SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Hoe lang speelt dit dan precies?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:30 schreef Zocalo het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn date aan moet...
Het is heel erg leuk, we zien elkaar nu (zeer) regelmatig en we zijn best wel aanhankelijk als we bij elkaar zijn. Toch begint bij mij steeds meer het idee te groeien dat ze niets vast wil.
We hadden het er vorige week even over gehad, toen hadden we besloten nog niet te benoemen, maar dat begint wel steeds meer te kriebelen bij mij. Terwijl het aan de andere kant ook wel prima is zoals het gaat en het er over hebben alleen maar meer druk uitoefent, die wellicht helemaal niet nodig is.. Lastig..
Wat bedoel je met hoe laat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hoe laat speelt dit dan precies?
Je kunt het toch gewoon nog een tijdje zo laten, ik zit zelf ook een beetje in een vergelijkbare situatie. We hebben niet officieel iets vasts, maar we zijn wel regelmatig 3 avonden/nachten bij elkaar. En dan soms even 2 dagen niet.
Eigenlijk vind ik het wel relaxed zo voor de eerste paar maanden.
laat = lang.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:26 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met hoe laat?
het speelt nu ongeveer een maand. Ergens vind ik het ook wel goed zo, omdat een label erop plakken zo definitief is en ik niet weet of we daar al klaar voor zijn. Aan de andere kant is dit uiteindelijk wel mijn insteek, en ik weet niet of zij daar ook zo in staat. Daar wrikt de schoen...
Ja dat had ik dus ook. Ik had afgelopen week een meid die niet van de WhatsApp af te slaan was, en ze was super lief. Toen ik op een gegeven moment wat minder reageerde omdat ik een film of wat ook aan het kijken was, vroeg ze meteen of er iets aan de hand was en of ik het wel leuk vond. Uiteindelijk dit weekend afgesproken, gezellige date gehad, maar blijkbaar niet goed genoeg, en nu is het helemaal over.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:57 schreef RobBor het volgende:
Wel grappig om te lezen allemaal
Uiteindelijk naar aanleiding van dit topic ook op een datingsite ingeschreven, eigenlijk omdat ik behoefte had in wat 'lichamelijk contact'(ja i know triest...het was een opwelling)
Maar nu dus aan de praat geraakt met een meid die echt ontzettend leuk is, urenlang chatten etcBinnenkort eerste date
ze is echt zo lief...omg
Dat was op paiq.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:42 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook. Ik had afgelopen week een meid die niet van de WhatsApp af te slaan was, en ze was super lief. Toen ik op een gegeven moment wat minder reageerde omdat ik een film of wat ook aan het kijken was, vroeg ze meteen of er iets aan de hand was en of ik het wel leuk vond. Uiteindelijk dit weekend afgesproken, gezellige date gehad, maar blijkbaar niet goed genoeg, en nu is het helemaal over.![]()
Maargoed, ik wil je niet de put inpraten, hopelijk heb jij meer geluk!
Mee eens, nooit te lang wachten. Dan worden de verwachtingen zo hoog dat het alleen nog maar tegen kan vallenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:48 schreef RobBor het volgende:
[..]
Dat was op paiq.
Ik wil inderdaad niet al te enthousiast worden, alhoewel ik dat wel ben.
Ik had alleen niet verwacht iemand te vinden waarmee het zo klikt, ik was er niet naar op zoek.
Vandaar ook de tip die ik hier gelezen heb toepassen: niet te lang wachten met afspreken.
Best zenuwachtig eigenlijk
Zouden ze ook gebatst hebben, zijn post doet me denken dat ze het hele weekend een inhaalslag hebben gemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:43 schreef Thornado het volgende:
Vind het dan wel weer gaaf dat PiMi zo relaxt is over een relatie hebben of niet
Als ik zijn post goed lees, dan is PiMi volgens mij voor de komende weken compleet leegquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zouden ze ook gebatst hebben, zijn post doet me denken dat ze het hele weekend een inhaalslag hebben gemaakt
Ik denk 10 keer, als ik zijn post goed begrijpquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zouden ze ook gebatst hebben, zijn post doet me denken dat ze het hele weekend een inhaalslag hebben gemaakt
Nou, ben benieuwd hoe lang dit duurtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:08 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik denk 10 keer, als ik zijn post goed begrijp
Het is wel snel, maar uniek want PicardMike he?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:07 schreef Zocalo het volgende:
Ik loop te miepen dat het lang duurt voor we het een relatie noemen, maar is dit dan weer niet snel?
Ja. Zou graag een dame met Italiaanse roots tegenkomen, helaas mag het niet zo zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:53 schreef madsaus het volgende:
Grappig dat jullie geen zuid amerikaanse vrouwen kennen
Hoe is het aanbod voor jullie op die sites? Want dat zie ik natuurlijk niet, wat voor vrouwen er op zitten. Voornamelijk Nederlandse vrouwen?
He ik ben verliefd ja. En alleen zij heeft op me gereden terwijl ik er als een dood vogeltje bij lag omdat ik na 6x gewoon niet meer kwijt kon.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is wel snel, maar uniek want PicardMike he?
Hbe ik gespot op alternatiefdaten.nl, maarja meteen zo'n over de top wijf die alleen Engels op dr profiel zetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Ja. Zou graag een dame met Italiaanse roots tegenkomen, helaas mag het niet zo zijn.
Mjah, zal wel niet wat worden dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hbe ik gespot op alternatiefdaten.nl, maarja meteen zo'n over de top wijf die alleen Engels op dr profiel zet
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:05 schreef GForceT1 het volgende:
zuid-amerikaanse vrouwen... die hebben een échte kont
Onze lezing was dat er veel van onderstaande vrouwen zijn in Amsterdam:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Godshand het volgende:
Op e-matching wel een hoop Amsterdamse meiden zeg. Te weinig mannen in Amsterdam? Teveeleisende vrouwen in Amsterdam?
Ja of datquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef Silenus het volgende:
Of natuurlijk geen relatie wil omdat hij echt briljant in de markt ligt en het liefst nog jarenlang heel veel lekkere wijven wil palen.
Te gek, je hebt een nieuw woord in de Nederlandse taal geintroduceerd! Voor de zekerheid nog even gegoogeld maar geen hits.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja of dat. Oud collega was lekker aan het *stappen* en die had dus zo een eisenpakketwijf gedaan, die was behoorlijk teleurgesteld toen bleek dat ie geen interesse had in een relatie
hahaha.
Onzijdigquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Te gek, je hebt een nieuw woord in de Nederlandse taal geintroduceerd! Voor de zekerheid nog even gegoogeld maar geen hits.
Eisenpakketwijf: onzijdig, Zelfst. Naamw. [Informeel] betekenis: Wijf met flink eisenpakket die daarom geen leuke kerel kan regelen.
Het eisenpakketwijf is bij deze opgenomen in de roemruchte geschiedenis van de Nederlandsche Taal! Hulde!
Nou, seks stralen ze wel uit, alleen de eisenmuur is te hoogquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
- hoogopgeleide vrouwen die geen seks uitstralen maar wel eisenpakketten en lijsten met zich meedragen
Dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef Silenus het volgende:
Of natuurlijk geen relatie wil omdat hij echt briljant in de markt ligt en het liefst nog jarenlang heel veel lekkere wijven wil palen.
Waar maak je je druk om... als ze er over een maand nog op staat en steeds naar haar mobiel/scherm tuurt terwijl je haar aan het uitwonen bent zou ik me pas zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:19 schreef picardmike het volgende:
Ik heb me nu al een tijdje uitgeschreven van alle datingsites. Mijn vriendin zei dat ze dat gisteren ook zou doen. Nu heb ik natuurlijk overal ogen en oren en ik zag dat ze er vandaag nog steeds opstond. Ik neig een beetje naar het gevoel dat ze me aan het gebruiken is als toy boy. Of denken jullie dat er niks aan de hand is?
Ik vind dat je gelijk hebt, maar als je samen al hebt besproken dat het een relatie is, zoals pimi al aangaf, dan is het wel een beetje vreemd. Maar inderdaad, wacht het nog even af PicardMikequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om... als ze er over een maand nog op staat en steeds naar haar mobiel/scherm tuurt terwijl je haar aan het uitwonen bent zou ik me pas zorgen gaan maken.
Dat was gisteren, wie weet was ze druk of kwam er wat tussen. Sowieso je kersverse vriendin nu al controleren, wat een vertrouwen toch.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:45 schreef madsaus het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt, maar als je samen al hebt besproken dat het een relatie is, zoals pimi al aangaf, dan is het wel een beetje vreemd. Maar inderdaad, wacht het nog even af PicardMike
PiMi moet zijn claimgedrag wel waarmaken he?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was gisteren, wie weet was ze druk of kwam er wat tussen. Sowieso je kersverse vriendin nu al controleren, wat een vertrouwen toch.
Niet druk om maken. Het is gebleken dat vrouwen het ook gewoon 'online' laten staan om te kijken of ze nog goed in de markt liggen enzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:19 schreef picardmike het volgende:
Ik heb me nu al een tijdje uitgeschreven van alle datingsites. Mijn vriendin zei dat ze dat gisteren ook zou doen. Nu heb ik natuurlijk overal ogen en oren en ik zag dat ze er vandaag nog steeds opstond. Ik neig een beetje naar het gevoel dat ze me aan het gebruiken is als toy boy. Of denken jullie dat er niks aan de hand is?
Dat kan ik haar toch ook wel vertellen, daar hoeft ze toch niet voor op een datingsite te staan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet druk om maken. Het is gebleken dat vrouwen het ook gewoon 'online' laten staan om te kijken of ze nog goed in de markt liggen enzo.
Dus niet controleren, lekker laten gaan
Nee dat kan je haar niet vertellen. Ja wel vertellen, maar dat heeft niet dezelfde impact als ze het zelf constateerd door bevestiging van andere mannen te krijgen (mocht dit de reden zijn)quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:23 schreef picardmike het volgende:
Dat kan ik haar toch ook wel vertellen, daar hoeft ze toch niet voor op een datingsite te staan?
Dan zou je je fokaccount ook moeten opruimenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:13 schreef Thornado het volgende:
Heb jij trouwens al je profielen opgeruimd?
Dat is voor mij geen hosselaccount.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou je je fokaccount ook moeten opruimen
Misschien voor haar die datingaccounts ook niet meerquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen hosselaccount.
Wat doet de frustratiemeter?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:19 schreef picardmike het volgende:
Nou het kan ook zijn dat ze denkt dat ze uitschreven is, want ze is ook niet meer ingelogd geweest sindsdien. Dan pas gaat de frustratiemeter lopen. We willen elkaar elke dag spreken, maar als ze gaat inloggen ga ik die commitment verbreken.quote:
Hm ik kan pas profielen kijken als ik ook een profiel heb.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou het kan ook zijn dat ze denkt dat ze uitschreven is, want ze is ook niet meer ingelogd geweest sindsdien. Dan pas gaat de frustratiemeter lopen. We willen elkaar elke dag spreken, maar als ze gaat inloggen ga ik die commitment verbreken.
Voorlopig ga ik vanavond naar haar toe.
Jij ziet graag die frustratiemeter stijgen geloof ik. Iets met leedvermaakquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik kan pas profielen kijken als ik ook een profiel heb.
Haha ja beetje porren hier en daar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij ziet graag die frustratiemeter stijgen geloof ik. Iets met leedvermaak
Tja, dat is de aard van het beestje. Dikke kans dat hij zichzelf daarmee in de voet schiet eerdaags, al hoop ik het niet voor 'm.quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ja beetje porren hier en daar.
Eerlijk gezegd vind ik het wel frappant mits ik gelijk heb qua profielen. Iets met een pot en een ketel. Ik ken PiMi verder niet natuurlijk, alleen dat wat hij hier post en daar baseer ik mijn reacties dan ook op. Ik vind het gewoon jammer dat hij haar meteen controleert. Enerzijds snap ik het, hij wil ook duidelijkheid maar aan de andere kant vind ik het redelijk paranoide. Alsof hij opzoek is naar een reden om het af te kappen. Persoonlijk zou het mij namelijk een worst wezen of ze er nog op stond als je elkaar net leert kennen. Wie weet is ze er er simpelweg niet aan toegekomen om de profieltjes weg te halen of ze weet niet eens hoe dat moet en denkt, ik log gewoon niet meer in. Zoveel redenen, zoveel mogelijkheden en PiMi denkt meteen dat ze hem aan het lijntje houd (ja, die mogelijkheid is er, als dat zo is gaat het extra controleren daar niet bij helpen, dan rent ze nog harder weg).
Ergo, relax en geniet ervan. Leer elkaar kennen, trek met elkaar op. Als ze na een maandje contact nog steeds actief is zou ik er pas mijn vraagtekens bij gaan zetten.
Hoe wereldvreemd kun je zijn ...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef W00fer het volgende:
Sowieso wat debiel dat een vrouw gaat checken of ze nog goed in de markt ligt, als ze al met een gozer bezig is
Je weet dat als je wacht dat het nog wel eens even kan duren hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:30 schreef Zocalo het volgende:
Ja.. Nouja ik wil heel graag zelf initiatief nemen omdat ik haar wil zien. Maar het is misschien ook wel goed af te wachten of zij contact opneemt.. Als ik me in kan houden
Hmm dan hebben date en ik het toch verkeerd gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef Thornado het volgende:
In het begin moet de man echt initiatief nemen, anders spreekt de vrouw intussen met een ander af die wel initiatief neemt.
Nee, jij hebt het goed gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm dan hebben date en ik het toch verkeerd gedaan
Aangezien we een maandje aan het kloten zijn, vind ik dat we niet meer in het begin zitten en zij ook initiatief mag nemenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef Thornado het volgende:
In het begin moet de man echt initiatief nemen, anders spreekt de vrouw intussen met een ander af die wel initiatief neemt.
Hoezo is dat afwachten goed?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:30 schreef Zocalo het volgende:
Ja.. Nouja ik wil heel graag zelf initiatief nemen omdat ik haar wil zien. Maar het is misschien ook wel goed af te wachten of zij contact opneemt.. Als ik me in kan houden
Het gaat denk ik niet om de regeltjes. Maar dat je ook wel eens wil dat de ander initiatief neemt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoezo is dat afwachten goed?
Wat is dat toch met die regeltjes, net als dat vrouwen moeten wachten tot de man belt.
En mannen die minstens 3 dagen moeten wachten want anders komen ze te gretig over..
Echt dikke bullshit, je moet gewoon doen waar je behoefte aan hebt.
Als jij je niet in kan houden dan moet je dat niet doen imho.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:30 schreef Zocalo het volgende:
Het mooiste is natuurlijk als het initiatief bij beide aanwezig is ipv dat 1 de kar moet trekken. Dan krijg je dus vaak dat het 1 richtingsverkeer word en geef je een bepaalde indruk af.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat denk ik niet om de regeltjes. Maar dat je ook wel eens wil dat de ander initiatief neemt.
Eens kijken of die ander die behoefte ook heeft uit zichzelf.
Yupquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef editoor het volgende:
Het mooiste is natuurlijk als het initiatief bij beide aanwezig is ipv dat 1 de kar moet trekken. Dan krijg je dus vaak dat het 1 richtingsverkeer word en geef je een bepaalde indruk af.
Juist die indruk van eenrichtingsverkeer wil ik voorkomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
Yup
Maar je ziet natuurlijk vaak dat de ene graag de afspraken eerder maakt dan de ander of net wat meer contact zoekt/wil dan de ander.
En dan is de vraag of je dat beiden niet erg vindt. Of dat je eens wilt kijken hoe lang het duurt voordat de ander die behoefte heeft uit zichzelf.
Hoe zou jij het vinden wanneer jij altijd het contact begint en je date nooit?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoezo is dat afwachten goed?
Wat is dat toch met die regeltjes, net als dat vrouwen moeten wachten tot de man belt.
En mannen die minstens 3 dagen moeten wachten want anders komen ze te gretig over..
Echt dikke bullshit, je moet gewoon doen waar je behoefte aan hebt.
Je moet de juiste balans vinden en elkaar goed kunnen prikkelen om dat bij elkaar te triggeren. Als iemand te graag wilt kan dat als opdringerig ervaren worden wat vrouwen vaak niet prettig vinden en als je hard to get speelt kan dat weer als afstandelijk gedrag ervaren worden. Je moet er dus achterkomen wat werkt en wat niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup
Maar je ziet natuurlijk vaak dat de ene graag de afspraken eerder maakt dan de ander of net wat meer contact zoekt/wil dan de ander.
Dat zou een rare combo zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:57 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden wanneer jij altijd het contact begint en je date nooit?
Niemand vind het fijn als de ander opdringerig is.. ook mannen nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:59 schreef editoor het volgende:
[..]
Je moet de juiste balans vinden en elkaar goed kunnen prikkelen om dat bij elkaar te triggeren. Als iemand te graag wilt kan dat als opdringerig ervaren worden wat vrouwen vaak niet prettig vinden en als je hard to get speelt kan dat weer als afstandelijk gedrag ervaren worden. Je moet er dus achterkomen wat werkt en wat niet.
Mannen vinden dat toch iets minder erg denk ik als vrouwen. Mannen zullen er sneller in mee gaan en vrouwen gaan er meer afstand op nemen, denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand vind het fijn als de ander opdringerig is.. ook mannen niet
jah?? ik ken de verhalen alleen maar andersom.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:03 schreef editoor het volgende:
Mannen vinden dat toch iets minder erg denk ik als vrouwen. Mannen zullen er sneller in mee gaan en vrouwen gaan er meer afstand op nemen, denk ik
Leugensquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jah?? ik ken de verhalen alleen maar andersom.
Al zit er een groot verschil tussen opdringerig en wanhopigEn welk stadium van de dates je bent.
Ooit eens een jongen 2x gedate ofzo.. en kreeg op een dag een smsje waar ik niet gelijk op had gereageerd. Dus een uur later een berichtje "waarom reageer je niet?"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:12 schreef editoor het volgende:
Leugens![]()
Ik heb geen eigen ervaring, ik word nooit lastig gevallenDat kun je ook zien als iets negatiefs
![]()
Maar jij hebt dus nooit mee geflirt met iemand die opdringerig/wanhopig was?
sms is dan ook niet een perfect middel om je date toe te spreken, ga dan bellen ofzo. Een stem doet toch een heel stuk meer dan een paar letters. Als ik geografisch ergens in Azie had gewoond, denk ik dat veel meer lastig gevallen zou zijn dan nu het geval is. Mijn zachte karakter en mijn uiterlijk liggen bij de gemiddelde Nederlandse vrouw niet positief. Ik kan ze te weinig prikkelen om in picture te komenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit eens een jongen 2x gedate ofzo.. en kreeg op een dag een smsje waar ik niet gelijk op had gereageerd. Dus een uur later een berichtje "waarom reageer je niet?"
denk.. negeer, ben bezig.
weer een sms "ben je boos ofzo???"![]()
![]()
ja dan doe je wel af.
Ik denk dat je iets minder je best moet doen en zij iets meer en daar moet je naar toe werken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:20 schreef Zocalo het volgende:
Andersom ook hoor, een meisje die 10x smst per dag hoef ik ook niet.
Anyway, ik wacht nog wel af en sms anders morgenavond wel. Maar wel jammer dat we buiten de dates om niet echt veel contact hebben.
Ik ben heel blij met sms / whatsapp.. Gewoon omdat ik af en toe wel contact wil, maar niet een gesprek ermee wil. Sms/wa kan mooi tussendoor een keertje en ook op je werk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef editoor het volgende:
sms is dan ook niet een perfect middel om je date toe te spreken, ga dan bellen ofzo. Een stem doet toch een heel stuk meer dan een paar letters. Als ik geografisch ergens in Azie had gewoond, denk ik dat veel meer lastig gevallen zou zijn dan nu het geval is. Mijn zachte karakter en mijn uiterlijk liggen bij de gemiddelde Nederlandse vrouw niet positief. Ik kan ze te weinig prikkelen om in picture te komen
Genoeg chinezen in Nederlandquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met sms / whatsapp.. Gewoon omdat ik af en toe wel contact wil, maar niet een gesprek ermee wil. Sms/wa kan mooi tussendoor een keertje en ook op je werk.
Ik zou bv echt niet elke dag met iemand willen bellen.
lastig vallen is nooit positief
tja geen idee hoe je eruit ziet of dat je bent, maar voor iedereen is er een markt. Je moet ze alleen net vinden.
Thnx, en ja, dat is ook mijn insteek.. Maar vaak wil ik te graag en ben ik degene die als eerste contact legtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets minder je best moet doen en zij iets meer en daar moet je naar toe werken.
Of geen mooiboy genoeg voor de nederlandse vrouw die jij graag zou willen hebben?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:42 schreef editoor het volgende:
Geen mooiboy genoeg voor de Nederlandse vrouw en een fotocamera die een pest hekel aan mij heeft. Dus online daten gaat hem ook niet worden. Of er moet een genie fotograag rondlopen die een perfecte plaatje van mij kan schieten. Amateur foto's falen gewoon hard bij mij.
Dat vind een vrouw alleen leuk als zij ook heel graag wil en zo ver is zij denk ik nog niet, de kans dat je daardoor dingen gaat forceren is dan aanwezig en dat werkt meestal niet positief. Zorg er voor dat je de vriendschap verder op kan bouwen, zo leren jullie elkaar alleen maar beter kennen en vergroot je je kansen dat ze meer voor je gaat voelen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:44 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Thnx, en ja, dat is ook mijn insteek.. Maar vaak wil ik te graag en ben ik degene die als eerste contact legt
Die haar financieel kan ondersteunen????quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:15 schreef mpol het volgende:
Mijn date is niks geworden. Ik had 2 geweldig leuke dates met een echt lieve schat. Maar ze gaf aan dat ze iemand zoekt die haar financieel beter kan ondersteunen.
Tja, jammer dan. De volgende...
Dat ik vrij kieskeurig ben helpt zeker niet mee. Als ik op mollige vrouwen zou vallen zouden mijn kansen ook een stuk groter zijn en ben ik wellicht wel knap genoeg om kennis mee te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of geen mooiboy genoeg voor de nederlandse vrouw die jij graag zou willen hebben?
Die vrouwen lopen er ook rondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die haar financieel kan ondersteunen????
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die haar financieel kan ondersteunen????
Dat vind ik nou echt een vrouwen fixatie. Als iemand geen modaal inkomen heeft betekent het geen koophuis, niet vaak op vakantie, kinderen word lastig, leuke auto kun je ook wel vergetenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef Cue_ het volgende:
En daar begint ze gelijk de eerste date over? Men.. tja leuk![]()
Ik hou me tijdens een eerste date liever bezig met de persoon zelf. Of het uberhaupt een beetje klikt. Daarna zie je toch wel weer verder?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:27 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een vrouwen fixatie. Als iemand geen modaal inkomen heeft betekent het geen koophuis, niet vaak op vakantie, kinderen word lastig, leuke auto kun je ook wel vergeten
Ik heb heel lang een relatie gehad met een dame met een heel laag inkomen, het zet wel druk op je relatie omdat je dus echt bijna alles moet betalen. De gelijkwaardigheid is weg en ik kan me voorstellen dat ze iemand zoekt met een vaste baan (ze heeft niks over carriere gezegd). Vroeger was het anders, daar bleef de vrouw thuis om voor de kinderen te zorgen. Tegenwoordig moet je beide aan de bak om je vinexwoning te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef Cue_ het volgende:
En daar begint ze gelijk de eerste date over? Men.. tja leuk![]()
Ja, ik ook. Daarom neig ik ook vaker naar jongeren vrouwen die met geldzaken veel minder bezig zijn en anderen dingen veel belangrijker vinden. Van mijn eigen leeftijd zijn ze veel schaarser naar mijn gevoel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou me tijdens een eerste date liever bezig met de persoon zelf.
Ik had verwacht dat ze wel zo ver was, gezien de tijd (en intensiteit bij samenzijn) die we optrekken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:55 schreef editoor het volgende:
Dat vind een vrouw alleen leuk als zij ook heel graag wil en zo ver is zij denk ik nog niet, de kans dat je daardoor dingen gaat forceren is dan aanwezig en dat werkt meestal niet positief. Zorg er voor dat je de vriendschap verder op kan bouwen, zo leren jullie elkaar alleen maar beter kennen en vergroot je je kansen dat ze meer voor je gaat voelen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:15 schreef mpol het volgende:
Je kunt natuurlijk ook subtiel aangeven dat zij jou mag bellen en sms-en als ze dat wil. En aangeven wanneer ze wil afspreken. Het zou zonde zijn als jij ging afwachten en ergeren, terwijl zij van niks weet.
Sowieso, de mate van contact onderhouden vind ik iets dat je als man aan zou moeten voelen. Sommige vrouwen willen dat je iedere avond belt. Dat merk je dan en dan kun je besluiten of je dat ook wilt.
Bij anderen is 2 keer in de week mailen al goed genoeg. Ook prima. Als ik haar maar zie.
Mijn date is niks geworden. Ik had 2 geweldig leuke dates met een echt lieve schat. Maar ze gaf aan dat ze iemand zoekt die haar financieel beter kan ondersteunen.
Tja, jammer dan. De volgende...
Like a boss hhahahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe oud was ze dan?
Stuur anders maar door, ik zal haar even financieel ondersteunen en dan bedanken voor de geleverde diensten
Vanwaar dat laatste?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:25 schreef mpol het volgende:
Ze is 38, net als ik. Ze heeft nog een dochtertje die in het buitenland bij de grootmoeder leeft.
Tja jij verteld erover, dan gaan wij vragen stellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:29 schreef mpol het volgende:
Ehm, daar heb ik niet op doorgevraagd. Ze is in haar vorige relatie tijdelijk naar haar land van herkomst verhuisd, maar is toch weer hier gekomen. En ze heeft iets gezegd over het niet alleen op kunnen voeden van haar kind. Ik denk omdat ze dan niet kan werken, of dat het wel erg lastig wordt.
Wanneer ze zou gaan samenwonen zou ze graag haar dochter hierheen halen.
Jeetje, wat een vragen
Ah, die combinatie van leeftijd, afkomst en kind verklaardquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:25 schreef mpol het volgende:
Ze is 38, net als ik. Ze heeft nog een dochtertje die in het buitenland bij de grootmoeder leeft.
Het voelt alsof de puzzelstukjes ineens in elkaar vallen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah, die combinatie van leeftijd, afkomst en kind verklaard
Dat roepen ze allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef Silenus het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet direct aan iemand met een uitkering begin. Tenzij ze natuurlijk alle kansen heeft op een baan en het binnenkort echt wel komt.
Ik hoef de diensten opeens niet meer ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het voelt alsof de puzzelstukjes ineens in elkaar vallen.
Klinkt meer alsof je een wurgcontract afsluitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoef de diensten opeens niet meer ook
Meen je dat? dat is toch wel erg snel. Kan toch dat je echt niet kunt, of dat je het te snel vindt bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:26 schreef mpol het volgende:
Oh, dan vind ze je wel leuk. Of ze is niet zo scherp in afkappen.
Als ik al een keer een "nee, nu niet" hoor dan kap ik het af.
Vind dat ook hoor. Ik bedoel we zoeken toch geen pen-vriendin.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef RobBor het volgende:
[..]
Meen je dat? dat is toch wel erg snel. Kan toch dat je echt niet kunt, of dat je het te snel vindt bijvoorbeeld?
ik ben dan ook nieuw met het internetdatenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vind dat ook hoor. Ik bedoel we zoeken toch geen pen-vriendin.
Je mailt met elkaar met als doel: neuken ontmoeting.
Vandaag nog: paar dagen aan het mailen: zij: ik ben vandaag vrij. ik: heel volgende week.
Zij: wat ga je doen. ik: naar jou toe. Zij: hmmm, ok! Vrijdags is het hier altijd leuk...
Done.
Zij kon ook zeggen: euuuhh, hoezo, want...bla bla bla
Afkappen dan. Of ze wil nog iets weten en dan krijgt ze het antwoord. Dan nog niet concreet worden: daaaag.
ben jij een kloon? zomaar even een vraag.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef madsaus het volgende:
Ik heb op zich wel wat grappigs te melden. Ik ben van origine niet Nederlands, ik kom uit een spaanstalig zuid amerikaans land, daar hou ik het ivm privacy even bij.
In het dagelijkse leven heb ik Nederlandse mannen altijd aantrekkelijk gevonden en het merendeel van mijn vrienden en vriendinnen zijn ook Nederlands. Het gekke is dat ik in real life voornamelijk relaties en aandacht van zuid europeanen, oost europeanen en zuid amerikanen heb. Er stapt niet echt vaak een Nederlandse jongen op die manier op mij af en als ik er 1 probeer te versieren krijg ik er totaal geen hoogte van en friendzone ik die persoon , dat worden bijna altijd vriendschapen.
Nu ik op wat datingsites sta ontdek ik zeg maar dat ik daar een hele verborgen markt heb liggen![]()
Ik had geen idee dat ik bijvoorbeeld bij leuke Nederlandse mannen ook wel goed in de markt lig dus dat is een hele openbaring want ik ging er altijd maar meteen van uit dat ze vrienden willen zijn.
Ik heb wel eens een date gehad hoor met Nederlandse jongens, of kortstondige relatie, maar dat vond ik dan meer uitzonderingen ofzo.
Hoe zou dat komen? Misschien ben ik zelf wel heel ontoegankelijk geworden door dat beeld wat ik er op de 1 of andere manier over heb gevormd. Nederlandse mannen vertel, benaderen jullie zuid amerikaanse vrouwen in het echt niet en online wel, er vanuit gaande dat je die meid wel ziet zitten en zuid amerikaanse vrouwen wel wat vind hebben natuurlijk. Als in, meer dan vriendschap?
Want Nederlandse vrienden heb ik genoeg en verder ben ik op bepaalde temperamentjes hartstikke hollands maar heb ik wel mijn cultuur invloeden mee gekregen zoals goed koken en dansen een beetje traditioneel ingesteld met westerse invloeden als een eigen carriere etc.Ik ben dan ook hier in NL opgegroeid.
Het is dus niet dat ik heel super anders ben en mannen in een hele andere wereld terecht komen ofzo.
Enlighten me !
Sinds jij hebt gezegd:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:00 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Sinds wanneer plaatsen we hier pics?
Nou, vooruit ermee!quote:Een profieltje: "So I'm not impressed with alle landen waar je wel niet bent geweest en je uitgebreide muziek smaak.
Gaat de moderator dan niet huishouden in dit topic?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil wel weten hoe zo iemand eruit ziet
Of is het jou eigen profiel?
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:16 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Gaat de moderator dan niet huishouden in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |