Ho ho ik heb nooit gezegd dat ik er blij om ben hoor, integendeel. Al moet ik zeggen dat ik er geen seconde wakker om lig maar dat is wat anders.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook een andere persoon dan ik ben. Sommige mensen snappen ook niet dat jij blij bent dat een Nederlandse politicus vermoord is.
Ook nog met die 40% korting ja?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar zo'n treinkaartje alleen naar Amsterdam en terug is toch al 30 euro en ik ben momenteel toch wel een arme student.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
SP
je bent toch geen communist man.
Allemaal VVD stemmen. ALLES VOOR DE RIJKEN
Ik vind Pechtold juist een hele sympathieke vent.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de laatste paar keer D66 gestemd. Al vind ik Pechtold wel een ongelooflijke paardenlul om Hans zijn woorden te lenen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
Die Volkert van der G komt over 2 jaar alweer vrij man, de tijd gaat snel.
Die verkast natuurlijk gewoon naar het tropische eilandje waar zijn vriendin al jaren zit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
Die Volkert van der G komt over 2 jaar alweer vrij man, de tijd gaat snel.
Brave New Worldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die verkast natuurlijk gewoon naar het tropische eilandje waar zijn vriendin al jaren zit.
Weet je waarom ze (lees de rijke elite) Pim hebben omgelegd?
Omdat hij tegen de JSF wilde gaan stemmen. Daar kon men zo godsgruwelijk veel geld mee verdienen dat ze daarom van hem af moesten.
Niet voor niets is Mattje Herben nu ondervoorzitter vaste Kamercommissie voor Defensie
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:22 schreef Caland het volgende:
Volkert van der G. De man die verantwoordelijk was voor het niet doorgaan van een volksfeest op de Coolsingel na de gewonnen UEFA cup.
Gewoon stemmen bij wiens verhaal je een goed gevoel krijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de laatste paar keer D66 gestemd. Al vind ik Pechtold wel een ongelooflijke paardenlul om Hans zijn woorden te lenen.
Ik wil best met bewijzen komen. Zo moeilijk is het namelijk niet. Heeft ook niets met hogere of zweverige machten te maken.quote:
Weet niet waar jij was maar we zijn zelfs nog op de bordes geklommen. Was echt wel dikke party.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:22 schreef Caland het volgende:
Volkert van der G. De man die verantwoordelijk was voor het niet doorgaan van een volksfeest op de Coolsingel na de gewonnen UEFA cup.
Dat is juist het probleem alle programma's rond de verkiezingen draaien om de fractieleiders en komt helemaal niks te weten over het programma wat ze bieden. Daarom heb ik mijn ehm afkeer is een groot woord voor Pechtold opzij gezet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon stemmen bij wiens verhaal je een goed gevoel krijgt.
Ene keer zijn er zware bezuinigingen nodig, paar jaar later dan weer meer oog voor een sociaal beleid.
Je hebt allebei nodig om als samenleving te kunnen functioneren.
Nee maar een hoger bedrag noemen in deze discussie kan geen kwaadquote:
Nee. Ik luisterde net ook naar jouw gezanik over POL. Dus nu luister jij maar lekker naar mijn BNW-verhaaltje.quote:
Gezellig man, lekker rellen bij de bloemenzee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet niet waar jij was maar we zijn zelfs nog op de bordes geklommen. Was echt wel dikke party.
Mijn gezanik over POL. Ik heb amper wat gezegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee. Ik luisterde net ook naar jouw gezanik over POL. Dus nu luister jij maar lekker naar mijn BNW-verhaaltje.
Serieus man, ging aardig los allemaal. Echt op zn Feyenoords een feestje vieren... Alleen de officiele huldeging ontbrak maar who cares. Was toch donker.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezellig man, lekker rellen bij de bloemenzee.
Ik was toen in café trianon, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |