Ja hij was leuk, vooral met Runkle. Maar een paar seizoenen geleden had Hank niet alleen z'n piemel laten zienquote:
Nou.. Hank doet het altijd wel met fijne exemplaren, deze voldeden niet echt daaraan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hij was leuk, vooral met Runkle. Maar een paar seizoenen geleden had Hank niet alleen z'n piemel laten zien
Die dikke niet nee, maar die andere...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou.. Hank doet het altijd wel met fijne exemplaren, deze voldeden niet echt daaraan.
Ik vond dat stuk erna juist prachtig dat Stu koppeltherapie wou doen en Marcy dacht dat die een trio wou...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die scene bij Marcy en haar man (vergeet z'n naam steeds, Stu ofzo?)Dat gezicht van Runkle toen hij hoorde over dat rollenspel
![]()
Ik vind het echt raar om Chris Treager als Eddie Nero te zien, vooral omdat het twee totáál verschillende personages zijn natuurlijk
Ik dacht juist dat hij echt een orgie wilde, maar toen Marcy het eerst zei op een toon van "nou, mooi niet" er toen snel iets anders van maakte.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:18 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Ik vond dat stuk erna juist prachtig dat Stu koppeltherapie wou doen en Marcy dacht dat die een trio wou...
Dat dacht ik ook, zo'n vuns is Stu welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat hij echt een orgie wilde, maar toen Marcy het eerst zei op een toon van "nou, mooi niet" er toen snel iets anders van maakte.
Ik geloof Stu's kant van het verhaal en niet die van Lizzie. Ze wil nu opeens actrice worden en heeft nu bijvoorbeeld headshots nodig en kan door alle stress niet klaarkomen omdat ze daar met haar hoofd is.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:54 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf het alleen een beetje weird vinden.....zo'n lelijke kale vent die sex heeft met zo'n vreselijk lekker wijf. Ik gun het Runkle best hoormaar het blijft een beetje vreemd gezicht.
En Becca, echt de laatste keer. Flikker eens op met dat irritante kind
True true true, maar waarom zou je als Runkle daar iets op tegen hebben? Ik zou me ook 20 keer op een dag laten gebruiken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:18 schreef shiznuts het volgende:
Ik geloof Stu's kant van het verhaal en niet die van Lizzie. Ze wil nu opeens actrice worden en heeft nu bijvoorbeeld headshots nodig en kan door alle stress niet klaarkomen omdat ze daar met haar hoofd is.![]()
Ze gebruikt hem natuurlijk.
Want jij vindt Lizzie te vergelijken met Becca? Gaat het voor de rest wel goed?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:39 schreef Nielsch het volgende:
Misschien kan Lizzie acteren als Becca Moody tegenover Eddie Nero in het script dat geschreven is door Becca's vriendje...
Want acteurs en hun personages moeten altijd 100% overeenkomen met de mensen die ze spelen of waarop ze zijn gebaseerd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want jij vindt Lizzie te vergelijken met Becca? Gaat het voor de rest wel goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |