Ooit eens een jongen 2x gedate ofzo.. en kreeg op een dag een smsje waar ik niet gelijk op had gereageerd. Dus een uur later een berichtje "waarom reageer je niet?"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:12 schreef editoor het volgende:
Leugens![]()
Ik heb geen eigen ervaring, ik word nooit lastig gevallenDat kun je ook zien als iets negatiefs
![]()
Maar jij hebt dus nooit mee geflirt met iemand die opdringerig/wanhopig was?
sms is dan ook niet een perfect middel om je date toe te spreken, ga dan bellen ofzo. Een stem doet toch een heel stuk meer dan een paar letters. Als ik geografisch ergens in Azie had gewoond, denk ik dat veel meer lastig gevallen zou zijn dan nu het geval is. Mijn zachte karakter en mijn uiterlijk liggen bij de gemiddelde Nederlandse vrouw niet positief. Ik kan ze te weinig prikkelen om in picture te komenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit eens een jongen 2x gedate ofzo.. en kreeg op een dag een smsje waar ik niet gelijk op had gereageerd. Dus een uur later een berichtje "waarom reageer je niet?"
denk.. negeer, ben bezig.
weer een sms "ben je boos ofzo???"![]()
![]()
ja dan doe je wel af.
Ik denk dat je iets minder je best moet doen en zij iets meer en daar moet je naar toe werken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:20 schreef Zocalo het volgende:
Andersom ook hoor, een meisje die 10x smst per dag hoef ik ook niet.
Anyway, ik wacht nog wel af en sms anders morgenavond wel. Maar wel jammer dat we buiten de dates om niet echt veel contact hebben.
Ik ben heel blij met sms / whatsapp.. Gewoon omdat ik af en toe wel contact wil, maar niet een gesprek ermee wil. Sms/wa kan mooi tussendoor een keertje en ook op je werk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef editoor het volgende:
sms is dan ook niet een perfect middel om je date toe te spreken, ga dan bellen ofzo. Een stem doet toch een heel stuk meer dan een paar letters. Als ik geografisch ergens in Azie had gewoond, denk ik dat veel meer lastig gevallen zou zijn dan nu het geval is. Mijn zachte karakter en mijn uiterlijk liggen bij de gemiddelde Nederlandse vrouw niet positief. Ik kan ze te weinig prikkelen om in picture te komen
Genoeg chinezen in Nederlandquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met sms / whatsapp.. Gewoon omdat ik af en toe wel contact wil, maar niet een gesprek ermee wil. Sms/wa kan mooi tussendoor een keertje en ook op je werk.
Ik zou bv echt niet elke dag met iemand willen bellen.
lastig vallen is nooit positief
tja geen idee hoe je eruit ziet of dat je bent, maar voor iedereen is er een markt. Je moet ze alleen net vinden.
Thnx, en ja, dat is ook mijn insteek.. Maar vaak wil ik te graag en ben ik degene die als eerste contact legtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:34 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets minder je best moet doen en zij iets meer en daar moet je naar toe werken.
Of geen mooiboy genoeg voor de nederlandse vrouw die jij graag zou willen hebben?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:42 schreef editoor het volgende:
Geen mooiboy genoeg voor de Nederlandse vrouw en een fotocamera die een pest hekel aan mij heeft. Dus online daten gaat hem ook niet worden. Of er moet een genie fotograag rondlopen die een perfecte plaatje van mij kan schieten. Amateur foto's falen gewoon hard bij mij.
Dat vind een vrouw alleen leuk als zij ook heel graag wil en zo ver is zij denk ik nog niet, de kans dat je daardoor dingen gaat forceren is dan aanwezig en dat werkt meestal niet positief. Zorg er voor dat je de vriendschap verder op kan bouwen, zo leren jullie elkaar alleen maar beter kennen en vergroot je je kansen dat ze meer voor je gaat voelen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:44 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Thnx, en ja, dat is ook mijn insteek.. Maar vaak wil ik te graag en ben ik degene die als eerste contact legt
Die haar financieel kan ondersteunen????quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:15 schreef mpol het volgende:
Mijn date is niks geworden. Ik had 2 geweldig leuke dates met een echt lieve schat. Maar ze gaf aan dat ze iemand zoekt die haar financieel beter kan ondersteunen.
Tja, jammer dan. De volgende...
Dat ik vrij kieskeurig ben helpt zeker niet mee. Als ik op mollige vrouwen zou vallen zouden mijn kansen ook een stuk groter zijn en ben ik wellicht wel knap genoeg om kennis mee te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of geen mooiboy genoeg voor de nederlandse vrouw die jij graag zou willen hebben?
Die vrouwen lopen er ook rondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die haar financieel kan ondersteunen????
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die haar financieel kan ondersteunen????
Dat vind ik nou echt een vrouwen fixatie. Als iemand geen modaal inkomen heeft betekent het geen koophuis, niet vaak op vakantie, kinderen word lastig, leuke auto kun je ook wel vergetenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef Cue_ het volgende:
En daar begint ze gelijk de eerste date over? Men.. tja leuk![]()
Ik hou me tijdens een eerste date liever bezig met de persoon zelf. Of het uberhaupt een beetje klikt. Daarna zie je toch wel weer verder?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:27 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een vrouwen fixatie. Als iemand geen modaal inkomen heeft betekent het geen koophuis, niet vaak op vakantie, kinderen word lastig, leuke auto kun je ook wel vergeten
Ik heb heel lang een relatie gehad met een dame met een heel laag inkomen, het zet wel druk op je relatie omdat je dus echt bijna alles moet betalen. De gelijkwaardigheid is weg en ik kan me voorstellen dat ze iemand zoekt met een vaste baan (ze heeft niks over carriere gezegd). Vroeger was het anders, daar bleef de vrouw thuis om voor de kinderen te zorgen. Tegenwoordig moet je beide aan de bak om je vinexwoning te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:24 schreef Cue_ het volgende:
En daar begint ze gelijk de eerste date over? Men.. tja leuk![]()
Ja, ik ook. Daarom neig ik ook vaker naar jongeren vrouwen die met geldzaken veel minder bezig zijn en anderen dingen veel belangrijker vinden. Van mijn eigen leeftijd zijn ze veel schaarser naar mijn gevoel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou me tijdens een eerste date liever bezig met de persoon zelf.
Ik had verwacht dat ze wel zo ver was, gezien de tijd (en intensiteit bij samenzijn) die we optrekken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:55 schreef editoor het volgende:
Dat vind een vrouw alleen leuk als zij ook heel graag wil en zo ver is zij denk ik nog niet, de kans dat je daardoor dingen gaat forceren is dan aanwezig en dat werkt meestal niet positief. Zorg er voor dat je de vriendschap verder op kan bouwen, zo leren jullie elkaar alleen maar beter kennen en vergroot je je kansen dat ze meer voor je gaat voelen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:15 schreef mpol het volgende:
Je kunt natuurlijk ook subtiel aangeven dat zij jou mag bellen en sms-en als ze dat wil. En aangeven wanneer ze wil afspreken. Het zou zonde zijn als jij ging afwachten en ergeren, terwijl zij van niks weet.
Sowieso, de mate van contact onderhouden vind ik iets dat je als man aan zou moeten voelen. Sommige vrouwen willen dat je iedere avond belt. Dat merk je dan en dan kun je besluiten of je dat ook wilt.
Bij anderen is 2 keer in de week mailen al goed genoeg. Ook prima. Als ik haar maar zie.
Mijn date is niks geworden. Ik had 2 geweldig leuke dates met een echt lieve schat. Maar ze gaf aan dat ze iemand zoekt die haar financieel beter kan ondersteunen.
Tja, jammer dan. De volgende...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |