SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ja na de meivakantie of zomervakantie. Dit mochten we met de klas besluiten. Volgende week de eerste voorlichtingavond op andere school. Helaas voor hem misschien ook andere bso.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:29 schreef Lijnloos het volgende:
oh Meimel, da's ruk! Moet ie vanaf volgend schooljaar al?
Wat goed!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Nouhou, mijn meisje wordt ook al groot dat ze helemaal zelfstandig zonder hulp naar de wc kan!
Och, dat kan die van mij ook. Om daar vervolgens een rol wc-papier in de pot te smijten en het zeeppompje leeg te drukken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Nouhou, mijn meisje wordt ook al groot dat ze helemaal zelfstandig zonder hulp naar de wc kan!
Wheoi Senna!!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, ik had al twee keer verteld hoe netjes ze dat allemaal doet, en iedereen leest erover heenquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:36 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Och, dat kan die van mij ook. Om daar vervolgens een rol wc-papier in de pot te smijten en het zeeppompje leeg te drukken.
Joh, Senna is gewoon zo goed dat het ons niet verbaastquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar, ik had al twee keer verteld hoe netjes ze dat allemaal doet, en iedereen leest erover heen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Mij verbaast ze regelmatig, hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Joh, Senna is gewoon zo goed dat het ons niet verbaast![]()
Ja maar, dan kan ik hier nooit eens juichen. Tenminste, dat kan wel, maar als niemand dan verbaasd is en even meejuicht, is ook niet heel leukquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:22 schreef Ssserpente het volgende:
Als het gaat om ontwikkeling verbaast Senna mij niet meer, Miss. Die gaat als een speer, da's algemeen bekend. Zo verbaas ik me ook niet meer als ik haar of Isabeau hoor praten. Maar het blijft knap natuurlijk!
*Sprint naar FB* Argh, doet het niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar, dan kan ik hier nooit eens juichen. Tenminste, dat kan wel, maar als niemand dan verbaasd is en even meejuicht, is ook niet heel leuk
Hebben jullie trouwens het ontzettend leuke filmpje van mijn dansende kleine op facebook gezien?
ik heb je facebook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja maar, dan kan ik hier nooit eens juichen. Tenminste, dat kan wel, maar als niemand dan verbaasd is en even meejuicht, is ook niet heel leuk
Hebben jullie trouwens het ontzettend leuke filmpje van mijn dansende kleine op facebook gezien?
En dát zijn dus de skills waarmee je verder komt in het leven!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:40 schreef Asyniur het volgende:
Mijn peuter zegt nog weinig/niks maar hij kan wel de Zwitserse vlag aanwijzen, hoe miniscuul klein ook!
LOLquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:40 schreef Asyniur het volgende:
Mijn peuter zegt nog weinig/niks maar hij kan wel de Zwitserse vlag aanwijzen, hoe miniscuul klein ook!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef simmu het volgende:
olie deed de truc![]()
namens bobby: bedankt!![]()
beest zal ook niet weglopen ofzo he
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:23 schreef simmu het volgende:
sangdrax heeft nu na 3 jaar kinderen eindelijk de les geleerd. over waarom ik echt niet wil hebben dat de kinderen met de katjes kutten zonder toezicht. jammer genoeg ging die les de harde manier en loopt er nu een ravi met krassen op het gezicht. *
ravi is vanmiddag na een ruzie met selene ook tegen de verwarming geknald en met het naar bed gaan liep hij tegen een deur aan
i kid you not, dit is echt niet onze dag![]()
editSPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ps: het zijn geen diepe krassen hoor! onze katjes zijn oprecht heel kindvriendelijk. allemaal. zo zijn ze dan ook wel weer. maar toch. een krabbel is een krabbel. ravi verdiende het wel, maar het is onze taak om te zorgen dat de kinderen domweg niet in zo'n situatie komen
edit
of je quote het
[ Bericht 1% gewijzigd door simmu op 07-03-2012 19:43:29 ]Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |