In Ehv? Die wordt verbouwt, gaat binnenkort weer open.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:23 schreef Lips het volgende:
Waar is eigenlijk de Van Haren gebleven? Liep daar laatst langs, alles weg...
Meer richting de bijenkorf. Tegenover de american 2 day.quote:
Hypebazaar is geen foute Chinese winkel hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke? Of bedoel je een van die chinese foute winkels? (abc, hyperbazaar etc)
In de oude prenatal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Meer richting de bijenkorf. Tegenover de american 2 day.
Primarkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Ze hebben er wel toffe schoenen, zag ik!
Gister bij de Primark geweest voor zomerspul. Ik hou van de PrimarkIk heb nu ook een chino, best heel gaaf met pumps eronder eigenlijk!
En een paar roze pumps rijker, met blokhak. Lopen lekker, ik schat zo'n 13 cm hoog met plateau van een cm of 3/4
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Primarkbinnenkort maar weer eens plannen.
Misschien wil SQ wel mee om voor 50 euro dr hele garderobe te vernieuwen )+
Primark is met name geschikt voor die tussenperiode. Kost toch geen drol en heb je toch iets wat past...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]eerst afvallen
Maar lijkt me leuk
Oh ja daar! Godmiljaar wat een troep.quote:
Heb daar deze laarzen gekocht. Ze hebben inderdaad veel troep maar ben hier toch heel blij meequote:
Die paarsequote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:55 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb daar deze laarzen gekocht. Ze hebben inderdaad veel troep maar ben hier toch heel blij mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die zijn geweldig, ben er super blij meequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
buy everything
ik heb nu alweer koopdrang
Snap ikquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:55 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb daar deze laarzen gekocht. Ze hebben inderdaad veel troep maar ben hier toch heel blij mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het doet inderdaad wel heel erg "grijp maar raak voor een knaak" kermis-achtig aan jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:34 schreef -Peach het volgende:
[..]
Snap ikHeb er zelf ook wel ooit wat leuke armbanden gekocht, maar bij het zien van alle glitter en plastic denk ik automatisch '
' . Gekke chinezen. Zal er binnenkort toch weer eens kijken, wie weet hebben ze nog iets tofs.
Ik heb inmiddels zo veel schoenen dat ik de meesten toch nooit verslijtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Goedkope hakken heb ik eigenlijk niet. Ik wil zelf graag jarenlang met mijn schoenen doen.
Alleen kom ik regelmatig wel mooie, goedkope schoenen tegen, maar die koop ik dus niet, omdat ze zo snel kapot gaan ...
echt niet te filmen wat een bagger daar, de zomen hingen in de winkel al uit de broekenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt niet te filmen wat een bagger daar, de zomen hingen in de winkel al uit de broeken
Ik koop de gelkussentjes voor onder de voet gewoon bij het kruidvat en de hielbeschermers heb ik bij deonlinedrogist.nl vandaan want daar waren ze op dat moment het goedkoopst.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:30 schreef altootje86 het volgende:
zit mobiel, dus t is moeilijk quoten...
n0a, in het vorige topic vermeldde je dat je op ebay gel kussentjes had gekocht. op welke zoekterm of seller heb je gekeken?ik vind alleen maar superorthopedische dure gel pads
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:16 schreef Ziba het volgende:
Wiehoee heb eindelijk mijn hakken die ik wil.Alleen dan een andere kleur bruin, past precies bij mijn huidskleur weer!
Jaloers!!!! Die wil ik ook....maar hoezo in een andere kleur bruin? Die zijn toch alleen in die kleur en in het zwart te krijgen of niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, bij de Invito wel! Ik heb alleen exact hetzelfde soort bij een andere winkel weg en dan een lichtere versie. Ik vind deze kleur niet zo super mooi en zwart heb ik al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Jaloers!!!! Die wil ik ook....maar hoezo in een andere kleur bruin? Die zijn toch alleen in die kleur en in het zwart te krijgen of niet dan?
ah zo....en mag ik vragen waar je deze dan gekocht hebtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Klopt, bij de Invito wel! Ik heb alleen exact hetzelfde soort bij een andere winkel weg en dan een lichtere versie. Ik vind deze kleur niet zo super mooi en zwart heb ik al meer dan genoeg.
Van kruidvat zelf ¤ 3.95 als ik het me goed herinner en die andere ¤ 3.25 via die site van Scholl.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:16 schreef altootje86 het volgende:
Ik kan ze ook van mijn werk meenemen (ik werk in een drogist) maar dan betaal ik bijna 6 euro voor een setje. Ik begreep dat zij via ebay echt een stuk of 6 (dacht ik hoor) setjes had voor een tientje. Dat vind ik het wel waard om ff uit te zoeken
edit; 5 paar voor de bal en 5 paar voor de hiel schreef ze. meer dus dan ik dacht!
Deze waren het: http://www.ebay.com/itm/270908237219 en http://www.ebay.com/itm/280821324299 .quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:30 schreef altootje86 het volgende:
zit mobiel, dus t is moeilijk quoten...
n0a, in het vorige topic vermeldde je dat je op ebay gel kussentjes had gekocht. op welke zoekterm of seller heb je gekeken?ik vind alleen maar superorthopedische dure gel pads
Gelpads en heelgrips zijn volgens mij meer bedoeld ok de schoen beter te laten passen, gelpads onder de bal van je voet helpen hooguit voor dat dove gevoel achter je tenen maar een dagje hakken wandelen is toch wel vermoeiendquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:30 schreef Nyan het volgende:
Stom vraagje misschien, maar helpen dat soort gelpads goed? Ik heb ze zelf nog nooit uitgeprobeerd, omdat schoenen bij mij meestal erg strak zitten om te beginnen (heb een verhoogde wreef, daardoor moet ik soms een maat groter pakken).
Soms heb ik veel last van mijn voeten als ik de hele dag in hakken loop, maar ik heb echt geen idee welke gelpads/heelgrips helpen voor wat?
Ohja!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
ben er net ff langs gelopen, die andere foute winkel heet XtraStar
thanks! Ga thuis even uitgebreid kijken, dit ziet er beter uit als wat ik zelf vond...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:49 schreef n0a het volgende:
[..]
Deze waren het: http://www.ebay.com/itm/270908237219 en http://www.ebay.com/itm/280821324299 .
Heb ze nog niet binnen. Staat ook een vrij lange delivery tijd bij, maar ik heb niet zo'n haast. Laat wel weten wanneer ik ze binnen heb.
Ik had op gel heel grips gezocht.
Zo bedoel je?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:52 schreef kruidkoekje het volgende:
ik denk ik trek men zwarte hakken aan
zit er een hele open ruimte tussen, het ziet er niet uitdat open gedeelte zeg maar, wat zich zou moeten vormen naar je hoogte van de hak, maar dat doet het dus niet, men voeten gaan hoger staan,maar ik wil dat ook gewoon plat op de schoen hebben, en niet alleen men tenen en hiel
ja en aangezien het een open schoen is aan de zijkanten / tenen enz. zie je het dus super goedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Zo bedoel je?
[ afbeelding ]
Geen idee hoe dat komt....maar misschien gewoon ff je voet proberen te ontspannen zeg maar....ik heb het idee dat mijn voeten dat soms ook doen...maar naar een tijdje is dat gevoel weg...
Ik heb nog geen open schoenen dus bij mij zie je het (nog) niet...maar ik heb wel het gevoel dat mijn voeten dat doen....na een tijdje is het weer weg...dus ik denk gewoon niet op letten en door stappenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:59 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja en aangezien het een open schoen is aan de zijkanten / tenen enz. zie je het dus super goed
hmm oke, ik hoop het
Oke, ik ben alleen zo muts die eenmaal iets "verkeerds" ziet en dan afhaakt. Dus negeren en lopen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik heb nog geen open schoenen dus bij mij zie je het (nog) niet...maar ik heb wel het gevoel dat mijn voeten dat doen....na een tijdje is het weer weg...dus ik denk gewoon niet op letten en door stappen
Hoe vallen zij, klein zoals de meesten meldden?quote:
Kak, heeft zalando New Rocks?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:19 schreef LulaHoola het volgende:
[..]
Hoe vallen zij, klein zoals de meesten meldden?
En wie heeft er deze pumps en wellicht aanfoto's ?
http://www.zalando.nl/new(...)d-ne411a004-302.html
Heh. In de eigen winkel van New Rock kosten ze nu de helft.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
De zwarte FYB's vind echt de mooiste.![]()
Over New Rock gesproken:
Deze vind ik wel stoer:
[ afbeelding ]
Maar 315 euro vind ik echt te duur.
De winkel in Amsterdam is weg helaas.quote:
Maar Steve Madden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De winkel in Amsterdam is weg helaas.
Ik loop er vaak langs. Wat een lelijke schoenenquote:
Oeh die vind ik ook tof, maar niks voor mijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Over New Rock gesproken:
Deze vind ik wel stoer:
[ afbeelding ]
Ik ga mezelf ermee belonen als ik al m'n vakken van dit semester gehaald heb denk ik.quote:
Afgrijselijk !quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Over New Rock gesproken:
Deze vind ik wel stoer:
[ afbeelding ]
En terecht!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga mezelf ermee belonen als ik al m'n vakken van dit semester gehaald heb denk ik.
Ik wil in ieder geval deze:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En terecht!
Heb je al een paar op het oog?
Bwhehehe. Ze zijn wel ubersexy en passen zo goed als overal bijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval deze:
[ afbeelding ]
Maar mezelf kennende verandert dat nog wel een paar keer.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beterschap!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooie hakken gezien.
Heb een slijmbeursontsteking in de schouder van mijn typhanddus wordt straks veel bijlezen!
die zijn zeker heel mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
even verplicht rust dus....sterkte met je afkickverschijnselen.. :-)quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooie hakken gezien.
Heb een slijmbeursontsteking in de schouder van mijn typhanddus wordt straks veel bijlezen!
Uhquote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooie hakken gezien.
Volgens mij bedoelen ze met de originele verpakking gewoon de doos waarin de schoenen zelf in zaten..quote:Op zondag 11 maart 2012 12:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Beterschap chips! Ga je al naar de fysio?
Iemand ooit een iets geruild bij nelly?
Ik denk dat ik toch een maatje groter moet hebben (het zijn peeptoes dus het zit wel lekker maar het ziet er toch een beetje te klein uit)
Maar op de site staat dat je dat in de originele verpakking moet terug sturen, maar de doos enzo heb ik nog maar de verpakking waar het in zit moet je kapot scheuren dus die heb ik niet meer..
Oh prima, de schoenendoos heb ik nog.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:46 schreef Nyan het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze met de originele verpakking gewoon de doos waarin de schoenen zelf in zaten..Niet de doos voor verzending zelf.. Ik denk dat als je een nette doos uit het postkantoor gebruikt om ze weer terug te sturen dat geen probleem is.. Ik heb er overigens geen ervaring mee, nog nooit bij Nelly besteld. Maar zo gaan de meeste webshops er mee om.
Maar als je dat doet, dan weten ze toch niet dat het van Nelly is? En dan moet je zelf verzendkosten betalen toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:46 schreef Nyan het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze met de originele verpakking gewoon de doos waarin de schoenen zelf in zaten..Niet de doos voor verzending zelf.. Ik denk dat als je een nette doos uit het postkantoor gebruikt om ze weer terug te sturen dat geen probleem is.. Ik heb er overigens geen ervaring mee, nog nooit bij Nelly besteld. Maar zo gaan de meeste webshops er mee om.
Is het gewoon niet handiger om je precies aan de site te houden?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh prima, de schoenendoos heb ik nog.
En de dustbags ook. Morgen maar even wegbrengen!
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Is het gewoon niet handiger om je precies aan de site te houden?
http://nelly.com/nl/klantenservice/#fraga2
http://nelly.com/nl/ruilen-en-retour/
#1 Retourverpakking:quote:
Nou als je de site precies aanhoudt dan kan er toch niets mis gaanquote:
Oei, dat weet ik niet... Maar een beetje raar dat je zonder de originele verzenddoos niet zou kunnen retourneren..?quote:Op zondag 11 maart 2012 13:18 schreef Joell het volgende:
[..]
Maar als je dat doet, dan weten ze toch niet dat het van Nelly is? En dan moet je zelf verzendkosten betalen toch?
Ik weet het ook niet zeker hoorquote:Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef Nyan het volgende:
[..]
Oei, dat weet ik niet... Maar een beetje raar dat je zonder de originele verzenddoos niet zou kunnen retourneren..?
Die heb ik nog nooit gehad eigenlijk.. dus dat zal niet zo erg zijn denk ikquote:Op zondag 11 maart 2012 13:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar wat ik bedoel is dat de verpakking waarin de schoenendozen zitten en plastic zak is die je kapot moet scheuren/knippen om hem open te maken.
En die heb ik uiteraard niet meer, dus wat ik om de schoenendoos heen?
Ik denk het ook niet. Anders maandag even bellen met de klantenservice als je echt twijfelt.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:41 schreef Joell het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad eigenlijk.. dus dat zal niet zo erg zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |