hey!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Moet je inmiddels niet al bij Ajacied442 in de hoogslaper kruipen?
En toch beter is dan Xaviquote:Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef Abed het volgende:
Clasie, het resultaat als je een tokkie met een varken kruist.
Dat is echt wekelijks vol in beeld bij ELquote:
Piek? dit is pas het begin. Feyenoord grijp je kans Schaken begint oud te worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
3 goals en een assist, meteen verkopen die Ebicilio, hij heeft zijn piek gehad.
Inderdaad, abonnement op zondagschoten heeft hij.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef Rodawa het volgende:
"Met zijn mindere been"
De meeste goals van hem zijn volgens mij met links gemaakt. Vanaf rechts vind ik hem altijd sterker, als hij naar binnen trekt. Maar goed, dat kan aan mij liggen hoor.
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad, abonnement op zondagschoten balverlies heeft hij.
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:00 schreef vincerusso het volgende:
en het gaat weer niet over voetbal...
oja rot een eind op kale idioot
Ik kots meestal een beetje in m'n mond.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef TC03 het volgende:
Elke keer als ik "Wij, als KNVB" hoor sterf ik een beetje van binnen.
Ik ben toch zo jaloers op de pizza die jij gister hebt gegeten.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ebecilio, wow! Hoe bedoel je een fout herstellen.²
Dan zit je inmiddels met een laptop of iPad in je graf.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef TC03 het volgende:
Ik kom dan altijd een beetje klaarquote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef TC03 het volgende:
Serieus, was echt lekker. Louter verse streekproducten gebruikt.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben toch zo jaloers op de pizza die jij gister hebt gegeten.
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:02 schreef muzas het volgende:
Nog steeds geen ajax ffs. Ik kijk niet voor de kat zn kut studio neus.
Niet zo offtopic gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.cornelie-byoux.marktplaza.nl/
Wat is er toch mis met de wereld?²
Leuk, uit welke show komt dit? Dit lijkt me echt een geweldige showquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is niet echt zwart. Meer donker beige.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Nogmaals: wtfquote:Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Je bent bekend met het woord 'bruin'? Zo nee, Google het eens.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is niet echt zwart. Meer donker beige.²
Ja, heel luguber man.quote:
Deze doet me altijd denken aan die karakters die de mac donalds vroeger had op de muur bij de ballenbakquote:
Haha fack ik ging stukquote:
Seedorf is een stuk donkerder idd.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is niet echt zwart. Meer donker beige.²
Ik weet niet.. Ik vind het eng dat het bestaat, zie een hele nieuwe markt voor allerlei personenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, heel luguber man.
Dat mensen het hier goedpraten is toch best wel laxerend.²
Van Halst kan zo een Audi showroom in en als verkoper aan de slag.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:05 schreef Evertjan het volgende:
van Halst zit al te solliciteren naar een baantje
Ik vind hem meer Mercedes.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van Halst kan zo een Audi showroom in en als verkoper aan de slag.²
Hugo Borst mis je elke afleveringquote:
keihard genaaid en dan nog, Stockholm syndroomquote:Op zondag 4 maart 2012 23:05 schreef vincerusso het volgende:
die kale pleurislijer gaat Blatter nog verdedigen ook
Ja, voor zieken der Pedoïsme.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik weet niet.. Ik vind het eng dat het bestaat, zie een hele nieuwe markt voor allerlei personen
er is nog niks veranderd iddquote:Op zondag 4 maart 2012 23:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Het is nu toch rustig bij Ajax¿ wat een dom gezeik zeg
Hangt er vanaf wat de oorspronkelijke staat was.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:06 schreef Einthovuh het volgende:
Van dit gezwets krijg je toch een slappe lul zeg....
Sinds de klachten dat Studio Voetbal op Studio Ajax leek, wordt er nu zo min mogelijk gesproken over Ajax.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:02 schreef muzas het volgende:
Nog steeds geen ajax ffs. Ik kijk niet voor de kat zn kut studio neus.
Piquequote:Op zondag 4 maart 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Blatter maakt een dansje. Weer 50 minuten Fifa propaganda op de Publieke omroep.
Nou ja, eigenlijk wel ja.. Soort oefenpoppenquote:
Ja, hij trekt echt niet naar binnen.quote:
Kan Bert van Marwijk mooi onze trainert wordenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Nederland gaat net zo hard exposed worden op het EK als PSV vandaag
En terechtquote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Opstelling makenBij VI zou v halst uitgelachen worden
Gaat ie weerquote:
En daarna zijn vader belachelijk maken!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Opstelling makenBij VI zou v halst uitgelachen worden
Dat is dan al te laat, PSV kan daar niet op wachten/gokken.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Kan Bert van Marwijk mooi onze trainert worden
en dan nog even over z'n zus beginnen!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En daarna zijn vader belachelijk maken!
Die Bart heeft niks te zeggen, wij hebben Bert.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:09 schreef Evertjan het volgende:
Bart van Merwijk moet Kuyt als linksback opstellen
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Emanuelson gewoon de volledige linkerflank geven man.
Bert van Merwijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die Bart heeft niks te zeggen, wij hebben Bert.
Echt wel, paar tellen. Helemaal geen Feyenoord gehadquote:
komop zeg, kuyt is een harde werker, maar op niveau begint hij gewoon tekort te komen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:09 schreef Evertjan het volgende:
Bart van Merwijk moet Kuyt als linksback opstellen
Ja, vooral het fijne voetenwerk is bij hem een probleem.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
komop zeg, kuyt is een harde werker, maar op niveau begint hij gewoon tekort te komen.
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:11 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wat een kutuitzending, 10 minuten over voetbal gepraat en de rest geneuzel over uefa en politiek
Precies, afblijven van het origineel. Alhoewel De Kuip ook weer op andere stadions is gebaseerd, maar dat is tenminste goed gedaanquote:
Niet. De Kuip was revolutionair voor die tijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Precies, afblijven van het origineel. Alhoewel De Kuip ook weer op andere stadions is gebaseerd, maar dat is tenminste goed gedaan
Klopt, maar voor het geheel hebben ze wel naar andere stadions gekeken. Revolutionair absoluut, ben ik met je eensquote:Op zondag 4 maart 2012 23:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet. De Kuip was revolutionair voor die tijd.
Typisch SV, en toch kijk ik elke keer weer.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:11 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wat een kutuitzending, 10 minuten over voetbal gepraat en de rest geneuzel over uefa en politiek
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen tenminste een echte topshow.
Het concept van een tweede ring die over de eerste heen hangt is volgens mij gebaseerd op Highbury.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Precies, afblijven van het origineel. Alhoewel De Kuip ook weer op andere stadions is gebaseerd, maar dat is tenminste goed gedaan
Don Johanquote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip.quote:
Ze zullen vast wel voor inspiratie ergens anders hebben gekeken, maar een rond stadion bijna volledig gemaakt van staal, dat was echt uniek.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar voor het geheel hebben ze wel naar andere stadions gekeken. Revolutionair absoluut, ben ik met je eens
Ik vind De Kuip nog steeds mooier dan andere stadions, omdat de tweede ring echt daadwerkelijk over de eerste ring heen hangt. Dat zie je echt bijna nergens.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt, maar voor het geheel hebben ze wel naar andere stadions gekeken. Revolutionair absoluut, ben ik met je eens
Mwah, het was deze keer wel erg extreem.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Typisch SV, en toch kijk ik elke keer weer.
Klopt helemaal en het is nog steeds schitterendquote:Op zondag 4 maart 2012 23:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel voor inspiratie ergens anders hebben gekeken, maar een rond stadion bijna volledig gemaakt van staal, dat was echt uniek.
Daarom hoop ik ook dat er geen nieuw stadion komt. De directie geilt mij wat teveel op een nieuw stadion, maar misschien is dat omdat ik heel niet naar een nieuw stadion wil. Je gaat nooit meer dezelfde sfeer krijgenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind De Kuip nog steeds mooier dan andere stadions, omdat de tweede ring echt daadwerkelijk over de eerste ring heen hangt. Dat zie je echt bijna nergens.
Ja, we trappen er steeds weer in. Misschien is Watergiant toch leuker dan we denken.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, het was deze keer wel erg extreem.
Dat is waar, maar het kan ook goed uitpakken. De sfeer in Enschede en Groningen is bijv. prima. Echter, als het een miskleun wordt als de Arena verziek je gewoon de club.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt helemaal en het is nog steeds schitterend
[..]
Daarom hoop ik ook dat er geen nieuw stadion komt. De directie geilt mij wat teveel op een nieuw stadion, maar misschien is dat omdat ik heel niet naar een nieuw stadion wil. Je gaat nooit meer dezelfde sfeer krijgen
Maar de prestaties zijn bij Twente en Groningen ook wel een stuk beter als vroeger natuurlijk. Nu wil ik echt niet zeggen dat het allemaal glory hunters zijn, maar stel dat Twente (net als Feyenoord) een paar jaar kut gaat draaien, is de sfeer er dan nog? De sfeer bij Feyenoord is nu al de laatste jaren beetje bij beetje minder geworden. Het komt wel weer wat terug, maar het is niet zoals het was. Ik ben bang dat als er een stadion komt van 60-80k man, dat je dan Italiaanse taferelen gaat krijgen (of iig van een paar jaar geleden). Half leeg stadion, weinig sfeerquote:Op zondag 4 maart 2012 23:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het kan ook goed uitpakken. De sfeer in Enschede en Groningen is bijv. prima. Echter, als het een miskleun wordt als de Arena verziek je gewoon de club.
Het moet ook gewoon 60.000 man worden en niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar de prestaties zijn bij Twente en Groningen ook wel een stuk beter als vroeger natuurlijk. Nu wil ik echt niet zeggen dat het allemaal glory hunters zijn, maar stel dat Twente (net als Feyenoord) een paar jaar kut gaat draaien, is de sfeer er dan nog? De sfeer bij Feyenoord is nu al de laatste jaren beetje bij beetje minder geworden. Het komt wel weer wat terug, maar het is niet zoals het was. Ik ben bang dat als er een stadion komt van 60-80k man, dat je dan Italiaanse taferelen gaat krijgen (of iig van een paar jaar geleden). Half leeg stadion, weinig sfeer
Is idd groot zatquote:Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het moet ook gewoon 60.000 man worden en niet meer.
Misschien leuker, maar inhoudelijk nòg minder dan Studio Voetbal. Valt me ook op dat Genee het moedwillig afkapt wanneer Vd Gijp met de gast inhoudelijk over voetbal wil praten. Alsof hij het programma ervoor moet behoeden te inhoudelijk te worden....quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
45 minuten goed op Wembley aldus A Vermeulen.quote:
Ben jij Ma van Halst? Of een willekeurige huisvrouw?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef TheGOAT het volgende:
Haten op van Halst met z'n analysesDie man is koning
Jan Mulder was weer goed gisteren hoor
Nou, wat zeg je van z'n analyses. Scherp en helder, en de dingen die hij zegt, hoor jij die wel eens van iemand anders? Ik niet hoor.. De loopacties van Twente gister bijvoorbeeld, meeste mensen prijzen AZ voor hun 'sportschool-voetbal' maar Twente kan dat blijkbaar ook, was jou nog niet opgevallen durf ik te wedden.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij Ma van Halst? Of een willekeurige huisvrouw?
Zo nee, dan wil ik graag horen wat er zo goed aan 'm is.
Alsof jou was opgevallen dat Elm al keek toen hij viel. Of dat AZ doorjaagt terwijl ze met 0-2 voorstaan in de 70e minuut. zo ja; dan is het raar dat je nog niet bij een eredivisieclub werktquote:Op maandag 5 maart 2012 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil niet te veel tijd aan Jan van Halst of all people besteden, maar ik wil wel even op je post ingaan.
1. Die weddenschap heb je inderdaad gewonnen, Twente loopacties? Wel verdraaid nu je het zegt, de spelers maken allerlei loopacties tijdens een wedstrijd, dat was me nog nooit opgevallen, bedankt Jan! Goed camera standpunt had je ook gekozen Jan, hoek van het stadion waardoor we de hele loopacties van Wisgerhof en De Jong alsnog niet in beeld krijgen.
2. Sjonge alweer heb je gelijk, nu zie ik het ook, het was een buitenkantje, ik dacht al, wat maakt die bal een rare boog voor een balletje lekker op het binnenkantje, maar nu je het zegt ja, buitenkant. En Elm kijkt vlak voordat hij passt, dat had ik nou nooit gedacht, kijken, dat doe je als je wakker wordt en als je in je auto zit, maar kijken vlak voordat je een pass geeft, dit baart werkelijk opzien.
3. En de dingen die hij zegt, die hoor je inderdaad zelden vaker. Even naar de wedstrijd kijken, dan wat self-fulfilling prophecies eruit pikken die dan natuurlijk kloppen, bijvoorbeeld waar een speler een goede pass geeft, en dit dan begeleiden met: "Hoppa! Tak! Huppakee!", geweldig commentaar ja. En bijzonder knap dat hij op elk willekeurig moment weet wat een speler denkt.
Niveau huisvrouw in optima forma. Misschien leer jij er iets van, ik niet.
Precies.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil niet te veel tijd aan Jan van Halst of all people besteden, maar ik wil wel even op je post ingaan.
1. Die weddenschap heb je inderdaad gewonnen, Twente loopacties? Wel verdraaid nu je het zegt, de spelers maken allerlei loopacties tijdens een wedstrijd, dat was me nog nooit opgevallen, bedankt Jan! Goed camera standpunt had je ook gekozen Jan, hoek van het stadion waardoor we de hele loopacties van Wisgerhof en De Jong alsnog niet in beeld krijgen.
2. Sjonge alweer heb je gelijk, nu zie ik het ook, het was een buitenkantje, ik dacht al, wat maakt die bal een rare boog voor een balletje lekker op het binnenkantje, maar nu je het zegt ja, buitenkant. En Elm kijkt vlak voordat hij passt, dat had ik nou nooit gedacht, kijken, dat doe je als je wakker wordt en als je in je auto zit, maar kijken vlak voordat je een pass geeft, dit baart werkelijk opzien.
3. En de dingen die hij zegt, die hoor je inderdaad zelden vaker. Even naar de wedstrijd kijken, dan wat self-fulfilling prophecies eruit pikken die dan natuurlijk kloppen, bijvoorbeeld waar een speler een goede pass geeft, en dit dan begeleiden met: "Hoppa! Tak! Huppakee!", geweldig commentaar ja. En bijzonder knap dat hij op elk willekeurig moment weet wat een speler denkt.
Niveau huisvrouw in optima forma. Misschien leer jij er iets van, ik niet.
Ik vind het zo nu en dan goed wat hij uitlegt, vaak zijn het open deuren. Maar soms laat hij wel leuk zien hoe bijvoorbeeld een volledig middenveld goed druk zet en zo de andere ploeg het voetbal onmogelijk maakt. Dat zijn wel aardige dingen om te laten zien, en bij die dingen zie je ook vaak de hand van de trainer/spelopvatting en vaak zitten die fragmenten niet in de samenvatting.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:04 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Alsof jou was opgevallen dat Elm al keek toen hij viel. Of dat AZ doorjaagt terwijl ze met 0-2 voorstaan in de 70e minuut. zo ja; dan is het raar dat je nog niet bij een eredivisieclub werkt
Is er een betere analist dan Jan van Halst op tactisch gebied?
Oh mijn god het gaat niet om het feit dat het knap is dat hij kijkt, maar de manier waarop. Hij had zeeen van ruimte voor zich en had dus ook met de bal aan de voet verder kunnen lopen. Maar op het moment dat hij opkrabbeld kijkt hij al naar voren, er zijn vrij weinig spelers die dat gedaan hadden, durf ik je te verzekeren. Dan de 'presence of mind' hebben die bal met zoveel gevoel mee te geven, recht op de borst van Maher getuigt van grote, grote klasse. Maar misschien ben je dat niet met me eens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou ja, jij hebt mij zonet geleerd dat AZ bekend staat om hun sportschool voetbal (ik had daar natuurlijk nog nóóit van gehoord), dus dan kan ik met deze nieuwe informatie niet erg verbaasd zijn dat AZ zelfs in de 70e minuut nog doorjaagt.
En zoals ik in mijn tweede punt al heb gezegd was ik zeer verbaasd om te merken dat Elm eerst keek, en toen op Maher een pass gaf, ik bedoel, dat is toch heel wat anders dan toen Maher een no-look pass gaf op Beerens. (AZ-Vitesse volgens mij).
En of er een betere analist is dan Jan, ik zou zeggen: bijna louter.
Ooh nee zeker niet, maar ik vraag me alleen sterk af of er mensen zijn die de dingen zien die van van Halst ons laat zien. Dat vraag ik me namelijk sterk af. Maar daar krijg ik geen antwoord op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg vaag de indruk dat je graag het laatste woord wil hebben, dus daarom wil ik je dat graag geven.
Conclusie: Jij van Jan van Halst een visionair, ik niet.
Als je zelf voetbalt of hebt gevoetbalt en je hebt een beetje spelinzicht, zie je dat toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:51 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ooh nee zeker niet, maar ik vraag me alleen sterk af of er mensen zijn die de dingen zien die van van Halst ons laat zien. Dat vraag ik me namelijk sterk af. Maar daar krijg ik geen antwoord op.
Natuurlijk dat inzicht heb ik volop, maar het gaat om meer dan inzicht, om patronen van een heel team, van een middenveld, een loopactie, en dat valt je toch minder snel op als je zelf kijkt. En van Halst is één van de weinigen die dit laat zien door middel van z'n tv'tje (bij basketbal heb je Mike Fratello, the telestrator, net zoiets fantatsisch)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als je zelf voetbalt of hebt gevoetbalt en je hebt een beetje spelinzicht, zie je dat toch?
Valt me op als ik met maten CL kijk, dat ik kan horen of iemand een bal goed/vol raakt en zien of iemand bal speelt/ enkels aantikt. Binnenkant/buitenkant/wreef. Ruimtes etc etc.
Dat is toch gesneden koek voor voetballers. 'k Neem aan ook hier op fok.
Dus veel open deuren (voor mij) van vHalst.
Enige wat ik niet zo snel zie, zijn spelsystemen en loopacties zonder bal, omdat ik meestal de bal volg en de speler in balbezit. Dit kun je trouwens in het stadion veel beter zien dan op tv.
Vertonghenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Vertonghen in NOS Studio Voetbalnl-1
11 maart
Jan Vertonghen is zondag 11 maart speciale gast bij NOS Studio Voetbal. De aanvoerder van Ajax is met zijn club nog in de race voor de landstitel. Het is in de Eredivisie met nog tien speelronden voor de boeg ongemeen spannend. De Amsterdammers staan momenteel vierde, drie punten achter koploper AZ. Vertonghen neemt het zondag met Ajax op tegen RKC Waalwijk, waar hij in het seizoen 2006/’07 nog een seizoen als ‘huurling’ speelde.
Ook Jan van Halst, Tom van ’t Hek en Ronald Waterreus schuiven zondag aan bij presentator Jack van Gelder. NOS Studio Voetbal is voor voetbalminded Nederland het vaste ‘stadion’ om met voetbalgasten die ertoe doen na te praten over het voetbalweekend. De aftrap van NOS Studio Voetbal is wekelijks rond de klok van 22.15 uur op Nederland 1.
Dat dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vertonghen![]()
Overslaan dus, of Ajax moet verliezen
Hopelijk verliezen ze, kijken wie hij allemaal de schuld gaat geven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vertonghen![]()
Overslaan dus, of Ajax moet verliezen
weinig kans tegen RKC, daarom doen ze het ook nu natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze, kijken wie hij allemaal de schuld gaat geven.
Vertonghen is één van de weinige spelers in de eredivisie die bij een nederlaag het boetekleed aantrekt. Of je hem nu mag of niet, het is wel zo. Daarbij gaan we er flink overheen morgen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze, kijken wie hij allemaal de schuld gaat geven.
Want?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:45 schreef Stevenzenl het volgende:
Morgen Jan Vertonghen bij SV, wedden dat ie sneren naar VI gaat uitdelen?
Yes, Van Halst, Waterkneus, Van 't Hek (quote:Op zondag 11 maart 2012 17:56 schreef Helpmefok het volgende:
Zit die lelijke Waterkneus er weer bij deze keer? Niet dat ik ga kijken want Gelder krijgt weer een stijve piemel dalijk.
Nee: Vermeulen, v. Halst, Jan Mulder en dus Vertonghen volgen teletekst.quote:Op zondag 11 maart 2012 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yes, Van Halst, Waterkneus, Van 't Hek () Vertonghen en Sjek.
Maar kijken dan vanavond als van 't Hek er niet bij is.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:05 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Nee: Vermeulen, v. Halst, Jan Mulder en dus Vertonghen volgen teletekst.
Mijn teletekst zegt géén Mulder, wel Van 't Hek (helaas).quote:Op zondag 11 maart 2012 19:05 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Nee: Vermeulen, v. Halst, Jan Mulder en dus Vertonghen volgen teletekst.
Gedverdemme, een hele jodentafel dus. Wordt dus weer een aftrekpartijtje onder de tafel kijkend naar dat neuzenlogoquote:Op zondag 11 maart 2012 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn teletekst zegt géén Mulder, wel Van 't Hek (helaas).
Idem, kuttafel+kutweekendquote:Op zondag 11 maart 2012 20:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gedverdemme, een hele jodentafel dus. Wordt dus weer een aftrekpartijtje onder de tafel kijkend naar dat neuzenlogo. Ik pas ervoor.
Wat denk je van Sjek, Waterreus en Vermeulen? 1 pot nat, allemaal baggerquote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef tech4u het volgende:
Godsamme, weer Tom van 't Hek. Is er ook maar iemand die dat een leuke gast vindt?
Daar heb je een punt, al staat bij mij van 't Hek bovenaan. Toch kijk ik elke week.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat denk je van Sjek, Waterreus en Vermeulen? 1 pot nat, allemaal bagger
Ja ik ookquote:Op zondag 11 maart 2012 21:43 schreef tech4u het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, al staat bij mij van 't Hek bovenaan. Toch kijk ik elke week.
niemand wil meer aan de tafel zitten vandaar al die NOS mensen aan tafelquote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef tech4u het volgende:
Godsamme, weer Tom van 't Hek. Is er ook maar iemand die dat een leuke gast vindt?
Precies ook de reden dat ik vanavond oversla. Is al een waardeloos weekend, geen zin in een uur hoe geweldig ajax het wel niet doet en dat ze kampioen worden, geen zin anquote:Op zondag 11 maart 2012 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
God Jezus, deze aflevering gaat echt niet aan te gluren zijn voor niet-ajacieden.
Sterkte, je bent een dapper manquote:
Die komt dus nietquote:Op zondag 11 maart 2012 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
ik ben benieuwd naar de reactie van watertroll
hij moet komenquote:
Ik denk dat alleen 'Ajax', 'Kampioenskandidaat' en 'knotsgekke competitie' wel genoeg is.quote:
dat die vieze kutbelg die klote limburger die je niet kan verstaan het zwijgen oplegtquote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Serieus, wat een kut hoofd heeft die vieze belg. Ik moet nu al kotsen!!
Gelukkig is de Stroot wél een beauty.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Serieus, wat een kut hoofd heeft die vieze belg. Ik moet nu al kotsen!!
En een uitgebreide analyse van het ontvangst van PSV in Eindhoven op een dusdanige manier dat je gaat geloven alsof dit nog nooit eerder elders is gebeurd..quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen 'Ajax', 'Kampioenskandidaat' en 'knotsgekke competitie' wel genoeg is.
PSVquote:
Maar bij PSV ging dat niet gebeuren want dat waren ten slotte allemaal nette supporters. Tenminste, dat heb ik meerdere malen gehoord de afgelopen jarenquote:Op zondag 11 maart 2012 22:12 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
En een uitgebreide analyse van het ontvangst van PSV in Eindhoven op een dusdanige manier dat je gaat geloven alsof dit nog nooit eerder elders is gebeurd..
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen 'Ajax', 'Kampioenskandidaat' en 'knotsgekke competitie' wel genoeg is.
Zelfs 'nette' supporters kunnen doorslaan blijkt maar weer eens.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar bij PSV ging dat niet gebeuren want dat waren ten slotte allemaal nette supporters. Tenminste, dat heb ik meerdere malen gehoord de afgelopen jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |