoemen waar ze heef geplast of gepoept en dat dat niet hoort... Maar goed alles op zijn tijd, nu eerst maar richting psz en daar wennen en dan tegen de tijd dat het mooi weer word dan gaat ze lekker zonder luier de tuin in enzo :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:13:03 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108832585
Wauw, wat goed van Tirza zeg! Terecht trots! :Y

BE O+

Bar, ik weet het. Ik maak me ook geen zorgen hoor ;)
Fijn dat er bij Roy nog steeds vooruitgang in zit.
pi_108833104
sangdrax heeft nu na 3 jaar kinderen eindelijk de les geleerd. over waarom ik echt niet wil hebben dat de kinderen met de katjes kutten zonder toezicht. jammer genoeg ging die les de harde manier en loopt er nu een ravi met krassen op het gezicht. *

ravi is vanmiddag na een ruzie met selene ook tegen de verwarming geknald en met het naar bed gaan liep hij tegen een deur aan

i kid you not, dit is echt niet onze dag :N :'(

SPOILER: *
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108833195
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef simmu het volgende:
sangdrax heeft nu na 3 jaar kinderen eindelijk de les geleerd. over waarom ik echt niet wil hebben dat de kinderen met de katjes kutten zonder toezicht. jammer genoeg ging die les de harde manier en loopt er nu een ravi met krassen op het gezicht. *

ravi is vanmiddag na een ruzie met selene ook tegen de verwarming geknald en met het naar bed gaan liep hij tegen een deur aan

i kid you not, dit is echt niet onze dag :N :'(

SPOILER: *
edit

ps: het zijn geen diepe krassen hoor! onze katjes zijn oprecht heel kindvriendelijk. allemaal. zo zijn ze dan ook wel weer. maar toch. een krabbel is een krabbel. ravi verdiende het wel, maar het is onze taak om te zorgen dat de kinderen domweg niet in zo'n situatie komen

edit

of je quote het :')

[ Bericht 1% gewijzigd door simmu op 07-03-2012 19:43:29 ]
pi_108838696
Ik kom me hier ook melden met Thomas :W Afgelopen zaterdag had hij zijn verjaardagsfeestje waar hij zich uiteraard kostelijk geamuseerd heeft met zijn neefjes en nichtjes. Het huis was een bende, maar dat kon de pret niet drukken.

Een lekker dessertje kon er ook wel in :)

En afgelopen maandag heeft hij voor de eerste keer op het potje geplast bij de onthaalmoeder. Je moet iets als je jarig bent ;)
pi_108839429
thomas :W

ik dacht al gefeliciteerd te hebben, maar da's nooit genoeg natuurlijk :P *O*
en op het potje geplast *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')