SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Zitten er ook ruitenwissers op?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Frag_adder het volgende:
ik haat die vooruit blikken, dan weet je al wat er fout gaatdat ze daar ens mee kappen
Vorig jaar dan, met toen zag je arm van dat kindslaafje.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Frag_adder het volgende:
ik haat die vooruit blikken, dan weet je al wat er fout gaatdat ze daar ens mee kappen
Dat is wel heel erg jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Poedersuiker pakken ipv bloem. Ja ga dan maar naar huis.
Het was eigenlijk de bedoeling dat ik er zo nu en dan wat aan kan veranderen, gifjes moeten nog gemaakt worden etc. maar wie weet gaat dit topic alweer vol vanavond.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef franklop het volgende:
Paul, je kan ook nieuwe op naar me sturen, pas ik de huidige aan
Voor het extra zoetjequote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Poedersuiker pakken ipv bloem. Ja ga dan maar naar huis.
dat moet je toch zien? dat het zich heel anders gedraagt...quote:
Dat zie je, dat voel je, dat merk je. Als prof is dit gewoon oerdom.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat moet je toch zien? dat het zich heel anders gedraagt...
Laat staan proeven
Je proeft toch voor je iets gebruikt wat ook iets anders kan zijn? Lijkt me..quote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dat zie je, dat voel je, dat merk je. Als prof is dit gewoon oerdom.
Geen ideequote:
Het zijn rauwe groenten zonder smaak met gesmolten kaas.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:22 schreef Frag_adder het volgende:
wat maakt het uit als de oven het werk doet?
gesmolten kaasquote:Op maandag 5 maart 2012 19:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Het zijn rauwe groenten zonder smaak met gesmolten kaas.
op de scooter?quote:
niet opnemen?quote:
Moeder en zoonquote:
Ik moet aan mezelf denken als 14 jarig jochie die voor het eerst in de horeca komt kijken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:27 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik moet steeds aan een hele jonge mr Bean denken
Lekker hip tochquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:33 schreef Kokstra het volgende:
Dit gerecht moet wel een totale mislukking worden bij deze josti's
niet haten op Juul hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Albertoooo het volgende:
Ze zouden Juul dan eens in de pan moeten doen, als die al het vet opzuigt.
Puur zo'n panquote:Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Albertoooo het volgende:
Ze zouden Juul dan eens in de pan moeten doen, als die al het vet opzuigt.
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daar wordt veel achter de oren gekrabt.
Ik hoop 'tquote:
blijft leuke TVquote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
wat een stel faalhazen.... In ieder geval Topchef waardig! :-D
"Oh Oh Cuisson"quote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Albertoooo het volgende:
Wat is dit voor ellende?
Tony die een wijf zoekt..
Barbie die gaat trouwen..
Wat is het volgende ellendige ohoh programma?
'Scheiden met Barbie'quote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Albertoooo het volgende:
Wat is dit voor ellende?
Tony die een wijf zoekt..
Barbie die gaat trouwen..
Wat is het volgende ellendige ohoh programma?
Afgevoerd door Pris ter voorkoming van topickaap.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:53 schreef Cateye2011 het volgende:
Waar is Bobbie? ik heb 'm al een tijdje niet gezien...
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Afgevoerd door Pris ter voorkoming van topickaap.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:56 schreef Ceetje.. het volgende:
hallooooo![]()
goffer helemaal vergeten dat 't vandaag weer begon![]()
is nie om te lachenquote:
gelukkig kan je de aftiteling nog zien!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:56 schreef Ceetje.. het volgende:
hallooooo![]()
goffer helemaal vergeten dat 't vandaag weer begon![]()
neu, de laatste vijf minutenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
gelukkig kan je de aftiteling nog zien!
yoe toe, morgen ga ik het maar niet vergetenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
mensen, tot morgen, nog een fijne avond!
Tot morgenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Cateye2011 het volgende:
mensen, tot morgen, nog een fijne avond!
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Julius mag weer lekker toeteren.
Jammer dat iedereen een 5 kreeg, beetje raar.
Er zat toch verschil in de gerechten bij de eerste opdracht.
In ieder geval heb ik weer een favoriet: Shanti, want.
[ afbeelding ]
Aziatische schone met een leuk brilletje.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:53 schreef Cateye2011 het volgende:
Waar is Bobbie? ik heb 'm al een tijdje niet gezien...
Lol, ik lees dit nu pas terugquote:Op maandag 5 maart 2012 19:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Afgevoerd door Pris ter voorkoming van topickaap.
Het voelt als thuiskomen hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:53 schreef arise het volgende:
Zo, net alles bijgelezen ..
Ik heb jullie echt gemist![]()
![]()
![]()
![]()
Straks de herhaling kijken , heb er zin in !!!!!
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:00 schreef arise het volgende:
Owh, wat erg , ik lig ook al languit te wachten ...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Forrest Dumpquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:02 schreef Drassss het volgende:
Schijten als een beer.. in een bos mag ik hopen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Nog voordat ik je UI zag moest ik denken aan Genee. Ik ben verpest.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:01 schreef Dekatria het volgende:
Ze gaan proberen het plafond te bereiken.Het zou me niks verbazen gister bleek al dat er genoeg falers in deze groep zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jammer genoeg kan ik maar een kwartiertje meepakken vandaag
Tja, ik ga vrijwillig in een bios zitten met 599 autistische FOK!kersquote:
still...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, ik ga vrijwillig in een bios zitten met 599 autistische FOK!kers
Oh wat leuk! Veel plezier!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, ik ga vrijwillig in een bios zitten met 599 autistische FOK!kers
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze wordt liever door een man gedomineerd
quote:
Thanksquote:
quote:
Gewoon genoeg saus bij de gerechtjes leveren en alles komt goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:11 schreef arise het volgende:
Tuurlijk willen ze mooie gerechtjes ...
Wij willen toch niet dat julius gewicht verliest ,er kunnen best nog wat kilootjes erbij , niet dan ???
quote:
Het liefst wil hij elke avond friet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:11 schreef arise het volgende:
Tuurlijk willen ze mooie gerechtjes ...
Wij willen toch niet dat julius gewicht verliest ,er kunnen best nog wat kilootjes erbij , niet dan ???
Vele kleintjes maken ook weer een onderkinquote:
Maar een onderkin maken niet veel kleintjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vele kleintjes maken ook weer een onderkin
Geen onderkindertjes dus?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar een onderkin maken niet veel kleintjes.
Moet hij even zijn huidplooien checken , weet jij veel wat daar te vooorschijn komt ...quote:
Genoeg saus is al afdoendequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Beneful ziet er ook wel Chef waardig uit.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:29 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Nee, dat was Shanti die gekarameliseerd probeerde uit te spreken
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:29 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Nee, dat was Shanti die gekarameliseerd probeerde uit te spreken
fixed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef Drassss het volgende:
Marty jij hebt een krab op je bakkus nodig...
Julius niet, want dat kost hem een extra rondje proeven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:32 schreef arise het volgende:
Een 5 te laag ???
Volgens Marty verdien ze een schouderklopje ..echt ???
Denk dat de Kraan en Julius liever een trap onder de kont wil uitdelen ...
ook geen bitequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef arise het volgende:
Citroen sap voor het frisje , en het zuurtje dan ???
of Coke uit de dashboard van Melvins autoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:39 schreef arise het volgende:
Werd er nu gemeten met poedersuiker , tis te hopen dat het dat is ,en geen zout
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:41 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
of Coke uit de dashboard van Melvins auto
I'm happy, I'm happyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:44 schreef arise het volgende:
[..], nou dan zo even goed opletten , als er heel snel geluld, en gewerkt wordt ..
Ala Anton ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik mezelf niet meer aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:05 schreef Dekatria het volgende:
Toch even DWDD kijken, voor deze ene keer.
En hoe hij wereldvreemde en oh zo irritante Matthijs negeert.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:15 schreef Dekatria het volgende:
Blijft toch mooi om Kraan over z'n vak te zien praten
I'm very serious!quote:
Daar hoef je echt niet groot voor te zijn. 1m.58 lijkt mij genoeg bij haar lengte.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:31 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als ik later groot ben, ga ik trouwen met Shanti.
Mee eens, het is tot nu toe echt bedroevend. De eisen bij de selectie zouden hoger zijn geweest dan vorig jaar, nou ik zie het nog nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Bekeken.
Wat een doffe ellende qua niveau zijn die Zuid-Hollandse koks tot nu toe.
Enige die een heel klein beetje kan koken is die Jurjen (vader met een spraakgebrek die hem kwam aangeven bij bevolkingsregister en Jurgen niet kon uitspreken?). Maar die heeft er dan ook wel een neus voor.
Dat cijfer was alleen maar om Willemijn in de race te houden, anders hadden ze echt een 4 gekregenquote:
quote:
OP bewerken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:45 schreef Frag_adder het volgende:
dan moet paul wel even posten zowaarom is het eigenlijk voor hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |