Keep dreaming.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef 3M1N3M het volgende:
Valenica hoopp ik echt dat rutten depay enzo inzet..
Sorry, wilde een TT zonder spelfouten.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:35 schreef 3M1N3M het volgende:
Nakbal, gaat hij topic stelen. Ik had LAPO..
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry, wilde een TT zonder spelfouten.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Oh snapquote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sowieso spelen we altijd slecht na een Europees duel.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef BlaZ het volgende:
PSV zal er vol voor gaan tegen Valencia donderdag denk ik, alle frustratie van zich afspelen en winnen.
En dan zondag met 2-0 onderuit bij NAC
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat Heerenveen minstens 1x gaat scoren.
Klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh god, Dat is altijd. PSV houdt nooit de 0 haast.
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Sowieso spelen we altijd slecht na een Europees duel.
Dat slaat nergens opquote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
PSV biedt excuses aan voor nederlaag
Ja, sorry
Dit zou Ajax nog geeneens doenquote:
Alleen Dries weet het.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo excuus aanbieden, we waren toch al kampioen?
True dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
6 keer winst, 2 keer gelijkspel, 2 keer verlies. Zegt natuurlijk weinig over het spel
Wel opvallend dat het spel na vier van de vijf uitwedstrijden in Europa om te huilen was:quote:
Inderdaad. Overigens niet alleen PSV. Bij alle clubs die in Europa spelen zie je vaak in het weekend bizarre uitslagen. Ook bij Ajax, AZ, Twente.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel opvallend dat het spel na vier van de vijf uitwedstrijden in Europa om te huilen was:
...
Na de Europese thuiswedstrijden werd er wel gewonnen of gelijk gespeeld en was het spel over het algemeen goed.
Ajax 4-1 NEC na AJA - UTDquote:Op maandag 5 maart 2012 20:01 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Overigens niet alleen PSV. Bij alle clubs die in Europa spelen zie je vaak in het weekend bizarre uitslagen. Ook bij Ajax, AZ, Twente.
Geen idee wat de oorzaak daarvan is. Misschien vermoeidheid.
Oooh.. ik snap het oke. Mooie TT hoor! Zelf bedacht? Ooh even probz geven wil je ook een boks?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel dus.quote:
Nee, steek die vuist maar lekker ergens anders in.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:23 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Oooh.. ik snap het oke. Mooie TT hoor! Zelf bedacht? Ooh even probz geven wil je ook een boks?
tegen Valencia, ik zie liever competitiewinst. Gewoon een paar talenten, die geven 101%.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
@3M1N3M. Ik denk dat het weinig zin heeft om Depay in de basis te zetten. Wie zou hij moeten vervangen dan?
Mertens - Matavz - Labyad
----------- Toivonen
---Strootman --- Wijnaldum
Frankrijk dit jaar: 10.333quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wel dus.
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/tcoef2012.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA-coëfficiënten#Competitieco.C3.ABffici.C3.ABnt
A.u.b geen simplistische, stompzinnige posts plaatsen.
Dat is ook niet 1op1 te vergelijkenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Frankrijk dit jaar: 10.333
Nederland dit jaar: 12.000
Vorig jaar:
Frankrijk: 10.750
Nederland: 11.166
Zo simplistisch was het niet.
twitter:
Ach, de gemeente Eindhoven heeft toch geld zat. Geen probleem voor PSV dus.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wil die Advocaat niet een zak geld om verdedigers te kopen? Dat zou ik wel afdwingen als ik nu trainer bij PSV werd.
Laten we het hopen. Nog een miljoentje of 40 om de kas te spekken zou ik wel lustenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:02 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ach, de gemeente Eindhoven heeft toch geld zat. Geen probleem voor PSV dus.
Goede gemeente hebben ze iddquote:Op maandag 5 maart 2012 22:02 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ach, de gemeente Eindhoven heeft toch geld zat. Geen probleem voor PSV dus.
Inderdaad..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wil die Advocaat niet een zak geld om verdedigers te kopen? Dat zou ik wel afdwingen als ik nu trainer bij PSV werd.
Ik denk dat Van Gaal meer aan PSV toevoegt dan Van Bommel in de laatste dagen van zijn carrière.quote:
Maar van Bommel wordt wel opgenomen in de technische staf dus blijft nog jaren bij onze club actief.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gaal meer aan PSV toevoegt dan Van Bommel in de laatste dagen van zijn carrière.
Die komt na Qatar nog wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Maar van Bommel wordt wel opgenomen in de technische staf dus blijft nog jaren bij onze club actief.
En wat brengt hij nou?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Maar van Bommel wordt wel opgenomen in de technische staf dus blijft nog jaren bij onze club actief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |