abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108766545
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg
fok02.jpg
skipperdepip.jpg
t-seven.gif
231981622_5_60s2.JPG
neelix-small.jpg
perfectday.jpg
PAdv.jpg
stanger_img.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108766559
Hier verder :)
pi_108770229
Wat een foto zeg in het vorige topic :')
pi_108771623
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn date aan moet...

Het is heel erg leuk, we zien elkaar nu (zeer) regelmatig en we zijn best wel aanhankelijk als we bij elkaar zijn. Toch begint bij mij steeds meer het idee te groeien dat ze niets vast wil.

We hadden het er vorige week even over gehad, toen hadden we besloten nog niet te benoemen, maar dat begint wel steeds meer te kriebelen bij mij. Terwijl het aan de andere kant ook wel prima is zoals het gaat en het er over hebben alleen maar meer druk uitoefent, die wellicht helemaal niet nodig is.. Lastig..
pi_108772401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 08:30 schreef Zocalo het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn date aan moet...

Het is heel erg leuk, we zien elkaar nu (zeer) regelmatig en we zijn best wel aanhankelijk als we bij elkaar zijn. Toch begint bij mij steeds meer het idee te groeien dat ze niets vast wil.

We hadden het er vorige week even over gehad, toen hadden we besloten nog niet te benoemen, maar dat begint wel steeds meer te kriebelen bij mij. Terwijl het aan de andere kant ook wel prima is zoals het gaat en het er over hebben alleen maar meer druk uitoefent, die wellicht helemaal niet nodig is.. Lastig..
Hoe lang speelt dit dan precies?

Je kunt het toch gewoon nog een tijdje zo laten, ik zit zelf ook een beetje in een vergelijkbare situatie. We hebben niet officieel iets vasts, maar we zijn wel regelmatig 3 avonden/nachten bij elkaar. En dan soms even 2 dagen niet.
Eigenlijk vind ik het wel relaxed zo voor de eerste paar maanden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ronald op 06-03-2012 09:33:09 ]
٩๏̯͡๏)۶
pi_108772497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:20 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hoe laat speelt dit dan precies?

Je kunt het toch gewoon nog een tijdje zo laten, ik zit zelf ook een beetje in een vergelijkbare situatie. We hebben niet officieel iets vasts, maar we zijn wel regelmatig 3 avonden/nachten bij elkaar. En dan soms even 2 dagen niet.
Eigenlijk vind ik het wel relaxed zo voor de eerste paar maanden.
Wat bedoel je met hoe laat?

het speelt nu ongeveer een maand. Ergens vind ik het ook wel goed zo, omdat een label erop plakken zo definitief is en ik niet weet of we daar al klaar voor zijn. Aan de andere kant is dit uiteindelijk wel mijn insteek, en ik weet niet of zij daar ook zo in staat. Daar wrikt de schoen...
pi_108772651
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:26 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Wat bedoel je met hoe laat?

het speelt nu ongeveer een maand. Ergens vind ik het ook wel goed zo, omdat een label erop plakken zo definitief is en ik niet weet of we daar al klaar voor zijn. Aan de andere kant is dit uiteindelijk wel mijn insteek, en ik weet niet of zij daar ook zo in staat. Daar wrikt de schoen...
laat = lang.

Nou als het een maand speelt is het toch prima, ik kan me wel voorstellen dat zich na een maand nog niet helemaal wil binden.
Gewoon genieten van dit moment en niet te veel vooruit plannen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_108773168
Wel grappig om te lezen allemaal :)
Uiteindelijk naar aanleiding van dit topic ook op een datingsite ingeschreven, eigenlijk omdat ik behoefte had in wat 'lichamelijk contact' :') (ja i know triest...het was een opwelling)
Maar nu dus aan de praat geraakt met een meid die echt ontzettend leuk is, urenlang chatten etc |:( Binnenkort eerste date :@ ze is echt zo lief...omg

[ Bericht 0% gewijzigd door RobBor op 06-03-2012 10:12:12 ]
pi_108773774
Wel handig als je verteld waar je je hebt ingeschreven :D
  dinsdag 6 maart 2012 @ 10:42:28 #10
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_108774264
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 09:57 schreef RobBor het volgende:
Wel grappig om te lezen allemaal :)
Uiteindelijk naar aanleiding van dit topic ook op een datingsite ingeschreven, eigenlijk omdat ik behoefte had in wat 'lichamelijk contact' :') (ja i know triest...het was een opwelling)
Maar nu dus aan de praat geraakt met een meid die echt ontzettend leuk is, urenlang chatten etc |:( Binnenkort eerste date :@ ze is echt zo lief...omg
Ja dat had ik dus ook. Ik had afgelopen week een meid die niet van de WhatsApp af te slaan was, en ze was super lief. Toen ik op een gegeven moment wat minder reageerde omdat ik een film of wat ook aan het kijken was, vroeg ze meteen of er iets aan de hand was en of ik het wel leuk vond. Uiteindelijk dit weekend afgesproken, gezellige date gehad, maar blijkbaar niet goed genoeg, en nu is het helemaal over. :(

Maargoed, ik wil je niet de put inpraten, hopelijk heb jij meer geluk!
pi_108774432
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:42 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Ja dat had ik dus ook. Ik had afgelopen week een meid die niet van de WhatsApp af te slaan was, en ze was super lief. Toen ik op een gegeven moment wat minder reageerde omdat ik een film of wat ook aan het kijken was, vroeg ze meteen of er iets aan de hand was en of ik het wel leuk vond. Uiteindelijk dit weekend afgesproken, gezellige date gehad, maar blijkbaar niet goed genoeg, en nu is het helemaal over. :(

Maargoed, ik wil je niet de put inpraten, hopelijk heb jij meer geluk!
Dat was op paiq.
Ik wil inderdaad niet al te enthousiast worden, alhoewel ik dat wel ben.
Ik had alleen niet verwacht iemand te vinden waarmee het zo klikt, ik was er niet naar op zoek.
Vandaar ook de tip die ik hier gelezen heb toepassen: niet te lang wachten met afspreken.
Best zenuwachtig eigenlijk :D
pi_108774470
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 10:48 schreef RobBor het volgende:

[..]

Dat was op paiq.
Ik wil inderdaad niet al te enthousiast worden, alhoewel ik dat wel ben.
Ik had alleen niet verwacht iemand te vinden waarmee het zo klikt, ik was er niet naar op zoek.
Vandaar ook de tip die ik hier gelezen heb toepassen: niet te lang wachten met afspreken.
Best zenuwachtig eigenlijk :D
Mee eens, nooit te lang wachten. Dan worden de verwachtingen zo hoog dat het alleen nog maar tegen kan vallen ;(
pi_108775031
ppppf was wel een slopend weekend met me date zeg. We noemen het nu een relatie. Alle levenskracht is uit me na 10x het wederzijdse hoogtepunt.
UITGESCHREVEN
pi_108775111
Toch handig die google ads :D
pi_108775161
Ads worden persoonlijk toegepast, stiekem zeker al op die site geweest :P
pi_108775998
Nee hoor de ads hebben ook te maken met wat er op de pagina's staat.
Plus ik ben een bezette hetero vrouw :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:43:29 #17
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108775999
Vind het dan wel weer gaaf dat PiMi zo relaxt is over een relatie hebben of niet :)
pi_108776182
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:43 schreef Thornado het volgende:
Vind het dan wel weer gaaf dat PiMi zo relaxt is over een relatie hebben of niet :)
Zouden ze ook gebatst hebben, zijn post doet me denken dat ze het hele weekend een inhaalslag hebben gemaakt :D
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:54:55 #19
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108776359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zouden ze ook gebatst hebben, zijn post doet me denken dat ze het hele weekend een inhaalslag hebben gemaakt :D
Als ik zijn post goed lees, dan is PiMi volgens mij voor de komende weken compleet leeg :P
pi_108776792
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik denk 10 keer, als ik zijn post goed begrijp
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:09:15 #21
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108776835
De namen die soms voorbij komen, te treurig gewoon.

beautywithbrains
prinsesje
Chiickaah

Dacht even dat ik op sugahgirls aan het rondkijken was.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:11:38 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108776913
Ik denk dat je bij kerels ook genoeg van die rare namen tegenkomt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_108783435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:08 schreef madsaus het volgende:

[..]

Ik denk 10 keer, als ik zijn post goed begrijp
Nou, ben benieuwd hoe lang dit duurt :') Maar ik gun het hem wel hoor :)
pi_108783545
Ik loop te miepen dat het lang duurt voor we het een relatie noemen, maar is dit dan weer niet snel? :P
pi_108784374
Zowaar.. PM heeft een 'relatie'... ^O^ w/
pi_108784388
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 15:07 schreef Zocalo het volgende:
Ik loop te miepen dat het lang duurt voor we het een relatie noemen, maar is dit dan weer niet snel? :P
Het is wel snel, maar uniek want PicardMike he?
pi_108784592
Ik heb op zich wel wat grappigs te melden. Ik ben van origine niet Nederlands, ik kom uit een spaanstalig zuid amerikaans land, daar hou ik het ivm privacy even bij.

In het dagelijkse leven heb ik Nederlandse mannen altijd aantrekkelijk gevonden en het merendeel van mijn vrienden en vriendinnen zijn ook Nederlands. Het gekke is dat ik in real life voornamelijk relaties en aandacht van zuid europeanen, oost europeanen en zuid amerikanen heb. Er stapt niet echt vaak een Nederlandse jongen op die manier op mij af en als ik er 1 probeer te versieren krijg ik er totaal geen hoogte van en friendzone ik die persoon , dat worden bijna altijd vriendschapen.

Nu ik op wat datingsites sta ontdek ik zeg maar dat ik daar een hele verborgen markt heb liggen :')
Ik had geen idee dat ik bijvoorbeeld bij leuke Nederlandse mannen ook wel goed in de markt lig dus dat is een hele openbaring want ik ging er altijd maar meteen van uit dat ze vrienden willen zijn.
Ik heb wel eens een date gehad hoor met Nederlandse jongens, of kortstondige relatie, maar dat vond ik dan meer uitzonderingen ofzo.

Hoe zou dat komen? Misschien ben ik zelf wel heel ontoegankelijk geworden door dat beeld wat ik er op de 1 of andere manier over heb gevormd. Nederlandse mannen vertel, benaderen jullie zuid amerikaanse vrouwen in het echt niet en online wel, er vanuit gaande dat je die meid wel ziet zitten en zuid amerikaanse vrouwen wel wat vind hebben natuurlijk. Als in, meer dan vriendschap?

Want Nederlandse vrienden heb ik genoeg en verder ben ik op bepaalde temperamentjes hartstikke hollands maar heb ik wel mijn cultuur invloeden mee gekregen zoals goed koken en dansen een beetje traditioneel ingesteld met westerse invloeden als een eigen carriere etc.Ik ben dan ook hier in NL opgegroeid.
Het is dus niet dat ik heel super anders ben en mannen in een hele andere wereld terecht komen ofzo.

Enlighten me ! :)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 15:44:43 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108784753
Ik ken eigenlijk niet zoveel Zuid-Amerikaanse vrouwen in real life. Denk ook niet dat er een groot verschil is, zeker omdat je eigenlijk gewoon Nederlandse bent.

Zal wel in je hoofd zitten. :+
  dinsdag 6 maart 2012 @ 15:53:59 #29
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_108785097
Nee ken er ook geen vanuit mijn omgeving. Maar als ik terugdenk aan mijn tijd in spanje en m.n. portugal dan kan ik nu bevestigen dat ik er wel voor kan vallen. Rare dames, die brazilianen....

Maar zou ik ze in nederland tegenkomen dan zou ik ze zeker wel benaderen.
pi_108786118
Ik vind zuid-amerikaanse vrouwen juist aantrekkelijk.
Heb zelf geen ervaring met dating-sites, al heb ik wel vrienden die elkaar juist gevonden hebben via een dating-site/internet.

Ik zou dus niet weten waarom ik een zuid-amerikaanse vrouw dan niet zou benaderen in real life.
pi_108786383
Misschien omdat ze denken dat je toerist bent?:P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:27:59 #32
174940 W00fer
Maar echt
pi_108792172
Jammer dat je FoBo leeg is madsaus c_/
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:42:49 #33
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108802611
Wat zijn er toch een boel josti's, het is gewoon met geen pen te beschrijven. :')
pi_108802749
Op e-matching wel een hoop Amsterdamse meiden zeg. Te weinig mannen in Amsterdam? Teveeleisende vrouwen in Amsterdam?
pi_108803117
Grappig dat jullie geen zuid amerikaanse vrouwen kennen :s)
Hoe is het aanbod voor jullie op die sites? Want dat zie ik natuurlijk niet, wat voor vrouwen er op zitten. Voornamelijk Nederlandse vrouwen?
  dinsdag 6 maart 2012 @ 23:03:57 #36
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108803499
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:53 schreef madsaus het volgende:
Grappig dat jullie geen zuid amerikaanse vrouwen kennen :s)
Hoe is het aanbod voor jullie op die sites? Want dat zie ik natuurlijk niet, wat voor vrouwen er op zitten. Voornamelijk Nederlandse vrouwen?
Ja. Zou graag een dame met Italiaanse roots tegenkomen, helaas mag het niet zo zijn.
pi_108803551
zuid-amerikaanse vrouwen... die hebben een échte kont :9~
pi_108804250
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 15:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het is wel snel, maar uniek want PicardMike he?
He ik ben verliefd ja. En alleen zij heeft op me gereden terwijl ik er als een dood vogeltje bij lag omdat ik na 6x gewoon niet meer kwijt kon.
UITGESCHREVEN
pi_108804730
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Ja. Zou graag een dame met Italiaanse roots tegenkomen, helaas mag het niet zo zijn.
Hbe ik gespot op alternatiefdaten.nl, maarja meteen zo'n over de top wijf die alleen Engels op dr profiel zet :')
  woensdag 7 maart 2012 @ 01:17:48 #40
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108807319
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hbe ik gespot op alternatiefdaten.nl, maarja meteen zo'n over de top wijf die alleen Engels op dr profiel zet :')
Mjah, zal wel niet wat worden dan.

Dit is ook een topper.
lindy1657 (18)

Mijn naam is dus Lindy en ik woon in NoordHolland ik heb een dochtertje van 5maandjes jong. Ik zoek een leuke LIEVE jongen tussen de 19/26 jaar die mij en me dochtertje accepteert en dat we elkaar beter kunnen leren kennen en wie weet veder
  Redactie Sport woensdag 7 maart 2012 @ 03:07:37 #41
218273 crew  JayJay8
pi_108808847
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 23:05 schreef GForceT1 het volgende:
zuid-amerikaanse vrouwen... die hebben een échte kont :9~
:Y :9~
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:01:16 #42
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108811742
Zuid-Amerikaanse , Italiaanse, Spaanse vrouwen hebben allemaal 500 punten voor op de rest. Er gaat niets boven mooi zwart haar, maar slank moeten ze wel zijn.

quote:
5s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Godshand het volgende:
Op e-matching wel een hoop Amsterdamse meiden zeg. Te weinig mannen in Amsterdam? Teveeleisende vrouwen in Amsterdam?
Onze lezing was dat er veel van onderstaande vrouwen zijn in Amsterdam:

- lelijke ( soms zwaarlijvige) vrouwen
- hoogopgeleide vrouwen die geen seks uitstralen maar wel eisenpakketten en lijsten met zich meedragen
- middelmatige overblijvertjes 25-35 waar je eigenlijk ook niets mee wil
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_108812540
- hoogopgeleide vrouwen die geen seks uitstralen maar wel eisenpakketten en lijsten met zich meedragen

De nummer 1 reden waarom sommige vrouwen *eeuwig* vrijgezel blijven. Ze zijn niet bijzonder lelijk of heel knap echter willen ze alleen de eckte adonis aan de haak slaan die dik verdient, monogaam is en ze keihard paalt. Ze vergeten alleen dat een man die daaraan voldoet allang getrouwd is :P
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:37:02 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108812643
Of natuurlijk geen relatie wil omdat hij echt briljant in de markt ligt en het liefst nog jarenlang heel veel lekkere wijven wil palen.
pi_108812751
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef Silenus het volgende:
Of natuurlijk geen relatie wil omdat hij echt briljant in de markt ligt en het liefst nog jarenlang heel veel lekkere wijven wil palen.
Ja of dat :P. Oud collega was lekker aan het *stappen* en die had dus zo een eisenpakketwijf gedaan, die was behoorlijk teleurgesteld toen bleek dat ie geen interesse had in een relatie :') hahaha.
pi_108812832
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:27 schreef W00fer het volgende:
Jammer dat je FoBo leeg is madsaus c_/
Nu ben ik ook wel benieuwd eigenlijk ja, dus madsaus, doe er wat aan.
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:51:43 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108813053
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja of dat :P. Oud collega was lekker aan het *stappen* en die had dus zo een eisenpakketwijf gedaan, die was behoorlijk teleurgesteld toen bleek dat ie geen interesse had in een relatie :') hahaha.
Te gek, je hebt een nieuw woord in de Nederlandse taal geintroduceerd! Voor de zekerheid nog even gegoogeld maar geen hits.

Eisenpakketwijf: onzijdig, Zelfst. Naamw. [Informeel] betekenis: Wijf met flink eisenpakket die daarom geen leuke kerel kan regelen.

Het eisenpakketwijf is bij deze opgenomen in de roemruchte geschiedenis van de Nederlandsche Taal! Hulde!
pi_108813365
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Te gek, je hebt een nieuw woord in de Nederlandse taal geintroduceerd! Voor de zekerheid nog even gegoogeld maar geen hits.

Eisenpakketwijf: onzijdig, Zelfst. Naamw. [Informeel] betekenis: Wijf met flink eisenpakket die daarom geen leuke kerel kan regelen.

Het eisenpakketwijf is bij deze opgenomen in de roemruchte geschiedenis van de Nederlandsche Taal! Hulde!
Onzijdig _O- Volkomen correct en toch grappig
pi_108813577
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nou, seks stralen ze wel uit, alleen de eisenmuur is te hoog :')
pi_108815826
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef Silenus het volgende:
Dat.
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:37:19 #51
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108819086
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

eisenpakketwijf
Die heb ik even opgeschreven. Lol.
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:51:44 #52
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108819678
Leuk voor de Van Dale :)
pi_108830563
Ik heb me nu al een tijdje uitgeschreven van alle datingsites. Mijn vriendin zei dat ze dat gisteren ook zou doen. Nu heb ik natuurlijk overal ogen en oren en ik zag dat ze er vandaag nog steeds opstond. Ik neig een beetje naar het gevoel dat ze me aan het gebruiken is als toy boy. Of denken jullie dat er niks aan de hand is?
UITGESCHREVEN
pi_108830591
ik denk het ook :Y
pi_108830929
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:19 schreef picardmike het volgende:
Ik heb me nu al een tijdje uitgeschreven van alle datingsites. Mijn vriendin zei dat ze dat gisteren ook zou doen. Nu heb ik natuurlijk overal ogen en oren en ik zag dat ze er vandaag nog steeds opstond. Ik neig een beetje naar het gevoel dat ze me aan het gebruiken is als toy boy. Of denken jullie dat er niks aan de hand is?
Waar maak je je druk om... als ze er over een maand nog op staat en steeds naar haar mobiel/scherm tuurt terwijl je haar aan het uitwonen bent zou ik me pas zorgen gaan maken.
pi_108834328
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om... als ze er over een maand nog op staat en steeds naar haar mobiel/scherm tuurt terwijl je haar aan het uitwonen bent zou ik me pas zorgen gaan maken.
Ik vind dat je gelijk hebt, maar als je samen al hebt besproken dat het een relatie is, zoals pimi al aangaf, dan is het wel een beetje vreemd. Maar inderdaad, wacht het nog even af PicardMike
pi_108834412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:45 schreef madsaus het volgende:

[..]

Ik vind dat je gelijk hebt, maar als je samen al hebt besproken dat het een relatie is, zoals pimi al aangaf, dan is het wel een beetje vreemd. Maar inderdaad, wacht het nog even af PicardMike
Dat was gisteren, wie weet was ze druk of kwam er wat tussen. Sowieso je kersverse vriendin nu al controleren, wat een vertrouwen toch.
pi_108835730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat was gisteren, wie weet was ze druk of kwam er wat tussen. Sowieso je kersverse vriendin nu al controleren, wat een vertrouwen toch.
PiMi moet zijn claimgedrag wel waarmaken he?

Anders zou het juist een teleurstelling&raar zijn geweest als hij het niet deed :{
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:21:42 #59
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_108836524
Deze advertentie stond op m'n facebook. Moest wel lachen, hoe doorzichtig kan je worden. 'controleren op echtheid' en er dan een foto bijzetten van Nigel Barker. Ja, want die staat vast op relatie.nl

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:09:01 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108853035
quote:
Niet druk om maken. Het is gebleken dat vrouwen het ook gewoon 'online' laten staan om te kijken of ze nog goed in de markt liggen enzo.
Dus niet controleren, lekker laten gaan :)
pi_108855430
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet druk om maken. Het is gebleken dat vrouwen het ook gewoon 'online' laten staan om te kijken of ze nog goed in de markt liggen enzo.
Dus niet controleren, lekker laten gaan :)
Dat kan ik haar toch ook wel vertellen, daar hoeft ze toch niet voor op een datingsite te staan?
UITGESCHREVEN
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:24:58 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108855477
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:23 schreef picardmike het volgende:

Dat kan ik haar toch ook wel vertellen, daar hoeft ze toch niet voor op een datingsite te staan?
Nee dat kan je haar niet vertellen. Ja wel vertellen, maar dat heeft niet dezelfde impact als ze het zelf constateerd door bevestiging van andere mannen te krijgen (mocht dit de reden zijn)
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:13:51 #63
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108856874
Als alles lekker blijft gaan, zal ze vanzelf haar profielen opruimen Pimi.

Ik denk niet dat je na een dag seks al mag verwachten dat ze 100% voor jou zal gaan.
Heb geduld, komt vanzelf goed...en zo niet, dan toch.

Heb jij trouwens al je profielen opgeruimd? :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:15:44 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108856946
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:13 schreef Thornado het volgende:
Heb jij trouwens al je profielen opgeruimd? :P
Dan zou je je fokaccount ook moeten opruimen -O-
pi_108860263
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan zou je je fokaccount ook moeten opruimen -O-
Dat is voor mij geen hosselaccount. :)
UITGESCHREVEN
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:03:05 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108860468
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat is voor mij geen hosselaccount. :)
Misschien voor haar die datingaccounts ook niet meer :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:08:38 #67
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108860666
Verwacht van een ander geen dingen die je zelf ook niet zal doen :)
pi_108863874
quote:
Wat doet de frustratiemeter?
Ja, ik generaliseer.
pi_108864049
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:53 schreef Northside het volgende:

[..]

Die knapte gisteren :D
pi_108865218
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:53 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou het kan ook zijn dat ze denkt dat ze uitschreven is, want ze is ook niet meer ingelogd geweest sindsdien. Dan pas gaat de frustratiemeter lopen. We willen elkaar elke dag spreken, maar als ze gaat inloggen ga ik die commitment verbreken.

Voorlopig ga ik vanavond naar haar toe.
UITGESCHREVEN
pi_108866504
Jezus Pimi, je maakt je veel te veel zorgen :D geniet er nou maar gewoon van...
pi_108866759
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:32 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou het kan ook zijn dat ze denkt dat ze uitschreven is, want ze is ook niet meer ingelogd geweest sindsdien. Dan pas gaat de frustratiemeter lopen. We willen elkaar elke dag spreken, maar als ze gaat inloggen ga ik die commitment verbreken.

Voorlopig ga ik vanavond naar haar toe.
Hm ik kan pas profielen kijken als ik ook een profiel heb.
pi_108867932
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm ik kan pas profielen kijken als ik ook een profiel heb.
Jij ziet graag die frustratiemeter stijgen geloof ik. Iets met leedvermaak :')
pi_108868182
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij ziet graag die frustratiemeter stijgen geloof ik. Iets met leedvermaak :')
Haha ja beetje porren hier en daar.

Eerlijk gezegd vind ik het wel frappant mits ik gelijk heb qua profielen. Iets met een pot en een ketel :P. Ik ken PiMi verder niet natuurlijk, alleen dat wat hij hier post en daar baseer ik mijn reacties dan ook op. Ik vind het gewoon jammer dat hij haar meteen controleert. Enerzijds snap ik het, hij wil ook duidelijkheid maar aan de andere kant vind ik het redelijk paranoide. Alsof hij opzoek is naar een reden om het af te kappen. Persoonlijk zou het mij namelijk een worst wezen of ze er nog op stond als je elkaar net leert kennen. Wie weet is ze er er simpelweg niet aan toegekomen om de profieltjes weg te halen of ze weet niet eens hoe dat moet en denkt, ik log gewoon niet meer in. Zoveel redenen, zoveel mogelijkheden en PiMi denkt meteen dat ze hem aan het lijntje houd (ja, die mogelijkheid is er, als dat zo is gaat het extra controleren daar niet bij helpen, dan rent ze nog harder weg).

Ergo, relax en geniet ervan. Leer elkaar kennen, trek met elkaar op. Als ze na een maandje contact nog steeds actief is zou ik er pas mijn vraagtekens bij gaan zetten.
pi_108868362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Haha ja beetje porren hier en daar.

Eerlijk gezegd vind ik het wel frappant mits ik gelijk heb qua profielen. Iets met een pot en een ketel :P. Ik ken PiMi verder niet natuurlijk, alleen dat wat hij hier post en daar baseer ik mijn reacties dan ook op. Ik vind het gewoon jammer dat hij haar meteen controleert. Enerzijds snap ik het, hij wil ook duidelijkheid maar aan de andere kant vind ik het redelijk paranoide. Alsof hij opzoek is naar een reden om het af te kappen. Persoonlijk zou het mij namelijk een worst wezen of ze er nog op stond als je elkaar net leert kennen. Wie weet is ze er er simpelweg niet aan toegekomen om de profieltjes weg te halen of ze weet niet eens hoe dat moet en denkt, ik log gewoon niet meer in. Zoveel redenen, zoveel mogelijkheden en PiMi denkt meteen dat ze hem aan het lijntje houd (ja, die mogelijkheid is er, als dat zo is gaat het extra controleren daar niet bij helpen, dan rent ze nog harder weg).

Ergo, relax en geniet ervan. Leer elkaar kennen, trek met elkaar op. Als ze na een maandje contact nog steeds actief is zou ik er pas mijn vraagtekens bij gaan zetten.
Tja, dat is de aard van het beestje. Dikke kans dat hij zichzelf daarmee in de voet schiet eerdaags, al hoop ik het niet voor 'm.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108879932
Sowieso wat debiel dat een vrouw gaat checken of ze nog goed in de markt ligt, als ze al met een gozer bezig is :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:00:58 #77
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108893046
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef W00fer het volgende:
Sowieso wat debiel dat een vrouw gaat checken of ze nog goed in de markt ligt, als ze al met een gozer bezig is :')
Hoe wereldvreemd kun je zijn ... :{

Vrouwen en Vitamine A, het is als zuurstof. Mijn chick zit niet op een datingsite, maar flirt ook regelmatig voor aandacht. Prima toch? Ze gaat met mij mee naar huis.
pi_108893350
Buh, ik wil mijn date weer zien. Laatste keer was maandag en we zouden nog contact hebben over wanneer we elkaar weer zien (eind van het weekend ws pas). Maar eigenlijk vind ik dat zij eens mag beginnen over een afspraak.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:11:04 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108894099
Je kan of zelf weer initiatief nemen of afwachten. Tis maar net wat je wil :)
pi_108894584
Ja.. Nouja ik wil heel graag zelf initiatief nemen omdat ik haar wil zien. Maar het is misschien ook wel goed af te wachten of zij contact opneemt.. Als ik me in kan houden :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:35:41 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108894738
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:30 schreef Zocalo het volgende:
Ja.. Nouja ik wil heel graag zelf initiatief nemen omdat ik haar wil zien. Maar het is misschien ook wel goed af te wachten of zij contact opneemt.. Als ik me in kan houden :')
Je weet dat als je wacht dat het nog wel eens even kan duren he ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:40:56 #82
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108894889
In het begin moet de man echt initiatief nemen, anders spreekt de vrouw intussen met een ander af die wel initiatief neemt. :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:43:14 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108894962
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef Thornado het volgende:
In het begin moet de man echt initiatief nemen, anders spreekt de vrouw intussen met een ander af die wel initiatief neemt. :P
Hmm dan hebben date en ik het toch verkeerd gedaan :')
pi_108894978
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hmm dan hebben date en ik het toch verkeerd gedaan :')
Nee, jij hebt het goed gedaan ^O^

Vrouwen die afwachten en piepen dat de man niks doet :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:12:58 #85
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108895985
Een vrouw moet verleiden en de man moet veroveren :)
pi_108896413
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef Thornado het volgende:
Aangezien we een maandje aan het kloten zijn, vind ik dat we niet meer in het begin zitten en zij ook initiatief mag nemen :P

Ze smste wel laatst, maar het afspreken komt (voornamelijk) van mijn kant af. Ik krijg wel altijd uitgebreide en enthousiaste reacties (en het is leuk), dus ze wilt wel neem ik aan.
pi_108896439
quote:
Hoezo is dat afwachten goed?
Wat is dat toch met die regeltjes, net als dat vrouwen moeten wachten tot de man belt.
En mannen die minstens 3 dagen moeten wachten want anders komen ze te gretig over..

Echt dikke bullshit, je moet gewoon doen waar je behoefte aan hebt.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:28:10 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108896581
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:24 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wat is dat toch met die regeltjes, net als dat vrouwen moeten wachten tot de man belt.
En mannen die minstens 3 dagen moeten wachten want anders komen ze te gretig over..

Het gaat denk ik niet om de regeltjes. Maar dat je ook wel eens wil dat de ander initiatief neemt.
Eens kijken of die ander die behoefte ook heeft uit zichzelf.
pi_108896712
Ja dat is prima maar dat rijmt niet met het zelf contact op willen nemen.

quote:
Als jij je niet in kan houden dan moet je dat niet doen imho.
Als je de behoefte hebt om te bellen dan gewoon bellen :Y
pi_108897113
Daar zal het ook op uitdraaien ;)

Het is inderdaad wat Cue_ zegt. Ik ben ervan overtuigd dat het goed is te weten dat de ander initiatief wilt nemen en dit doet als je maar lang genoeg wacht..
Maar omdat ik nu eenmaal zo graag wil en me niet in kan houden zal ik wel weer smsen :')
pi_108897310
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat denk ik niet om de regeltjes. Maar dat je ook wel eens wil dat de ander initiatief neemt.
Eens kijken of die ander die behoefte ook heeft uit zichzelf.
Het mooiste is natuurlijk als het initiatief bij beide aanwezig is ipv dat 1 de kar moet trekken. Dan krijg je dus vaak dat het 1 richtingsverkeer word en geef je een bepaalde indruk af.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:50:06 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108897414
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef editoor het volgende:

Het mooiste is natuurlijk als het initiatief bij beide aanwezig is ipv dat 1 de kar moet trekken. Dan krijg je dus vaak dat het 1 richtingsverkeer word en geef je een bepaalde indruk af.
Yup :)
Maar je ziet natuurlijk vaak dat de ene graag de afspraken eerder maakt dan de ander of net wat meer contact zoekt/wil dan de ander.
En dan is de vraag of je dat beiden niet erg vindt. Of dat je eens wilt kijken hoe lang het duurt voordat de ander die behoefte heeft uit zichzelf.
pi_108897494
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:

Maar je ziet natuurlijk vaak dat de ene graag de afspraken eerder maakt dan de ander of net wat meer contact zoekt/wil dan de ander.
En dan is de vraag of je dat beiden niet erg vindt. Of dat je eens wilt kijken hoe lang het duurt voordat de ander die behoefte heeft uit zichzelf.
Juist die indruk van eenrichtingsverkeer wil ik voorkomen.
Maar ik hou er zelf van om ruim van te voren de afspraken vast te leggen. Daarom is het meeste nu van mij uit gekomen, een enkele keer van haar.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:57:28 #94
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_108897661
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:24 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden wanneer jij altijd het contact begint en je date nooit?
pi_108897714
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je moet de juiste balans vinden en elkaar goed kunnen prikkelen om dat bij elkaar te triggeren. Als iemand te graag wilt kan dat als opdringerig ervaren worden wat vrouwen vaak niet prettig vinden en als je hard to get speelt kan dat weer als afstandelijk gedrag ervaren worden. Je moet er dus achterkomen wat werkt en wat niet.
pi_108897751
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden wanneer jij altijd het contact begint en je date nooit?
Dat zou een rare combo zijn 8)7
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:00:14 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108897758
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:59 schreef editoor het volgende:

[..]

Je moet de juiste balans vinden en elkaar goed kunnen prikkelen om dat bij elkaar te triggeren. Als iemand te graag wilt kan dat als opdringerig ervaren worden wat vrouwen vaak niet prettig vinden en als je hard to get speelt kan dat weer als afstandelijk gedrag ervaren worden. Je moet er dus achterkomen wat werkt en wat niet.
Niemand vind het fijn als de ander opdringerig is.. ook mannen niet ;)
pi_108897867
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niemand vind het fijn als de ander opdringerig is.. ook mannen niet ;)
Mannen vinden dat toch iets minder erg denk ik als vrouwen. Mannen zullen er sneller in mee gaan en vrouwen gaan er meer afstand op nemen, denk ik ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:07:02 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108897985
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:03 schreef editoor het volgende:
Mannen vinden dat toch iets minder erg denk ik als vrouwen. Mannen zullen er sneller in mee gaan en vrouwen gaan er meer afstand op nemen, denk ik ;)
jah?? ik ken de verhalen alleen maar andersom.
Al zit er een groot verschil tussen opdringerig en wanhopig :+ En welk stadium van de dates je bent.
pi_108898164
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

jah?? ik ken de verhalen alleen maar andersom.
Al zit er een groot verschil tussen opdringerig en wanhopig :+ En welk stadium van de dates je bent.
Leugens :+

Ik heb geen eigen ervaring, ik word nooit lastig gevallen :% Dat kun je ook zien als iets negatiefs :')

Maar jij hebt dus nooit mee geflirt met iemand die opdringerig/wanhopig was? :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:17:26 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108898293
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:12 schreef editoor het volgende:
Leugens :+

Ik heb geen eigen ervaring, ik word nooit lastig gevallen :% Dat kun je ook zien als iets negatiefs :')

Maar jij hebt dus nooit mee geflirt met iemand die opdringerig/wanhopig was? :D
Ooit eens een jongen 2x gedate ofzo.. en kreeg op een dag een smsje waar ik niet gelijk op had gereageerd. Dus een uur later een berichtje "waarom reageer je niet?"
denk.. negeer, ben bezig.
weer een sms "ben je boos ofzo???"

:') :')
ja dan doe je wel af.
pi_108898378
Andersom ook hoor, een meisje die 10x smst per dag hoef ik ook niet.
Anyway, ik wacht nog wel af en sms anders morgenavond wel. Maar wel jammer dat we buiten de dates om niet echt veel contact hebben.
pi_108898796
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ooit eens een jongen 2x gedate ofzo.. en kreeg op een dag een smsje waar ik niet gelijk op had gereageerd. Dus een uur later een berichtje "waarom reageer je niet?"
denk.. negeer, ben bezig.
weer een sms "ben je boos ofzo???"

:') :')
ja dan doe je wel af.
sms is dan ook niet een perfect middel om je date toe te spreken, ga dan bellen ofzo. Een stem doet toch een heel stuk meer dan een paar letters. Als ik geografisch ergens in Azie had gewoond, denk ik dat veel meer lastig gevallen zou zijn dan nu het geval is. Mijn zachte karakter en mijn uiterlijk liggen bij de gemiddelde Nederlandse vrouw niet positief. Ik kan ze te weinig prikkelen om in picture te komen ;(
pi_108898891
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:20 schreef Zocalo het volgende:
Andersom ook hoor, een meisje die 10x smst per dag hoef ik ook niet.
Anyway, ik wacht nog wel af en sms anders morgenavond wel. Maar wel jammer dat we buiten de dates om niet echt veel contact hebben.
Ik denk dat je iets minder je best moet doen en zij iets meer en daar moet je naar toe werken.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:35:37 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108898921
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef editoor het volgende:
sms is dan ook niet een perfect middel om je date toe te spreken, ga dan bellen ofzo. Een stem doet toch een heel stuk meer dan een paar letters. Als ik geografisch ergens in Azie had gewoond, denk ik dat veel meer lastig gevallen zou zijn dan nu het geval is. Mijn zachte karakter en mijn uiterlijk liggen bij de gemiddelde Nederlandse vrouw niet positief. Ik kan ze te weinig prikkelen om in picture te komen ;(
Ik ben heel blij met sms / whatsapp.. Gewoon omdat ik af en toe wel contact wil, maar niet een gesprek ermee wil. Sms/wa kan mooi tussendoor een keertje en ook op je werk.
Ik zou bv echt niet elke dag met iemand willen bellen.

lastig vallen is nooit positief :P
tja geen idee hoe je eruit ziet of dat je bent, maar voor iedereen is er een markt. Je moet ze alleen net vinden.
pi_108899122
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben heel blij met sms / whatsapp.. Gewoon omdat ik af en toe wel contact wil, maar niet een gesprek ermee wil. Sms/wa kan mooi tussendoor een keertje en ook op je werk.
Ik zou bv echt niet elke dag met iemand willen bellen.

lastig vallen is nooit positief :P
tja geen idee hoe je eruit ziet of dat je bent, maar voor iedereen is er een markt. Je moet ze alleen net vinden.
Genoeg chinezen in Nederland :D

Geen mooiboy genoeg voor de Nederlandse vrouw en een fotocamera die een pest hekel aan mij heeft. Dus online daten gaat hem ook niet worden. Of er moet een genie fotograag rondlopen die een perfecte plaatje van mij kan schieten. Amateur foto's falen gewoon hard bij mij.
pi_108899186
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef editoor het volgende:

[..]

Ik denk dat je iets minder je best moet doen en zij iets meer en daar moet je naar toe werken.
Thnx, en ja, dat is ook mijn insteek.. Maar vaak wil ik te graag en ben ik degene die als eerste contact legt :P

En wat Cue_ zegt, voor iedereen een markt op dit gebied. Zelfvertrouwen doet ook al een hoop denk ik.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:53:30 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108899475
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:42 schreef editoor het volgende:
Geen mooiboy genoeg voor de Nederlandse vrouw en een fotocamera die een pest hekel aan mij heeft. Dus online daten gaat hem ook niet worden. Of er moet een genie fotograag rondlopen die een perfecte plaatje van mij kan schieten. Amateur foto's falen gewoon hard bij mij.
Of geen mooiboy genoeg voor de nederlandse vrouw die jij graag zou willen hebben? ;)
pi_108899548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:44 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Thnx, en ja, dat is ook mijn insteek.. Maar vaak wil ik te graag en ben ik degene die als eerste contact legt :P
Dat vind een vrouw alleen leuk als zij ook heel graag wil en zo ver is zij denk ik nog niet, de kans dat je daardoor dingen gaat forceren is dan aanwezig en dat werkt meestal niet positief. Zorg er voor dat je de vriendschap verder op kan bouwen, zo leren jullie elkaar alleen maar beter kennen en vergroot je je kansen dat ze meer voor je gaat voelen.
pi_108900193
Je kunt natuurlijk ook subtiel aangeven dat zij jou mag bellen en sms-en als ze dat wil. En aangeven wanneer ze wil afspreken. Het zou zonde zijn als jij ging afwachten en ergeren, terwijl zij van niks weet.

Sowieso, de mate van contact onderhouden vind ik iets dat je als man aan zou moeten voelen. Sommige vrouwen willen dat je iedere avond belt. Dat merk je dan en dan kun je besluiten of je dat ook wilt.
Bij anderen is 2 keer in de week mailen al goed genoeg. Ook prima. Als ik haar maar zie.

Mijn date is niks geworden. Ik had 2 geweldig leuke dates met een echt lieve schat. Maar ze gaf aan dat ze iemand zoekt die haar financieel beter kan ondersteunen.
Tja, jammer dan. De volgende...
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:16:53 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108900239
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:15 schreef mpol het volgende:

Mijn date is niks geworden. Ik had 2 geweldig leuke dates met een echt lieve schat. Maar ze gaf aan dat ze iemand zoekt die haar financieel beter kan ondersteunen.
Die haar financieel kan ondersteunen????
pi_108900248
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of geen mooiboy genoeg voor de nederlandse vrouw die jij graag zou willen hebben? ;)
Dat ik vrij kieskeurig ben helpt zeker niet mee. Als ik op mollige vrouwen zou vallen zouden mijn kansen ook een stuk groter zijn en ben ik wellicht wel knap genoeg om kennis mee te maken :+

Maar voor mij is het gewoon lastig om te zeggen de hele knappe vrouwen sla ik maar over want daar valt misschien wel het minste te halen.
Als ik mijn relatie verleden afga en een cijfer geef aan de 3 vrouwen waar ik mee gahd heb, dan geef ik een 7, 8 en 10 als het op uiterlijk komt en deze vrouwen zijn ook op mij verliefd geweest zowel uiterlijk als innerlijk. Dus op welke catogerie vrouw zou ik me dan moeten richten :?
Uiterlijk is gewoon behoorlijk overated. Ben dan ook meer op zoek naar de beste match ipv de mooiste vrouw. het 1 sluit het ander niet uit natuurlijk. Wat voor mij gewoon de realiteit is, is dat er relatief weinig matchen voor mij zijn. Ik ga alleen voor de beste match. Aanklooien zie ik niet snel gebeuren, daar haal ik weinig voldoening uit en bied weinig perspectief. Actief zoeken heeft in mij geval niet heel veel zin al zal ik altijd proberen om nieuwe ontmoetingen te creeren, want ja daar moet ik dan ook van hebben. Niet van een gare foto van mij op internet waar geen hond op reageert.

[ Bericht 0% gewijzigd door editoor op 09-03-2012 12:23:21 ]
pi_108900310
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die vrouwen lopen er ook rond :+ :D

Alles wat kan veranderen, vind ik dat je daar niet op afgerekent mag worden. Net zoiets als borsthaar :z
pi_108900443
Ja, dat is wat ze letterlijk zei.
Ik kom rond van een uitkering op dit moment, en heb maandelijks maar 50 Euro vrij te besteden aan leuke dingen. Nu heb ik even wat geld, dus reizen en uit eten was geen probleem.
Maar zei houdt wel van reizen, heeft volgens mij een wel redelijk uitgavenpatroon, en geen heel goede baan.
Ze was verder wel serieus over samenwonen. En als zij dan degene is die het meeste geld binnenbrengt zal dat wel anders zijn dan haar bedoeling. Ik gok dat ze die kant opdenkt.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:24:26 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108900484
En daar begint ze gelijk de eerste date over? Men.. tja leuk :') :X
pi_108900491
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:D serieus ?
ik heb zaterdag mijn date dus, ik ben wel erg benieuwd na al deze verhalen haha. Wat een horror bij sommigen. Overigens was zij degene die voorstelde af te spreken (al voor de derde keer... :@ maar ik kon ook echt niet ;) )
pi_108900541
Oh, dan vind ze je wel leuk. Of ze is niet zo scherp in afkappen.
Als ik al een keer een "nee, nu niet" hoor dan kap ik het af.
pi_108900585
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef Cue_ het volgende:
Dat vind ik nou echt een vrouwen fixatie. Als iemand geen modaal inkomen heeft betekent het geen koophuis, niet vaak op vakantie, kinderen word lastig, leuke auto kun je ook wel vergeten :+
Als ik een vrouw tegenkom probeer ik ook altijd naar de toekomst te kijken maar geldzaken zit als prioriteit toch vrij laag.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:29:36 #119
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_108900629
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet direct aan iemand met een uitkering begin. Tenzij ze natuurlijk alle kansen heeft op een baan en het binnenkort echt wel komt.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:29:52 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108900645
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:27 schreef editoor het volgende:

[..]

Dat vind ik nou echt een vrouwen fixatie. Als iemand geen modaal inkomen heeft betekent het geen koophuis, niet vaak op vakantie, kinderen word lastig, leuke auto kun je ook wel vergeten :+
Ik hou me tijdens een eerste date liever bezig met de persoon zelf. Of het uberhaupt een beetje klikt. Daarna zie je toch wel weer verder?

Bedoel als iemand 40 is en al jaren werkloos dan is het wat anders natuurlijk.. maar dat zegt ook iets over de persoon zelf.
pi_108900758
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb heel lang een relatie gehad met een dame met een heel laag inkomen, het zet wel druk op je relatie omdat je dus echt bijna alles moet betalen. De gelijkwaardigheid is weg en ik kan me voorstellen dat ze iemand zoekt met een vaste baan (ze heeft niks over carriere gezegd). Vroeger was het anders, daar bleef de vrouw thuis om voor de kinderen te zorgen. Tegenwoordig moet je beide aan de bak om je vinexwoning te kunnen betalen.
pi_108900773
Hmm, het is niet zo zwart-wit dat ik al jaren werkloos ben en met een bierpens op de stoep zit bier te drinken.
Ik ben al wel 7 jaar afgekeurd, maar doe al die jaren vrijwilligerswerk. Verder ben ik net begonnen met een eigen bedrijfje, wat gewoon kleinschalig is, maar wel wat inkomsten zou moeten opleveren. Tja, het hangt nog wat in de lucht hoe het gaat lopen. Maar zij kijkt vooral naar hoe het nu is, niet naar wat nog zou kunnen.
pi_108900807
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik hou me tijdens een eerste date liever bezig met de persoon zelf.
Ja, ik ook. Daarom neig ik ook vaker naar jongeren vrouwen die met geldzaken veel minder bezig zijn en anderen dingen veel belangrijker vinden. Van mijn eigen leeftijd zijn ze veel schaarser naar mijn gevoel.
pi_108901145
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:55 schreef editoor het volgende:

Dat vind een vrouw alleen leuk als zij ook heel graag wil en zo ver is zij denk ik nog niet, de kans dat je daardoor dingen gaat forceren is dan aanwezig en dat werkt meestal niet positief. Zorg er voor dat je de vriendschap verder op kan bouwen, zo leren jullie elkaar alleen maar beter kennen en vergroot je je kansen dat ze meer voor je gaat voelen.
Ik had verwacht dat ze wel zo ver was, gezien de tijd (en intensiteit bij samenzijn) die we optrekken.
Maargoed, iedereen is anders natuurlijk. Ik merk zelf ook dat ik nu vooral behoefte heb om iets leuks te doen en goed contact uit te bouwen, waar we vorige keren vooral in bed hebben gelegen :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:15:46 #125
108913 Godshand
guide4you
pi_108901983
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:15 schreef mpol het volgende:
Je kunt natuurlijk ook subtiel aangeven dat zij jou mag bellen en sms-en als ze dat wil. En aangeven wanneer ze wil afspreken. Het zou zonde zijn als jij ging afwachten en ergeren, terwijl zij van niks weet.

Sowieso, de mate van contact onderhouden vind ik iets dat je als man aan zou moeten voelen. Sommige vrouwen willen dat je iedere avond belt. Dat merk je dan en dan kun je besluiten of je dat ook wilt.
Bij anderen is 2 keer in de week mailen al goed genoeg. Ook prima. Als ik haar maar zie.

:')

Hoe oud was ze dan?
Stuur anders maar door, ik zal haar even financieel ondersteunen en dan bedanken voor de geleverde diensten _O-
pi_108902180
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Hoe oud was ze dan?
Stuur anders maar door, ik zal haar even financieel ondersteunen en dan bedanken voor de geleverde diensten _O-
Like a boss hhahahaha
pi_108902308
Ze is 38, net als ik. Ze heeft nog een dochtertje die in het buitenland bij de grootmoeder leeft.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:25:45 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108902337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:25 schreef mpol het volgende:
Ze is 38, net als ik. Ze heeft nog een dochtertje die in het buitenland bij de grootmoeder leeft.
Vanwaar dat laatste?
pi_108902480
Ehm, daar heb ik niet op doorgevraagd. Ze is in haar vorige relatie tijdelijk naar haar land van herkomst verhuisd, maar is toch weer hier gekomen. En ze heeft iets gezegd over het niet alleen op kunnen voeden van haar kind. Ik denk omdat ze dan niet kan werken, of dat het wel erg lastig wordt.
Wanneer ze zou gaan samenwonen zou ze graag haar dochter hierheen halen.

Jeetje, wat een vragen :)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:30:28 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108902512
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:29 schreef mpol het volgende:
Ehm, daar heb ik niet op doorgevraagd. Ze is in haar vorige relatie tijdelijk naar haar land van herkomst verhuisd, maar is toch weer hier gekomen. En ze heeft iets gezegd over het niet alleen op kunnen voeden van haar kind. Ik denk omdat ze dan niet kan werken, of dat het wel erg lastig wordt.
Wanneer ze zou gaan samenwonen zou ze graag haar dochter hierheen halen.

Jeetje, wat een vragen :)
Tja jij verteld erover, dan gaan wij vragen stellen ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:35:41 #131
108913 Godshand
guide4you
pi_108902719
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:25 schreef mpol het volgende:
Ah, die combinatie van leeftijd, afkomst en kind verklaard :)
pi_108902749
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah, die combinatie van leeftijd, afkomst en kind verklaard :)
Het voelt alsof de puzzelstukjes ineens in elkaar vallen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:38:45 #133
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108902831
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef Silenus het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet direct aan iemand met een uitkering begin. Tenzij ze natuurlijk alle kansen heeft op een baan en het binnenkort echt wel komt.
Dat roepen ze allemaal natuurlijk. :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:39:45 #134
108913 Godshand
guide4you
pi_108902868
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:36 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het voelt alsof de puzzelstukjes ineens in elkaar vallen.
Ik hoef de diensten opeens niet meer ook :')
pi_108902894
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik hoef de diensten opeens niet meer ook :')
Klinkt meer alsof je een wurgcontract afsluit :')
pi_108910998
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:26 schreef mpol het volgende:
Oh, dan vind ze je wel leuk. Of ze is niet zo scherp in afkappen.
Als ik al een keer een "nee, nu niet" hoor dan kap ik het af.
Meen je dat? dat is toch wel erg snel. Kan toch dat je echt niet kunt, of dat je het te snel vindt bijvoorbeeld?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:54:25 #137
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_108911757
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef RobBor het volgende:

[..]

Meen je dat? dat is toch wel erg snel. Kan toch dat je echt niet kunt, of dat je het te snel vindt bijvoorbeeld?
Vind dat ook hoor. Ik bedoel we zoeken toch geen pen-vriendin.
Je mailt met elkaar met als doel: neuken ontmoeting.

Vandaag nog: paar dagen aan het mailen: zij: ik ben vandaag vrij. ik: heel volgende week.
Zij: wat ga je doen. ik: naar jou toe. Zij: hmmm, ok! Vrijdags is het hier altijd leuk...
Done.

Zij kon ook zeggen: euuuhh, hoezo, want...bla bla bla
Afkappen dan. Of ze wil nog iets weten en dan krijgt ze het antwoord. Dan nog niet concreet worden: daaaag.
pi_108914796
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Vind dat ook hoor. Ik bedoel we zoeken toch geen pen-vriendin.
Je mailt met elkaar met als doel: neuken ontmoeting.

Vandaag nog: paar dagen aan het mailen: zij: ik ben vandaag vrij. ik: heel volgende week.
Zij: wat ga je doen. ik: naar jou toe. Zij: hmmm, ok! Vrijdags is het hier altijd leuk...
Done.

Zij kon ook zeggen: euuuhh, hoezo, want...bla bla bla
Afkappen dan. Of ze wil nog iets weten en dan krijgt ze het antwoord. Dan nog niet concreet worden: daaaag.
ik ben dan ook nieuw met het internetdaten :)
Ik heb wel zoiets van ik geeft wel iets ruimte, de ene is wat verlegener/terughoudender dan de ander, dat betekent niet dat ik ze niet leuk vind. En ik heb geen haast :P
pi_108924349
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef madsaus het volgende:
Ik heb op zich wel wat grappigs te melden. Ik ben van origine niet Nederlands, ik kom uit een spaanstalig zuid amerikaans land, daar hou ik het ivm privacy even bij.

In het dagelijkse leven heb ik Nederlandse mannen altijd aantrekkelijk gevonden en het merendeel van mijn vrienden en vriendinnen zijn ook Nederlands. Het gekke is dat ik in real life voornamelijk relaties en aandacht van zuid europeanen, oost europeanen en zuid amerikanen heb. Er stapt niet echt vaak een Nederlandse jongen op die manier op mij af en als ik er 1 probeer te versieren krijg ik er totaal geen hoogte van en friendzone ik die persoon , dat worden bijna altijd vriendschapen.

Nu ik op wat datingsites sta ontdek ik zeg maar dat ik daar een hele verborgen markt heb liggen :')
Ik had geen idee dat ik bijvoorbeeld bij leuke Nederlandse mannen ook wel goed in de markt lig dus dat is een hele openbaring want ik ging er altijd maar meteen van uit dat ze vrienden willen zijn.
Ik heb wel eens een date gehad hoor met Nederlandse jongens, of kortstondige relatie, maar dat vond ik dan meer uitzonderingen ofzo.

Hoe zou dat komen? Misschien ben ik zelf wel heel ontoegankelijk geworden door dat beeld wat ik er op de 1 of andere manier over heb gevormd. Nederlandse mannen vertel, benaderen jullie zuid amerikaanse vrouwen in het echt niet en online wel, er vanuit gaande dat je die meid wel ziet zitten en zuid amerikaanse vrouwen wel wat vind hebben natuurlijk. Als in, meer dan vriendschap?

Want Nederlandse vrienden heb ik genoeg en verder ben ik op bepaalde temperamentjes hartstikke hollands maar heb ik wel mijn cultuur invloeden mee gekregen zoals goed koken en dansen een beetje traditioneel ingesteld met westerse invloeden als een eigen carriere etc.Ik ben dan ook hier in NL opgegroeid.
Het is dus niet dat ik heel super anders ben en mannen in een hele andere wereld terecht komen ofzo.

Enlighten me ! :)
ben jij een kloon? zomaar even een vraag. ~:)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 22:48:39 #140
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_108924637
Een profieltje: "So I'm not impressed with alle landen waar je wel niet bent geweest en je uitgebreide muziek smaak."
pi_108925087
Klinkt goed, pics?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 23:00:40 #142
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_108925119
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
Klinkt goed, pics?
Sinds wanneer plaatsen we hier pics?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 23:11:32 #143
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_108925553
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:00 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Sinds wanneer plaatsen we hier pics?
Sinds jij hebt gezegd:

quote:
Een profieltje: "So I'm not impressed with alle landen waar je wel niet bent geweest en je uitgebreide muziek smaak.
Nou, vooruit ermee! ;)
pi_108925710
Ik wil wel weten hoe zo iemand eruit ziet :P
Of is het jou eigen profiel?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 23:16:26 #145
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_108925753
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil wel weten hoe zo iemand eruit ziet :P
Of is het jou eigen profiel?
Gaat de moderator dan niet huishouden in dit topic?
pi_108925772
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:16 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Gaat de moderator dan niet huishouden in dit topic?
Waarschijnlijk wel ja :@
  vrijdag 9 maart 2012 @ 23:17:03 #147
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_108925790
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja :@
Dan gaat over toch?
pi_108925835
Gelukkig hebben we DM/PM :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 23:57:28 #149
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_108927437
Hmmm, fulltime werken in een cafetaria, geen studie doen of willen doen. Is dat wat?
pi_108927549
Gratis frieten, ik zie het probleem niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')