wtfquote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Bundesrepublik het volgende:
Zoek de fouten.![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Joan_bekend__.html
van onze redactiequote:Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Bundesrepublik het volgende:
Zoek de fouten.![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Joan_bekend__.html
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:45 schreef Greys het volgende:
Zeg, die Afrojack gaat toch wel van de Eurovisie versie van het nummer afblijven he?
[ afbeelding ]
OMG, ze maken samen een 'kindje'.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:45 schreef Greys het volgende:
Zeg, die Afrojack gaat toch wel van de Eurovisie versie van het nummer afblijven he?
[ afbeelding ]
Dan luister je er toch niet naar. Tering zeg.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Oh please laat het alleen een club remix zijn ofzo... zou echt weer iets voor NL zijn om een goed liedje zo te gaan verneuken
Want? Je gaat dood als ie het toch doet?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Nee, nee, hij moet van het nummer afblijven!!
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan luister je er toch niet naar. Tering zeg.
Kritiek op iets dat nog niet gemaakt is? Lullen in de ruimte dus.quote:
Ik vind het liedje goed zoals het is... voor mij hoeft er dus geen remix te komen. Da's niet eens kritiek, maar gewoon mijn meningquote:Op maandag 12 maart 2012 22:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kritiek op iets dat nog niet gemaakt is? Lullen in de ruimte dus.
Eerst zei je nog dat ie het ging verneuken. En het is niet alsof dat onze inzending wordt voor het ESF. Het wordt gewoon een remix en daar kun je naar luisteren of niet, gezeik altijd als je smaak verschillend is.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het liedje goed zoals het is... voor mij hoeft er dus geen remix te komen. Da's niet eens kritiek, maar gewoon mijn mening
Volgens mij zeg ik juist dat ik hoop dat het een remix is en dat ik niet hoop dat het de ESF-uitvoering is die wordt aangepakt, want dat zou ik inderdaad verneuken vinden...quote:Op maandag 12 maart 2012 22:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eerst zei je nog dat ie het ging verneuken. En het is niet alsof dat onze inzending wordt voor het ESF. Het wordt gewoon een remix en daar kun je naar luisteren of niet, gezeik altijd als je smaak verschillend is.
okay dan had ik niet goed gelezen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik juist dat ik hoop dat het een remix is en dat ik niet hoop dat het de ESF-uitvoering is die wordt aangepakt, want dat zou ik inderdaad verneuken vinden...
Zie je Joan al losgaan op een uptempo versie van You&Me?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Nee, nee, hij moet van het nummer afblijven!!
Ze kan zo de nieuwe karin bloemen worden. Mooi gevormd iigquote:
....twitter:Ivphone twitterde op dinsdag 13-03-2012 om 19:15:49#Joan Franka gespot in Mastenbroek http://t.co/kQovsHfx reageer retweet
Je zou haast zeggen dat het niet meer mis kan gaan nuquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:45 schreef Rob310 het volgende:
Vanmiddag was haar song al bij de C1000 in Breda te horen in de achtergrondmuziek.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat het niet meer mis kan gaan nu
Nu erop dus. Wie kijkt?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:31 schreef Greys het volgende:
Vrijdag 5 op 2 songfestivalspecial
In het middagprogramma 5 op 2 wordt vrijdagmiddag gediscussieerd over het songfestival van vroeger, van nu en van de toekomst. In de studio zijn te gast Getty Kaspers (Teach-In), Joan Franka en Cornald Maas. Het programma is te zien op Nederland 2 en begint om 16.30u. Presentatie is in handen van Lucille Werner.
Het programma wordt maandagmiddag herhaald op Nederland 1 om 15.25u
Alleen veer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:40 schreef Greys het volgende:
Ik vind Joan schattig en bescheiden.
Maar hoed èn veer zo samen vind ik niks![]()
Alleen die veer graag... of alleen de hoed.
Nederland 2.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |