Wat? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:53 schreef remi1986 het volgende:
Er waren 600 kaarten toch? Vanavond 600 FOK!kertjes in één zaal .. dat wordt wat
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[Upd] 600 FOK!kers naar unieke voorpremière John Carter
Alstu
Denk dat je een heleboel telefoons ziet oplichten .. ze gaan allemaal op FOK!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
Benieuwd hoeveel topics we over kuchende FOK!ers tijdens de film krijgen
Ik krijg bijna zin om kaarten te bestellen alleen om te kijken hoe het eruit zal zien met 600 FOK!ersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Denk dat je een heleboel telefoons ziet oplichten .. ze gaan allemaal op FOK!
My god, dat wordt een trieste bende, 600 autistische lelijke fokkers die elkaar gaan zitten aanstaren en via hun mobiel topics gaan open in GCquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[Upd] 600 FOK!kers naar unieke voorpremière John Carter
Alstu
Het is dat het niet echt in de buurt is ....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik krijg bijna zin om kaarten te bestellen alleen om te kijken hoe het eruit zal zien met 600 FOK!ers
Kan vanavond dus nog gezellig worden op het forumquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
My god, dat wordt een trieste bende, 600 autistische lelijke fokkers die elkaar gaan zitten aanstaren en via hun mobiel topics gaan open in GC
Waar is het?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het is dat het niet echt in de buurt is ....
[..]
Kan vanavond dus nog gezellig worden op het forum
In Amsterdam (Pathe) ... en Pharkus ging niet geloof ik (één van de eerste reacties in dit topic)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waar is het?
Zijn er love seats aanwezig op de laatste rij want dan wil ik daar met Pharkusje zitten hihihihii@:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
In Amsterdam (Pathe) ... en Pharkus ging niet geloof ik (één van de eerste reacties in dit topic)
Trollquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:29 schreef remi1986 het volgende:
Nog 8 kaarten mensen .. wees er snel bij![]()
http://fok.nl/johncarter/
oke wie heeft zequote:De kaarten zijn helaas op, maar kijk de komende dagen regelmatig even op deze site of er wellicht nog kaarten aan het systeem zijn teruggegeven en dus weer beschikbaar zijn!
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:34 schreef sinepedraap het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag naar die film gaan dan?
Dat idd alleen. Kijken of je bekenden ziet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:42 schreef remi1986 het volgende:
alsof ik daar heen zou willen ... als ik in Amsterdam zou wonen zou ik bij de ingang gaan staan met een camera. Iedereen filmen
Waterkannon op leraren en FOK!ers. Ik zou bijna naar Amsterdam gaan voor dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
Vandaag is toch ook die lerarenstakingfestiviteit bij de ArenA? Benieuwd of jullie daar nog last van gaan krijgen.
Denk het niet, dat zal vast wel loslopen, daarnaast zijn het leraren, die gaan niemand in de weg lopen die naar een bioscoop wilt of ergens wilt etenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
Vandaag is toch ook die lerarenstakingfestiviteit bij de ArenA? Benieuwd of jullie daar nog last van gaan krijgen.
Als het van hem is is het extra leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denk het niet, dat zal vast wel loslopen, daarnaast zijn het leraren, die gaan niemand in de weg lopen die naar een bioscoop wilt of ergens wilt eten
Ik ben meer verontrust over dit: http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denk het niet, dat zal vast wel loslopen, daarnaast zijn het leraren, die gaan niemand in de weg lopen die naar een bioscoop wilt of ergens wilt eten
Ik ben meer verontrust over dit: http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
True.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:17 schreef Roces18 het volgende:
1. ik wil niet helemaal naar Amsterdam
1.1 Amsterdam is een zwerverstad (no offence)
2. Ik wil liever geen fokkers! in real life tegenkomen
2.1 en zeker geen 600 autisten
groetjes
houden zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
True.
Tijdje geleden dat ik in Amsterdam geweest ben, trouwens.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:49 schreef Wrick het volgende:
daar wil je dood nog niet gevonden worden tog
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:52 schreef SomePerson het volgende:
600 FOK!kers bij elkaar, hoe moet dat eruit zien
ik hoop dat die bijeenkomst van martijn-leden geen echte fokmeet wasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |