En heb je inhoudelijk nog wat te zeggen, of snap je nu dat je gewoon een heel slecht verhaal hebt?quote:Ik schaam me niet voor mijn mening.
ik was liever naar nijverdal gegaan, maarja; morgen afrijden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik vind 't best kut voor je dat je in Bilthoven moet zijn...
Waar kijk ik naar?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef Yreal het volgende:
Blijft niks van over op de foto door de zonnewering, maar ik had geweldig uitzicht vandaag
[ afbeelding ]
hahaha beterquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:47 schreef greavy het volgende:
Vanmiddag intakegesprek bij het Scheepvaart en Transport College
Voor de Machinistenopleiding
Dat is snel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
Oeps: Viaduct Utrecht op instorten
Ding is nog in aanbouw
Fyra Rotterdam - Schiphol - Amsterdam Zuid - Almere - Zwolle?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:00 schreef zponz het volgende:
Even over evt. hogesnelheidstreinen die gaan testen op de hanzelijn... Dat is toch helemaal niet interessant? Het is denk ik niet aannemelijk dat er een 'hogesnelheids'-dienst wordt uitgevoerd op (?Amsterdam? )- Zwolle ofwel?
Thalys Groningen - Parijs?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Fyra Rotterdam - Schiphol - Amsterdam Zuid - Almere - Zwolle?
delfzijl - parijs.quote:
zeker weten dat er niets mis is met je ogen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gisteren reed er zoeen nieuwe fyra over het traject. STond nog ff stil op rotterdam cs.
kekke trein hoor.
De huidige route is toch sneller? En die andere routes lijken me niet zo'n goed plan...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Fyra Rotterdam - Schiphol - Amsterdam Zuid - Almere - Zwolle?
de stoelen zien er leuk uit. voor de rest is het aids op wielen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker weten dat er niets mis is met je ogen?
En ben door naar de volgende ronde, de medische/psychische keuringen!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:47 schreef greavy het volgende:
Vanmiddag intakegesprek bij het Scheepvaart en Transport College
Voor de Machinistenopleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |