Ik bedoel het niet gemeen. Maar die Caland woont nu al zolang in Rotterdam. Dan verwacht je zulke schrijnende uitspraken gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé jonge! Rustig aan he appetjoek!
Ik vond Pim Fortuyn in tegenstelling tot Geert Wilders wel altijd met fatsoenlijke argumenten komen. Dan kon je het er alsnog niet mee eens zijn, maar het sloeg tenminste nog ergens op.quote:
Wilders demoniseert zichzelf meer dan anderen doen hoor. Maak je daar maar niet druk over.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees je in knuffelturk. Ben zelf SP stemmer maar wat je nu zegt is een beetje naïef. Vraag me altijd af of demoniserende mensen (zoals bij Pim) achteraf geen spijt ebben.
2 jaar is niet echt lang. En ze weten hier altijd wat ik bedoel als ik een frietje bestel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet gemeen. Maar die Caland woont nu al zolang in Rotterdam. Dan verwacht je zulke schrijnende uitspraken gewoon niet.
De echte Caland zou niet eens weten wat friet was. Doe je naam wat eer aan schavuit!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten is verlaten.
Tevens is Brabant inderdaad een soort tumor van nederland.
Lees je in?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees je in knuffelturk. Ben zelf SP stemmer maar wat je nu zegt is een beetje naïef. Vraag me altijd af of demoniserende mensen (zoals bij Pim) achteraf geen spijt ebben.
Klopt. Grappig genoeg worden grote delen van Fortuyns gedachtegoed nu veel te laat doorgevoerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond Pim Fortuyn in tegenstelling tot Geert Wilders wel altijd met fatsoenlijke argumenten komen. Dan kon je het er alsnog niet mee eens zijn, maar het sloeg tenminste nog ergens op.
Ik heb de omgekeerde route bewandeld en de gouden triangel bewandeld (Zuid-Holland, Zeeland, Brabant) en praat hier over friet en in Zuid-Holland bestel ik patat natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet gemeen. Maar die Caland woont nu al zolang in Rotterdam. Dan verwacht je zulke schrijnende uitspraken gewoon niet.
Super = groot, friet = patat, oorlog = mayo , pinda (optioneel ui)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
[..]
2 jaar is niet echt lang. En ze weten hier altijd wat ik bedoel als ik een frietje bestel.
Behalve bij friet super oorlog, maargoed.
kei = kanker?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Super = groot, friet = patat, oorlog = mayo , pinda (optioneel ui)
Dan moet je nu 15 zijn of zo. Hij is net 10 jaar dood man...quote:
Is op zich ook wel zo. Geert heeft ook niet eens een 1000e van de charisma en zeker niet van de intelligentie die een Fortuyn had. Maar het blijven pleurisracisten die ik kan missen als kiespijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond Pim Fortuyn in tegenstelling tot Geert Wilders wel altijd met fatsoenlijke argumenten komen. Dan kon je het er alsnog niet mee eens zijn, maar het sloeg tenminste nog ergens op.
Pretenderen is niet hetzelfde als daadwerkelijk zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. Lees je in in het partijprogramma. PvdD is een oneissue partij. PVV alles behalve.
Super = grote friet speciaal met een frikandel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Super = groot, friet = patat, oorlog = mayo , pinda (optioneel ui)
Voor de tijd dat ik politiek actief bekeekquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan moet je nog 15 zijn of zo. Hij is net 10 jaar dood man...
dat is wat bot gesteld maar in principe heb je gelijkquote:
Waarom zeg je niet gewoon: Grote oorlog met frikandel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Super = grote friet speciaal met een frikandel.
Super oorlog = grote friet met pinda en mayo en een frikandel.
Maar inderdaad, de eerste keer dat ik een frietje oorlog bestelde hier flikkerden ze er uien overheen!!!!
Ik bedoel meer dat Fortuyn is omgelegd omdat hij zo extreem gedemoniseerd is en een of andere gek op stond.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wilders demoniseert zichzelf meer dan anderen doen hoor. Maak je daar maar niet druk over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |