Like a boss hhahahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe oud was ze dan?
Stuur anders maar door, ik zal haar even financieel ondersteunen en dan bedanken voor de geleverde diensten
Vanwaar dat laatste?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:25 schreef mpol het volgende:
Ze is 38, net als ik. Ze heeft nog een dochtertje die in het buitenland bij de grootmoeder leeft.
Tja jij verteld erover, dan gaan wij vragen stellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:29 schreef mpol het volgende:
Ehm, daar heb ik niet op doorgevraagd. Ze is in haar vorige relatie tijdelijk naar haar land van herkomst verhuisd, maar is toch weer hier gekomen. En ze heeft iets gezegd over het niet alleen op kunnen voeden van haar kind. Ik denk omdat ze dan niet kan werken, of dat het wel erg lastig wordt.
Wanneer ze zou gaan samenwonen zou ze graag haar dochter hierheen halen.
Jeetje, wat een vragen
Ah, die combinatie van leeftijd, afkomst en kind verklaardquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:25 schreef mpol het volgende:
Ze is 38, net als ik. Ze heeft nog een dochtertje die in het buitenland bij de grootmoeder leeft.
Het voelt alsof de puzzelstukjes ineens in elkaar vallen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah, die combinatie van leeftijd, afkomst en kind verklaard
Dat roepen ze allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef Silenus het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet direct aan iemand met een uitkering begin. Tenzij ze natuurlijk alle kansen heeft op een baan en het binnenkort echt wel komt.
Ik hoef de diensten opeens niet meer ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het voelt alsof de puzzelstukjes ineens in elkaar vallen.
Klinkt meer alsof je een wurgcontract afsluitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoef de diensten opeens niet meer ook
Meen je dat? dat is toch wel erg snel. Kan toch dat je echt niet kunt, of dat je het te snel vindt bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:26 schreef mpol het volgende:
Oh, dan vind ze je wel leuk. Of ze is niet zo scherp in afkappen.
Als ik al een keer een "nee, nu niet" hoor dan kap ik het af.
Vind dat ook hoor. Ik bedoel we zoeken toch geen pen-vriendin.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef RobBor het volgende:
[..]
Meen je dat? dat is toch wel erg snel. Kan toch dat je echt niet kunt, of dat je het te snel vindt bijvoorbeeld?
ik ben dan ook nieuw met het internetdatenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vind dat ook hoor. Ik bedoel we zoeken toch geen pen-vriendin.
Je mailt met elkaar met als doel: neuken ontmoeting.
Vandaag nog: paar dagen aan het mailen: zij: ik ben vandaag vrij. ik: heel volgende week.
Zij: wat ga je doen. ik: naar jou toe. Zij: hmmm, ok! Vrijdags is het hier altijd leuk...
Done.
Zij kon ook zeggen: euuuhh, hoezo, want...bla bla bla
Afkappen dan. Of ze wil nog iets weten en dan krijgt ze het antwoord. Dan nog niet concreet worden: daaaag.
ben jij een kloon? zomaar even een vraag.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef madsaus het volgende:
Ik heb op zich wel wat grappigs te melden. Ik ben van origine niet Nederlands, ik kom uit een spaanstalig zuid amerikaans land, daar hou ik het ivm privacy even bij.
In het dagelijkse leven heb ik Nederlandse mannen altijd aantrekkelijk gevonden en het merendeel van mijn vrienden en vriendinnen zijn ook Nederlands. Het gekke is dat ik in real life voornamelijk relaties en aandacht van zuid europeanen, oost europeanen en zuid amerikanen heb. Er stapt niet echt vaak een Nederlandse jongen op die manier op mij af en als ik er 1 probeer te versieren krijg ik er totaal geen hoogte van en friendzone ik die persoon , dat worden bijna altijd vriendschapen.
Nu ik op wat datingsites sta ontdek ik zeg maar dat ik daar een hele verborgen markt heb liggen![]()
Ik had geen idee dat ik bijvoorbeeld bij leuke Nederlandse mannen ook wel goed in de markt lig dus dat is een hele openbaring want ik ging er altijd maar meteen van uit dat ze vrienden willen zijn.
Ik heb wel eens een date gehad hoor met Nederlandse jongens, of kortstondige relatie, maar dat vond ik dan meer uitzonderingen ofzo.
Hoe zou dat komen? Misschien ben ik zelf wel heel ontoegankelijk geworden door dat beeld wat ik er op de 1 of andere manier over heb gevormd. Nederlandse mannen vertel, benaderen jullie zuid amerikaanse vrouwen in het echt niet en online wel, er vanuit gaande dat je die meid wel ziet zitten en zuid amerikaanse vrouwen wel wat vind hebben natuurlijk. Als in, meer dan vriendschap?
Want Nederlandse vrienden heb ik genoeg en verder ben ik op bepaalde temperamentjes hartstikke hollands maar heb ik wel mijn cultuur invloeden mee gekregen zoals goed koken en dansen een beetje traditioneel ingesteld met westerse invloeden als een eigen carriere etc.Ik ben dan ook hier in NL opgegroeid.
Het is dus niet dat ik heel super anders ben en mannen in een hele andere wereld terecht komen ofzo.
Enlighten me !
Sinds jij hebt gezegd:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:00 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Sinds wanneer plaatsen we hier pics?
Nou, vooruit ermee!quote:Een profieltje: "So I'm not impressed with alle landen waar je wel niet bent geweest en je uitgebreide muziek smaak.
Gaat de moderator dan niet huishouden in dit topic?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil wel weten hoe zo iemand eruit ziet
Of is het jou eigen profiel?
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:16 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Gaat de moderator dan niet huishouden in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |