abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:37:19 #51
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108819086
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

eisenpakketwijf
Die heb ik even opgeschreven. Lol.
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:51:44 #52
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108819678
Leuk voor de Van Dale :)
pi_108830563
Ik heb me nu al een tijdje uitgeschreven van alle datingsites. Mijn vriendin zei dat ze dat gisteren ook zou doen. Nu heb ik natuurlijk overal ogen en oren en ik zag dat ze er vandaag nog steeds opstond. Ik neig een beetje naar het gevoel dat ze me aan het gebruiken is als toy boy. Of denken jullie dat er niks aan de hand is?
UITGESCHREVEN
pi_108830591
ik denk het ook :Y
pi_108830929
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:19 schreef picardmike het volgende:
Ik heb me nu al een tijdje uitgeschreven van alle datingsites. Mijn vriendin zei dat ze dat gisteren ook zou doen. Nu heb ik natuurlijk overal ogen en oren en ik zag dat ze er vandaag nog steeds opstond. Ik neig een beetje naar het gevoel dat ze me aan het gebruiken is als toy boy. Of denken jullie dat er niks aan de hand is?
Waar maak je je druk om... als ze er over een maand nog op staat en steeds naar haar mobiel/scherm tuurt terwijl je haar aan het uitwonen bent zou ik me pas zorgen gaan maken.
pi_108834328
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om... als ze er over een maand nog op staat en steeds naar haar mobiel/scherm tuurt terwijl je haar aan het uitwonen bent zou ik me pas zorgen gaan maken.
Ik vind dat je gelijk hebt, maar als je samen al hebt besproken dat het een relatie is, zoals pimi al aangaf, dan is het wel een beetje vreemd. Maar inderdaad, wacht het nog even af PicardMike
pi_108834412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:45 schreef madsaus het volgende:

[..]

Ik vind dat je gelijk hebt, maar als je samen al hebt besproken dat het een relatie is, zoals pimi al aangaf, dan is het wel een beetje vreemd. Maar inderdaad, wacht het nog even af PicardMike
Dat was gisteren, wie weet was ze druk of kwam er wat tussen. Sowieso je kersverse vriendin nu al controleren, wat een vertrouwen toch.
pi_108835730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat was gisteren, wie weet was ze druk of kwam er wat tussen. Sowieso je kersverse vriendin nu al controleren, wat een vertrouwen toch.
PiMi moet zijn claimgedrag wel waarmaken he?

Anders zou het juist een teleurstelling&raar zijn geweest als hij het niet deed :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:21:42 #59
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_108836524
Deze advertentie stond op m'n facebook. Moest wel lachen, hoe doorzichtig kan je worden. 'controleren op echtheid' en er dan een foto bijzetten van Nigel Barker. Ja, want die staat vast op relatie.nl

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 8 maart 2012 @ 08:09:01 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108853035
quote:
Niet druk om maken. Het is gebleken dat vrouwen het ook gewoon 'online' laten staan om te kijken of ze nog goed in de markt liggen enzo.
Dus niet controleren, lekker laten gaan :)
pi_108855430
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 08:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet druk om maken. Het is gebleken dat vrouwen het ook gewoon 'online' laten staan om te kijken of ze nog goed in de markt liggen enzo.
Dus niet controleren, lekker laten gaan :)
Dat kan ik haar toch ook wel vertellen, daar hoeft ze toch niet voor op een datingsite te staan?
UITGESCHREVEN
  donderdag 8 maart 2012 @ 10:24:58 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108855477
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 10:23 schreef picardmike het volgende:

Dat kan ik haar toch ook wel vertellen, daar hoeft ze toch niet voor op een datingsite te staan?
Nee dat kan je haar niet vertellen. Ja wel vertellen, maar dat heeft niet dezelfde impact als ze het zelf constateerd door bevestiging van andere mannen te krijgen (mocht dit de reden zijn)
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:13:51 #63
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108856874
Als alles lekker blijft gaan, zal ze vanzelf haar profielen opruimen Pimi.

Ik denk niet dat je na een dag seks al mag verwachten dat ze 100% voor jou zal gaan.
Heb geduld, komt vanzelf goed...en zo niet, dan toch.

Heb jij trouwens al je profielen opgeruimd? :P
  donderdag 8 maart 2012 @ 11:15:44 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108856946
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:13 schreef Thornado het volgende:
Heb jij trouwens al je profielen opgeruimd? :P
Dan zou je je fokaccount ook moeten opruimen -O-
pi_108860263
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan zou je je fokaccount ook moeten opruimen -O-
Dat is voor mij geen hosselaccount. :)
UITGESCHREVEN
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:03:05 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108860468
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat is voor mij geen hosselaccount. :)
Misschien voor haar die datingaccounts ook niet meer :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:08:38 #67
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_108860666
Verwacht van een ander geen dingen die je zelf ook niet zal doen :)
pi_108863874
quote:
Wat doet de frustratiemeter?
Ja, ik generaliseer.
pi_108864049
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:53 schreef Northside het volgende:

[..]

Die knapte gisteren :D
pi_108865218
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:53 schreef Northside het volgende:

[..]

Nou het kan ook zijn dat ze denkt dat ze uitschreven is, want ze is ook niet meer ingelogd geweest sindsdien. Dan pas gaat de frustratiemeter lopen. We willen elkaar elke dag spreken, maar als ze gaat inloggen ga ik die commitment verbreken.

Voorlopig ga ik vanavond naar haar toe.
UITGESCHREVEN
pi_108866504
Jezus Pimi, je maakt je veel te veel zorgen :D geniet er nou maar gewoon van...
pi_108866759
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 15:32 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou het kan ook zijn dat ze denkt dat ze uitschreven is, want ze is ook niet meer ingelogd geweest sindsdien. Dan pas gaat de frustratiemeter lopen. We willen elkaar elke dag spreken, maar als ze gaat inloggen ga ik die commitment verbreken.

Voorlopig ga ik vanavond naar haar toe.
Hm ik kan pas profielen kijken als ik ook een profiel heb.
pi_108867932
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm ik kan pas profielen kijken als ik ook een profiel heb.
Jij ziet graag die frustratiemeter stijgen geloof ik. Iets met leedvermaak :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108868182
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij ziet graag die frustratiemeter stijgen geloof ik. Iets met leedvermaak :')
Haha ja beetje porren hier en daar.

Eerlijk gezegd vind ik het wel frappant mits ik gelijk heb qua profielen. Iets met een pot en een ketel :P. Ik ken PiMi verder niet natuurlijk, alleen dat wat hij hier post en daar baseer ik mijn reacties dan ook op. Ik vind het gewoon jammer dat hij haar meteen controleert. Enerzijds snap ik het, hij wil ook duidelijkheid maar aan de andere kant vind ik het redelijk paranoide. Alsof hij opzoek is naar een reden om het af te kappen. Persoonlijk zou het mij namelijk een worst wezen of ze er nog op stond als je elkaar net leert kennen. Wie weet is ze er er simpelweg niet aan toegekomen om de profieltjes weg te halen of ze weet niet eens hoe dat moet en denkt, ik log gewoon niet meer in. Zoveel redenen, zoveel mogelijkheden en PiMi denkt meteen dat ze hem aan het lijntje houd (ja, die mogelijkheid is er, als dat zo is gaat het extra controleren daar niet bij helpen, dan rent ze nog harder weg).

Ergo, relax en geniet ervan. Leer elkaar kennen, trek met elkaar op. Als ze na een maandje contact nog steeds actief is zou ik er pas mijn vraagtekens bij gaan zetten.
pi_108868362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Haha ja beetje porren hier en daar.

Eerlijk gezegd vind ik het wel frappant mits ik gelijk heb qua profielen. Iets met een pot en een ketel :P. Ik ken PiMi verder niet natuurlijk, alleen dat wat hij hier post en daar baseer ik mijn reacties dan ook op. Ik vind het gewoon jammer dat hij haar meteen controleert. Enerzijds snap ik het, hij wil ook duidelijkheid maar aan de andere kant vind ik het redelijk paranoide. Alsof hij opzoek is naar een reden om het af te kappen. Persoonlijk zou het mij namelijk een worst wezen of ze er nog op stond als je elkaar net leert kennen. Wie weet is ze er er simpelweg niet aan toegekomen om de profieltjes weg te halen of ze weet niet eens hoe dat moet en denkt, ik log gewoon niet meer in. Zoveel redenen, zoveel mogelijkheden en PiMi denkt meteen dat ze hem aan het lijntje houd (ja, die mogelijkheid is er, als dat zo is gaat het extra controleren daar niet bij helpen, dan rent ze nog harder weg).

Ergo, relax en geniet ervan. Leer elkaar kennen, trek met elkaar op. Als ze na een maandje contact nog steeds actief is zou ik er pas mijn vraagtekens bij gaan zetten.
Tja, dat is de aard van het beestje. Dikke kans dat hij zichzelf daarmee in de voet schiet eerdaags, al hoop ik het niet voor 'm.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')