quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
#1934 duurt nog ff hoor!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:09 schreef 2cv het volgende:
Ik besef nu pas dat ik topic #1934 had moeten maken. Waarom? Hierom!
En ook verwerkt tot brandhout?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:07 schreef densmee het volgende:
[..]
Op een vakantiepark met een verrekijker heb ik eens 100 bomen op een dag plat gelegd
Ok, zag eruit als een leuk klussie, was lekker uitgedund. en redelijk recent ook zo te zien.quote:
offtopic pleasequote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef m.y.m het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe auto en ik kan een mooie audi 80 1900td uit 1994 kopen voor 500euro. Met apk tot december.
Iemand ervaring met deze auto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
offtopic please
hoezo offtopic? dit is toch gewoon een sc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
Idd, hier gaat het niet over auto's. Vooral over bomen en tetten.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:27 schreef m.y.m het volgende:
[..]
hoezo offtopic? dit is toch gewoon een sc?
Onder andere, wij zagen een 5 tal sortimenten ongeveerquote:
Ow fukquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef m.y.m het volgende:
oke ik snap het al,geen auto's ik heb niks gezegd.
ik ga wel naar DIG ofzo.
Tegen de grond zagen = 1x aan de onderkant de zaag erin, blok erin/hap eruit en doorzagen?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef densmee het volgende:
[..]
Onder andere, wij zagen een 5 tal sortimenten ongeveer
Brandhout 2,4 <40cm diameter
Brandhout 2,4 >35 cm dia
Vezel
OSB
Profiel
Maar die honderd was alleen tegen de grond aanzagen, 2 collegas achter mij aan om te snoeien en te korten
olieboot, rijdt wel lekker, maar drinkt een aardige slok.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef m.y.m het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe auto en ik kan een mooie audi 80 1900td uit 1994 kopen voor 500euro. Met apk tot december.
Iemand ervaring met deze auto's?
Nog niet eens.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Tegen de grond zagen = 1x aan de onderkant de zaag erin, blok erin/hap eruit en doorzagen?
Kansloos materiaalquote:
offtopic pleasequote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef lipje het volgende:
[..]
olieboot, rijdt wel lekker, maar drinkt een aardige slok.
Is DIG offline ?quote:
ik heb nog niet gekeken,laat ook maar ik zoek wel een klein gebakje.quote:
Zeg dat maar tegen bobby goodsonquote:Op zondag 4 maart 2012 21:45 schreef densmee het volgende:
[..]
Kansloos materiaal
Fellerbuncher kan niet snoeien en korten, verbruikt een hoop diesel omdat zijn frees schijf meer dan 10 cm dik is
Skidder kan maar een paar stammen slepen, je kunt beter een forwarder hebben die laad een 20 ton
die is al 100 keer failliet gegaan als ik hem moet geloven met zijn 100 vrachten per weekquote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen bobby goodsonIk heb er verder geen verstand van hoor.
Toch vind ik 't altijd wel grappig om te zien.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef densmee het volgende:
[..]
die is al 100 keer failliet gegaan als ik hem moet geloven met zijn 100 vrachten per week![]()
die zagen ook alleen maar voor de chipper, dan mogen de exploitatiekosten niet hoger zijn dan 1 euro per kuub, want anders zit er niks aan verdiend
sinds wanneer stellen newbe's zich niet meer voor, hebben praatjes, en stellen eisen?quote:
lipje ip-ban.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef lipje het volgende:
[..]
sinds wanneer stellen newbe's zich niet meer voor, hebben praatjes, en stellen eisen?
![]()
ow meneer is kloontjequote:
dan nog graag naam en toenaamquote:
Gewoon bestellen en betalen. Misschien eerst even contact opnemenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef densmee het volgende:
http://shop.history.com/a(...)=history_show_ax-men
hoe krijg ik dit in Eersel?
bij de "standaard" tshirts willen ze niet buiten US shippen, bij bedrijfstshirts wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon bestellen en betalen. Misschien eerst even contact opnemen
http://aetn.custhelp.com/(...)p_created=1244152129
Soms is het slim om de doos effe vol te prakken zodat je wat rendement hebt van je pakketje; er zijn vast nog wel meer houtknakkers die hem willen hebben, dan heb je een mooi handeltje
yep maar dvd kijk ik toch niet, ik kijk wel youptoup als het nodig isquote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
Ze hebben nog wel meer toffe shirts en goodies, en die DVD's hebben ze ook
moeten we je nu feliciteren of condoleren?quote:
en het vriest niet eensquote:Op maandag 5 maart 2012 09:06 schreef Freezer het volgende:
Zal je altijd zien. Stap je in de auto om naar een restaurant te gaan. Zitten je remmen vast... Grrr.
Mag ik van de week weer onder dat hok mijn remmen checken.
PS. Goedemorgen...
corrosie door de pekel; effe uit elkaar vissen en een staalborsteltje erdoorheen; beetje vettigheid eraan en hij doettut weerquote:Op maandag 5 maart 2012 09:52 schreef Freezer het volgende:
Ik parkeer nooit met handrem, zeker niet in mijn garage. Alleen denk ik inderdaad dat mijn achter remmen blijven plakken. Ik hoop dat het enkel blokjes zijn, maar ik vermoed dat het zuiger gerelateerd is.
Eerst aan beide kanten en na even proberen achter en vooruit te rijden voornamelijk links achter.
En dat terwijl 500 km geleden de remkracht achter op beide kanten nog "goed" was.
Zo zie je maar weer. Stil staan is slechter dan rijden.
Gefeliciteerd!quote:
En ik zat met mensen zonder witte jassenquote:Op maandag 5 maart 2012 09:08 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, ik zit weer ergens waar het personeel in witte jassen loopt
Wat dragen zo onder die jassen?quote:
Slagerij de botte bijl?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:08 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, ik zit weer ergens waar het personeel in witte jassen loopt
Uitzendkrachtenquote:
Nee, één of andere louche privè kliniekquote:
Nog erger!quote:Op maandag 5 maart 2012 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, één of andere louche privè kliniek
Ik mag hopen van nietquote:
Goed nieuws, gefeliciteerd!quote:Op maandag 5 maart 2012 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
De fysiotherapeut was optimistisch iig. Veelvoorkomende klacht, moet goed te verhelpen zijn.
Maar goed dat het niet met de jouwe is. Daar is de lak een stukkie duurder vanquote:Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
Godverdomme, ik tik net een auto aan met de Seat![]()
Zelfde plek en zelfde manier als Anne, alleen valt de schade wel mee godzijdank
Baggerdehoere@&%*##$£
Motor, bak of remmen?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Volgens mij zit hier wel wat kennis. Wat voor soort olie kan ik het beste in mijn Golf III CL, 66 KW E2 van 1996 gooien?
eigenlijk wel, maar die is nog wel te redden, krijg het kreng er alleen niet uit zo, denk dat de bumper er even vanaf moet..quote:
Als je het niet erg vindt, had ik liever mijn eigen auto gemoldquote:Op maandag 5 maart 2012 14:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar goed dat het niet met de jouwe is. Daar is de lak een stukkie duurder van?
Mijn kristallen bol heeft een baaldag, sorry.quote:
Damn. Zul je altijd zienquote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn kristallen bol heeft een baaldag, sorry.
Thanks. Waar kan ik die herrie het beste halen?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:25 schreef Anno1982 het volgende:
Hmm, wordt ik zomaar gemaand door een collega om hier te posten
Maar ik kom uit op 5W30, voor de motorcodes ABS, ACC, ADD en ADZ. Gaat 3,8 liter in, en in het filter ook nog 0,5 liter.
Zie hier
Typisch PSA-probleem, heeft de sleutel van mijn vaders Citroën nu ook last van. Dat van die nieuwe sleutel bestellen is op zich puur oplichterij - net als lege batterijtjes bij cardreaders van banken alleen te vervangen zijn door een nieuwequote:Op maandag 5 maart 2012 13:14 schreef MosPos het volgende:
Even een vraagje. Ik heb centrale deurvergrendeling, alleen nu is het knopje van de deuren openen kapot. Nu kan dit gewoon met de sleutel, maar het moet natuurlijk gewoon werken. Nu zei de Peugeot dealer hier in de buurt dat ze een nieuwe sleutel moeten bestellen en dat dit redelijk prijzig is.
Zijn er goedkopere oplossingen?
Vloeibaarheid van motorolie bij hoge temperaturen (zomer); hoe hoger het getal hoe dikker de olie blijftquote:Op maandag 5 maart 2012 14:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
En wat is het verschil tussen 5W40 en 5W30?
Dat is inderdaad ook niet verkeerd om daar aan te denken. Het is op (melding), is het dan verversen of bijvullen?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:45 schreef Anno1982 het volgende:
Inderdaad, olie kun je halen bij Brezan ofzo. Maar wat ga je doen, bijvullen of verversen? Bij bijvullen is het ook handig om te weten wat er de vorige keer ingegaan is.
Auto geeft deze melding:quote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Anno1982 het volgende:
Euh, bij 'op' krijg ik altijd van die spookbeelden op mijn netvlies van een peilstok met wat teerklonten er aan, maar ik hoop niet dat je dat bedoelt.
Bedoel je:
1. het niveau is te laag (olie komt niet tot aan het onderste streepje van de peilstok)
of:
2. de auto geeft aan dat hij een beurt wil / de vorige beurt was 15.000 km geleden.
In geval 1 gewoon bijvullen liefst met olie van dezelfde soort (zie evt. melding in het boekje van de laatste onderhoudsbeurt), eerst rustig beginnen met en kijken waar je uitkomt. In geval 2 gewoon 5 liter 5W30 kopen met filter en nieuwe ring voor je oliestop, het hele zootje vervangen, de service interval resetten en weer 15.000 km gaan.
Ik voel je woede.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
Godverdomme, ik tik net een auto aan met de Seat![]()
Zelfde plek en zelfde manier als Anne, alleen valt de schade wel mee godzijdank
Baggerdehoere@&%*##$£
Eh, dit is toch een te lage oliedruk? Dat is meestal geen goed teken.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Auto geeft deze melding: [ afbeelding ]
Oh. Fuck.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh, dit is toch een te lage oliedruk? Dat is meestal geen goed teken.
Ik heb net de kap open; de peilstokhouder is gebroken. Alsof-ie is stuk gedraaid. Komt dat drukprobleem daar van?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:33 schreef Anno1982 het volgende:
Bij dat lampje heb je volgens mij nog het verschil tussen vast branden en knipperen, waarbij knipperen inderdaad de oliedruk is. Goed is het in elk geval niet, heb je al met de peilstok gekeken hoeveel er nog in zat?
Het is in elk geval niet de melding dat hij graag een beurt wil, in dat geval krijg je een sleutelsymbool naast je totaal-km.
Het lijkt net alsof hij met draaien is stuk gedraaid. Dus er steekt nog een deel in het blok, lijkt me.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:36 schreef Freezer het volgende:
laten? Zit er nog een stuk van in je blok dan?
Op de sloop moeten ze niet veel kosten....
Ik zal dat eens proberen, dank je wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:35 schreef Anno1982 het volgende:
Oliedruk komt niet daarvan, de oliedruk die gemeten wordt is achter de pomp, niet de druk in het carter.
De kans is groot dat alleen het oranje plastic ding van je peilstokhouder kapot is. Vervangen daarvan hoeft niet veel te kosten, tientjeswerk lijkt me. Tot die tijd kan je in elk geval niet echt een goede meting doen. Je kan er dan 0,25 liter bij gooien om te kijken of daarmee het lampje uit gaat, maar ik zou er niet meer bij gooien dan dat.
Sorry, ik kon even zo snel geen beter topic vinden. Mea culpa.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:45 schreef daNpy het volgende:
Is dit het nieuwe meld-je-auto-problemen draadje geworden ofzo?
Melding komt overigens alleen als ik met snelheid (lees: sneller dan 50) door een bocht rijd.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:35 schreef Anno1982 het volgende:
Oliedruk komt niet daarvan, de oliedruk die gemeten wordt is achter de pomp, niet de druk in het carter.
De kans is groot dat alleen het oranje plastic ding van je peilstokhouder kapot is. Vervangen daarvan hoeft niet veel te kosten, tientjeswerk lijkt me. Tot die tijd kan je in elk geval niet echt een goede meting doen. Je kan er dan 0,25 liter bij gooien om te kijken of daarmee het lampje uit gaat, maar ik zou er niet meer bij gooien dan dat.
Het eenvoudige auto-onderhoudsvragen topic [3]quote:Op maandag 5 maart 2012 16:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sorry, ik kon even zo snel geen beter topic vinden. Mea culpa.
Was inderdaad een betere optie geweest. Ik zal de gehele inhoud van de conversatie daarheen kopiërenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Het eenvoudige auto-onderhoudsvragen topic [3]
Bovenaan. Stickie. Pickie.
Om 2cv voor te zijn: frituurvet!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Volgens mij zit hier wel wat kennis. Wat voor soort olie kan ik het beste in mijn Golf III CL, 66 KW E2 van 1996 gooien?
Pragmatisme, ik mag dat wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:52 schreef Freezer het volgende:
Oplossing 2:
Plak een 45 sticker achterop en ga niet sneller dan 45 de weg op...
De meeste welquote:
Edit: te laatquote:Op maandag 5 maart 2012 16:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sorry, ik kon even zo snel geen beter topic vinden. Mea culpa.
Ja duh, kleaujeau; die Schäffer weegt alleen al 3500+ volgens mijquote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef densmee het volgende:
zo de terrano krijgt een nieuwe koppeling, het was voort hard nodig. Hij ging vandaag nog maar 100 kmh
afgelopen week met de aanhanger ging het ook goed, we kwamen nog net van de plaats.
aanhanger woog ook meer dan 4 ton denk ik
[ afbeelding ]
schaffer 4350
[ afbeelding ]
houtklem
[ afbeelding ]
IW gx 126
Damn, goed dat je het zegt!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tip: vergeet de belastingaangifte niet.
Aanhanger een goede 700 kiloquote:Op maandag 5 maart 2012 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja duh, kleaujeau; die Schäffer weegt alleen al 3500+ volgens mij![]()
Bak 200 ofzo, kar 1200 - 1400 denk ik
alleen met je voet op de koppeling rijden vind de terrano niet leukquote:Op maandag 5 maart 2012 20:41 schreef densmee het volgende:
[..]
Aanhanger een goede 700 kilo
en schaffer weegt 3100 kilo
toch eigenlijk gek hoeweinig je merkt aan de terrano als dat ding er achter hangt, koppel genoeg en remmen is ook geen probleem
nee maar dat doen wij ook niet, de vorige eigenaar ging markten af met een grote kraam dus daar heeft de koppeling al veel verbruiktquote:Op maandag 5 maart 2012 20:55 schreef lipje het volgende:
[..]
alleen met je voet op de koppeling rijden vind de terrano niet leuk
Hij had het over olie, niet over vet !quote:
Ook vanaf hoge snelheid ? En dan nog een keer remmen ?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:41 schreef densmee het volgende:
[..]
Aanhanger een goede 700 kilo
en schaffer weegt 3100 kilo
toch eigenlijk gek hoeweinig je merkt aan de terrano als dat ding er achter hangt, koppel genoeg en remmen is ook geen probleem
ja ook op hoge snelheid remt een Ifor William nog goed, ik denk dat het technisch laadvermogen een 5 ton is.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ook vanaf hoge snelheid ? En dan nog een keer remmen ?
Overigens mag er aan een trekhaakkogel maximaal 3500kg hangen.
het nekje is dan ook nog wel 30 mm hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef 2cv het volgende:
50mm is de diameter van de kogel, het 'nekje' is nogal wat dunner. Er zit uiteraard wel een marge in, maar eigenlijk moet je marges vrijhouden.
Ik gok dat het nekje (op de dunste plek) 20mm dik is.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef densmee het volgende:
[..]
het nekje is dan ook nog wel 30 mm hoor
en hij zit met 6X M12 aan het chassis gebout
ik ben er ook niet zo bang voor dat het niet gaat, het wordt iets anders als je dagelijks dit achter je auto hangt en er 100den km mee gaat rijden maar een enkele keer een paar km moet geen probleem zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 21:16 schreef lipje het volgende:
aan 30 mm staal kan je nog wel een aardig gewicht hangen. En die bouten.... die kunnen samen meer dan het "nekje" verdragen
Vandaag een as van 30mm dik vervangen. Het ding had niet zijn oorspronkelijke vorm meer zeg maarquote:Op maandag 5 maart 2012 21:16 schreef lipje het volgende:
aan 30 mm staal kan je nog wel een aardig gewicht hangen. En die bouten.... die kunnen samen meer dan het "nekje" verdragen
ik weet wel zeker dat het nekje geen 20 mm is en ruim 30 mm isquote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik gok dat het nekje (op de dunste plek) 20mm dik is.
Maar ik vind het hoe dan ook tricky om het ding zwaarder te belasten dan de bedoeling is. Geeft nogal veel rotzooi als de aanhanger een andere route kiest dan het trekkende voertuig
en wat was daar mee gebeurd, 4 ton rollend gewicht is wel iets anders dan 4 ton slepend trekken oidquote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vandaag een as van 30mm dik vervangen. Het ding had niet zijn oorspronkelijke vorm meer zeg maar
Pak een schuifmaat en met het naquote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef densmee het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat het nekje geen 20 mm is en ruim 30 mm is
een trekhaak van een bx is wel iets anders dan van een terrano natuurlijk, kijk ook even hoe het aan je ladderchassisquote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Pak een schuifmaat en met het naHelp me even herinneren dat ik dat ook doe bij mijn trekhaak.
Theoretisch hoeft dat asje niks te houden. Het is onderdeel van een blokkeringsmechanisme van een voorzetapparaat van een heftruck om de lepels zijwaarts te draaien (kantelen). Pas aan het einde van de slag van de hydraulische cilinder zou die as een kracht te verduren krijgen en wanneer het hele apparaat zijwaarts schuift, maar toch is de as niet rond meer en (vermoedelijk) zelfs al een keer afgebroken.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef densmee het volgende:
[..]
en wat was daar mee gebeurd, 4 ton rollend gewicht is wel iets anders dan 4 ton slepend trekken oid
Volgens mij zijn die nekjes allemaal even dik i.v.m. het kunnen bewegen van de aanhanger achter de auto.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef densmee het volgende:
[..]
een trekhaak van een bx is wel iets anders dan van een terrano natuurlijk, kijk ook even hoe het aan je ladderchassisbevestigd is
de aanhanger kan volgens mij altijd voldoende bewegen wanneer de diameter 2cm kleiner isquote:Op maandag 5 maart 2012 21:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die nekjes allemaal even dik i.v.m. het kunnen bewegen van de aanhanger achter de auto.
De enige beperkende factor is oneffen terrein waardoor de sluiting van boven naar onder over de haak glijdt en dus met de borging tegen de arm van de trekhaak kan komen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:33 schreef densmee het volgende:
[..]
de aanhanger kan volgens mij altijd voldoende bewegen wanneer de diameter 2cm kleiner is
dat doen wij dus ook niet, het is alleen op glad asfalt rijdenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
Die marges zijn leuk op zich, maar 3500 kilo trekken op een stuk asfalt is wel heel different koek als 4 ton door een zandbak of over iig oneffen terrein. Dan zul je niet rap aan pieken van 200% komen, maar het hele spul krijgt op zeker wel behoorlijk op zijn lazer.
Marges zijn zeer hoog, vergeet dat niet. Autofabrikanten kunnen zich foutjes hiermee niet veroorloven en het is daarmee goedkoper om flink te overdimensioneren.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
Die marges zijn leuk op zich, maar 3500 kilo trekken op een stuk asfalt is wel heel different koek als 4 ton door een zandbak of over iig oneffen terrein. Dan zul je niet rap aan pieken van 200% komen, maar het hele spul krijgt op zeker wel behoorlijk op zijn lazer.
Er bestaat ook nog zoiets als metaalmoeheid; ding zal sowieso niet zomaar afbreken, dat geloof ik ook niet, maar geloof me dat er wel wat leven in die trekhaak zit met zulke gewichten, en met dat verhaal van die marktkraam erachter bij de vorige eigenaar, denk ik ik niet dat densmee de eerste is die die kogel op zijn falie geeftquote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Marges zijn zeer hoog, vergeet dat niet. Autofabrikanten kunnen zich foutjes hiermee niet veroorloven en het is daarmee goedkoper om flink te overdimensioneren.
En ze zullen niet met 90 door het oneffen terrein raggen dus zolang dat met beleid gaat is het geen enkel probleem.
Daarbij is 4000kg niet eens zo veel .Dat hang ik regelmatig achter een Defender zonder een centje pijn.
Reken er maar op dat die trekhaak qua dynamische belasting een veelvoud van 3500kg voor zijn kiezen krijgt.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
Die marges zijn leuk op zich, maar 3500 kilo trekken op een stuk asfalt is wel heel different koek als 4 ton door een zandbak of over iig oneffen terrein. Dan zul je niet rap aan pieken van 200% komen, maar het hele spul krijgt op zeker wel behoorlijk op zijn lazer.
Volgens Barca kan hetquote:Op maandag 5 maart 2012 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Reken er maar op dat die trekhaak qua dynamische belasting een veelvoud van 3500kg voor zijn kiezen krijgt.
Denk jij dat er niemand is die dat gedaan heeft?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens Barca kan het![]()
Er is eigenlijk natuurlijk maar één goede manier om uit te vlooien hoe ver je kunt gaan met zo'n kogeltje, en da's hem op een trekbank gooien en aan vellen trekken
Ik was er net naar op zoekquote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Denk jij dat er niemand is die dat gedaan heeft?
Maar sowieso is de max.belasting een veelvoud van 3500kg. Wat denk je dat er gebeurd als je met de max.toegelaten belasting van je trekhaak vanaf 90 een noodstop maakt?
9.81 is de omrekening van kilo naar newton, omdat je anders nooit een dynamische last in kN kan weergeven omdat GVW's in kilo zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was er net naar op zoek![]()
Natuurlijk hebben ze dat getest, ik was eigenlijk benieuwd naar wat praktijkspul á la een breekproef, maar dat is volgens mij niet te vinden op the webs. Maar als ik het goed begrijp is de regel voor de breeklast dus 9.81 keer de max massa van het getrokken voertuig, vermenigvuldigd met het max. toelaatbare aanhanger gewicht van de desbetreffende trekhaak? Da's best heavy
nee hoor, een goede las hoort sterker dan het materiaal te zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:40 schreef 2cv het volgende:
Als iets gelast is, breekt het op de las. Een las is een verzwakking.
Lijkt me een tof planquote:Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef densmee het volgende:
misschien als ik binnenkort weer eens wat hijsbandjes en dergelijke nodig heb dat ik wel een afgekeurde trekhaak <49mm laat testen. Ze hebben daar een trekbank tot 65 ton
Ok.. 9.81 is idd de omrekenfactor van kilo naar Nm, maar wat zou die breekkracht van een haakie als die van Densje dan zijn (om-en-nabij) ? zijn karretje doet 1700 kilo (16.7Kn), haakie mag 3500 kg (34.3 Kn) trekken.. als ik dat vermenigvuldig en daarna weer deel door 9.81 kom ik aan 58 ton?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
9.81 is de omrekening van kilo naar newton, omdat je anders nooit een dynamische last in kN kan weergeven omdat GVW's in kilo zijn.
De werkelijke uitleg van d-value moet ik je even verschuldigd blijven, daar moet ik weer induikenHet is al weer een paar jaar geleden dat ik daar dagelijks mee bezig was.
Juustem, het breekt náást de lasquote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef densmee het volgende:
[..]
nee hoor, een goede las hoort sterker dan het materiaal te zijn.
vaak breekt het langs een las door verzwakking door hitte
alleen beetje lastig om een trekhaak goed in te spannen, moet 2 ogen hebben om hem vast te zettenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me een tof plan![]()
Ik hád vroegahh ook van zulke connecties in Duvel-dorp, maja.. hád.. is verleden tijd
[..]
Ok.. 9.81 is idd de omrekenfactor van kilo naar Nm, maar wat zou die breekkracht van een haakie als die van Densje dan zijn (om-en-nabij) ? zijn karretje doet 1700 kilo (16.7Kn), haakie mag 3500 kg (34.3 Kn) trekken.. als ik dat vermenigvuldig en daarna weer deel door 9.81 kom ik aan 58 ton?
Heb je geen sleepoog aan de voorbumper?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef densmee het volgende:
[..]
alleen beetje lastig om een trekhaak goed in te spannen, moet 2 ogen hebben om hem vast te zetten
ik weet niet of ik mijn complete auto in de trekbank mag parkerenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je geen sleepoog aan de voorbumper?![]()
Een las is veel hitte ingebracht in staal met langzame afkoeling. Hierdoor wordt het materiaal dus harder. Harder betekend hogere treksterkte en lagere buiglast. Het zal dus door vervorming scheuren en niet door trekken. Dan scheurt het op de eerste verzwakking naast de las inderdaad (waarom dat is weet ik echter niet precies, maar ik vermoed dat het op de overgang van sterk naar zwak materiaal breekt door de ongeleidelijke overgang in toleranties.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef densmee het volgende:
[..]
nee hoor, een goede las hoort sterker dan het materiaal te zijn.
vaak breekt het langs een las door verzwakking door hitte
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Denk jij dat er niemand is die dat gedaan heeft?
Maar sowieso is de max.belasting een veelvoud van 3500kg. Wat denk je dat er gebeurd als je met de max.toegelaten belasting van je trekhaak vanaf 90 een noodstop maakt?
Eigenlijk is dat nog preciezer ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef densmee het volgende:
[..]
nee hoor, een goede las hoort sterker dan het materiaal te zijn.
vaak breekt het langs een las door verzwakking door hitte
Staal breekt naast de las omdat daar het staal wel heel heet is geweest meer net niet gesmolten is. Er zit in dat gebied dus geen toevoegmaterialen uit de lasdraad die de sterkte moeten verhogen, maar het materiaal is wel 'beschadigd' door de hitte en afkoeling.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een las is veel hitte ingebracht in staal met langzame afkoeling. Hierdoor wordt het materiaal dus harder. Harder betekend hogere treksterkte en lagere buiglast. Het zal dus door vervorming scheuren en niet door trekken. Dan scheurt het op de eerste verzwakking naast de las inderdaad (waarom dat is weet ik echter niet precies, maar ik vermoed dat het op de overgang van sterk naar zwak materiaal breekt door de ongeleidelijke overgang in toleranties.
Altijd al een verlengde versie willen hebben?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef densmee het volgende:
[..]
ik weet niet of ik mijn complete auto in de trekbank mag parkeren![]()
spanning in het materiaal is de kracht gedeeld door het oppervlak, en dit mag de maximale trekspanning van het materiaal niet overschrijden, of liever de 0,2% rek niet overschrijden. Dan zit je op veilige waarden en behoud je een niet vervomd produkt.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me een tof plan![]()
Ik hád vroegahh ook van zulke connecties in Duvel-dorp, maja.. hád.. is verleden tijd
[..]
Ok.. 9.81 is idd de omrekenfactor van kilo naar Nm, maar wat zou die breekkracht van een haakie als die van Densje dan zijn (om-en-nabij) ? zijn karretje doet 1700 kilo (16.7Kn), haakie mag 3500 kg (34.3 Kn) trekken.. als ik dat vermenigvuldig en daarna weer deel door 9.81 kom ik aan 58 ton?
gekke friesquote:Op maandag 5 maart 2012 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Barca, je bent bij een BVer thuis geweest
Ayreon #2: Victims of the modern age
Jij legt het beter uit dan die jodokussen bij mij op school.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:13 schreef lipje het volgende:
[..]
spanning in het materiaal is de kracht gedeeld door het oppervlak, en dit mag de maximale trekspanning van het materiaal niet overschrijden, of liever de 0,2% rek niet overschrijden. Dan zit je op veilige waarden en behoud je een niet vervomd produkt.
Jamaar jamaar, de vraag was nou net: wanneer gaat de boel kaduuk?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:13 schreef lipje het volgende:
[..]
spanning in het materiaal is de kracht gedeeld door het oppervlak, en dit mag de maximale trekspanning van het materiaal niet overschrijden, of liever de 0,2% rek niet overschrijden. Dan zit je op veilige waarden en behoud je een niet vervomd produkt.
Ik zie je ook zo vaak.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:35 schreef Fugie het volgende:
nice, ik hoor nog steeds bij de slowchatters
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:24 schreef lipje het volgende:
was dat gelijk einde discussie? Hopelijk zwengelt ons spoor-biertje aka poekiewoekie de discussie een beetje aan.
Me too, ik kan het alleen slopenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:58 schreef Duvel het volgende:
Reken er maar niet op, ik heb de ballen verstand van mechanica.
Sorry, vergeten om je eruit te flikkerenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:35 schreef Fugie het volgende:
nice, ik hoor nog steeds bij de slowchatters
lekken vanuit achter de schermen, banquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:43 schreef Anne het volgende:
I know. Las het al soort van in het FA-topic.
Gewoon stoer doen daarmee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekken vanuit achter de schermen, ban
Mededelings note, niks spannendsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ha in de tussentijd tussen blauw en zwart er ook een note bij gekregen![]()
en mn Niva is niet meer de vetste wagen schijnbaar
waar?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:38 schreef Sounddragon het volgende:
Jah, allemaal pr0n, en damagnie op de FOKs heah
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mededelings note, niks spannends![]()
Ik zou klagen over je tagje, misschien krijg je hem wel terug![]()
Hoe staat het met het hok trouwens? komt ie al bijna weer op de weg?
Ja, grapjasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
toch wel mooi, die reclame voor de bedrijfswagenrai, kun je via fok kaarten met korting kopen.
op BB mocht ik ze gratis weggeven
Je bent weer zwart!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
toch wel mooi, die reclame voor de bedrijfswagenrai, kun je via fok kaarten met korting kopen.
op BB mocht ik ze gratis weggeven
Naais, en dan is alles weer gefikst? Wat is er allemaal aan gedaan dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik![]()
Neuh, die 3 posts die ik nog maak per week op fok...
Ik verwacht dat ze morgen of donderdag weer rijdGa zelf morgen naar Rotjeknor voor een fotodagje trouwens, dus als je nog leuke fotolocaties weet, ik houd me aanbevolen.
ja, heb daar al wat leuke adresjes iddquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
In Rotterdam moet je gewoon richting de Havens gaan.
I knowquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, grapjas. Die reclame wordt via FOK! aangeboden, niet door FOK!.
Nigga please!quote:
Daar gaan we achter komenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais, en dan is alles weer gefikst? Wat is er allemaal aan gedaan dan?
Wat voor foto's ga je maken? locaties zat
Je weet toch wel een beetje wat er allemaal kapoet was aan de Niva?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar gaan we achter komen
Alles met wielen he?En t liefst wat apartig BB spul natuurlijk. iig hier en daar fflangs de A15 staan
Omdat ze werken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom zijn aspirines wit en niet zwart?
ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je weet toch wel een beetje wat er allemaal kapoet was aan de Niva?
Ben je al eens bij MV2 wezen kijken? is wel helemaal aan het randje van de wereld natuurlijk, maar daar rijdt zat leuk spul rond, sowieso is er zat te spotten in europoort natuurlijk
In Veghel kun je paaldansen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat weet ik
nope, net een adres daar in de tomtom gezet.
Rotterdam is gewoon net zo ver weg als Veghel voor mijmaar goed, in Veghel kom ik al vaak zat fotso maken
Probeer deze maar eens te spotten; hij valt bijna niet opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat weet ik
nope, net een adres daar in de tomtom gezet.
Rotterdam is gewoon net zo ver weg als Veghel voor mijmaar goed, in Veghel kom ik al vaak zat fotso maken
Dan ist Vaghelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:07 schreef Anne het volgende:
[..]
In Veghel kun je paaldansen.
Hoe kom je sowieso ineens bij Veghel. Vage toevoeging.
ik keek ff in mn tomtom en zag dat zowel het puntje van de maasvlakte als mijn plekje waar ik langs de A50 sta in Veghel 184 km van mn huis zijn. En ik heb mijn paal altijd bij me, dus paaldansen kan ik overal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:07 schreef Anne het volgende:
[..]
In Veghel kun je paaldansen.
Hoe kom je sowieso ineens bij Veghel. Vage toevoeging.
In Veghel zit de Jumbo, dus daar is Alex zeker met zjin camera al langsgeweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:07 schreef Anne het volgende:
[..]
In Veghel kun je paaldansen.
Hoe kom je sowieso ineens bij Veghel. Vage toevoeging.
yup, maar achter Bas zit een mooi klein weggetje wat een stukje parallel loopt aan de A50, naar een boerderij toe, is een mooi plekkie voor 's ochtends langs de snelweg te spotten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In Veghel zit de Jumbo, dus daar is Alex zeker met zjin camera al langsgeweest.
Hoeveel?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nou, joepie. Post uit Leeuwarden van februari is er...
2 keer de helft plus 6¤quote:
Jeh, in the wild west had ik er gofferdomme nooit eentje, en hier liggen die klapnichten achter elke hoge graspolquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij hebt er ook nog eentje! Niet vergeten.
Of achter de Moerdijkbrug.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, in the wild west had ik er gofferdomme nooit eentje, en hier liggen die klapnichten achter elke hoge graspol
ik ookquote:
Arboretum Trompenburg (= botanische tuin) met je boselfquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik![]()
Neuh, die 3 posts die ik nog maak per week op fok...
Ik verwacht dat ze morgen of donderdag weer rijdGa zelf morgen naar Rotjeknor voor een fotodagje trouwens, dus als je nog leuke fotolocaties weet, ik houd me aanbevolen.
had je dan liever bostwaalven gehad?quote:
209. Mja, als je 85 rijdt waar 70 toegestaan (GPS + teller gekeken) en ze pakken je voor 96 op een stuk van 120 meter. Over terechte boetes zul je mij niet horen, is het risico dat ik neem met mijn rijgedrag. Mja, kan er niets aan doen, lasergunquote:
En jij dacht dat niemand aan je dacht op valentijnsdagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nou, joepie. Post uit Leeuwarden van februari is er...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:10 schreef lipje het volgende:
[..]
Arboretum Trompenburg (= botanische tuin) met je boself
ik ga weer eens alleen op pad, altijd die vrouwen om je hoofdquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:10 schreef lipje het volgende:
[..]
Arboretum Trompenburg (= botanische tuin) met je boself
Mweh, die ken ik ondertussen wel, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:26 schreef lipje het volgende:
Voor Lexxxx:
Kijk ook eens bij de veiling te bleiswijk, of te naaldwijk
het mooiste in Eindhoven is de trein uit Rotterdamquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
Het mooiste in Rotterdam is de trein naar Eindhoven.
Helaas, de 19e opgelopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En jij dacht dat niemand aan je dacht op valentijnsdag
Iedere trein die weggaat uit Rotterdam is mooiquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
Het mooiste in Rotterdam is de trein naar Eindhoven.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:02 schreef 2cv het volgende:
Ik zou vanavond wat dingen doen maar ik weet niet meer wat ...
eindhoven zit ik weer met het Dakar festival over anderhalve week.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
Het mooiste in Rotterdam is de trein naar Eindhoven.
Lijstje gemaakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:02 schreef 2cv het volgende:
Ik zou vanavond wat dingen doen maar ik weet niet meer wat ...
Wijs haar de deur.quote:
Als ze eenmaal boven de 14 is wordt dat wel minderquote:
Ik ben vrijdag de mevrouw achter de rolstoel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:32 schreef Duvel het volgende:
Ik ben vrijdag Schipholtaxi. Dus ik weet ff niet wanneer de week doormidden is...
Meteen ook duidelijk wie de dienst uit maakt bij jullie thuisquote:
ja onderhoudsbeurtje ivm garantiequote:
nee gewoon een te erge hoestaanval. Lekker een dagje uitzieken en morgen weer vrolijk aan de slagquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Anne het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk naar de garage voor jezelf omdat je ziek bent.
Ik hoop het voor je! Beterschapquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:36 schreef lipje het volgende:
[..]
nee gewoon een te erge hoestaanval. Lekker een dagje uitzieken en morgen weer vrolijk aan de slag
ik ook al, en het was een weekje wegquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je! Beterschap.
SD en ik lopen al zo'n 4 weken te kuchen.
niet te hard tegen je baas roepen. Collega deed dat ook, en had het zelfs onderbouwt, met het gevolg dat ie nu uit dienst is.quote:
Mijn baas weet dat (als het goed is) alquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:00 schreef lipje het volgende:
[..]
niet te hard tegen je baas roepen. Collega deed dat ook, en had het zelfs onderbouwt, met het gevolg dat ie nu uit dienst is.
en gaat ie verlengt worden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:18 schreef Anne het volgende:
Ik moet overigens wel zeggen dat aankomende maand mijn contract afloopt.
als je niets hoort de dag erna gewoon komen werken, dan ben je automatisch in vaste dienst getredenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee. Dat zal ik wel op de dag te horen krijgen dat ie afloopt.
Idd, iets met opzegtermijnen enzo, al is- en blijft het detacheringswerk; kort door de bocht genomen kunnen ze je er op elk gewenst moment uitknikkeren als ze dat belieftquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef lipje het volgende:
[..]
als je niets hoort de dag erna gewoon komen werken, dan ben je automatisch in vaste dienst getreden
edit:
overigens siert dat het bedrijf niet. Je behoort ook bij een aflopend contract iemand tijdig in te lichten
In Rotterdam zijn momenteel wel wat banen beschikbaar, tis niet veel en een beetje uit mijn (zoek) richting, maar er ís wel wat te verhapstukken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:40 schreef lipje het volgende:
en hoe is de zoektocht bij SD? mag je weer aan de slag in de omgeving van Brabant? ( lees Rotterdam)
een hoge telefoonrekeningquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
Zometeen nog even wat belletjes doen, wie weet wat daar uit rolt
Nou, dat er wel wat banen beschikbaar zijn in 010 waar ik op zou kunnen solliciteren, niet direkt in de verticaal transport bizz, maar wel close enough om interessant te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:00 schreef Anne het volgende:
In Rotterdam zijn momenteel wel wat banen beschikbaar, tis niet veel en een beetje uit mijn (zoek) richting, maar er ís wel wat te verhapstukken.
Wabedoellie?
Welnee, valt best meequote:
Oke, in mijn optiek is verhapstukken regelen en dus dacht ik dat je een baan daar ging regelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, dat er wel wat banen beschikbaar zijn in 010 waar ik op zou kunnen solliciteren, niet direkt in de verticaal transport bizz, maar wel close enough om interessant te zijn.
Ga ik niet doen natuurlijk, want da's te ver weg, maar ze zijn er wel
Dat staat niet in SD zijn woordenboekkiequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Gewoon bellen als een vent, kort & to the point
* lipje ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat staat niet in SD zijn woordenboekkie. SD is een ouwehoer. En een vent.
Verkeerd gedachtquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke, in mijn optiek is verhapstukken regelen en dus dacht ik dat je een baan daar ging regelen.
Goed gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat staat niet in SD zijn woordenboekkie. SD is een ouwehoer. En een vent.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |