Scheelt dat meer dan een kwartier denk je?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Lasagne vergeten uit de vriezer te halen...duurt het ook nog weer langer voor ik kan eten..grrr
Ik kan dat niet hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Ow...
Nummering van topic verneukt, moet 1242 zijn. Nieuw topic openen vanaf telefoon is niet eenvoudig...
Bart, C4, Ophelia: Please...
Ik denk tien minutenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Scheelt dat meer dan een kwartier denk je?
Is te overzien toch?quote:
Als je bij honger hetzelfde humeur als ik hebt kan dat voor je omgeving erg onaangenaam wordenquote:
Honger alleen valt bij mij mee. Honger in combinatie met een andere storende factor (slecht geslapen, natgeregend) maakt mij wel minder prettig om in de buurt te hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je bij honger hetzelfde humeur als ik hebt kan dat voor je omgeving erg onaangenaam worden
Gelukkig ben ik alleenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je bij honger hetzelfde humeur als ik hebt kan dat voor je omgeving erg onaangenaam worden
Ik geloof dat ik iets gemist heb en dat het te maken heeft met de echo van vandaag? If so, gefeliciteerd!!quote:Op maandag 5 maart 2012 17:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor
Thnx voor alle felicitaties, nog een paar weken en dan hebben we het eerste enge stuk gehad![]()
Ze wordt mother, bijna hetzelfdequote:Op maandag 5 maart 2012 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Dacht trouwens gelezen te hebben dat Ophelia mod geworden was.
Goed bezig, ikke...
ja, maar iets met films enzoquote:Op maandag 5 maart 2012 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Goed bezig, ikke...
Spellcheckerquote:Op maandag 5 maart 2012 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Goed bezig, ikke...
Dat vind ik veel ja, mijn teller staat op 4quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef MaJo het volgende:
Begrafenis was erg vredig. De moeder van mijn oom was ook al 96 dus geen emotioneel gedoe. Vond het eigenlijk wel gezellig om bij te kletsen met mijn ooms en tantes
Besefte trouwens dat dit mijn 10e begrafenis was, dat is toch best veel voor mijn leeftijd?
Dat ook ja, majo, k zou t bijna vergetenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Fijn dat het meeviel vandaag Majo.
Precies jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
Soms kan zo'n uitvaart ook op een bepaalde manier gezellig zijn. Vooral als het om een ouder iemand gaat die vredig is heen heen gegaan.
Dat is best heftig inderdaad!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef MaJo het volgende:
Thanks Diaan en TM
[..]
Precies jaDe sfeer is dan niet zo beladen. Ik heb gelukkig nog nooit zo'n jong iemand als jij hoeven begraven, wel de moeder van mijn beste vriendinnetje, ze was een jaar of 40, veel te jong
51 Dollar verzenkosten?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:37 schreef wyccie het volgende:
Leuk, Ebay. Verzendkosten van 51 dollar. Laat maar zitten.![]()
Ik heb trouwens nog maar 1 begrafenis gehad. Familie en zo is te ver weg.
waar moet dat wel niet vandaan komenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:37 schreef wyccie het volgende:
Leuk, Ebay. Verzendkosten van 51 dollar. Laat maar zitten.![]()
Ik heb trouwens nog maar 1 begrafenis gehad. Familie en zo is te ver weg.
Bij mij is het steeds meer gewenning, al went het nooit helemaal. En ik hoop dat ik heel lang geen begrafenissen meer heb, blijft toch naarquote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Hoe ouder ik word, hoe slechter ik begrafenissen kan hebben. Het worden er ook steeds meer, te veel naar mijn mening...
Op Schiphol hebben ze gratis (!!) zakjes bij de taxfree-shops...quote:Op maandag 5 maart 2012 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Verkopen ze die hier niet
Damn it, tandpasta valt onder vloeistofen ik heb wel hersluitbare zakjes, maar die liggen natuurlijk thuis
Zonder te passen schoenen in de USA kopen via Ebay?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou alle winkels in Nederland kunnen afbellen....
Dat inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2012 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Schiphol hebben ze zakjes bij de taxfree-shops...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |