Want een reiziger kan het verschil weten tussen een machinist die de trein laat stoppen op Heerenveen IJsstadion, of dat dit van hogerhand geregeld is?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:50 schreef b2py het volgende:
Is er ook vanuit Thialf gezien een brief/note naar NS verstuurd over eventuele te laten stoppen van treinen? Zo nee hebben de reizigers natuurlijk helemaal geen poot om op te staan.
Je hebt wel de trollpet op vandaag hequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:50 schreef b2py het volgende:
Is er ook vanuit Thialf gezien een brief/note naar NS verstuurd over eventuele te laten stoppen van treinen? Zo nee hebben de reizigers natuurlijk helemaal geen poot om op te staan.
Beetje kort door de bocht inderdaad. Maar om een goed bedoelde daad van de machinisten zo de kop in te drukken. Die denken volgende keer nog wel 10x na voordat ze daar stoppen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:54 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Want een reiziger kan het verschil weten tussen een machinist die de trein laat stoppen op Heerenveen IJsstadion, of dat dit van hogerhand geregeld is?
Tuurlijk niet, als er een trein stopt om reizigers in/uit te laten stappen op een station dan is het niet de schuld van de reiziger die daar in/uit stapt dat hij z'n vervoersbewijs niet geldig kan maken.
Briljant systeem, die OVC. Als er wat mee gebeurt, is het ALTIJD het probleem van iemand andersquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht inderdaad. Maar om een goed bedoelde daad van de machinisten zo de kop in te drukken. Die denken volgende keer nog wel 10x na voordat ze daar stoppen.
quote:Hoi Durk,
Ik vind het prettig dat er media aandacht bij komt. Ik zag dat Maatschappij voor Beter OV dit opgepikt heeft, Fok! een nieuwsbericht heeft gestart, en er op Twitter aandacht voor is. Prachtig!
Vandaag kreeg ik van collega's een betreurend bericht, dat het afgeschoven word op de machinisten.
Doordat het Thialf zo druk was, zijn er machinisten op eigen gelegenheid gaan stoppen. De Bijsturing heeft dit opgepakt, en heeft meerdere treinen laten stoppen. Want er waren veel reizigers voor. Wat ik hier heb begrepen circa 200. Hiervan waren circa 90 gedupeerde reizigers met een OV-Chipkaart.
Doordat dit niet officieel in de systemen is gezet, is het de schuld van de machinisten. Want NS had toch geen mogelijkheid om de CiCo's te plaatsen?
Wanneer een trein stopt op IJsstadion, word hier een verzoek voor ingediend bij NS Reizigers door de schaatsbond. Helaas is dat nu niet gedaan, ongeacht het grote verwachtte reizigersaantal voor dit evenement. Om de reizigers extra service te verlenen, zijn deze stops wel ingelast.
Helaas kan ik vanuit mijn positie niet meer betekenen in deze kwestie. Ik hoop dat hier wel iets mee gedaan wordt. Misschien dat Maatschappij voor Beter OV of ROVER hier meer in kan betekenen.
Die moet maar eens gemolken worden danquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:09 schreef James1988 het volgende:
En moedertje stuntkoe staat erbij en kijkt ernaar.
hihi kNSb hihiquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:13 schreef greavy het volgende:
Het laten stoppen van treinen op Heerenveen IJsstadion is op verzoek van de schaatsbond.
Ik had iets rigoureuzers in gedachtenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die moet maar eens gemolken worden dan
gangrapen, radbraken, vierendelen, kielhalen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik had iets rigoureuzers in gedachten
Kan allemaal, maar dat is wellicht weer te rigoureus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gangrapen, radbraken, vierendelen, kielhalen?
Vier van die melkzuigers erop en een ring door de neusquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kan allemaal, maar dat is wellicht weer te rigoureus.
Afzetten en in een krat terugsturen naar de boerderij van waar ze is weggelopen
Neuh, kennis laten maken met de nadelen van de heilige koe is genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vier van die melkzuigers erop en een ring door de neus
Schaam je je niet? Je lijkt de NS wel.quote:Verder is er altijd gezeik vanuit de reiziger. Als we die mensen proberen te vervoeren (In dit geval vanaf ijsstadion.) is het niet goed, want men kan niet inchecken. Als we de mensen daar niet hadden vervoerd was iedereen erop gedoken dat 'de kut NS weer eens niet had opgelet.".
Verder is op onderstaande bron te zien dat er stempelautomaten aanwezig zijn en staat er op de website van de NS dat er geen Cico's zijn en kaartautomaten. Voorbereid op reis heet dat. De informatie is er wel, maar de reiziger is te lamlendig om die te gebruiken en vervolgens krijgt de NS de volle laag over zich heen.
Hij loopt maar wat te zuigen, laat gaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:46 schreef DriekOplopers het volgende:
Je moet je diep, heel erg diep schamen voor de gigantische klantminachting die van je afdruipt. En dan druk ik mij nog mild uit.
Ach, sneeuwploeg erop en gaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Vriend van me stuurde deze foto uit Oostenrijk. Wissels verwarmen doe je ZO![]()
[ afbeelding ]
Okee, je hebt er nog steeds geen fuck aan als er een meter sneeuw op de rest van de lijn ligt, maar het idee is er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |