Pauperkip man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
Beter geen Burgerking en Mac Donalds maar KFC
Pussyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om met jou te debatteren, dat doe ik liever in ONZ.
ja je weet tochhhhh Pauperquote:
Louis Vuitton heuptasje alles.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja je weet tochhhhh Pauperdie jas van Clasie is ook wel een beetje pauper he
Sowieso alles met kip voor mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit. Chilli cheese. Of long cheese xxl
Ik had gehoord dat je die burgers na 15 min al kan weggooien als je het niet opeetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze stoppen er iets in waar je honger van krijgt kan niet anders
Eerst had je Turkse pizza's. Toen kwam el aviv met de kapsalon.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Eet het ook bijna nooit. Ga voor een snelle vette hap liever naar de Turk.
Kip is pauper, Jas van Clasie is pauper --> Clasie eet kipquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja je weet tochhhhh Pauperdie jas van Clasie is ook wel een beetje pauper he
Kapsalon op de oude binnenweg naast de mac is het best.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eerst had je Turkse pizza's. Toen kwam el aviv met de kapsalon.
Mijn Galatasarayhooliganturk maakt voor mij Turkse Pizza's met kapsalonvulling.
en tevens EWWWWW.
En dan te bedenken dat jij dit jaar waarschijnlijk al meer verdient heeft dan wij de komende 5 jaarquote:
Dat kan inderdaad. Er zit geen kettingslot aan vast ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat je die burgers na 15 min al kan weggooien als je het niet opeet
Kip is lekker man. Wat ben jij nou voor Indoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kip is pauper, Jas van Clasie is pauper --> Clasie eet kip
Nee, maar ik generaliseer voor de gein, tuurlijk is dat niet zo.quote:
Ik vind Clasie sowieso wat verwijft lopen wat uiteraard niks aan zijn voetbal kwaliteiten afdoet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kon echt niet man. Zo'n tampontasje dat daar onder z'n jas bungelde.
Kan het linkser dan de PVV dan?quote:
Gast. Ik eet praktisch alleen maar kip.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kip is lekker man. Wat ben jij nou voor Indo
Zo wat is dat ook alweer mattie... Soort poelier toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:37 schreef Helpmefok het volgende:
Of kip van de koolmees.
Godver heb weer honger.
Indo's eten alles nigga.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kip is lekker man. Wat ben jij nou voor Indo
El Avivquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eerst had je Turkse pizza's. Toen kwam el aviv met de kapsalon.
Mijn Galatasarayhooliganturk maakt voor mij Turkse Pizza's met kapsalonvulling.
en tevens EWWWWW.
Mij dus ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt de hele dag kip eten man. Daar kan je me ook letterlijk 's nachts voor wakker maken.
Vieze jodentokoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tel AvivAlleen om die naam al zal ik er nooit eten
Die tent is zo afgrijselijk smerig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kapsalon op de oude binnenweg naast de mac is het best.
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt de hele dag kip eten man. Daar kan je me ook letterlijk 's nachts voor wakker maken.
Ik heb ooit in een Mac in de Amsterdamse binnenstad ook ratten zien lopen man. Was blij dat ik daar alleen maar een Chocomel had gehaald.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die tent is zo afgrijselijk smerig.. Heb daar de kakkerlakken over de muur zien lopen. NOOIT meer.
Tevens nog fout ook: El avive op de schiedamseweg is de beste. Zij vonden m immers uit.
Rotterdam hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die tent is zo afgrijselijk smerig.. Heb daar de kakkerlakken over de muur zien lopen . NOOIT meer.
Tevens nog fout ook: El avive op de schiedamseweg is de beste. Zij vonden m immers uit.
Die heb ik wel eens hier laten bezorgen. Vond het niet veel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die tent is zo afgrijselijk smerig.. Heb daar de kakkerlakken over de muur zien lopen. NOOIT meer.
Dollo-dip noemen we dat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:39 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik m'n patat op en staat hier nog een vol bakje fritessaus. Volgende keer m'n geld iets beter besteden.
Hij werd toen zelf wakker gemaakt door Willibrord. Dat waren nog eens tijden.quote:
Je maakt een grap? PVV is niet gewoon rechts PVV is extreem rechts. Fascistenclubjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Kan het linkser dan de PVV dan?
Je hebt wel een voorliefde voor afwijkende patatvormen he.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens hier laten bezorgen. Vond het niet veel.
Je moet echt die toko naast de mac nog een kans gevenGoed veel vlees, hele verse salade ennnn kreukelfriet
![]()
Bitch please, wil je het ECHT lekker maken neem je aardappelschijfjes in je kapsalon ipv. Friet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet echt die toko naast de mac nog een kans gevenGoed veel vlees, hele verse salade ennnn kreukelfriet
![]()
Vreselijke partij idd, maar vind de stap van MacDonalds naar PVV nogal groot.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je maakt een grap? PVV is niet gewoon rechts PVV is extreem rechts. Fascistenclubje
Goed vlees bestaat niet. Vlees is altijd fout. Zeker bij zulke toko's.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij werd toen zelf wakker gemaakt door Willibrord. Dat waren nog eens tijden.
Ik geef geen fuck.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goed vlees bestaat niet. Vlees is altijd fout. Zeker bij zulke toko's.
Ho...ontdekken we hier een kant van inZanity die we nog niet kenden?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goed vlees bestaat niet. Vlees is altijd fout. Zeker bij zulke toko's.
PVV is technisch gezien juist erg links op het spectrum.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je maakt een grap? PVV is niet gewoon rechts PVV is extreem rechts. Fascistenclubje
Ik zag hem ook posten in het GTST-topic. inZanity is stiekem een hele lieve gevoelige jongenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ho...ontdekken we hier een kant van inZanity die we nog niet kenden?
Inderdaad. PVV is een van de meest linkse partijen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee begin ik hier ook niet aan zeker niet als de stelling dusdanig onwaar is.
Rasfriet en kreukelfriet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat weten we. Daarom eet je raspatat en kreukelfriet.
Hij knuffelt kuikentjes op de kinderboerderij en fapt op Marianne Thieme ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ho...ontdekken we hier een kant van inZanity die we nog niet kenden?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
PVV is technisch gezien juist erg links op het spectrum.
Maar laten we deze discussie niet gaan voeren nu
Frietquote:
Beter Thieme dan Agnes Kant (Jij was een SP stemmer tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij knuffelt kuikentjes op de kinderboerderij en fapt op Marianne Thieme ?
Houd je ONZ-discussies in ONZ aub.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Friet
Flikker lekker op naar Brabant met je friet
Joekelsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:43 schreef Caland het volgende:
Ik snap al helemaal niet waarom je in Rotterdam naar zo'n paupertoko als de KFC moet. Het stikt van de buitenlandse vreettentjes, en vooral die zwartjoekels weten toch wel een stuk beter hoe je kip moet bereiden.
Ook alleen maar omdat ik met moeder de vrouw mee moet kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag hem ook posten in het GTST-topic. inZanity is stiekem een hele lieve gevoelige jongen
Gaat ook niet om hun plaats in het politieke spectrum, maar om de idiote ideëen en partijleden die ze hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. PVV is een van de meest linkse partijen..
Alleen door hun immigratiebeleid gaan gekkies gelijk lopen krijsen dat ze extreemrechts zijn.
Ik mis Pim.
Pimquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. PVV is een van de meest linkse partijen..
Alleen door hun immigratiebeleid gaan gekkies gelijk lopen krijsen dat ze extreemrechts zijn.
Ik mis Pim.
Dat is een hele andere discussie alleen, maar laten we daar inderdaad niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat ook niet om hun plaats in het politieke spectrum, maar om de idiote ideëen en partijleden die ze hebben.
Het is dat je vandaag zowaar iets positiefs over Ajax zei.quote:
Hé jonge! Rustig aan he appetjoek!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Friet
Ah, jammer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ik met moeder de vrouw mee moet kijken
Lees je in knuffelturk. Ben zelf SP stemmer maar wat je nu zegt is een beetje naïef. Vraag me altijd af of demoniserende mensen (zoals bij Pim) achteraf geen spijt ebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een one issue partij die op die ene issue uiterst rechts is is ook gewoon een rechtse partij.
Even als homo's onder elkaar.... die Roemer is best een lekker ventje hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter Thieme dan Agnes Kant (Jij was een SP stemmer toch)
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
Twisterfries van de burgerking vind ik ook wel goed te doen trouwens.
Haten is verlaten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Friet
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Even als homo's onder elkaar.... die Roemer is best een lekker ventje hoor
Ik bedoel het niet gemeen. Maar die Caland woont nu al zolang in Rotterdam. Dan verwacht je zulke schrijnende uitspraken gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé jonge! Rustig aan he appetjoek!
Ik vond Pim Fortuyn in tegenstelling tot Geert Wilders wel altijd met fatsoenlijke argumenten komen. Dan kon je het er alsnog niet mee eens zijn, maar het sloeg tenminste nog ergens op.quote:
Wilders demoniseert zichzelf meer dan anderen doen hoor. Maak je daar maar niet druk over.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees je in knuffelturk. Ben zelf SP stemmer maar wat je nu zegt is een beetje naïef. Vraag me altijd af of demoniserende mensen (zoals bij Pim) achteraf geen spijt ebben.
2 jaar is niet echt lang. En ze weten hier altijd wat ik bedoel als ik een frietje bestel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet gemeen. Maar die Caland woont nu al zolang in Rotterdam. Dan verwacht je zulke schrijnende uitspraken gewoon niet.
De echte Caland zou niet eens weten wat friet was. Doe je naam wat eer aan schavuit!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Haten is verlaten.
Tevens is Brabant inderdaad een soort tumor van nederland.
Lees je in?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees je in knuffelturk. Ben zelf SP stemmer maar wat je nu zegt is een beetje naïef. Vraag me altijd af of demoniserende mensen (zoals bij Pim) achteraf geen spijt ebben.
Klopt. Grappig genoeg worden grote delen van Fortuyns gedachtegoed nu veel te laat doorgevoerd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond Pim Fortuyn in tegenstelling tot Geert Wilders wel altijd met fatsoenlijke argumenten komen. Dan kon je het er alsnog niet mee eens zijn, maar het sloeg tenminste nog ergens op.
Ik heb de omgekeerde route bewandeld en de gouden triangel bewandeld (Zuid-Holland, Zeeland, Brabant) en praat hier over friet en in Zuid-Holland bestel ik patat natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet gemeen. Maar die Caland woont nu al zolang in Rotterdam. Dan verwacht je zulke schrijnende uitspraken gewoon niet.
Super = groot, friet = patat, oorlog = mayo , pinda (optioneel ui)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:48 schreef Caland het volgende:
[..]
2 jaar is niet echt lang. En ze weten hier altijd wat ik bedoel als ik een frietje bestel.
Behalve bij friet super oorlog, maargoed.
kei = kanker?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Super = groot, friet = patat, oorlog = mayo , pinda (optioneel ui)
Dan moet je nu 15 zijn of zo. Hij is net 10 jaar dood man...quote:
Is op zich ook wel zo. Geert heeft ook niet eens een 1000e van de charisma en zeker niet van de intelligentie die een Fortuyn had. Maar het blijven pleurisracisten die ik kan missen als kiespijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond Pim Fortuyn in tegenstelling tot Geert Wilders wel altijd met fatsoenlijke argumenten komen. Dan kon je het er alsnog niet mee eens zijn, maar het sloeg tenminste nog ergens op.
Pretenderen is niet hetzelfde als daadwerkelijk zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja. Lees je in in het partijprogramma. PvdD is een oneissue partij. PVV alles behalve.
Super = grote friet speciaal met een frikandel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Super = groot, friet = patat, oorlog = mayo , pinda (optioneel ui)
Voor de tijd dat ik politiek actief bekeekquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan moet je nog 15 zijn of zo. Hij is net 10 jaar dood man...
dat is wat bot gesteld maar in principe heb je gelijkquote:
Waarom zeg je niet gewoon: Grote oorlog met frikandel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Super = grote friet speciaal met een frikandel.
Super oorlog = grote friet met pinda en mayo en een frikandel.
Maar inderdaad, de eerste keer dat ik een frietje oorlog bestelde hier flikkerden ze er uien overheen!!!!
Ik bedoel meer dat Fortuyn is omgelegd omdat hij zo extreem gedemoniseerd is en een of andere gek op stond.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wilders demoniseert zichzelf meer dan anderen doen hoor. Maak je daar maar niet druk over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |