Scheelt dat meer dan een kwartier denk je?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Lasagne vergeten uit de vriezer te halen...duurt het ook nog weer langer voor ik kan eten..grrr
Ik kan dat niet hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Ow...
Nummering van topic verneukt, moet 1242 zijn. Nieuw topic openen vanaf telefoon is niet eenvoudig...
Bart, C4, Ophelia: Please...
Ik denk tien minutenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Scheelt dat meer dan een kwartier denk je?
Is te overzien toch?quote:
Als je bij honger hetzelfde humeur als ik hebt kan dat voor je omgeving erg onaangenaam wordenquote:
Honger alleen valt bij mij mee. Honger in combinatie met een andere storende factor (slecht geslapen, natgeregend) maakt mij wel minder prettig om in de buurt te hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je bij honger hetzelfde humeur als ik hebt kan dat voor je omgeving erg onaangenaam worden
Gelukkig ben ik alleenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je bij honger hetzelfde humeur als ik hebt kan dat voor je omgeving erg onaangenaam worden
Ik geloof dat ik iets gemist heb en dat het te maken heeft met de echo van vandaag? If so, gefeliciteerd!!quote:Op maandag 5 maart 2012 17:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor
Thnx voor alle felicitaties, nog een paar weken en dan hebben we het eerste enge stuk gehad![]()
Ze wordt mother, bijna hetzelfdequote:Op maandag 5 maart 2012 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Dacht trouwens gelezen te hebben dat Ophelia mod geworden was.
Goed bezig, ikke...
ja, maar iets met films enzoquote:Op maandag 5 maart 2012 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Goed bezig, ikke...
Spellcheckerquote:Op maandag 5 maart 2012 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Goed bezig, ikke...
Dat vind ik veel ja, mijn teller staat op 4quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef MaJo het volgende:
Begrafenis was erg vredig. De moeder van mijn oom was ook al 96 dus geen emotioneel gedoe. Vond het eigenlijk wel gezellig om bij te kletsen met mijn ooms en tantes
Besefte trouwens dat dit mijn 10e begrafenis was, dat is toch best veel voor mijn leeftijd?
Dat ook ja, majo, k zou t bijna vergetenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Fijn dat het meeviel vandaag Majo.
Precies jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
Soms kan zo'n uitvaart ook op een bepaalde manier gezellig zijn. Vooral als het om een ouder iemand gaat die vredig is heen heen gegaan.
Dat is best heftig inderdaad!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef MaJo het volgende:
Thanks Diaan en TM
[..]
Precies jaDe sfeer is dan niet zo beladen. Ik heb gelukkig nog nooit zo'n jong iemand als jij hoeven begraven, wel de moeder van mijn beste vriendinnetje, ze was een jaar of 40, veel te jong
51 Dollar verzenkosten?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:37 schreef wyccie het volgende:
Leuk, Ebay. Verzendkosten van 51 dollar. Laat maar zitten.![]()
Ik heb trouwens nog maar 1 begrafenis gehad. Familie en zo is te ver weg.
waar moet dat wel niet vandaan komenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:37 schreef wyccie het volgende:
Leuk, Ebay. Verzendkosten van 51 dollar. Laat maar zitten.![]()
Ik heb trouwens nog maar 1 begrafenis gehad. Familie en zo is te ver weg.
Bij mij is het steeds meer gewenning, al went het nooit helemaal. En ik hoop dat ik heel lang geen begrafenissen meer heb, blijft toch naarquote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Hoe ouder ik word, hoe slechter ik begrafenissen kan hebben. Het worden er ook steeds meer, te veel naar mijn mening...
Op Schiphol hebben ze gratis (!!) zakjes bij de taxfree-shops...quote:Op maandag 5 maart 2012 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Verkopen ze die hier niet
Damn it, tandpasta valt onder vloeistofen ik heb wel hersluitbare zakjes, maar die liggen natuurlijk thuis
Zonder te passen schoenen in de USA kopen via Ebay?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou alle winkels in Nederland kunnen afbellen....
Dat inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2012 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Schiphol hebben ze zakjes bij de taxfree-shops...
Ook om 7u 's ochtends?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Schiphol hebben ze zakjes bij de taxfree-shops...
Ik heb tot nu toe altijd de overledenen wel gezien, behalve bij begrafenissen waar ik als steun naar toeging (zoals vandaag). Vind het toch altijd wel fijn om nog afscheid te nemenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik pas er bij begrafenissen of crematies tegenwoordig voor om de overledenen nog even te zien. Ben ik mee gestopt bij het overleden van de opa van m'n ex. Ik wil de overledene herinneren zoals hij of zij was, en niet zoals diegene in de kist ligt
Tuurlijkquote:
Etc +1quote:Op maandag 5 maart 2012 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik pas er bij begrafenissen of crematies tegenwoordig voor om de overledenen nog even te zien. Ben ik mee gestopt bij het overleden van de opa van m'n ex. Ik wil de overledene herinneren zoals hij of zij was, en niet zoals diegene in de kist ligt
Ik heb ze gepast, daarom wil ik ze juist via Ebay kopen, omdat ze in NL niet meer te krijgen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Zonder te passen schoenen in de USA kopen via Ebay?
Tricky...
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Ah, ook niet bij Footlocker in de shop als je het serienummer weet?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ze gepast, daarom wil ik ze juist via Ebay kopen, omdat ze in NL niet meer te krijgen zijn.
51 dollar verzendkosten vind ik nogal aan de prijs. Ik heb ook wel eens schoenen gekocht via eBay, maar dat zat dan dichter in de buurt van 51 dollar aan totale kosten.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ze gepast, daarom wil ik ze juist via Ebay kopen, omdat ze in NL niet meer te krijgen zijn.
Ik ook. Bij crematies verdwijnt die kist op een gegeven moment, bij een begrafenis heb je nog het erachteraan lopen en zo'n schep zand in het gat gooien, dan voelt het toch anders aanquote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Oh en ik vind begrafenissen kutter dan crematies.
En nu weer wat vrolijkers hoorzit Snowfever te kijken, heerlijke foute film
bij de begrafenis waar ik vrijdag was lieten we de kist achter boven de grond, in een tentje. Dat was pas raar.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook. Bij crematies verdwijnt die kist op een gegeven moment, bij een begrafenis heb je nog het erachteraan lopen en zo'n schep zand in het gat gooien, dan voelt het toch anders aan
Hmm, ik dacht dat ze alleen sneakersw verkochten. Ik zoek een merk dat ze niet eens in de webshop hebben. Heeft het zin om het toch te proberen?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Ah, ook niet bij Footlocker in de shop als je het serienummer weet?
Ik zit op de Amerikaanse site, op de NL site zit mijn maat er niet bij.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
51 dollar verzendkosten vind ik nogal aan de prijs. Ik heb ook wel eens schoenen gekocht via eBay, maar dat zat dan dichter in de buurt van 51 dollar aan totale kosten.
Kan je een goedkopere optie vinden als je zoekt op de Amerikaanse of Europese maatvoering? Degene die je nog niet hebt gebruikt dus he
Ze hebben daar ook hardloopschoenen e.d.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat ze alleen sneakersw verkochten. Ik zoek een merk dat ze niet eens in de webshop hebben. Heeft het zin om het toch te proberen?
quote:Ik zit op de Amerikaanse site, op de NL site zit mijn maat er niet bij.
Overigens is het inclusief die 51 dollar alsnog goedkoper dan wanneer ik hier een ander nieuw paar koop.
Of je op de Amerikaanse of de Nederlandse site zit hoort qua aanbod weinig verschil te maken als je voor wereldwijde verkopers kiest. Ik bedoelde iets anders: ik heb Europese maat 45, maar Engelse maat 10.5. Het maakt qua assortiment verschil of ik zoek op 45 of 10.5quote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat ze alleen sneakersw verkochten. Ik zoek een merk dat ze niet eens in de webshop hebben. Heeft het zin om het toch te proberen?
[..]
Ik zit op de Amerikaanse site, op de NL site zit mijn maat er niet bij.
Overigens is het inclusief die 51 dollar alsnog goedkoper dan wanneer ik hier een ander nieuw paar koop.
Nee, want invoerrechten worden hier pas berekend door de NL'se belastingdienst/douane en zijn nooit inbegrepen in de prijs...quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie ik denk dat de verzendkosten zo hoog zijn ivm invoerrechten. Heb ik ook een keer gehad.
die kale in het midden!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Wie mij ontdekt krijgt een kop koffie...
Dit type kostte 140 euro.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Ze hebben daar ook hardloopschoenen e.d.
Of ze jouw merk daar hebben, weet ik natuurlijk niet, maar als het niet te veel moeite is...![]()
Wat kosten die schoenen dan?
Oh, ik krijg wel twee verschillende sites te zien, en een verschillend assortiment, als ik zoek op Google. Hoe dat met wereldwijde verkopers zit weet ik niet, heb nog maar net een Ebay-account aangemaakt en ken de site niet echt.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of je op de Amerikaanse of de Nederlandse site zit hoort qua aanbod weinig verschil te maken als je voor wereldwijde verkopers kiest.
Nou je zegt inderdaad. Ik kreeg een brief dat ik eerst moest betalen en dan werden ze pas bezorgd.mquote:Op maandag 5 maart 2012 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want invoerrechten worden hier pas berekend door de NL'se belastingdienst/douane en zijn nooit inbegrepen in de prijs...
he kut, dan zet ik zelf wel koffiequote:
Theequote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Prachtige omschrijvingen, maar je hebt nog steeds geen idee wat je koopt.
Een kat in de zak wellicht?
Lijkt me stug dat alle theedrinkers poezenmensen zijn of andersomquote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
Theedrinkers zijn poezenmensen?
Geen idee, het slaat ook nergens op. Ik vind al die thema's een beetje stom.
Ik zou het scorebordjournalistiek noemen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef wyccie het volgende:
Theedrinkers zijn poezenmensen?
Geen idee, het slaat ook nergens op. Ik vind al die thema's een beetje stom.
Wat heeft het met journalistiek te makenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou het scorebordjournalistiek noemen.
niks, vandaar!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heeft het met journalistiek te maken
Maar dit is toch marketing, geen journalistiekquote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
niks, vandaar!
en het is bedtijd, m'n wekker gaat om 6 uur weer en ik hou van 7 a 8 uur slaap
Het is also Ofyquote:Op maandag 5 maart 2012 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dit is toch marketing, geen journalistiek
Slaap lekker
Dat was me inderdaad niet ontgaanquote:
In de VS moet het niet al te moeilijk zijn daar iets aan te doenquote:
Ik zit op mn werk...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In de VS moet het niet al te moeilijk zijn daar iets aan te doen
Naam komt me wel bekend voor, wat is het?quote:
Wat is Jimmy John's?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk...
alhoewel, dan kan ik altijd nog een pizza bestellen
of Jimmy John's
fok nu wil ik alleen nog maar Jimmy John's... Vooral omdat dat er altijd binnen 5-10 minuten is, gegarandeerd of je geld terug
Hmmm wel lekker maar ik wil zo gaan slapen. Saffie dan?quote:
Even Youtubenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Naam komt me wel bekend voor, wat is het?
Rustig hier trouwens vanavond
Ok, doen we.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm wel lekker maar ik wil zo gaan slapen. Saffie dan?
En ik ben van de hondenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat alle theedrinkers poezenmensen zijn of andersomIk ben bijvoorbeeld meer van de koffie
Sandwich plaatsquote:
quote:
Is no more, I'm afraidquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem, weet jij of The Madd tegenwoordig nog wat doet?
Ah, dan had ik daarom al zo lang niets meer van ze gehoordquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:31 schreef iamredleader het volgende:
Blech. Kind verkouden, ligt nu wel weer in bed maar ik ben klaarwakkereven opde bank liggen
Dat kroost van je blijft maar dingen verzinnen om je uit je slaap te houden.quote:
lol nee hergebruik. Die shoot is letterlijk 3 uur geleden gedaanquote:
oh ok, dat doe je rap danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 06:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lol nee hergebruik. Die shoot is letterlijk 3 uur geleden gedaan
De European Men?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 06:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
oh ok, dat doe je rap danEn ik vind de buitenfoto's de mooiste
En nu zoek ik eerst m'n auto eens op om naar het werk te rijden
Jepquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De European Men?
En ja oefening baart kunst
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:47 schreef Soempie het volgende:
En ook even een![]()
Wekker van Sven ging om 6 uur en ik ben dus vanaf 6 uur wakker.Mattís heb ik om 7 uur maar een fles gegeven en een schone luier. Dat heeft ie allemaal met z'n ogen dicht ondergaan en onder luid gemopper, daarna is hij verder gaan slapen. En Sven heb ik ook nog niet wakker gezien.
Maar het kan erger, mijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:47 schreef Soempie het volgende:
En ook even een![]()
Wekker van Sven ging om 6 uur en ik ben dus vanaf 6 uur wakker.Mattís heb ik om 7 uur maar een fles gegeven en een schone luier. Dat heeft ie allemaal met z'n ogen dicht ondergaan en onder luid gemopper, daarna is hij verder gaan slapen. En Sven heb ik ook nog niet wakker gezien.
Tsja, en straks als #2 er is weet je al bij voorbaat dat het gebroken nachten wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:56 schreef Cobra4 het volgende:
Dat kroost van je blijft maar dingen verzinnen om je uit je slaap te houden.
Supermooie foto's weerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 06:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Toch even spammen
Mijn eindproject voor fotografie: https://picasaweb.google.(...)er=0&feat=directlink
(inclu lingerie shoot)
quote:
Ik weet niet hoeveel begrafenissen en crematies ik heb meegemaakt in mijn leven. In ieder geval genoeg om te weten dat ik elke keer ga jankenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:31 schreef Soempie het volgende:
En om even terug te komen op de begrafenis. Eigenlijk heb ik altijd wel meegemaakt dat het daarna best wel gezellig was. Ook bij m'n zus, maar toen ben ik daarna ook met een vriendin aan de wijntjes gegaan.![]()
![]()
En bij mensen die echt dichtbij stonden heb ik juist heel lang naar ze gekeken. Heb m'n zus zelfs nog een kus gegeven. Bij m'n vader was ik 8 en toen hebben ze me op een gegeven ogenblik weggehaald bij hem, terwijl ik liever langer naar hem had willen kijken.
* met Cobra4 eens isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:47 schreef Soempie het volgende:
En ook even een![]()
Prettige vlucht Etcie!quote:
quote:
Succes straks Etciequote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:12 schreef Etcetera het volgende:
@soemp ik ga een training geven inderdaadzit nu in het vliegtuig
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:36 schreef Soempie het volgende:
TM![]()
Wat ook vervelend is: 's nachts wakker worden en naar het toilet moeten. En als je dan op je blote voeten en slaperig door het huis stommelt in een hoopje kattenkots gaan staan.![]()
Etcie, heel veel succes!
+1quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:36 schreef Soempie het volgende:
TM![]()
Wat ook vervelend is: 's nachts wakker worden en naar het toilet moeten. En als je dan op je blote voeten en slaperig door het huis stommelt in een hoopje kattenkots gaan staan.![]()
O ja, dat is vanavond.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:52 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de geinteresseerden: Er zijn weer wat kaarten beschikbaar voor de film van vanavond.
Dank je.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, dat is vanavond.
Voor degene die gaan: Have fun!
Dat is best knap van de kat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
+1![]()
Eén van mijn katten heeft toen ze klein waren het op de één of andere manier voor elkaar gekregen om in het voorvak van mijn tas te kotsen. Heel leuk als je nietsvermoedend je hand erin steekt om je sleutels te pakken
Getverquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:25 schreef TradeMarkie het volgende:
een vriend van mij had een kat die af en toe lekker op z'n kussen ging zitten schijten.
Zaten we bij hem multiplayer C&C te spelen, ik op zijn kamer, hij beneden in de woonkamer. Dus die kat neemt plaats op z'n kussen om wat te deponeren en ik jaag die kat niet weg maar zeg in het chatvenster dat de kat op z'n kussen gaat schijten.
Hij als een idioot naar boven rennen en ik ondertussen de aanval inzetten op zijn kamp
Weer naar de aanmeldpagina gaan. Als het goed is staat er dan nu een inlever ipv een aanmeld knop.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:26 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Mooie foto's PS
Ik probeer die kaartjes voor de film weer in te leveren maar ik weet niet hoe ik dat moet doen
Ik zie alleen een aanmeldknopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer naar de aanmeldpagina gaan. Als het goed is staat er dan nu een inlever ipv een aanmeld knop.
En mocht dat niet lukken: Tot vanavond!![]()
Tot vanavond!quote:
Kom je ookquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:25 schreef TradeMarkie het volgende:
een vriend van mij had een kat die af en toe lekker op z'n kussen ging zitten schijten.
Zaten we bij hem multiplayer C&C te spelen, ik op zijn kamer, hij beneden in de woonkamer. Dus die kat neemt plaats op z'n kussen om wat te deponeren en ik jaag die kat niet weg maar zeg in het chatvenster dat de kat op z'n kussen gaat schijten.
Hij als een idioot naar boven rennen en ik ondertussen de aanval inzetten op zijn kamp
Wie? ik?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:42 schreef Soempie het volgende:
Zie je al uit naar je date vanavond, met al die Fok!kers om je heen?
Nou ik heb dus kaarten maar het lukt me niet om ze in te leverenquote:
Wie anders?quote:
Dat dus. Dan neem ik de Beatles singles en die cd mee.quote:
de vrouwelijke kant van deze date hopelijk ookquote:
Ik mis wel eens wat posts hier .quote:
Ohquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik mis wel eens wat posts hier .
Maar nee, zij heeft avonddienst.
DIe fase stopt toch pas bij samenwonen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh![]()
Verder nog wel aan het daten? Of is de date-fase al over?
Waarom zou je ze willen inleverenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ik heb dus kaarten maar het lukt me niet om ze in te leveren
Euh, wat mij betreft stopt het als je besloten hebt dat het een relatie is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
DIe fase stopt toch pas bij samenwonen?
Hou eens op met flauw doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou je ze willen inleveren.
Dan kom je de zaal niet in.
Dan ga je toch voor de gezelligheid, niet voor de film?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hou eens op met flauw doenhet lijkt me een kutfilm dus ik ga niet
dan ben ik al meer dan een jaar aan het daten? dacht het nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
DIe fase stopt toch pas bij samenwonen?
Daar heb ik nog over nagedacht maar de film lijkt me dusdanig ruk dat ik toch maar pasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan ga je toch voor de gezelligheid, niet voor de film?
Jammer hoor.
Mee eensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Euh, wat mij betreft stopt het als je besloten hebt dat het een relatie is.![]()
Verwarrend, die termen.
Hoeft niet altijd hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, en straks als #2 er is weet je al bij voorbaat dat het gebroken nachten worden![]()
Echt wel.quote:
Ik vind het ook niet gek. Wel apart als mensen dan nog komen om je een hand te geven, waarbij ze heel treurig kijken en zo zacht praten, terwijl je het eigenlijk best leuk/ gezellig hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:09 schreef MaJo het volgende:
Trouwens soemp, begrafenissen hebben ook een bepaalde ontlading dus zo gek is het niet dat je het gezellig hebt gehad met je vriendin
Ik weet nog bij de begrafenis van de moeder van mijn vriendin dat we keihard hebben gelachen omdat de meester haar drie zoenen had gegevenwe waren 12 en vonden dat toen zo grappig. De anderen keken ons aan alsof we gek waren
Ja, maar wat is het nou.quote:
De mensen die komen condoleren weten zich vaak gewoon geen houding te gevenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet gek. Wel apart als mensen dan nog komen om je een hand te geven, waarbij ze heel treurig kijken en zo zacht praten, terwijl je het eigenlijk best leuk/ gezellig hebt.Was lastig om dan om te schakelen..
En ik lijk enorm op m'n zus wat karakter betreft, dus ik voel me er ook niet schuldig om ofzo. Zij had hetzelfde gedaan.
Gezien jullie termen: daten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar wat is het nou.Nog daten of al meer?
Ik kan me vergissen, maar is dat je hier al niet eens verteld dat je bij zo'n apparaat je bestelling moet ophalen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:25 schreef MaJo het volgende:
Trouwens wel belachelijk dat de NS dit nergens online vermeldzij hebben er natuurlijk baat bij dat mensen een nieuw en duurder abonnement afsluiten maar eigenlijk is het schandalig
En dat is wat JoJo al een paar keer gezegd had. Maar voor zover ik weet moet je dat product weer eerst online activeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:25 schreef MaJo het volgende:
Trouwens wel belachelijk dat de NS dit nergens online vermeldzij hebben er natuurlijk baat bij dat mensen een nieuw en duurder abonnement afsluiten maar eigenlijk is het schandalig
Allereerst wilde ik zeggen dat het er veel te veel zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn (lievelings)oma, toen ik 6 of 8 was ofzo. Daar mocht ik uiteindelijk niet meer naar de crematie.
Dat vond ik niet tof.
Daar zou ik wel heen willen met Sven.quote:
Ik mocht ook niet mee naar mijn lievelingsopa toen ik 11 jaar was. Mijn moeder was toen zelf nog maar 29... en vond en vindt nog steeds dat crematies/begraafplaatsen geen plek voor kinderen is. Als het even kan. wil ze die ook thuis laten dan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Allereerst wilde ik zeggen dat het er veel te veel zijn.![]()
En ik vind het stom dat je niet mee mocht.
Misschien uit bescherming? Maar ik denk dus dat kinderen het prima zelf aan kunnen geven en daarnaast zijn ze vaak flexibeler dan de meeste volwassenen denken..
Ja ik vond het ook stom. Inderdaad uit bescherming. Ze vond het niet zo'n goed idee. Ik was erg close met mijn oma.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Allereerst wilde ik zeggen dat het er veel te veel zijn.![]()
En ik vind het stom dat je niet mee mocht.
Misschien uit bescherming? Maar ik denk dus dat kinderen het prima zelf aan kunnen geven en daarnaast zijn ze vaak flexibeler dan de meeste volwassenen denken..
Ik vind dat het best kan. Ik vind ook dat je kinderen niet te veel moet beschermen van begrafenissen want dant wordt het op iets latere leeftijd een erg enge bedoening en ik vind dat je kinderen wel een beetje mag laten wennen aan zulke tegenvallers in het leven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik mocht ook niet mee naar mijn lievelingsopa toen ik 11 jaar was. Mijn moeder was toen zelf nog maar 29... en vond en vindt nog steeds dat crematies/begraafplaatsen geen plek voor kinderen is. Als het even kan. wil ze die ook thuis laten dan.
Dit dus, ik zat nog te bedenken hoe het te verwoorden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind dat het best kan. Ik vind ook dat je kinderen niet te veel moet beschermen van begrafenissen want dant wordt het op iets latere leeftijd een erg enge bedoening en ik vind dat je kinderen wel een beetje mag laten wennen aan zulke tegenvallers in het leven.
Ligt er dus aan hoe oud. Maar 10 jaar oud lijkt me heel normaal. En jonger kan best.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Soempie het volgende:
Mja, ik denk er dus anders over. Al zijn sommige ceremonies ook wel enorm traag en lang, dan kan ik me voorstellen dat het voor heel kleintjes niet goed te doen is..
De gevraagde pagina kan niet worden weergegeven. Probeer ergens anders naar te zoeken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Als je trouwens echt niets beters te doen hebt, dan ga je dit doen:
http://www.youtube.com/v=N7TzPEYci_w#!
fixed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
De gevraagde pagina kan niet worden weergegeven. Probeer ergens anders naar te zoeken.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt er dus aan hoe oud. Maar 10 jaar oud lijkt me heel normaal. En jonger kan best.
Ik kijk zelf per geval. Maar ik snap mijn moeder ook wel. Mijn opa, toen 50 jaar, overleed heel onverwacht en mn moeder was zelf nog maar 29 jaar. Ze had zoveel eigen verdriet dat ze mijn/ons verdriet er op die dag niet bij kon hebben. Ze was voor zichzelf niet sterk genoeg om mij op die dag te kunnen ondersteunen en vond het dus beter dat ik niet ging.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind dat het best kan. Ik vind ook dat je kinderen niet te veel moet beschermen van begrafenissen want dant wordt het op iets latere leeftijd een erg enge bedoening en ik vind dat je kinderen wel een beetje mag laten wennen aan zulke tegenvallers in het leven.
Ja daarom vind ik dat je het kinderen moet vragen of ze willen kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef B.ertha het volgende:
Bij mijn opa moest ik kijken omdat mijn ouders dachten dat ik anders spijt zou krijgen. Maar dat vond ik heel eng (ik vond sowieso mijn opa eng sinds hij dement was, heel zielig eigenlijk). Ik wilde ook snel weer weg.
Bij mijn oma (een paar maanden later) wilde ik zelf kijken, maar ik was ook heel hecht met haar.
Dat was trouwens een heel rare tijd want ik heb tot jaren later nooit gehuild om oma, terwijl ik echt overal om huilde destijds, een echte huilebalk was ik. Misschien dachten mensen daarom ook wel dat ik het niet begreep, maar ik begreep het heel goed. Mijn moeder wist gelukkig wel hoe het echt zat.
Dat was bij die vriend met een motorongeluk ook. Daarom heb ik ook een beetje spijt dat ik gekeken heb. Wast totaal niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef B.ertha het volgende:
Edit: Bij die klasgenoot heb ik trouwens ook gekeken in de kist. Zag er heel raar uit want zijn gezicht was erg opgemaakt met duidelijk doorschijnend een flinke blauwe plek. En zijn borstkas was veel te plat (klaplong). Maar verder was dat ook niet eng.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
Quoten lukt weer eens nietJojo had inderdaad gezegd over het ophalen van die bestelling maar daarna zei nem dus weer dat het online moest dus ben ik dat gaan proberen te regelen
Maar goed, uiteindelijk was het binnen 15 seconden gepiept
En ik ben nu Dry the River aan het luisteren
Eensquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:00 schreef MaJo het volgende:
Oh er was nog een pagina
Ik vind het raar dat je kinderen niet meeneemt naar een begrafenis, zij willen toch ook afscheid nemen? Ik was net 6 toen mijn opa en oma (tegelijkertijd) werden begraven, ben blij dat ik er bij was. Anders sluit je het denk ik ook raar af? En mijn moeder had gewoon een koffertje voor me meegenomen met speelgoed, heb daar vooraan gewoon zitten spelen tijdens de ceremonie
Ach, hij gebruikt toch geen facebookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:03 schreef MaJo het volgende:
En Radiohead in Nederland![]()
Ga het als verrassing voor G's verjaardag kopen denk ik, als hij er zelf maar niet achterkomt voor morgen
En Diaan, ik dacht dat je dat bedoelde toen je het had over een verjaardagscadeau voor Peace
Oh dat is sufquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef MaJo het volgende:
Quoten lukt weer eens niet
Nee via facebook zal hij er niet achter komen maar misschien dat vrienden het gaan mailen of sms'enOp de site van Radiohead staat trouwens dat de kaartverkoop morgen begint, op ticketmaster staat vrijdag
Toen nog niet bekend was dat ze in Amsterdam kwamen, had ik kaartje voor Köln willen kopen. Maar dat ze in Amsterdam komen, weet hij nu al lang en breed. Hij volgt dat op de voet... Dus die moeten gewoon b esteld worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:03 schreef MaJo het volgende:
En Radiohead in Nederland![]()
Ga het als verrassing voor G's verjaardag kopen denk ik, als hij er zelf maar niet achterkomt voor morgen
En Diaan, ik dacht dat je dat bedoelde toen je het had over een verjaardagscadeau voor Peace
Ze konden zeker geen slechtere foto vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)aar-Ziggo-Dome.dhtml
True. Maar de omstandigheden waren misschien anders. Mijn opa was nog maar 50 en mn moeder nog maar 29 jaar....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef MaJo het volgende:
G. checkt Facebook en internet niet goed, hij hoort vooral van mij als er toffe optredens komen dus ik hoop dat dit aan hem voorbij gaat. Alleen zijn zijn vrienden ook wel behoorlijke fans dus de kans bestaat wel dat hij het van hun hoort
En de begrafenis van mijn opa en oma is 24 jaar geleden dus dat tijdsbeeldidee gaat niet helemaal opHet is nooit een issue geweest of ik mee zou gaan of niet volgens mij, zal het eens navragen. Ik was wel verreweg de jongste, al mijn neven en nichten waren al volwassen
Mijn oma was ook zoiets geloof ik en mijn moeder dan ook. Mijn broer mocht wel mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True. Maar de omstandigheden waren misschien anders. Mijn opa was nog maar 50 en mn moeder nog maar 29 jaar....
Alhoewel.. als het zowel je opa als oma was, is dat ook best heftig.
Okay... ja het is ook heel persoonlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn oma was ook zoiets geloof ik en mijn moeder dan ook. Mijn broer mocht wel mee.
Maargoed, het zal bij iedereen anders zijn
Ja dat begrijp ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:16 schreef Mark het volgende:
Begrafenissen, Radiohead: ik kom in een later topic wel weer langs
Heb je een Expedit kast? Want ik zag laatst een leuke hack op ikeahackers.net waarin ze met dat soort lijsten de kastinzetten oppimpen: Je hebt dan een kast die van de voorkant bestaat uit steeds wisselende LP hoezen. Zag er gaaf uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... ja het is ook heel persoonlijk.
Gevonden![]()
http://www.ditverzinjenie(...)-t0q4CFUOq3godR1v3Bg
Cadeau 1 voor Peace!
Nee, hebben we helaas niet. Die past hier niet in de kamer. We hebben alleen 8 benno's.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb je een Expedit kast? Want ik zag laatst een leuke hack op ikeahackers.net waarin ze met dat soort lijsten de kastinzetten oppimpen: Je hebt dan een kast die van de voorkant bestaat uit steeds wisselende LP hoezen. Zag er gaaf uit.
Wat een dure versiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Wow, dit is ook wel tof. Ik denk dat die het wordt!
Vind je? Het is ¤ 39,= voor de lijst en ¤ 20,= voor de elpee. Moet alleen even kijken of wij zelf die elpee niet hebben. Als we die hebben, dan hoeft die elpee niet.quote:
-edit- oh wacht, dat is plaat én lijst. Ik dacht alleen de plaatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind je? Het is ¤ 39,= voor de lijst en ¤ 20,= voor de elpee. Moet alleen even kijken of wij zelf die elpee niet hebben. Als we die hebben, dan hoeft die elpee niet.
Dat was ook wel een beetje (te) veel geweest inderdaad. Ik heb geen idee wat die plaat normaal kost eigenlijk. Ik verwacht dat Peace die ook wel in zn collectie heeft. Hij heeft bijna alles of in ieder geval heel veel van Radiohead.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
-edit- oh wacht, dat is plaat én lijst. Ik dacht alleen de plaat
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat al te zoeken wat ik voor OK Computer(voor MaJo) betaald had maar kon het niet meer vinden maar wist wel dat het iets goedkoper was dan 60 eu
Maar dat is zonder lijst en dus de normale prijs.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Bij bol.com kost ie ¤ 27,99...Dan zou ik een koopje hebben.
Ja, precies. Het gaat mij vooral om de lijst trouwens. Daar was ik naar op zoek. Zag alleen dat ze als giftset ook eentje hadden met elpee van Radiohead.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is zonder lijst en dus de normale prijs.
Oh dat is slim van je moeder. En zoals je het beschrijft, zo denk ik er ook over. Daarnaast vind ik dat het deel is van het leven en dat ga ik dan niet weghouden uit bescherming. Maar misschien ben ik dan daar weer te hard in.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:00 schreef MaJo het volgende:
Oh er was nog een pagina
Ik vind het raar dat je kinderen niet meeneemt naar een begrafenis, zij willen toch ook afscheid nemen? Ik was net 6 toen mijn opa en oma (tegelijkertijd) werden begraven, ben blij dat ik er bij was. Anders sluit je het denk ik ook raar af? En mijn moeder had gewoon een koffertje voor me meegenomen met speelgoed, heb daar vooraan gewoon zitten spelen tijdens de ceremonie
Technisch gezien niet, maar er is kennelijk wel een optie. Ik overweeg het zeker; ik vind het heel erg leuk om te doen ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:52 schreef Soempie het volgende:
@ PS, hebben ze een opvolgend vak? Ik vind je foto's goed, vandaar.Maar eerst maar eens vakantie vieren dan!
Heb je daar al leuke plannen voor?
Rare plek woon jijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Alhoewel... eergisteren zaten we nog in een sneeuwstorm, nu is het zestien graden om 11 uur 's ochtends en heerlijk zonnig! Iedereen is blij en in lente kleren
Echt hequote:
Oordeel?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
In ik ben nu Dry the River aan het luisteren
Papieren versies zijn nog steeds gewoon doodnormaal hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:24 schreef Etcetera het volgende:
Bij KLM: online inchecken, boarding pass naar je mobiel of e-mail laten sturen:
Bij bmibaby: online inchecekn, boarding pas moet geprint worden:![]()
Morgen maar op zoek naar een printer
Time to go![]()
Verwend nest!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:24 schreef Etcetera het volgende:
Time to go![]()
Ja dat filmpje dus. Moet je ondertitle trouwens "Procreated" zijn?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat filmpje dus. Moet je ondertitle trouwens "Procreated" zijn?
Okay, volgende keer zal ik wat discreter zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Etcie zei het ook al, maar dan in een dm.
Dit was je eerste keer vliegen toch? Hoe vond je het? Eng hè?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:24 schreef Etcetera het volgende:
Time to go![]()
Erg goedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oordeel?
En vergeet Boy & Bear niet.
Rechter muisknop > Openen met > aangeven welk programma en onderin aanklikken dat je het altijd met dat programma wilt openen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef wyccie het volgende:
Schijt. Als ik op Word-documenten klik openen ze opeens in Word 2010 Starter, in plaats van met mijn officiële Word 2007. Nu heb ik dat Starter-ding verwijderd, en gaan ze alsnog niet automatisch open als ik dubbelklik. Het lukt wel als ik ze open via Word 2007.
Zelfde geldt voor Excel.
Ziet er iets anders uit met Word, maar heb uiteindelijk wel 'Standaardprogramma selecteren' kunnen vinden en Word 2007 kunnen aanklikken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
.... en onderin aanklikken dat je het altijd met dat programma wilt openen.
Excel open je ook met Excel, niet met Wordquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ziet er iets anders uit met Word, maar heb uiteindelijk wel 'Standaardprogramma selecteren' kunnen vinden en Word 2007 kunnen aanklikken.
Als ik dat bij Excel doe, kan ik Word 2007 niet vinden.![]()
Ik zie ook dat Word 2010 Starter op mijn Q-schijf staat, maar ik zou niet weten welke drive dat is en hoe het daar komt....
Dat is een minpunt van Microsoft Office tegenover OpenOffice.org/LibreOffice.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Excel open je ook met Excel, niet met Word
Open Office heeft ook gewoon losse onderdelen hoor. Excel heet Calc.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is een minpunt van Microsoft Office tegenover OpenOffice.org/LibreOffice.
Nope, echte rattenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:05 schreef wyccie het volgende:
Mooie foto's PS.
Ik vind ook de buitenfoto´s en die in het verlaten gebouw erg mooi. Inderdaad, die met de jongens buiten zijn erg goed. Je zou gewoon je eigen camera moeten kopen. Ik heb dan weer niks met die lingerie- en rattenfoto's. Rat is erin geshopt?
Als ik de foto's zie, wil ik zelf ook weer aan de slag. Heb helaas niet echt de tijd om met de camera rond te lopen
Welkomquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:19 schreef thettes het volgende:
Verdorie, pubquizwinst met 11 punten voorsprong en 15 deelnemende teams zonet. Even kijken wat de AKQ me hier te bieden heeft
Voor verder geklets kun je inderdaad hier zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:37 schreef thettes het volgende:
Het leek me niet echt geschikt om een topic verder te meldenthnx
Omdat mn geheugen toch al aardig in vorm is vanavond.... heb jij niet ooit eens in het politicologentopic gepost?
Afgestudeerd inmiddels?quote:
Nee schakelstudent, maar er wel 4 jaar over gedaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:00 schreef thettes het volgende:
Niet al te lang meer te gaan gelukkig, na veel te veel geklooi en luiheidWas jij ook gewoon reguliere student? En jij wél klaar?
Het antwoord lees ik graag morgen als ik weer wakker ben!
Lekker thuis op de bankquote:
Ja waar was je nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |