Je bent straatmuzikant?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta in Den Haag die geven meer fooi. Gierige Rotterdammers
Zuiderpark was 35 min fietsen maar in de jaren 90 speelde die onderaan eerste divisie en kende ik die club geeneensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
en dan wel nog een half uur naar De Kuip he.
als je voor ADO was geweest was je binnen 10 minuten bij je club
Gast je noemt me net zelf een horetjequote:
quote:
Prioriteiten stellen he. Ik kon 5 jaar geleden wekelijks geld verdienen als ik op zondag zou gaan voetballen. 50 euro bij winst, 20 bij gelijkspel, sowieso 700 op jaarbasis vast. Maar een vriendenteam op zaterdag opgericht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar het blijft wel een uur reistijd die je moet hebben, heb geen straaljager ofzo om na het voetballen op zondag in 7 minuten naar Rotterdam te vliegen.
Zeker in 1995 fan geworden van ajax. Successupportersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zuiderpark was 35 min fietsen maar in de jaren 90 speelde die onderaan eerste divisie en kende ik die club geeneens
Hier zes uur. Ga ook pitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga nu echt slapen. Wekker gaat weer om kwart voor 8.
Succes morgenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ja man op mijn 2de levensjaar Feyenoord nog ff gesupporterd maar op mijn 5de toch maar voor het resultaat gekozen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker in 1995 fan geworden van ajax. Successupporters
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef kapiteintje het volgende:
Welterusten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier zes uur. Ga ook pitten.
Truste!
Klopt, maar je zult zelf ook wel weten dat het nogal een lastige keuze is tussen je vaste voetbalmaten of elke zondag in je eentje naar Rotterdam reizen en er geld op toe te leggen. Helemaal stoppen met voetbal is ook niet echt een optie, daarvoor vind ik het te leuk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen he. Ik kon 5 jaar geleden wekelijks geld verdienen als ik op zondag zou gaan voetballen. 50 euro bij winst, 20 bij gelijkspel, sowieso 700 op jaarbasis vast. Maar een vriendenteam op zaterdag opgericht.
Ik kreeg vandaag van zo'n taffeshoer in Den Haag 30 cent.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sta in Den Haag die geven meer fooi. Gierige Rotterdammers
Ach alle successupporters die wij hadden zijn inmiddels wel weer opgerot denk je niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man op mijn 2de levensjaar Feyenoord nog ff gesupporterd maar op mijn 5de toch maar voor het resultaat gekozen.
No offense. Vind je een toffe gozer. Maar dat je politieke voorkeur uitgaat naar een racist valt me een beetje tegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kennis en uitspraken over de politiek hier doen anders vermoeden.
Ik ben klaar met de discussie, je vooroordelen uit culturele grondslag zijn te groot om ooit een normale discussie hierover met je te voeren. Jij zal hoe dan ook blijven vinden dat Fortuyn racist is, ook al zijn er uren beeldmateriaal die dat tegenspreken.
True, voor mij is en was de situatie ook anders. Rij al vanaf m'n 7e gratis met m'n pa mee vanaf nijmegen. Sowieso pas op m'n 18e zelf m'n SCC gaan betalen. En nu dus meestal wat kortere reistijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar je zult zelf ook wel weten dat het nogal een lastige keuze is tussen je vaste voetbalmaten of elke zondag in je eentje naar Rotterdam reizen en er geld op toe te leggen. Helemaal stoppen met voetbal is ook niet echt een optie, daarvoor vind ik het te leuk.
Maargoed, volgend jaar ben ik wrs om de 2 weken in de Kuip te vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:11 schreef Caland het volgende:
[..]
True, voor mij is en was de situatie ook anders. Rij al vanaf m'n 7e gratis met m'n pa mee vanaf nijmegen. Sowieso pas op m'n 18e zelf m'n SCC gaan betalen. En nu dus meestal wat kortere reistijd.
Ik ook helaas niet gebeurd. Ik kan niet verklaren hoe ik supporter ben geworden maar weet wel dat ik het van Ajax ben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach alle successupporters die wij hadden zijn inmiddels wel weer opgerot denk je niet?
Ben er zelf altijd wel een voorstander dat mensen hun locals supporten
Gast. Ik stem al mijn hele leven so far SP. Wat weet je nou precies over mijn politieke voorkeur.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
No offense. Vind je een toffe gozer. Maar dat je politieke voorkeur uitgaat naar een racist valt me een beetje tegen.
Slaap lekker
Ach, zolang jij af en toe een wedstrijd bezoekt ben je al een stuk fanatieker dan de gemiddelde 'supporter'quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook helaas niet gebeurd. Ik kan niet verklaren hoe ik supporter ben geworden maar weet wel dat ik het van Ajax ben.
Daarom ben jij ook een andere persoon dan ik ben. Sommige mensen snappen ook niet dat jij blij bent dat een Nederlandse politicus vermoord is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:13 schreef inZanity het volgende:
Zelf voetballen boven Feyenoord verkiezen snap ik dus echt niet he
SPquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast. Ik stem al mijn hele leven so far SP. Wat weet je nou precies over mijn politieke voorkeur..
Ik vind Alleen dat Fortuyn geen racist was. Punt.
Tevens, slaap lekker.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook een andere persoon dan ik ben. Sommige mensen snappen ook niet dat jij blij bent dat een Nederlandse politicus vermoord is.
Doe ik ook, maar zo'n treinkaartje alleen naar Amsterdam en terug is toch al 30 euro en ik ben momenteel toch wel een arme student.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach, zolang jij af en toe een wedstrijd bezoekt ben je al een stuk fanatieker dan de gemiddelde 'supporter'
SPquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
SPDan heb ik niks over je politieke voorkeur gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |