El Avivquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eerst had je Turkse pizza's. Toen kwam el aviv met de kapsalon.
Mijn Galatasarayhooliganturk maakt voor mij Turkse Pizza's met kapsalonvulling.
en tevens EWWWWW.
Mij dus ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt de hele dag kip eten man. Daar kan je me ook letterlijk 's nachts voor wakker maken.
Vieze jodentokoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tel AvivAlleen om die naam al zal ik er nooit eten
Die tent is zo afgrijselijk smerig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kapsalon op de oude binnenweg naast de mac is het best.
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt de hele dag kip eten man. Daar kan je me ook letterlijk 's nachts voor wakker maken.
Ik heb ooit in een Mac in de Amsterdamse binnenstad ook ratten zien lopen man. Was blij dat ik daar alleen maar een Chocomel had gehaald.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die tent is zo afgrijselijk smerig.. Heb daar de kakkerlakken over de muur zien lopen. NOOIT meer.
Tevens nog fout ook: El avive op de schiedamseweg is de beste. Zij vonden m immers uit.
Rotterdam hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die tent is zo afgrijselijk smerig.. Heb daar de kakkerlakken over de muur zien lopen . NOOIT meer.
Tevens nog fout ook: El avive op de schiedamseweg is de beste. Zij vonden m immers uit.
Die heb ik wel eens hier laten bezorgen. Vond het niet veel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die tent is zo afgrijselijk smerig.. Heb daar de kakkerlakken over de muur zien lopen. NOOIT meer.
Dollo-dip noemen we dat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik m'n patat op en staat hier nog een vol bakje fritessaus. Volgende keer m'n geld iets beter besteden.
Hij werd toen zelf wakker gemaakt door Willibrord. Dat waren nog eens tijden.quote:
Je maakt een grap? PVV is niet gewoon rechts PVV is extreem rechts. Fascistenclubjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Kan het linkser dan de PVV dan?
Je hebt wel een voorliefde voor afwijkende patatvormen he.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens hier laten bezorgen. Vond het niet veel.
Je moet echt die toko naast de mac nog een kans gevenGoed veel vlees, hele verse salade ennnn kreukelfriet
![]()
Bitch please, wil je het ECHT lekker maken neem je aardappelschijfjes in je kapsalon ipv. Friet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet echt die toko naast de mac nog een kans gevenGoed veel vlees, hele verse salade ennnn kreukelfriet
![]()
Vreselijke partij idd, maar vind de stap van MacDonalds naar PVV nogal groot.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je maakt een grap? PVV is niet gewoon rechts PVV is extreem rechts. Fascistenclubje
Goed vlees bestaat niet. Vlees is altijd fout. Zeker bij zulke toko's.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij werd toen zelf wakker gemaakt door Willibrord. Dat waren nog eens tijden.
Ik geef geen fuck.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goed vlees bestaat niet. Vlees is altijd fout. Zeker bij zulke toko's.
Ho...ontdekken we hier een kant van inZanity die we nog niet kenden?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goed vlees bestaat niet. Vlees is altijd fout. Zeker bij zulke toko's.
PVV is technisch gezien juist erg links op het spectrum.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je maakt een grap? PVV is niet gewoon rechts PVV is extreem rechts. Fascistenclubje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |