Keep dreaming.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef 3M1N3M het volgende:
Valenica hoopp ik echt dat rutten depay enzo inzet..
Sorry, wilde een TT zonder spelfouten.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:35 schreef 3M1N3M het volgende:
Nakbal, gaat hij topic stelen. Ik had LAPO..
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry, wilde een TT zonder spelfouten.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Oh snapquote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sowieso spelen we altijd slecht na een Europees duel.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef BlaZ het volgende:
PSV zal er vol voor gaan tegen Valencia donderdag denk ik, alle frustratie van zich afspelen en winnen.
En dan zondag met 2-0 onderuit bij NAC
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat Heerenveen minstens 1x gaat scoren.
Klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh god, Dat is altijd. PSV houdt nooit de 0 haast.
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Sowieso spelen we altijd slecht na een Europees duel.
Dat slaat nergens opquote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
PSV biedt excuses aan voor nederlaag
Ja, sorry
Dit zou Ajax nog geeneens doenquote:
Alleen Dries weet het.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo excuus aanbieden, we waren toch al kampioen?
True dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
6 keer winst, 2 keer gelijkspel, 2 keer verlies. Zegt natuurlijk weinig over het spel
Wel opvallend dat het spel na vier van de vijf uitwedstrijden in Europa om te huilen was:quote:
Inderdaad. Overigens niet alleen PSV. Bij alle clubs die in Europa spelen zie je vaak in het weekend bizarre uitslagen. Ook bij Ajax, AZ, Twente.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel opvallend dat het spel na vier van de vijf uitwedstrijden in Europa om te huilen was:
...
Na de Europese thuiswedstrijden werd er wel gewonnen of gelijk gespeeld en was het spel over het algemeen goed.
Ajax 4-1 NEC na AJA - UTDquote:Op maandag 5 maart 2012 20:01 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Overigens niet alleen PSV. Bij alle clubs die in Europa spelen zie je vaak in het weekend bizarre uitslagen. Ook bij Ajax, AZ, Twente.
Geen idee wat de oorzaak daarvan is. Misschien vermoeidheid.
Oooh.. ik snap het oke. Mooie TT hoor! Zelf bedacht? Ooh even probz geven wil je ook een boks?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel dus.quote:
Nee, steek die vuist maar lekker ergens anders in.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:23 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Oooh.. ik snap het oke. Mooie TT hoor! Zelf bedacht? Ooh even probz geven wil je ook een boks?
tegen Valencia, ik zie liever competitiewinst. Gewoon een paar talenten, die geven 101%.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
@3M1N3M. Ik denk dat het weinig zin heeft om Depay in de basis te zetten. Wie zou hij moeten vervangen dan?
Mertens - Matavz - Labyad
----------- Toivonen
---Strootman --- Wijnaldum
Frankrijk dit jaar: 10.333quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wel dus.
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/tcoef2012.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA-coëfficiënten#Competitieco.C3.ABffici.C3.ABnt
A.u.b geen simplistische, stompzinnige posts plaatsen.
Dat is ook niet 1op1 te vergelijkenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Frankrijk dit jaar: 10.333
Nederland dit jaar: 12.000
Vorig jaar:
Frankrijk: 10.750
Nederland: 11.166
Zo simplistisch was het niet.
twitter:
Ach, de gemeente Eindhoven heeft toch geld zat. Geen probleem voor PSV dus.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wil die Advocaat niet een zak geld om verdedigers te kopen? Dat zou ik wel afdwingen als ik nu trainer bij PSV werd.
Laten we het hopen. Nog een miljoentje of 40 om de kas te spekken zou ik wel lustenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:02 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ach, de gemeente Eindhoven heeft toch geld zat. Geen probleem voor PSV dus.
Goede gemeente hebben ze iddquote:Op maandag 5 maart 2012 22:02 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ach, de gemeente Eindhoven heeft toch geld zat. Geen probleem voor PSV dus.
Inderdaad..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wil die Advocaat niet een zak geld om verdedigers te kopen? Dat zou ik wel afdwingen als ik nu trainer bij PSV werd.
Ik denk dat Van Gaal meer aan PSV toevoegt dan Van Bommel in de laatste dagen van zijn carrière.quote:
Maar van Bommel wordt wel opgenomen in de technische staf dus blijft nog jaren bij onze club actief.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gaal meer aan PSV toevoegt dan Van Bommel in de laatste dagen van zijn carrière.
Die komt na Qatar nog wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Maar van Bommel wordt wel opgenomen in de technische staf dus blijft nog jaren bij onze club actief.
En wat brengt hij nou?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Maar van Bommel wordt wel opgenomen in de technische staf dus blijft nog jaren bij onze club actief.
Wat brengt van Gaal die over 1,5 jaar met ruzie vertrekt en de club naar de tering heeft geholpen?quote:
Geen idee, ik zou ook niet ewten welke trainer geschikt is voor PSVquote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Wat brengt van Gaal die over 1,5 jaar met ruzie vertrekt en de club naar de tering heeft geholpen?
Mijn keus was Advocaat maar als hij persé Cor Pot mee wil nemen dan weet ik het ook niet meer inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou ook niet ewten welke trainer geschikt is voor PSV
mwah Zenden speelde onder Advocaat ook gewoon altijd. Verder kan hij niet veel anders aangezien er vooral veel jeugd is.quote:
Gewoon geen nieuwe spelers kopen dan heeft hij weinig keuze.quote:
Achja, als hij in die 1 jaar de cl finale haalt. Vind ik het wel okquote:Op maandag 5 maart 2012 22:23 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Wat brengt van Gaal die over 1,5 jaar met ruzie vertrekt en de club naar de tering heeft geholpen?
wtfquote:Op maandag 5 maart 2012 23:18 schreef Xaobotnik het volgende:
Ach, Van Bommel. Mij boeit het niet of hij wel of niet komt. Bracht bij PSV ook niet al te veel, al had hij die naam wel, en vond hij het vooral zelf dat hij fantastisch was. Het waren in werkelijkheid Cocu en Simons die de echte waterdragers en leiders waren, waar Van Bommel vooral de rol daarvan speelde.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160522quote:Van Bommel laat terugkeer bij PSV niet afhangen van rampscenario
Mark van Bommel neemt volgende maand het besluit of hij zijn aflopende contract met AC Milan verlengt of niet. De middenvelder geniet al enige tijd belangstelling van zijn voormalig werkgever PSV. Het maakt de Oranje-international niet uit of de Eindhovense club komend seizoen wel of niet in het toernooi om de Champions League uitkomt, zo verzekert zijn zaakwaarnemer Mino Raiola.
"Als AC Milan Mark een goed aanbod doet, en daar lijkt het wel op, kan hij eventueel besluiten om in Italië te blijven", vertelt Raiola maandagavond aan het Eindhovens Dagblad. "Komt hij er met de club niet uit of wil Mark terug naar Nederland, dan komt PSV absoluut in beeld. Dat heeft Mark altijd gezegd."
"Het is daarvoor niet noodzakelijk dat PSV in de Champions League speelt." Van Bommel heeft van PSV nog geen concreet aanbod gehad, stelt Raiola. Van Bommel wil niet dat Louis van Gaal als opvolger van de vertrekkende Fred Rutten wordt aangesteld. Speler en trainer werkten bij Bayern München met elkaar samen en Van Bommel zag zich genoodzaakt om de Beierse club te verlaten.
Zeker nu is het een matige speler die vooral wordt gedragen door Emmanuelson in AC Milan en Nigel de Jong in Oranje. Heb je helemaal niks meer aan inderdaad. Niveau Fortuna Sittard past beter bij hem, als hij het daar nog kan opbrengen om week in week uit te spelen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:18 schreef Xaobotnik het volgende:
Ach, Van Bommel. Mij boeit het niet of hij wel of niet komt. Bracht bij PSV ook niet al te veel, al had hij die naam wel, en vond hij het vooral zelf dat hij fantastisch was. Het waren in werkelijkheid Cocu en Simons die de echte waterdragers en leiders waren, waar Van Bommel vooral de rol daarvan speelde.
Inderdaad. WTF is dit nou weer. Ik herinner me nog een hattrick in de Arena, wat was dat heerlijk zeg. Bommel was een topper voor PSV.quote:
Wat een baas is vBommelquote:Op maandag 5 maart 2012 23:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160522
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef zerokil het volgende:
Iemand die een mooie UI kan maken met bommel? (in psv shirt aub)
quote:Barcelona (Spa) - PSV 2-2 (1-1).
5. Nilis 0-1, 22. Bakero 1-1, 50. Nilis 1-2, 71. Abelardo 2-2.
Scheidsrechter: Frisk (Zwe).
Toeschouwers: 90.000.
Gele kaart: Abelardo, Oscar (Barcelona), Jonk, Wouters, Eijkelkamp, Valckx (PSV).
BARCELONA: Busquets; Amor, Abelardo, Popescu en Sergi; Guardiola, Bakero (79. De la Pena) en Roger (84. Moreno); Kodro, Cuellar (65. Oscar) en Figo.
PSV: Waterreus; Van der Weerden, Valckx, Faber en Numan; Vink, Wouters (72. Zenden), Jonk en Cocu; Nilis (90. Gudjohnsen) en Eijkelkamp.
volgens mij begon toen het trauma van de kwartfinale EUFAcupquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk om die wedstrijden voor mijn tijd te zien
quote:PSV blijft fier overeind
Eindhovenaren knap gelijk tegen Barcelona
05 maart 1996
Luc Nillis schiet voordat Gica Popescu kan ingrijpenPSV weet waar het staat. Op de drempel van de Europese top. FC Barcelona maakte weliswaar geen wereldjaar door, maar 2-2 op Spaanse bodem is een prachtig resultaat in de kwartfinale van de UEFA Cup. Vooral de manier waarop PSV zich staande hield, maakte indruk.
De ploeg van Dick Advocaat oogde bijzonder volwassen en deed geen moment onder voor het team van Johan Cruyff. En uiteraard, het wordt wellicht eentonig, zorgde de Belg Luc Nilis met twee treffers voor een prima uitgangspositie voor de Brabanders.
toen nog 17, die zware blessure heeft een doorbraak bij PSV verhinderdquote:
risico als je die kant op gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:19 schreef Doublepain het volgende:
Dzudszak is behoorlijk genaaid door Anzhi hehe
Dus Advocaat is wel een goeide oid? Is dat wat je wil zeggen? Is het niet net zo goedkoop om te schermen met het feit dat Van Gaal met Ajax een jaar eerder gewoon de CL won en het jaar erop ook in de finale stond? Dit terwijl PSV dus kennelijk blij was met een gelijkspelletje tegen Barca in een wedstrijd in de UefaCup in een rondefase die zelfs in recente tijden nog haalbaar was?quote:
Bij PSV werd gesteld dat hij nooit meer op niveau kon spelen. En laten we eerlijk wezen, PSV heeft er altijd een handje van gehad talent geen kans te geven. Wanneer we naar spelers uit eigen jeugd kijken die doorgebroken zijn zit je al vrij snel op Zenden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen nog 17, die zware blessure heeft een doorbraak bij PSV verhinderd
Ja...een ploeg vol blessures en A-speler René Klomp die mee mocht doen in de return in Eindhoven... het ging goed, totdat hij de bal wegkopte waarbij die bal via een speler van Barcelona kaatst...afgelopen..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij begon toen het trauma van de kwartfinale EUFAcup
Dat bedoel ik.quote:'Het elftal van PSV is ook niet goed samengesteld, dat is cruciaal'
Na zondag zien vele critici PSV niet meer als grootste kanshebber voor het landskampioenschap. De Eindhovenaren blameerden zich zondag in eigen huis door met 2-6 te verliezen van concurrent FC Twente en zijn door de Tukkers en AZ gepasseerd op de ranglijst. Voormalig PSV-voorzitter Harry van Raaij is naar eigen zeggen ‘verdrietig, boos en teleurgesteld’.
“We denken allemaal dat dit een incident is, maar ik wil iedereen herinneren aan de 3-0 nederlaag tegen FC Groningen”, vertelt Van Raaij in gesprek met 040TV. “Het is nu de tweede achtereenvolgende keer dat men door het ijs zakt. Dat is de laatste jaren structureel bij PSV. Het elftal is ook niet goed samengesteld. Er zijn te weinig accenten gelegd op de verdedigende capaciteiten van het team en dat is toch vrij cruciaal.”
“Maar hier kun je nu niets aan veranderen”, bromt Van Raaij, die tussen 1996 en 2004 de hoogste sportbestuurder was in het Philips Stadion. “Maar je moet iets doen om het tij te keren, want je moet niet denken dat gisteren (zondag, red.) een incident was. Je zult dus iets moeten ondernemen en daar is het management voor. Als je het seizoen wilt redden, moet je daar niet te lang mee wachten. Je gaat nog naar Valencia voor de Europa League en volgende week moet je naar NAC Breda toe. Dat zijn twee cruciale wedstrijden.”
Nog herstellende van de kuitbreuk die hij uit bij Twente(naar aanleiding van een schop die hij een week eerder tegen Vitesse kreeg) opliep..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:54 schreef J2T het volgende:
Wat is er gebeurd met Tamata eigenlijk? Ik vond dat die jongen het iig beter deed dan Manolev. En misschien kan Fredje Pieters doorschuiven naar het centrum naast Derijck, speelde onder de Kromme ook in het centrum.
Tamata-Derijck-Pieters-Jetro. Het wordt er iig niet slechter op.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:31 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ja...een ploeg vol blessures en A-speler René Klomp die mee mocht doen in de return in Eindhoven... het ging goed, totdat hij de bal wegkopte waarbij die bal via een speler van Barcelona kaatst...afgelopen..
Althans in mijn herinnering als 10-jarig mannetje op vak Z (jeugdrang)
Wij gingen alles behalve op onze smoel hoor. If anything ben ik trots op onze jongensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op hun smoel? Hmm net zoiets als Feyenoord vorige week dus?
Tamata was ook een drama vaak. Niet geschikt voor PSV imho.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:54 schreef J2T het volgende:
Wat is er gebeurd met Tamata eigenlijk? Ik vond dat die jongen het iig beter deed dan Manolev.
Zodra hij tekent bij PSV. Maar ik verwacht gewoon een verlenging bij Milan. PSV lijkt ook weinig haast te hebben met het vastleggen van Mark overigens....quote:
Komt inderdaad veel te kort. Ik blijf het zonde vinden dat Ojo nooit echt doorgebroken is, die had best op RB kunnen spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tamata was ook een drama vaak. Niet geschikt voor PSV imho.
twitter:KNVBpers twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 12:10:01Aanklager start vooronderzoek naar actie Labyad (op hand staan van). Tot morgen 12.00 uur reageren #psvtwe reageer retweet
Zoiets zal het wel worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Leek mij ook een bewussie. 3 wedstrijden brommen?
Hij heeft in essentie wel gelijk hoor. Harder op je bek gaan dan Dries Mertens zondag is bijna niet mogelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:14 schreef Jojoortje het volgende:
HMF: als je niet normaal kunt reageren, blijf dan aub weg.
Kijk en hier kan ik dan ook niet tegen.. dan verlies je al 2 van de 3 aan het begin van de moeilijke reeks, zeggen dat je kampioen wil worden blablabla .. en dan doe je dit.. waar je je team gewoon mee benadeeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Leek mij ook een bewussie. 3 wedstrijden brommen?
Inderdaad, nou wilde ik hem als PSV'er vorige week zondag al zijn eigen woorden op laten vreten, laat staan nu.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft in essentie wel gelijk hoor. Harder op je bek gaan dan Dries Mertens zondag is bijna niet mogelijk.
Nee, dat zag je toch al aan het eind van het vorige seizoen dat dat er niet was.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, nou wilde ik hem als PSV'er vorige week zondag al zijn eigen woorden op laten vreten, laat staan nu.
Het elftal lijkt al jaren aan chronische zelfoverschatting te lijden. Het besef dat deze ploeg gewoon altijd voluit moet gaan en niet op halve kracht de punten binnen kan hengelen lijkt er maar niet in te willen. Ik heb ook niet de illusie dat dat na zondag ineens anders is overigens.
Dat rare gedrag richting de camera eerder in de wedstrijd gaf al een intentie van zijn frustraties.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
Labyad zag die hand gewoon niet in dat hoge gras. Kan gebeuren.
Maar eerlijk is eerlijk, al leek het inderdaad wel erg bewust, het is niet echt het type speler om zoiets te doen.
Wie uit die tijd zijn dat dan nog meer alsnog doorgebroken nadat ze bij PSV geen kans kregen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dus Advocaat is wel een goeide oid? Is dat wat je wil zeggen? Is het niet net zo goedkoop om te schermen met het feit dat Van Gaal met Ajax een jaar eerder gewoon de CL won en het jaar erop ook in de finale stond? Dit terwijl PSV dus kennelijk blij was met een gelijkspelletje tegen Barca in een wedstrijd in de UefaCup in een rondefase die zelfs in recente tijden nog haalbaar was?
[..]
Bij PSV werd gesteld dat hij nooit meer op niveau kon spelen. En laten we eerlijk wezen, PSV heeft er altijd een handje van gehad talent geen kans te geven. Wanneer we naar spelers uit eigen jeugd kijken die doorgebroken zijn zit je al vrij snel op Zenden.
En onder Rutten ging het ook niet zo best, zelfs niet met spelers die gewoon bewezen kwaliteiten hadden. Wachtte veel te lang met Reis, Affelay die in een controlerende positie werd gezet, Bakkal die geen speeltijd kreeg terwijl hij tegen het NL-elftal aan zat. En we konden uiteindelijk fluiten naar het vele geld dat deze spelers hadden kunnen opbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |