niet hatenquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien een handige vermomming om te infiltreren bij occupy
laatste afleveringquote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dan kan alberto ook koperdieven gaan opsporen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij kijkt of ze een lekkere pijpsmoel heeft.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
hehe hij let wel goed op: je tanden zijn toch goed?
ULTRAGAY!!!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude ik krijg hier echt de kriebels van......
Ideaal inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef donald_dick het volgende:
de tering, ik had eerder een ssd moeten nemen
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude ik krijg hier echt de kriebels van......
fok laad ineens 2 keer zo snel inquote:
Nou niets dus. Ik zie het probleem ook niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef YazooW het volgende:
Wat is er eigenlijk zo erg aan ruilhandel? Wat doet die man fout?
Discussie is al een paar keer geweest, wat is er mis als ze het er allebij me eens zijn?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef YazooW het volgende:
Wat is er eigenlijk zo erg aan ruilhandel? Wat doet die man fout?
quote:
Heb je wel mooie witte tandenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niets dus. Ik zie het probleem ook niet.
uhuh!quote:
Ik vind dit niet eens prostitutie, het is ruilhandel.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Discussie is al een paar keer geweest, wat is er mis als ze het er allebij me eens zijn?
Nou niks dus... wat een onzin..
Prostitutie is illegaal kennelijk en NL dus daarom
Ze gebruiken goederen van hun bedrijven waar ze werken en dat mag niet natuurlijk!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Discussie is al een paar keer geweest, wat is er mis als ze het er allebij me eens zijn?
Nou niks dus... wat een onzin..
Prostitutie is illegaal kennelijk en NL dus daarom
tab tab spatiequote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef donald_dick het volgende:
wat is de snelkoppeling om een bericht in te voeren?
Vind ik ook, daarom kut onderwerpquote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind dit niet eens prostitutie, het is ruilhandel.
lol!quote:
Ik ook niet, moet je lekker zelf weten, maar vind het altijd grappig tot wat voor extremen sommige vrouwen gaan om aan spullen te komenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niets dus. Ik zie het probleem ook niet.
ALT+Squote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef donald_dick het volgende:
wat is de snelkoppeling om een bericht in te voeren?
tat tab spatie en alt s werkenquote:
Ik zou het nooit doen, maar als iemand dit geen probleem vindt? Zal mij een zorg wezen verder.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef missU het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet je lekker zelf weten, maar vind het altijd grappig tot wat voor extremen sommige vrouwen om aan spullen te komen
precies, zolang ik er geen last van hebquote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het nooit doen, maar als iemand dit geen probleem vindt? Zal mij een zorg wezen verder.
22 inch miracle of lovequote:
Ja dat was de vorige episode dan geen eens sprake vanquote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
het enige illegale is misschien dat hij gebruik maakt van die ruimte? inbraak of zo?
Freddy zit onder het raam
Dit topic krijgt 12 freddysquote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:In de aanbieding voor een leuke, absoluut niet preutse dame tussen de 18 en 35 jaar een Sony DVD recorder in zeer goede staat, weinig gebruikt, voor het opnemen van tv programma’s op dvd of harde schijf.
De recorder heeft een capaciteit van 160 GB voor maximaal 455 uur opnemen (23 uur in HQ+-opnamemodus) op de vaste schijf, of direct opnemen op een dvd schijf.
Ben jij die dame die hierin geïnteresseerd is en hier een lekkere sexdate voor over heeft, dan kan deze recorder binnenkort al bij jou in de huiskamer staan.
De sexdate zal overigens bij mij thuis plaatsvinden, na afloop mag je dan de dvd recorder mee nemen.
inleveren bij je zorgverzekeringquote:
voor 1 persoon op een avond wel.quote:
nog genoten van WMB?quote:
joints zijn zo hipsterquote:
Ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:39 schreef YazooW het volgende:
Dit is toch die shizzle die in drankjes van meisjes wordt gegooid?
alleen in Lijn 32 is het nog hipquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:39 schreef YazooW het volgende:
Dit is toch die shizzle die in drankjes van meisjes wordt gegooid?
Natuurlijk!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef anusmega het volgende:
Maar dit is neem ik aan toch al maanden geleden opgenomen allemaal. Niet dat dat er dus serieus mensen zijn die Freddy Niet herkennen.
staat al op youtubequote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
Oh interessant, les hoe we het zelf kunnen maken.
Inderdaad. Ik snap ook niet zo goed wat daar het probleem nou van is. Hij wilt seks en biedt daar een tandenbleekbehandeling van 250 euro tegenoverquote:Op zondag 4 maart 2012 21:38 schreef Eenskijken het volgende:
Niets mis mee toch? hij doet toch verder niets...
staat uitgebreid op het interwebsquote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef GeileSoeplepel het volgende:
oeh, leren hoe we zelf GHB kunnen maken!
Ik heb gehoord dat je grof geld kunt verdienen met de illegale handel daarin.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef GeileSoeplepel het volgende:
oeh, leren hoe we zelf GHB kunnen maken!
Miracle of love - buttsecksquote:
*Facepalm-gifje Alberto*quote:Op zondag 4 maart 2012 21:40 schreef anusmega het volgende:
Maar dit is neem ik aan toch al maanden geleden opgenomen allemaal. Niet dat dat er dus serieus mensen zijn die Freddy Niet herkennen.
film het zou ik zeggen!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Morgen even boodschappen doen bij de AH.. dan zeg ik kan ik jou niet effe beffen ofso? Heb ik bij Alberto gezien. Ruilhandel, je weet.
nigga what?quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Morgen even boodschappen doen bij de AH.. dan zeg ik kan ik jou niet effe beffen ofso? Heb ik bij Alberto gezien. Ruilhandel, je weet.
Ja, bij Mr Mapangpang.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:43 schreef Shashaska het volgende:
Gaatie nog boksbeugels kopen? Dat was zo cool.
Volgende week!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:43 schreef Shashaska het volgende:
Gaatie nog boksbeugels kopen? Dat was zo cool.
misschien komt ie tegen betaling in natura wel bij je langs om prive les te gevenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat zal best, maar nu krijgen we les van Freddy
Of hoe het x aantal jaren later met ze gaatquote:Op zondag 4 maart 2012 21:43 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Zou er dan een 2e seizoen probleemwijken komen?
Dat is toch minstens nodig.
In natura kan natuurlijk ook iets heel anders zijn, dat ik een biefstuk voor hem bak of zoquote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef missU het volgende:
[..]
misschien komt ie tegen betaling in natura wel bij je langs om prive les te geven
Dat geeft ook leuke reactiesquote:Op zondag 4 maart 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
In natura kan natuurlijk ook iets heel anders zijn, dat ik een biefstuk voor hem bak of zo
quote:
kan je hoe dan ook tijd met hem doorbrengenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
In natura kan natuurlijk ook iets heel anders zijn, dat ik een biefstuk voor hem bak of zo
Misschien moet wij users van Fok dat doen!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:43 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Zou er dan een 2e seizoen probleemwijken komen?
Dat is toch minstens nodig.
Nou ik zit niet echt op Alberto/Freddy te wachten hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef missU het volgende:
[..]
kan je hoe dan ook tijd met hem doorbrengen
pruik kan afquote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zit niet echt op Alberto/Freddy te wachten hoor
Ik woon heel ver weg van woensel dus dat word hem nietquote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Misschien moet wij users van Fok dat doen!
Eigen docu maken!
en de baard kan je scherenquote:
AL gedaan met een bunker....keek geen hond naar....quote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef Shashaska het volgende:
[..]
Misschien moet wij users van Fok dat doen!
Eigen docu maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |