Zo bedoel je?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:52 schreef kruidkoekje het volgende:
ik denk ik trek men zwarte hakken aan
zit er een hele open ruimte tussen, het ziet er niet uitdat open gedeelte zeg maar, wat zich zou moeten vormen naar je hoogte van de hak, maar dat doet het dus niet, men voeten gaan hoger staan,maar ik wil dat ook gewoon plat op de schoen hebben, en niet alleen men tenen en hiel
ja en aangezien het een open schoen is aan de zijkanten / tenen enz. zie je het dus super goedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Zo bedoel je?
[ afbeelding ]
Geen idee hoe dat komt....maar misschien gewoon ff je voet proberen te ontspannen zeg maar....ik heb het idee dat mijn voeten dat soms ook doen...maar naar een tijdje is dat gevoel weg...
Ik heb nog geen open schoenen dus bij mij zie je het (nog) niet...maar ik heb wel het gevoel dat mijn voeten dat doen....na een tijdje is het weer weg...dus ik denk gewoon niet op letten en door stappenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:59 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ja en aangezien het een open schoen is aan de zijkanten / tenen enz. zie je het dus super goed
hmm oke, ik hoop het
Oke, ik ben alleen zo muts die eenmaal iets "verkeerds" ziet en dan afhaakt. Dus negeren en lopen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik heb nog geen open schoenen dus bij mij zie je het (nog) niet...maar ik heb wel het gevoel dat mijn voeten dat doen....na een tijdje is het weer weg...dus ik denk gewoon niet op letten en door stappen
Hoe vallen zij, klein zoals de meesten meldden?quote:
Kak, heeft zalando New Rocks?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:19 schreef LulaHoola het volgende:
[..]
Hoe vallen zij, klein zoals de meesten meldden?
En wie heeft er deze pumps en wellicht aanfoto's ?
http://www.zalando.nl/new(...)d-ne411a004-302.html
Heh. In de eigen winkel van New Rock kosten ze nu de helft.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
De zwarte FYB's vind echt de mooiste.![]()
Over New Rock gesproken:
Deze vind ik wel stoer:
[ afbeelding ]
Maar 315 euro vind ik echt te duur.
De winkel in Amsterdam is weg helaas.quote:
Maar Steve Madden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De winkel in Amsterdam is weg helaas.
Ik loop er vaak langs. Wat een lelijke schoenenquote:
Oeh die vind ik ook tof, maar niks voor mijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Over New Rock gesproken:
Deze vind ik wel stoer:
[ afbeelding ]
Ik ga mezelf ermee belonen als ik al m'n vakken van dit semester gehaald heb denk ik.quote:
Afgrijselijk !quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Over New Rock gesproken:
Deze vind ik wel stoer:
[ afbeelding ]
En terecht!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga mezelf ermee belonen als ik al m'n vakken van dit semester gehaald heb denk ik.
Ik wil in ieder geval deze:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En terecht!
Heb je al een paar op het oog?
Bwhehehe. Ze zijn wel ubersexy en passen zo goed als overal bijquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval deze:
[ afbeelding ]
Maar mezelf kennende verandert dat nog wel een paar keer.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval deze:
[ afbeelding ]
Maar mezelf kennende verandert dat nog wel een paar keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |