Jááá, en daar is 'ie dan hoor, in een Yes uit 1995:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:06 schreef rubbereend het volgende:
Van die spiegels waar een rand goud gespoten pur omheen zat, dat was ook in volgens mij
wow wat lelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 04:50 schreef female81 het volgende:
[..]
Jááá, en daar is 'ie dan hoor, in een Yes uit 1995:
[ afbeelding ]
En anderen mogen ook best plaatjes posten, of ben ik de enige met een overdosis oud papier in huis?![]()
Edit: Yes gevonden (eind 1995) waar ik ooit het kralengordijn en die opblaasbare tulp uit had gehaald, nu in betere scan-kwaliteit en met o.a. een paar stoelen erbij - én als bonus wat mode waarvan je je ernstig af gaat vragen of het ooit een revival gaat beleven:
[ afbeelding ]
verschrikkelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef BertV het volgende:
Wat was dat met die hype om houten ganzen voor het raam te zetten?
[ afbeelding ]
Nu zie je overal houten of metalen hartjes voor ramen en deuren hangen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
die dingen waren in discotheken ook enorm hipquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:36 schreef vencodark het volgende:
Ik heb vroeger trouwens nog zo'n soort bubbelbuis gehad van de Blokker.
Kon je in verschillende standen bubbels laten maken en in 3 verschillende kleuren licht. Ding begon na een tijdje alleen nogal herrie te maken (brommen) wanneer je hm aanzette. Jammer, want het was een leuk ding.Was iets van 70 gulden toen denk ik.
Zoiets dus (kan geen exemplaar vinden zoals de mijne): [ afbeelding ]
De house-muziek.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:27 schreef AbXorb het volgende:
Één van de weinige dingen van de 90s die ik niet mis: de mode en de interieurs.![]()
Zo heb je nu van die poppen die mensen dan aan de buitenkant van het raam neerzetten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:54 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lul je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |