Ik zag hem ook posten in het GTST-topic. inZanity is stiekem een hele lieve gevoelige jongenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ho...ontdekken we hier een kant van inZanity die we nog niet kenden?
Inderdaad. PVV is een van de meest linkse partijen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee begin ik hier ook niet aan zeker niet als de stelling dusdanig onwaar is.
Rasfriet en kreukelfriet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat weten we. Daarom eet je raspatat en kreukelfriet.
Hij knuffelt kuikentjes op de kinderboerderij en fapt op Marianne Thieme ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ho...ontdekken we hier een kant van inZanity die we nog niet kenden?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
PVV is technisch gezien juist erg links op het spectrum.
Maar laten we deze discussie niet gaan voeren nu
Frietquote:
Beter Thieme dan Agnes Kant (Jij was een SP stemmer tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij knuffelt kuikentjes op de kinderboerderij en fapt op Marianne Thieme ?
Houd je ONZ-discussies in ONZ aub.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Friet
Flikker lekker op naar Brabant met je friet
Joekelsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:43 schreef Caland het volgende:
Ik snap al helemaal niet waarom je in Rotterdam naar zo'n paupertoko als de KFC moet. Het stikt van de buitenlandse vreettentjes, en vooral die zwartjoekels weten toch wel een stuk beter hoe je kip moet bereiden.
Ook alleen maar omdat ik met moeder de vrouw mee moet kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag hem ook posten in het GTST-topic. inZanity is stiekem een hele lieve gevoelige jongen
Gaat ook niet om hun plaats in het politieke spectrum, maar om de idiote ideëen en partijleden die ze hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. PVV is een van de meest linkse partijen..
Alleen door hun immigratiebeleid gaan gekkies gelijk lopen krijsen dat ze extreemrechts zijn.
Ik mis Pim.
Pimquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. PVV is een van de meest linkse partijen..
Alleen door hun immigratiebeleid gaan gekkies gelijk lopen krijsen dat ze extreemrechts zijn.
Ik mis Pim.
Dat is een hele andere discussie alleen, maar laten we daar inderdaad niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat ook niet om hun plaats in het politieke spectrum, maar om de idiote ideëen en partijleden die ze hebben.
Het is dat je vandaag zowaar iets positiefs over Ajax zei.quote:
Hé jonge! Rustig aan he appetjoek!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Friet
Ah, jammer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ik met moeder de vrouw mee moet kijken
Lees je in knuffelturk. Ben zelf SP stemmer maar wat je nu zegt is een beetje naïef. Vraag me altijd af of demoniserende mensen (zoals bij Pim) achteraf geen spijt ebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een one issue partij die op die ene issue uiterst rechts is is ook gewoon een rechtse partij.
Even als homo's onder elkaar.... die Roemer is best een lekker ventje hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter Thieme dan Agnes Kant (Jij was een SP stemmer toch)
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
Twisterfries van de burgerking vind ik ook wel goed te doen trouwens.
Haten is verlaten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Friet
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Even als homo's onder elkaar.... die Roemer is best een lekker ventje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |