Nu is er een concert van Anouk, het os bijna afgelopen geloof ik. En dat soort mensen gaat 1x per jaar met de trein. Dat schiet dus nooit opquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het meemaakte ging het erg snel. Maar toen was er geen voetbalwedstrijd.
Oh Anouk. Daar komen vast niet veel mensen op af.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nu is er een concert van Anouk, het os bijna afgelopen geloof ik. En dat soort mensen gaat 1x per jaar met de trein. Dat schiet dus nooit op
zeker weten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh Anouk. Daar komen vast niet veel mensen op af.
Er zijn genoeg mensen die er anders over denkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
t zou niet moeten want anouk is kut
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die er anders over denken
Die zijn dom.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die er anders over denken
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dranghekken, en dan moet iedereen z'n kaartje laten zien of inchecken voor ie naar de treinen mag. Kost altijd best veel tijd
Op die eerste foto lijkt het naast het rechter spoor net een geel sein, maar als je die tweede ziet zie dat daar wel degelijk rood zit!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
NMBS2811+Prio
[ [url=http://farm8.staticflickr.com/7039/6965234857_88cc7b641a_z.jpg]afbeelding ][/url]
CrossRail DE6312
Ga ik ook vanuit, alle DBS 1600'den worden dat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef James1988 het volgende:
Mooie platen hoor... dat geel zal tzt ook wel Verkehrsrot worden denk ik
Is toch tijdelijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef Xetran het volgende:
[..]. Ik ga voortaan wel naar Velperpoort dan.
Eerst kun je niet wachten totdat je de rode 1600 voor je lens hebt, en nu wil je 'eindelijk' een gele 1600 op de foto hebben. Treinspotters, rare mensen zijn het toch ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef greavy het volgende:
En eindelijk weer een gele 1600 voor deze trein
Ja, het was de planning om deze trein enkel nog met rood te gaan rijden... Er had inmiddels een tweede op de baan moeten zijn. Dus nu ik 'm nog met geel kan platen, doe ik datquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:44 schreef dennistd het volgende:
[..]
Eerst kun je niet wachten totdat je de rode 1600 voor je lens hebt, en nu wil je 'eindelijk' een gele 1600 op de foto hebben. Treinspotters, rare mensen zijn het toch ook
Ja maar wel met het logo op ze kop. In geel-roodquote:
Failquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:48 schreef greavy het volgende:
Helaasch met contrastvlak. En idd, logo verkeerd om.
En heb je inhoudelijk nog wat te zeggen, of snap je nu dat je gewoon een heel slecht verhaal hebt?quote:Ik schaam me niet voor mijn mening.
ik was liever naar nijverdal gegaan, maarja; morgen afrijden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik vind 't best kut voor je dat je in Bilthoven moet zijn...
Waar kijk ik naar?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef Yreal het volgende:
Blijft niks van over op de foto door de zonnewering, maar ik had geweldig uitzicht vandaag
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |