quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. Lees je in in het partijprogramma. PvdD is een oneissue partij. PVV alles behalve.
Neem aan dat je nog wel eens dingen terug hebt gekeken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de tijd dat ik politiek actief bekeek
Jezus christus man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Super = grote friet speciaal met een frikandel.
Super oorlog = grote friet met pinda en mayo en een frikandel.
Maar inderdaad, de eerste keer dat ik een frietje oorlog bestelde hier flikkerden ze er uien overheen!!!!
Niet genoeg om een hele uitgesproken mening te vormen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem aan dat je nog wel eens dingen terug hebt gekeken?
Praat je nu ook met een zachte G?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb de omgekeerde route bewandeld en de gouden triangel bewandeld (Zuid-Holland, Zeeland, Brabant) en praat hier over friet en in Zuid-Holland bestel ik patat natuurlijk.
Als ik filmpjes van Fortuyn zie vind ik het altijd vreselijk jammer dat die man is omgelegd. Dat was gewoon de toekomstig premier van Nederland. Had echt alles om het tot een geweldig grote politicus te schoppen. (Was hij eigenlijk al, maargoed).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Fortuyn is omgelegd omdat hij zo extreem gedemoniseerd is en een of andere gek op stond.
NU hebben we Wilders. Was NOOIT gebeurd als Fortuyn was aangebleven. Daarom vraag ik me af of ze spijt hebben.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jezus christus man.
Geen wonder dat niemand je begrijpt. Heb je dat zelf verzonnen of zo?
Wat een onzin zegquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Fortuyn is omgelegd omdat hij zo extreem gedemoniseerd is en een of andere gek op stond.
NU hebben we Wilders. Was NOOIT gebeurd als Fortuyn was aangebleven. Daarom vraag ik me af of ze spijt hebben.
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor de tijd dat ik politiek actief bekeek
Fortuyn was alles behalve racist. Wilde gewoon immigratie toelaten, alleen met een maximum van 25k per jaar en Alleen politiek vluchtelingen, geen "gelukszoekers".quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is op zich ook wel zo. Geert heeft ook niet eens een 1000e van de charisma en zeker niet van de intelligentie die een Fortuyn had. Maar het blijven pleurisracisten die ik kan missen als kiespijn
quote:edereen heeft wel een liefde voor iets geks of iets aparts. Zo Moeilijk heeft dat met rasfriet super. In een interview met State Magazine van een lange tijd terug viel het al op, en als je goed naar hun teksten luistert, kun je het moeilijk over het hoofd hebben gezien. Rasfriet super wordt ook wel de koning onder de friet genoemd, maar dan wel met kipcorn of dergelijke; die moet je er snel onderuit halen anders wordt het zompig. Ik vroeg hen dan ook hoe die liefde tegenover rasfriet super is ontstaan. De jongens moeten lachen en Rosco vertelt: "Iedereen die bij ons voor het eerst op bezoek komt, laten we altijd rasfriet super eten. Het is gewoon iets waarmee we zijn opgegroeid. Een rasfriet super is eigenlijk echt iets Nijmeegs. Natuurlijk verkopen ze het in andere steden ook, maar daar kennen ze geen rasfriet super. Rasfriet super is gewoon heerlijke friet en dan heb je mayo, curry en uitjes en daaronder heb je dan of een frikandel, kipcorn of kaassouflé." Ik vraag hen of het gewoon niet handiger is om die kipcorn of dergelijke er gewoon meteen uit te halen. Nosa gaat er fel op in en antwoordt: "Nee, nee, nee! Je moet ze juist laten, het moet een beetje juicy worden. Dat de stoom mee gaat werken weet je wel? Dit eten wij gewoon wekelijks."
Gast.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin zegFortuyn is koud gemaakt omdat het een pleurisracist was en omdat de maatschappij tegen hem in bescherming genomen moest worden.
Ik hoor er hetzelfde over als wat jij nu zegt ja. Interesseert me daarom ook niet genoeg om me er in te verdiepen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah vandaar.![]()
Ach Pimmetje was een recalcitrante nicht, een beetje de PietVerdriet van de politiek. Zijn charisma en het feit dat hij Melkert te kakken zetten maakte hem immens populair.
Wilders doet in feite niet anders. Inhoudelijk stelde het geen drol voor. Heb zelfs die boeken van Professor Pim nog gelezen
Relax.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin zegFortuyn is koud gemaakt omdat het een pleurisracist was en omdat de maatschappij tegen hem in bescherming genomen moest worden.
Ik vind het echt apart hoe snel je blijkbaar bepaalde delen van een accent overneemt. Wordt er als ik terugga naar nijmegen regelmatig van beschuldigd half Rotterdams te praten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man. Ben geen Brabander.
Wat zeg je dat weer heerlijk genuanceerdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tilburg toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man. Ben geen Brabander.
Dus omdat ie negers en Marokkanen neukte was het geen racist? Goeie argumentquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fortuyn was alles behalve racist. Wilde gewoon immigratie toelaten, alleen met een maximum van 25k per jaar en Alleen politiek vluchtelingen, geen "gelukszoekers".
Zei meermaals dat Marokkaanse probleemjongeren ons probleem waren, niet van Marokko. Dat terugsturen barbaars is. Et cetera.
Neukte Marokkanen en negers. Dan ben je geen racist hoor
Dat zeg ik, niet haten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Caland, serieus wat een onzin man.
Je weet niet waar je over praat dus ik laat Et hierbij. Ik heb Fortuyn meermaals gesproken en weet dat hij geen racist was. Hij was voor stimulatie van integratie en alleen noodgedwongen immigratie. Dat maakt je geen racist, dat maakt je econoom.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
er staat nog kipcorn ook... wat een zwak pleidooi.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Caland, serieus wat een onzin man.
Ja, mocro's eten het met kipkorn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
er staat nog kipcorn ook... wat een zwak pleidooi.
Ach m'n vriendin lacht me uit dat ik bepaalde 'r' als een halve j uitspreek en sommige maten hier uit de buurt zeggen dat ik weer een Zeeuws accent heb dat ik zelf totaal niet hoor en onzin vind. Ze hebben me echter nog nooit een Brabants accent verweten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het echt apart hoe snel je blijkbaar bepaalde delen van een accent overneemt. Wordt er als ik terugga naar nijmegen regelmatig van beschuldigd half Rotterdams te praten.![]()
Gs eens wat interviews bekijken. Dan snap je er misschien ooit wat meer van.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus omdat ie negers en Marokkanen neukte was het geen racist? Goeie argument
Als je ontkent dat Fortuijn een racist was ben je net zo dom(of kortzichtig) als die debieltjes die beweren dat Wilders geen racist is en dat ie geen hekel aan moslims heeft.
Ach hou op, schaam me er genoeg voor. Volgend jaar SC als het goed is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tilburg toch?
Misschien kan je een keer naar Willem II gaan, naar Feyenoord ga je toch nooit!
Gelukkig maar. Ik heb altijd het idee dat Brabanders een spraakgebrek hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach m'n vriendin lacht me uit dat ik bepaalde 'r' als een halve j uitspreek en sommige maten hier uit de buurt zeggen dat ik weer een Zeeuws accent heb dat ik zelf totaal niet hoor en onzin vind. Ze hebben me echter nog nooit een Brabants accent verweten.
Weet je hoeveel serial killers er in de VS rondlopen die negerinnen meth hoertjes neuken om ze daarna af te slachten terwijl ze onder de kkk tattoos zitten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat dus ik laat Et hierbij. Ik heb Fortuyn meermaals gesproken en weet dat hij geen racist was. Hij was voor stimulatie van integratie en alleen noodgedwongen immigratie. Dat maakt je geen racist, dat maakt je econoom.
Zijn opvattingen over de islam waren ietwat extreem maar nogmaals: als je tot twee keer toe een marokkaan als partner hebt en negers wipt, ben je per definitie geen racist. Die doen zoiets exht niet hoor.
Ik vind 't bij vrouwen wel schattig. Bij mannen meerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb altijd het idee dat Brabanders een spraakgebrek hebben.
Ga eens wat intervieuws lezen. Lees je eens in...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gs eens wat interviews bekijken. Dan snap je er misschien ooit wat meer van.
En ja, Wilders is een racist. Pim niet.
Just kidding.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach hou op, schaam me er genoeg voor. Volgend jaar SC als het goed is.
Komt omdat de club een geweldige uitstraling heeft die zelfs mensen aan de andere kant van het land aanspreekt. Vergis je niet in de hoeveelheid Feyenoorders die nog uit Zeeland komen hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Just kidding.
Valt me sowieso op dat weinig gasten van het F'Noord topic daadwerkelijk Rotterdammer zijn.
... Hoe is dat relevantquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Weet je hoeveel serial killers er in de VS rondlopen die negerinnen meth hoertjes neuken om ze daarna af te slachten terwijl ze onder de kkk tattoos zitten?
Sowieso gaat vanaf Tilly rechtstreeks een trein naar Roffa toch? Is opzich nog best wel een klein eindje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach hou op, schaam me er genoeg voor. Volgend jaar SC als het goed is.
Nja...ik sta voor de Kuip vanaf mijn flatje in iets meer dan een uur en dat vind ik echt niet lang en vervelend ofzo. Trein gaat ook rechtstreeks naar R'dam CS dus is sowieso prima te doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso gaat vanaf Tilly rechtstreeks een trein naar Roffa toch? Is opzich nog best wel een klein eindje.
Heb nu ook niet echt zin om over politiek te gaan discussieren zeker niet in dit topic.quote:
Dat is echt niks man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...ik sta voor de Kuip vanaf mijn flatje in iets meer dan een uur en dat vind ik echt niet lang en vervelend ofzo.
Zeker niet. Maar het blijft wel een uur reistijd die je moet hebben, heb geen straaljager ofzo om na het voetballen op zondag in 7 minuten naar Rotterdam te vliegen.quote:
Nep Feyenoorder zelfs ik ben in een kwartier op R'dam CSquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...ik sta voor de Kuip vanaf mijn flatje in iets meer dan een uur en dat vind ik echt niet lang en vervelend ofzo. Trein gaat ook rechtstreeks naar R'dam CS dus is sowieso prima te doen.
Je moet wat voor je cluppie overhebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar het blijft wel een uur reistijd die je moet hebben, heb geen straaljager ofzo om na het voetballen op zondag in 7 minuten naar Rotterdam te vliegen.
Oh dan ben je snel op je werk. Hoeveel vraag je voor je kontje? Sinds Pim dood is vast wat minder druk daar?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nep Feyenoorder zelfs ik ben in een kwartier op R'dam CS
Heb je gelijk in en daarom volgend jaar dus ook een SC in de planning.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet wat voor je cluppie overhebben
Je kennis en uitspraken over de politiek hier doen anders vermoeden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ga eens wat intervieuws lezen. Lees je eens in...![]()
Volgens mij heb je geen idee hoeveel ik lees, hoeveel intervieuws ik heb gezien en hoeveel ik de politiek volg. Wilders is een racist, Fortuijn was een racist. Punt.
Sta in Den Haag die geven meer fooi. Gierige Rotterdammersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh dan ben je snel op je werk. Hoeveel vraag je voor je kontje? Sinds Pim dood is vast wat minder druk daar?
en dan wel nog een half uur naar De Kuip he.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nep Feyenoorder zelfs ik ben in een kwartier op R'dam CS
Dat het simpele feit dat Fortuyn t met negers en Mocro's deed niks zegt over dat hij wel of geen racist isquote:
Je bent straatmuzikant?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta in Den Haag die geven meer fooi. Gierige Rotterdammers
Zuiderpark was 35 min fietsen maar in de jaren 90 speelde die onderaan eerste divisie en kende ik die club geeneensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
en dan wel nog een half uur naar De Kuip he.
als je voor ADO was geweest was je binnen 10 minuten bij je club
Gast je noemt me net zelf een horetjequote:
quote:
Prioriteiten stellen he. Ik kon 5 jaar geleden wekelijks geld verdienen als ik op zondag zou gaan voetballen. 50 euro bij winst, 20 bij gelijkspel, sowieso 700 op jaarbasis vast. Maar een vriendenteam op zaterdag opgericht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar het blijft wel een uur reistijd die je moet hebben, heb geen straaljager ofzo om na het voetballen op zondag in 7 minuten naar Rotterdam te vliegen.
Zeker in 1995 fan geworden van ajax. Successupportersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zuiderpark was 35 min fietsen maar in de jaren 90 speelde die onderaan eerste divisie en kende ik die club geeneens
Hier zes uur. Ga ook pitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga nu echt slapen. Wekker gaat weer om kwart voor 8.
Succes morgenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ja man op mijn 2de levensjaar Feyenoord nog ff gesupporterd maar op mijn 5de toch maar voor het resultaat gekozen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker in 1995 fan geworden van ajax. Successupporters
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
Welterusten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier zes uur. Ga ook pitten.
Truste!
Klopt, maar je zult zelf ook wel weten dat het nogal een lastige keuze is tussen je vaste voetbalmaten of elke zondag in je eentje naar Rotterdam reizen en er geld op toe te leggen. Helemaal stoppen met voetbal is ook niet echt een optie, daarvoor vind ik het te leuk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen he. Ik kon 5 jaar geleden wekelijks geld verdienen als ik op zondag zou gaan voetballen. 50 euro bij winst, 20 bij gelijkspel, sowieso 700 op jaarbasis vast. Maar een vriendenteam op zaterdag opgericht.
Ik kreeg vandaag van zo'n taffeshoer in Den Haag 30 cent.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta in Den Haag die geven meer fooi. Gierige Rotterdammers
Ach alle successupporters die wij hadden zijn inmiddels wel weer opgerot denk je niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man op mijn 2de levensjaar Feyenoord nog ff gesupporterd maar op mijn 5de toch maar voor het resultaat gekozen.
No offense. Vind je een toffe gozer. Maar dat je politieke voorkeur uitgaat naar een racist valt me een beetje tegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kennis en uitspraken over de politiek hier doen anders vermoeden.
Ik ben klaar met de discussie, je vooroordelen uit culturele grondslag zijn te groot om ooit een normale discussie hierover met je te voeren. Jij zal hoe dan ook blijven vinden dat Fortuyn racist is, ook al zijn er uren beeldmateriaal die dat tegenspreken.
True, voor mij is en was de situatie ook anders. Rij al vanaf m'n 7e gratis met m'n pa mee vanaf nijmegen. Sowieso pas op m'n 18e zelf m'n SCC gaan betalen. En nu dus meestal wat kortere reistijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar je zult zelf ook wel weten dat het nogal een lastige keuze is tussen je vaste voetbalmaten of elke zondag in je eentje naar Rotterdam reizen en er geld op toe te leggen. Helemaal stoppen met voetbal is ook niet echt een optie, daarvoor vind ik het te leuk.
Maargoed, volgend jaar ben ik wrs om de 2 weken in de Kuip te vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:11 schreef Caland het volgende:
[..]
True, voor mij is en was de situatie ook anders. Rij al vanaf m'n 7e gratis met m'n pa mee vanaf nijmegen. Sowieso pas op m'n 18e zelf m'n SCC gaan betalen. En nu dus meestal wat kortere reistijd.
Ik ook helaas niet gebeurd. Ik kan niet verklaren hoe ik supporter ben geworden maar weet wel dat ik het van Ajax ben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach alle successupporters die wij hadden zijn inmiddels wel weer opgerot denk je niet?
Ben er zelf altijd wel een voorstander dat mensen hun locals supporten
Gast. Ik stem al mijn hele leven so far SP. Wat weet je nou precies over mijn politieke voorkeur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
No offense. Vind je een toffe gozer. Maar dat je politieke voorkeur uitgaat naar een racist valt me een beetje tegen.
Slaap lekker
Ach, zolang jij af en toe een wedstrijd bezoekt ben je al een stuk fanatieker dan de gemiddelde 'supporter'quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook helaas niet gebeurd. Ik kan niet verklaren hoe ik supporter ben geworden maar weet wel dat ik het van Ajax ben.
Daarom ben jij ook een andere persoon dan ik ben. Sommige mensen snappen ook niet dat jij blij bent dat een Nederlandse politicus vermoord is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:13 schreef inZanity het volgende:
Zelf voetballen boven Feyenoord verkiezen snap ik dus echt niet he
SPquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast. Ik stem al mijn hele leven so far SP. Wat weet je nou precies over mijn politieke voorkeur..
Ik vind Alleen dat Fortuyn geen racist was. Punt.
Tevens, slaap lekker.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook een andere persoon dan ik ben. Sommige mensen snappen ook niet dat jij blij bent dat een Nederlandse politicus vermoord is.
Doe ik ook, maar zo'n treinkaartje alleen naar Amsterdam en terug is toch al 30 euro en ik ben momenteel toch wel een arme student.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach, zolang jij af en toe een wedstrijd bezoekt ben je al een stuk fanatieker dan de gemiddelde 'supporter'
SPquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
SPDan heb ik niks over je politieke voorkeur gezegd
Ho ho ik heb nooit gezegd dat ik er blij om ben hoor, integendeel. Al moet ik zeggen dat ik er geen seconde wakker om lig maar dat is wat anders.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook een andere persoon dan ik ben. Sommige mensen snappen ook niet dat jij blij bent dat een Nederlandse politicus vermoord is.
Ook nog met die 40% korting ja?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar zo'n treinkaartje alleen naar Amsterdam en terug is toch al 30 euro en ik ben momenteel toch wel een arme student.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
SP
je bent toch geen communist man.
Allemaal VVD stemmen. ALLES VOOR DE RIJKEN
Ik vind Pechtold juist een hele sympathieke vent.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de laatste paar keer D66 gestemd. Al vind ik Pechtold wel een ongelooflijke paardenlul om Hans zijn woorden te lenen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
Die Volkert van der G komt over 2 jaar alweer vrij man, de tijd gaat snel.
Die verkast natuurlijk gewoon naar het tropische eilandje waar zijn vriendin al jaren zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
Die Volkert van der G komt over 2 jaar alweer vrij man, de tijd gaat snel.
Brave New Worldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die verkast natuurlijk gewoon naar het tropische eilandje waar zijn vriendin al jaren zit.
Weet je waarom ze (lees de rijke elite) Pim hebben omgelegd?
Omdat hij tegen de JSF wilde gaan stemmen. Daar kon men zo godsgruwelijk veel geld mee verdienen dat ze daarom van hem af moesten.
Niet voor niets is Mattje Herben nu ondervoorzitter vaste Kamercommissie voor Defensie
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:22 schreef Caland het volgende:
Volkert van der G. De man die verantwoordelijk was voor het niet doorgaan van een volksfeest op de Coolsingel na de gewonnen UEFA cup.
Gewoon stemmen bij wiens verhaal je een goed gevoel krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de laatste paar keer D66 gestemd. Al vind ik Pechtold wel een ongelooflijke paardenlul om Hans zijn woorden te lenen.
Ik wil best met bewijzen komen. Zo moeilijk is het namelijk niet. Heeft ook niets met hogere of zweverige machten te maken.quote:
Weet niet waar jij was maar we zijn zelfs nog op de bordes geklommen. Was echt wel dikke party.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:22 schreef Caland het volgende:
Volkert van der G. De man die verantwoordelijk was voor het niet doorgaan van een volksfeest op de Coolsingel na de gewonnen UEFA cup.
Dat is juist het probleem alle programma's rond de verkiezingen draaien om de fractieleiders en komt helemaal niks te weten over het programma wat ze bieden. Daarom heb ik mijn ehm afkeer is een groot woord voor Pechtold opzij gezet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon stemmen bij wiens verhaal je een goed gevoel krijgt.
Ene keer zijn er zware bezuinigingen nodig, paar jaar later dan weer meer oog voor een sociaal beleid.
Je hebt allebei nodig om als samenleving te kunnen functioneren.
Nee maar een hoger bedrag noemen in deze discussie kan geen kwaadquote:
Nee. Ik luisterde net ook naar jouw gezanik over POL. Dus nu luister jij maar lekker naar mijn BNW-verhaaltje.quote:
Gezellig man, lekker rellen bij de bloemenzee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet niet waar jij was maar we zijn zelfs nog op de bordes geklommen. Was echt wel dikke party.
Mijn gezanik over POL. Ik heb amper wat gezegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee. Ik luisterde net ook naar jouw gezanik over POL. Dus nu luister jij maar lekker naar mijn BNW-verhaaltje.
Serieus man, ging aardig los allemaal. Echt op zn Feyenoords een feestje vieren... Alleen de officiele huldeging ontbrak maar who cares. Was toch donker.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezellig man, lekker rellen bij de bloemenzee.
Ik was toen in café trianon, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |