Jááá, en daar is 'ie dan hoor, in een Yes uit 1995:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef rubbereend het volgende:
Van die spiegels waar een rand goud gespoten pur omheen zat, dat was ook in volgens mij
wow wat lelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 04:50 schreef female81 het volgende:
[..]
Jááá, en daar is 'ie dan hoor, in een Yes uit 1995:
[ afbeelding ]
En anderen mogen ook best plaatjes posten, of ben ik de enige met een overdosis oud papier in huis?![]()
Edit: Yes gevonden (eind 1995) waar ik ooit het kralengordijn en die opblaasbare tulp uit had gehaald, nu in betere scan-kwaliteit en met o.a. een paar stoelen erbij - én als bonus wat mode waarvan je je ernstig af gaat vragen of het ooit een revival gaat beleven:
[ afbeelding ]
verschrikkelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef BertV het volgende:
Wat was dat met die hype om houten ganzen voor het raam te zetten?
[ afbeelding ]
Nu zie je overal houten of metalen hartjes voor ramen en deuren hangen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
die dingen waren in discotheken ook enorm hipquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef vencodark het volgende:
Ik heb vroeger trouwens nog zo'n soort bubbelbuis gehad van de Blokker.
Kon je in verschillende standen bubbels laten maken en in 3 verschillende kleuren licht. Ding begon na een tijdje alleen nogal herrie te maken (brommen) wanneer je hm aanzette. Jammer, want het was een leuk ding.Was iets van 70 gulden toen denk ik.
Zoiets dus (kan geen exemplaar vinden zoals de mijne): [ afbeelding ]
De house-muziek.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:27 schreef AbXorb het volgende:
Één van de weinige dingen van de 90s die ik niet mis: de mode en de interieurs.![]()
Zo heb je nu van die poppen die mensen dan aan de buitenkant van het raam neerzetten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lul je?quote:
Ja, dat is waar maar het is nog steeds niet iets wat ik terug wilquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:04 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Wat lul je?De electro-pop-bullshit van tegenwoordig haalt het niet bij Classic House.
en toen hadden we nog niet eens van plasticheroeszakkenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:00 schreef Automatisch het volgende:
Wat een milieu-vervuiling, al dat plastic.
Ja, maar hij heeft ook zo'n periode gehad dat alles geel moest, volgens mij. Heeft denk ik een jaar of 2 geduurd ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:13 schreef female81 het volgende:
Ik dacht dat 'ie meer met de kleur wit had?
Dat heb ik zelf trouwens altijd verafschuwd, van die hele verantwoorde, minimalistische en ontzettend witte designinterieurs, met drie dezelfde vaasjes keurig op een rij, met in elk vaasje één kale tak of zo (rond de millenniumwisseling heel erg hip).
Wat er in dit topic staat mag dan veelal heel erg lelijk zijn, maar aan de andere kant: het had tenminste nog wat gezelligs.
fluoriserende sterretjes en maantjes hèquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
Was dat ook niet in de jaren 90 dat werkelijk de duvel en z'n moer hun slaapkamer geel ging verven? En dan met maantjes en sterrestjes enzo? Mijn zusje had in elk geval wel, en volgens mij kwam het doordat Jan de Bouvrie zo'n programma had op tv waarin hij nogal veel geel gebruikte.
UIteraard! Die had ik ook, alsmede werkelijk iedereen die ik kende (en van mijn leeftijd was.) De echte die hards probeerde er nog bestaande sterrenbeelden mee te plakken, maar daar deed ik niet aan mee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
fluoriserende sterretjes en maantjes hè
Jawelquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:55 schreef rubbereend het volgende:
omg, ja. Dat kan nooit een succes geweest zijn
die roos ie je ook overal op Fundaquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twee IKEA items die heel Nederland had in de jaren '90
laafbierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef -Miauw- het volgende:
En Het Volk van Laaf was ook een tijdje helemaal hot![]()
[ afbeelding ]
die hadden we thuis vroeger ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef T42 het volgende:
[..]
die hadden we thuis vroeger ookheb ze afgelopen zomer nog in de kachel gegooit
Net als in Lucky Lettersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef vencodark het volgende:
Kon je in verschillende standen bubbels laten maken en in 3 verschillende kleuren licht. Ding begon na een tijdje alleen nogal herrie te maken (brommen) wanneer je hm aanzette. Jammer, want het was een leuk ding.Was iets van 70 gulden toen denk ik.
God ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef vencodark het volgende:
Vond toch jammer dat ik dat niet kreeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef vencodark het volgende:
Dit herken ik ook nog. Maar dan in een andere variant, van een New Kids On The Block-verslaafd klasgenootje.quote:
Als ik foto's bekijk van mijn eerste huis (halverwege jaren '90) met het - inderdaad - gele behang en de blauwe bank, vooral in combinatie met de geloogd grenen meubelen, denk ik, tja, best mooi eigenlijk. Wij hadden het naar '90 maatstaven nog vrij neutraal, de bank was donkerblauw en het behang heel zacht geel (lichter dan vanille, bijna wit).quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:49 schreef RadioSlut het volgende:
Ben ik de enige die die 90's zooi wél mooi vindt?
Hier moest ik gelijk aan denken toen ik de TT zag. Typisch 90's interieur!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:47 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als ik foto's bekijk van mijn eerste huis (halverwege jaren '90) met het - inderdaad - gele behang en de blauwe bank, vooral in combinatie met de geloogd grenen meubelen, denk ik, tja, best mooi eigenlijk. Wij hadden het naar '90 maatstaven nog vrij neutraal, de bank was donkerblauw en het behang heel zacht geel (lichter dan vanille, bijna wit).
Toch gaat er op de een of andere manier tegelijk ook wel iets heel burgerlijks en kneuterigs van uit, van die kleurencombinatie.
Die meubelen hebben we nog steeds, maar ze zijn wel allemaal wit intussen, en de bank is vervangen.
Dat musje!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
dat is ook veel leukerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:07 schreef AndreaW het volgende:
In mijn relatie met mijn ex was alles zwart wit en strak, ik hou er ook wel van maar het was me toch te kil.. Nu ik alleen woon heb ik het strak maar met veel warmte kaarsen kussens kunstwerkjes van de plaatselijke kringloop:)
Die heb ik ook nog steeds hoor. Prima stevig ding.quote:
Wij hebben een exemplaar met één la.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:40 schreef rubbereend het volgende:
wat hebben jullie in de laatjes zitten, dat vraag ik me altijd af bij die tafels
Hahahahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 04:49 schreef female81 het volgende:
Net gevonden: dit gaat het helemaal worden in 1998 (sommige dingen stonden al min of meer in dit topic, andere nog niet).
[ afbeelding ]
...en de metamorfose van een stoel, anno 1995.
[ afbeelding ]
laptops natuurlijk, ze hadden in 1995 al duidelijk een vooruitziende blikquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:40 schreef rubbereend het volgende:
wat hebben jullie in de laatjes zitten, dat vraag ik me altijd af bij die tafels
Hebben mijn ouders ook nog ja. Er gaan foto's in, of rond de kerst versierd met een 'sneeuwkleedje', paasthema, zomerthema, herfst. Best leuk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahahaha
[ afbeelding ]
Deze staan mij ook nog bij. Schelpenzand en schelpjes... of je olifantenbeeldjescollectie
Wat waren dingen nog duur zeg voordat China botenvol rommel hiernaartoe stuurde en eBay!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:10 schreef female81 het volgende:
Een generatie eerder dan de opblaaszooi/harige fotolijstjes/lavalampen/sterrenstelsels overal: een tienerkamer uit 1992, gevonden in Tina. Herkenning bij mensen die toen nog heel jong waren?
[ afbeelding ]
Zelfs dat niet. De Gulden, Euro en 20 jaar inflatie meegerekend! De Chinese invloed, verbeterde productie- en distributiemethoden hebben de prijzen voor dit soort dingen echt sterk beinvloed.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:22 schreef female81 het volgende:
Je haalt de euro en de gulden niet door elkaar?
kan wel kloppen.. die lavalampen, bubbelbuizen en die 'ufo-lampen' van glasvezeldraad waren inderdaad in het begin heel fors aan de prijs.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:44 schreef Individual het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. De Gulden, Euro en 20 jaar inflatie meegerekend! De Chinese invloed, verbeterde productie- en distributiemethoden hebben de prijzen voor dit soort dingen echt sterk beinvloed.
Ik mocht willen dat ik zo'n grote kamer had... euh heb...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:10 schreef female81 het volgende:
Een generatie eerder dan de opblaaszooi/harige fotolijstjes/lavalampen/sterrenstelsels overal: een tienerkamer uit 1992, gevonden in Tina. Herkenning bij mensen die toen nog heel jong waren?
[ afbeelding ]
Nog steeds n leuk idee, nu white wash, en ander stofjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:27 schreef female81 het volgende:
Weer een interieurtip uit een oude Yes (1997):
[ afbeelding ]
Oja, vreselijk vond ik ditquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:10 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
En sneakers nog gympen of sportschoenen warenquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
toen allstars nog gewoon "basketballschoenen" mochten heten
Die afschuwelijke dingen hebben wij ook nog in huis gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
die rendieren heb ik nooit gezien, maar ik vind ze nog best wel grappigquote:Op zondag 12 augustus 2012 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik had zon blauw met gele sterretjes en maantjes slaapkamer![]()
incl grote pluchen rendierkop aan de muur ( maar die werden iets later hip geloof ik )
[ afbeelding ]
niet alleen ganzen, maar de zgn Maritieme inrichting is ook zo'n tijd zwaar hip geweest: in de kamers van de kids hingen de visnetten aan het plafond, bij voorkeur met hout uitsnedes van nepvissen en beneden in de woonkamer van moeders van die blauw met wit gestreepte banken of grote stoelen, ergens wel iets met schelpen, of van die waxinelicht dingesen die op vuurtorens leken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:32 schreef Elvi het volgende:
Zijn die ge-figuurzaagde ganzen al genoemd? Je had ze ook in de beertjes variant, met een butler-effect waarop je dan een potje droogbloemen op kon zetten
ja leuk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:57 schreef Gwywen het volgende:
ik zal er wanneer ik tijd heb het een en ander uit scannen.
Helaas is dat tegenwoordig wel meer uitzondering dan regel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef Individual het volgende:
Ze zijn absoluut niet modegevoelig en dat heeft niets te maken met minder- of meerbedeeld zijn.
Lol had mijn moeder ook, lampje en glazen ruitjes voor de servieskast, Tiffany ofzo toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:03 schreef female81 het volgende:
Die vind ik toch echt typisch jaren 70, hoor.
Nee, zoiets als hieronder zag je in de jaren 90 (met name in de eerste helft van het decennium) toch echt meer:
[ afbeelding ]
Eej de kamer van mijn nichtje uit 1995quote:
Dat linkedinpofiel kwam ik ook tegen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waardeloos, bestelling niet aangekomen, geld niet teruggekregen, net zo onder de maat als een spamaccount
Ellen K.
------ Online Marketing | -----
![]()
![]()
![]()
Kan best veel kosten omdat google / internet / makkelijk vinden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
Niet haar webwinkel, webwinkel is van een relatiegeschenkenbedrijf (Gemaco), ik gok dat ze haar ingehuurd hebben voor online marketing
Wat zou dat nou kosten, zo'n online marketing expert voor je laten spammen op websites?
Het is onderdeel van haar username.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:12 schreef karton2 het volgende:
[..]
Kan best veel kosten omdat google / internet / makkelijk vinden.
Ze zou beter moeten weten dan dit. Fok doet het érg goed op google.
Strijk over je hart en haal haar achternaam weg, dit kán haar erg dwars gaan zitten in de toekomst.
Helemaal als promotie / SEO je werk is.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is onderdeel van haar username.
Of had ik die als Ellenk emmeren moeten lezen?
Ellenk Emmeren it is![]()
We houden het maar op naïef.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:17 schreef Leandra het volgende:
Wat me trouwens wel verbaast is dat iemand die online marketing doet, zo stom en ongeinformeerd is dat ze haar eigen naam als username gebruikt....
Ik bedoel, okay, je bent misschien amper 19 en licht naïef, maar dat soort dingen moeten ze je op de havo en bij Avans toch wel bijgebracht hebben?
Ik onder mijn eigen naam alleen op schoolbankquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:23 schreef karton2 het volgende:
[..]
We houden het maar op naïef.
Ik ben onder mijn echte naam alleen vindbaar op plaatsen die met mijn werk of studie te maken hebben.
Voor de rest ben ik volstrekt onvindbaar en ik doe er alles aan om dat zo te houden.
Daar heb ik wel eens wat besteld ja. Echt verschrikkelijk, ik zou het nooit meer doen! Product kwam kapot aan en de klantenservice was daarna echt waardeloos! Mails werden niet beantwoord en aan de telefoon werden loze beloften gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:41 schreef Ellenkemmeren het volgende:
Heerlijk die jaren 90 inrichting met glow in the dark sterren, posters van The Backstreet boys en natuurlijk al die discolichten om met 3 vriendinnen een eigen disco te houden na school.
maar ik heb een vraagje: Is iemand van jullie bekend met http://www.pricerebel.nl? Ik heb daar wat leuke spulletjes gezien, maar ik weet niet hoe de kwaliteit is.
Waar dit topic toch niet goed voor was.... schoolbank ook even vrijwel helemaal leeggegooid.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik onder mijn eigen naam alleen op schoolbank
Ja, hier ook al. Die terrasverwarming viel bijna uit elkaar en toen ik er over klaagde kreeg ik iets te horen van de strekking "ja, je denkt toch niet dat je voor die prijs iets goeds kunt verwachten".quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens wat besteld ja. Echt verschrikkelijk, ik zou het nooit meer doen! Product kwam kapot aan en de klantenservice was daarna echt waardeloos! Mails werden niet beantwoord en aan de telefoon werden loze beloften gedaan.
Ik waarschuw iedereen; besteel NOOIT maar dan ook NOOIT wat bij dit bedrijf!!
Ik had in 1998 een pluche monitorhoes met koeienprint voor mijn 15" monitorquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Werkelijk alles met koeienprint is ook nog n tijdje de bom geweest
Hahhahahaha OH JAAAAAA. Wij hebben ook nog wel ergens dozen vol met van die krengen, alleen de deurstop staat nog in de tuinquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef -Miauw- het volgende:
En Het Volk van Laaf was ook een tijdje helemaal hot![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:52 schreef SEMTEX het volgende:
Dit is eigenlijk nog net jaren 80, maar schurkt tegen de jaren 90 aan: de Memphis stijl:
[ afbeelding ]
Ik zou hier ook knettergek en epileptisch van worden, net als teveel fel rood in een interieurquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:26 schreef female81 het volgende:
[..]![]()
![]()
(Maar ik trek interieurs met teveel overduidelijke 80's-resten sowieso slecht.)
Die vind je nu voor een kwartje op de kleedjes bij koninginnedag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet de ontiegelijk lelijke CDrekken niet.
Zonnebloemen, heel veel zonnebloemen en de combinatie okergeel/indigoquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:45 schreef vencodark het volgende:
Nederlandse komedieseries uit de 90's laten altijd een schitterend beeld zien van de huiskamers toen. Zoals Zonnetje in huis, Sam Sam, Vrienden voor het leven.
Of een soap als gtst.
En veeel basiskleuren bij elkaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zonnebloemen, heel veel zonnebloemen en de combinatie okergeel/indigo![]()
Ik had deze, in blauwquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Die kom je nu dus op elke rommelmarkt tegenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
als er iets stofvangers waren dan waren het wel die CD rekkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Die printjes zijn weer terug, alleen zitten ze nu op leggings en (skinny) jeans.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:56 schreef dolcefarniente het volgende:
Stoffen met quasi-ethnische printjes (die rage begon zo rond 1989).
Dan loopt mijn buurman die hier net 2 jaar woont behoorlijk achter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ook zo'n periode gehad dat alles geel moest, volgens mij. Heeft denk ik een jaar of 2 geduurd ofzo.
Dat vind ik ook heel erg: alsof mensen hun interieur compleet uit een woonwinkel hebben gekocht, amper persoonlijke, eigen spulletjes. Dodelijk saai.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:47 schreef female81 het volgende:
Net zoals die kille, strakke interieurstijl van nu, met al dat grijs. En drie zeer verantwoorde schilderijtjes naast elkaar aan de muur, helemaal gestileerd. Nou hoef ik die eerder geposte jaren 80-kamer niet, maar dát ook niet.
Waarom weiger je per definitie? Ik koop gewoon wat ik mooi vind. Als dat toevallig ook bij de buren staat, nou enquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan loopt mijn buurman die hier net 2 jaar woont behoorlijk achter.![]()
Ben definitief op mezelf gaan wonen begin jaren 90 en heb ook nog wel meubelen uit het begin maar herken er niets in van op de plaatjes....ik was toen blijkbaar niet hip.Ik weiger overigens nu ook mee te doen met wat je nu in elke woonkamer ziet staan....ook allemaal dezelfde meuk en soms moet je goed kijken of je niet bij de buren bent i.p.v. het gewenste huis.
Ik zie vooral bloemenprints. Maar ik kijk misschien niet goed ;-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:33 schreef female81 het volgende:
[..]
Die printjes zijn weer terug, alleen zitten ze nu op leggings en (skinny) jeans.![]()
(Vind ik een leuke trend trouwens, mits je dat strakke kunt hebben.)
Dat strakke is vooral jaren tachtig, met Jan de Bouvrie voorop...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:47 schreef female81 het volgende:
Net zoals die kille, strakke interieurstijl van nu, met al dat grijs. En drie zeer verantwoorde schilderijtjes naast elkaar aan de muur, helemaal gestileerd. Nou hoef ik die eerder geposte jaren 80-kamer niet, maar dát ook niet.
Ja, die afkeer had ik al eerder vermeld. Een huis moet voor mij daadwerkelijk huiselijk voelen.
Typische 'crisistrend' volgens mij, want lekker veilig.
Die zijn er óók, eveneens op leggings/strakke broeken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:28 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik zie vooral bloemenprints. Maar ik kijk misschien niet goed ;-)
Ik heb zelf ook iets met de jaren 60/70-stijl; vergeet daarbij de 'leuke grafische printjes' niet.quote:Ik ben een kind van de jaren zeventig, met varkensblaaslampen, "rustiek hout", natuurtinten (bruin, beige) en oranje accenten![]()
Blijkbaar vindt iedereen dat mooi, ik dus niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom weiger je per definitie? Ik koop gewoon wat ik mooi vind. Als dat toevallig ook bij de buren staat, nou enDikke vette care.
Dat is overigens niet het geval, maar mocht het zo zijn maakt het me echt geen flikker uit of meerdere mensen het hebben of niet.
Er was toch ook een jaren 80 videoclip in deze stijl? Weet iemand welk liedje dat was?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:52 schreef SEMTEX het volgende:
Dit is eigenlijk nog net jaren 80, maar schurkt tegen de jaren 90 aan: de Memphis stijl:
[ afbeelding ]
En veel posters natuurlijk, van artiestenmet van die stukjes kauwgum-plakspul.
Ook populair: pluche. Ik bekleedde er van alles mee en je kon ook allerlei pluchen kussentjes kopen
Zo dan! Ik vind dit best mooi tegen het kunstige aan.quote:
Ja, die zijn weer helemaal terugquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:33 schreef female81 het volgende:
[..]
Die printjes zijn weer terug, alleen zitten ze nu op leggings en (skinny) jeans.![]()
(Vind ik een leuke trend trouwens, mits je dat strakke kunt hebben.)
Je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt. Daar is niks mis mee lijkt mequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt iedereen dat mooi, ik dus niet.
dat musje!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Die had mijn moeder!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |